Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze a v současné době zpracovávám diplomovou práci na téma "Psychologie reklamy". Ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění dotazníku, které nezabere více než 15 minut a mně velmi pomůže k vypracování mé práce. Dotazník je anonymní.
Prosím o vyplnění dotazníku pouze věkovou skupinou 40 - 60 let.
Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Vaše věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [18 -25 let → otázka č. 2, 40 - 60 let → otázka č. 2, do žádné z těchto dvou nepatřím → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 -25 let
90
43,27 %
43,27 %
40 - 60 let
82
39,42 %
39,42 %
do žádné z těchto dvou nepatřím
36
17,31 %
17,31 %
2. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
121
70,35 %
58,17 %
muž
51
29,65 %
24,52 %
3. Bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
velkoměsta od 1 milionu obyvatel (Hl. m. Praha)
58
33,72 %
27,88 %
malá města (do 15 000 obyvatel)
58
33,72 %
27,88 %
středně velká města (od 15 001 do 100 000 obyvatel)
41
23,84 %
19,71 %
velká města (od 100 001 do 1 000 000 obyvatel)
15
8,72 %
7,21 %
4. Znáte postavy Pata a Mata?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
171
99,42 %
82,21 %
ne
1
0,58 %
0,48 %
5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s žádnou z uvedených možností
91
53,22 %
43,75 %
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.
45
26,32 %
21,63 %
Česká pojišťovna, a.s.
14
8,19 %
6,73 %
Kooperativa pojišťovna, a.s.
12
7,02 %
5,77 %
Allianz pojišťovna, a.s.
5
2,92 %
2,4 %
UNIQA pojišťovna, a.s.
4
2,34 %
1,92 %
6. Setkal/a jste se s touto konkrétní reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
135
78,95 %
64,9 %
ano
36
21,05 %
17,31 %
7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kooperativa pojišťovna, a.s. → otázka č. 9, Česká pojišťovna, a.s. → otázka č. 9, UNIQA pojišťovna, a.s. → otázka č. 9, Česká podnikatelská pojišťovna, a.s. → otázka č. 8, Allianz pojišťovna, a.s. → otázka č. 9, Slavia pojišťovna, a.s. → otázka č. 9, s žádnou z uvedených → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s žádnou z uvedených
84
49,12 %
40,38 %
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.
48
28,07 %
23,08 %
Česká pojišťovna, a.s.
17
9,94 %
8,17 %
Kooperativa pojišťovna, a.s.
10
5,85 %
4,81 %
UNIQA pojišťovna, a.s.
6
3,51 %
2,88 %
Slavia pojišťovna, a.s.
3
1,75 %
1,44 %
Allianz pojišťovna, a.s.
3
1,75 %
1,44 %
8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
povinné ručení
21
46,67 %
10,1 %
havarijní pojištění
16
35,56 %
7,69 %
cestovní pojištění
5
11,11 %
2,4 %
životní pojištění
3
6,67 %
1,44 %
9. Jaká barevná kombinace je Vám na první pohled nejvíce sympatická?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
druhá (modrá, bílá, žlutá)
60
35,09 %
28,85 %
třetí (zelená, bílá, červená)
45
26,32 %
21,63 %
první (modrá, červená, žlutá)
35
20,47 %
16,83 %
čtvrtá (modrá, bílá)
31
18,13 %
14,9 %
10. Jak hodnotíte tuto barevnou kombinaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nudná
70
40,94 %
33,65 %
veselá, lidová, sympatická
38
22,22 %
18,27 %
reprezentativní
33
19,3 %
15,87 %
smutná
30
17,54 %
14,42 %
11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1. typ písma → otázka č. 12, 2. typ písma → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1. typ písma
133
77,78 %
63,94 %
2. typ písma
38
22,22 %
18,27 %
12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
hravý
67
50,38 %
32,21 %
reprezentativní
44
33,08 %
21,15 %
klasický
19
14,29 %
9,13 %
strohý
3
2,26 %
1,44 %
13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
klasický
19
50 %
9,13 %
reprezentativní
10
26,32 %
4,81 %
hravý
5
13,16 %
2,4 %
strohý
4
10,53 %
1,92 %
14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [obrázek č. 1 → otázka č. 15, obrázek č. 2 → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
obrázek č. 1
93
54,39 %
44,71 %
obrázek č. 2
78
45,61 %
37,5 %
15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
lidový
64
68,82 %
30,77 %
klasický
26
27,96 %
12,5 %
nezajímavý
3
3,23 %
1,44 %
16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
násilný
48
61,54 %
23,08 %
klasický
17
21,79 %
8,17 %
lidový
12
15,38 %
5,77 %
nezajímavý
1
1,28 %
0,48 %
17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vesele, lidově, sympaticky
82
47,95 %
39,42 %
příliš dětsky
65
38,01 %
31,25 %
nepřesvědčivě
24
14,04 %
11,54 %
18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Pat a Mat
1.45
0.388
písmo
2.725
0.293
barvy
1.825
0.46
19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
151
88,3 %
72,6 %
ne
20
11,7 %
9,62 %
20. Při pohledu na letáky s nabídkou povinného ručení od tří konkurenčních společností, jaká reklama je Vám více sympatická?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
od Kooperativy
93
54,39 %
44,71 %
od České podnikatelské pojišťovny
56
32,75 %
26,92 %
od České pojišťovny
22
12,87 %
10,58 %
21. Vyberte dokončení příběhu, které Vás napadne při pohledu na situaci na obrázku.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Díky tomu, že jsou Pat a Mat pojištěni u ČPP, vše dobře dopadne
61
35,67 %
29,33 %
Pat a Mat před vodou ujedou
59
34,5 %
28,37 %
Skončí to katastrofou
51
29,82 %
24,52 %
22. Ve spojení příběhu Pata a Mata se značkou ČPP, jak tuto společnost vnímáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tuto spojitost nevnímám, ČPP je pro mě pojišťovna jako každá jiná
133
77,78 %
63,94 %
Pat a Mat jsou nešikové a tedy ČPP nebude vhodnou volbou pro pojištění
29
16,96 %
13,94 %
jako solidní společnost, která mi pomůže
9
5,26 %
4,33 %
23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
127
74,27 %
61,06 %
ne
44
25,73 %
21,15 %
24. Jaký motiv se Vám v reklamě obecně líbí více?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
motiv se zvířaty
64
37,43 %
30,77 %
motiv s lidskými postavami
60
35,09 %
28,85 %
motiv s kreslenými postavami
47
27,49 %
22,6 %
25. Jaké postavy v reklamách nejvíce upoutají Vaši pozornost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neznámé postavy = obyčejní lidé
69
40,35 %
33,17 %
postavy typu opinion leader = hrdinové z filmů, známé osobnosti, idol, kterého můžete obdivovat
52
30,41 %
25 %
animované postavy
50
29,24 %
24,04 %
26. Byla by pro Vás při výběru povinného ručení cena důležitá?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
157
91,81 %
75,48 %
ne
14
8,19 %
6,73 %
27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
prestiž pojišťovny
2.813
1.31
cena
1.778
0.886
dobré reference rodiny a blízkých známých
2.222
1.05
zajímavá a vtipná reklama
4.696
0.434
akční nabídky
3.491
1.069
28. Necháte se ovlivnit akčními slevami a benefity v reklamách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
87
50,88 %
41,83 %
ne
84
49,12 %
40,38 %
29. Při pohledu na koncept, co by bylo tím motivem, který by Vás mohl přimět k podrobnější informovanosti o produktu ČPP?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
akční nabídka
100
58,48 %
48,08 %
veselá reklama
43
25,15 %
20,67 %
značka ČPP
28
16,37 %
13,46 %
30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
128
74,85 %
61,54 %
ano
43
25,15 %
20,67 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídky=5 na otázku 27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?
5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?
odpověď Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi povinné ručení na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?
odpověď Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi havarijní pojištění na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi povinné ručení na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká podnikatelská pojišťovna, a.s. na otázku 5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?
11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?
odpověď 1. typ písma:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravý na otázku 12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
odpověď 2. typ písma:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?
odpověď obrázek č. 1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi lidový na otázku 15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
odpověď obrázek č. 2:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lidový na otázku 16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi násilný na otázku 16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
odpověď Pat a Mat=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi barvy=2 na otázku 18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
odpověď písmo=3:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi barvy=2 na otázku 18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré reference rodiny a blízkých známých=4 na otázku 27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi havarijní pojištění na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
odpověď zajímavá a vtipná reklama=5:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídky=4 na otázku 27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pat a Mat=3 na otázku 18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřesvědčivě na otázku 17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše věková kategorie:
2. Pohlaví:
3. Bydliště:
4. Znáte postavy Pata a Mata?
5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?
6. Setkal/a jste se s touto konkrétní reklamou?
7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?
8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
9. Jaká barevná kombinace je Vám na první pohled nejvíce sympatická?
10. Jak hodnotíte tuto barevnou kombinaci?
11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?
12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?
15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?
18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?
20. Při pohledu na letáky s nabídkou povinného ručení od tří konkurenčních společností, jaká reklama je Vám více sympatická?
21. Vyberte dokončení příběhu, které Vás napadne při pohledu na situaci na obrázku.
22. Ve spojení příběhu Pata a Mata se značkou ČPP, jak tuto společnost vnímáte?
23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?
24. Jaký motiv se Vám v reklamě obecně líbí více?
25. Jaké postavy v reklamách nejvíce upoutají Vaši pozornost?
26. Byla by pro Vás při výběru povinného ručení cena důležitá?
27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
28. Necháte se ovlivnit akčními slevami a benefity v reklamách?
29. Při pohledu na koncept, co by bylo tím motivem, který by Vás mohl přimět k podrobnější informovanosti o produktu ČPP?
30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše věková kategorie:
2. Pohlaví:
3. Bydliště:
4. Znáte postavy Pata a Mata?
5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?
6. Setkal/a jste se s touto konkrétní reklamou?
7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?
8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
9. Jaká barevná kombinace je Vám na první pohled nejvíce sympatická?
10. Jak hodnotíte tuto barevnou kombinaci?
11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?
12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?
15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?
18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?
20. Při pohledu na letáky s nabídkou povinného ručení od tří konkurenčních společností, jaká reklama je Vám více sympatická?
21. Vyberte dokončení příběhu, které Vás napadne při pohledu na situaci na obrázku.
22. Ve spojení příběhu Pata a Mata se značkou ČPP, jak tuto společnost vnímáte?
23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?
24. Jaký motiv se Vám v reklamě obecně líbí více?
25. Jaké postavy v reklamách nejvíce upoutají Vaši pozornost?
26. Byla by pro Vás při výběru povinného ručení cena důležitá?
27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
28. Necháte se ovlivnit akčními slevami a benefity v reklamách?
29. Při pohledu na koncept, co by bylo tím motivem, který by Vás mohl přimět k podrobnější informovanosti o produktu ČPP?
30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Kostrounová, J. – Psychologie reklamy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://25791.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
MilošMašín: Zdravím. Nedá se dostat přes otázku č. 18. Skládá se ze 3 podotázek, na které je požadováno odpovědět, ale systém nedovolí zakroužkovat více než jednu podotázku.
MM