Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Kostrounová
Šetření:22. 11. 2012 - 06. 12. 2012
Počet respondentů:208
Počet otázek (max/průměr):30 / 22.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze a v současné době zpracovávám diplomovou práci na téma "Psychologie reklamy". Ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění dotazníku, které nezabere více než 15 minut a mně velmi pomůže k vypracování mé práce. Dotazník je anonymní.

 

Prosím o vyplnění dotazníku pouze věkovou skupinou 40 - 60 let.

 

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [18 -25 letotázka č. 2, 40 - 60 letotázka č. 2, do žádné z těchto dvou nepatřím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 -25 let9043,27 %43,27 %  
40 - 60 let8239,42 %39,42 %  
do žádné z těchto dvou nepatřím3617,31 %17,31 %  

Graf

2. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12170,35 %58,17 %  
muž5129,65 %24,52 %  

Graf

3. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsta od 1 milionu obyvatel (Hl. m. Praha)5833,72 %27,88 %  
malá města (do 15 000 obyvatel)5833,72 %27,88 %  
středně velká města (od 15 001 do 100 000 obyvatel)4123,84 %19,71 %  
velká města (od 100 001 do 1 000 000 obyvatel)158,72 %7,21 %  

Graf

4. Znáte postavy Pata a Mata?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17199,42 %82,21 %  
ne10,58 %0,48 %  

Graf

5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s žádnou z uvedených možností9153,22 %43,75 %  
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.4526,32 %21,63 %  
Česká pojišťovna, a.s.148,19 %6,73 %  
Kooperativa pojišťovna, a.s.127,02 %5,77 %  
Allianz pojišťovna, a.s.52,92 %2,4 %  
UNIQA pojišťovna, a.s.42,34 %1,92 %  

Graf

6. Setkal/a jste se s touto konkrétní reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13578,95 %64,9 %  
ano3621,05 %17,31 %  

Graf

7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kooperativa pojišťovna, a.s.otázka č. 9, Česká pojišťovna, a.s.otázka č. 9, UNIQA pojišťovna, a.s.otázka č. 9, Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.otázka č. 8, Allianz pojišťovna, a.s.otázka č. 9, Slavia pojišťovna, a.s.otázka č. 9, s žádnou z uvedenýchotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s žádnou z uvedených8449,12 %40,38 %  
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.4828,07 %23,08 %  
Česká pojišťovna, a.s.179,94 %8,17 %  
Kooperativa pojišťovna, a.s.105,85 %4,81 %  
UNIQA pojišťovna, a.s.63,51 %2,88 %  
Slavia pojišťovna, a.s.31,75 %1,44 %  
Allianz pojišťovna, a.s.31,75 %1,44 %  

Graf

8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
povinné ručení2146,67 %10,1 %  
havarijní pojištění1635,56 %7,69 %  
cestovní pojištění511,11 %2,4 %  
životní pojištění36,67 %1,44 %  

Graf

9. Jaká barevná kombinace je Vám na první pohled nejvíce sympatická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
druhá (modrá, bílá, žlutá)6035,09 %28,85 %  
třetí (zelená, bílá, červená)4526,32 %21,63 %  
první (modrá, červená, žlutá)3520,47 %16,83 %  
čtvrtá (modrá, bílá)3118,13 %14,9 %  

Graf

10. Jak hodnotíte tuto barevnou kombinaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nudná7040,94 %33,65 %  
veselá, lidová, sympatická3822,22 %18,27 %  
reprezentativní3319,3 %15,87 %  
smutná3017,54 %14,42 %  

Graf

11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1. typ písmaotázka č. 12, 2. typ písmaotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1. typ písma13377,78 %63,94 %  
2. typ písma3822,22 %18,27 %  

Graf

12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hravý6750,38 %32,21 %  
reprezentativní4433,08 %21,15 %  
klasický1914,29 %9,13 %  
strohý32,26 %1,44 %  

Graf

13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasický1950 %9,13 %  
reprezentativní1026,32 %4,81 %  
hravý513,16 %2,4 %  
strohý410,53 %1,92 %  

Graf

14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [obrázek č. 1otázka č. 15, obrázek č. 2otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obrázek č. 19354,39 %44,71 %  
obrázek č. 27845,61 %37,5 %  

Graf

15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lidový6468,82 %30,77 %  
klasický2627,96 %12,5 %  
nezajímavý33,23 %1,44 %  

Graf

16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
násilný4861,54 %23,08 %  
klasický1721,79 %8,17 %  
lidový1215,38 %5,77 %  
nezajímavý11,28 %0,48 %  

Graf

17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vesele, lidově, sympaticky8247,95 %39,42 %  
příliš dětsky6538,01 %31,25 %  
nepřesvědčivě2414,04 %11,54 %  

Graf

18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pat a Mat1.450.388
písmo2.7250.293
barvy1.8250.46

Graf

19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15188,3 %72,6 %  
ne2011,7 %9,62 %  

Graf

20. Při pohledu na letáky s nabídkou povinného ručení od tří konkurenčních společností, jaká reklama je Vám více sympatická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od Kooperativy9354,39 %44,71 %  
od České podnikatelské pojišťovny5632,75 %26,92 %  
od České pojišťovny2212,87 %10,58 %  

Graf

21. Vyberte dokončení příběhu, které Vás napadne při pohledu na situaci na obrázku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Díky tomu, že jsou Pat a Mat pojištěni u ČPP, vše dobře dopadne6135,67 %29,33 %  
Pat a Mat před vodou ujedou5934,5 %28,37 %  
Skončí to katastrofou5129,82 %24,52 %  

Graf

22. Ve spojení příběhu Pata a Mata se značkou ČPP, jak tuto společnost vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuto spojitost nevnímám, ČPP je pro mě pojišťovna jako každá jiná13377,78 %63,94 %  
Pat a Mat jsou nešikové a tedy ČPP nebude vhodnou volbou pro pojištění2916,96 %13,94 %  
jako solidní společnost, která mi pomůže95,26 %4,33 %  

Graf

23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12774,27 %61,06 %  
ne4425,73 %21,15 %  

Graf

24. Jaký motiv se Vám v reklamě obecně líbí více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
motiv se zvířaty6437,43 %30,77 %  
motiv s lidskými postavami6035,09 %28,85 %  
motiv s kreslenými postavami4727,49 %22,6 %  

Graf

25. Jaké postavy v reklamách nejvíce upoutají Vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznámé postavy = obyčejní lidé6940,35 %33,17 %  
postavy typu opinion leader = hrdinové z filmů, známé osobnosti, idol, kterého můžete obdivovat5230,41 %25 %  
animované postavy5029,24 %24,04 %  

Graf

26. Byla by pro Vás při výběru povinného ručení cena důležitá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15791,81 %75,48 %  
ne148,19 %6,73 %  

Graf

27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
prestiž pojišťovny2.8131.31
cena1.7780.886
dobré reference rodiny a blízkých známých2.2221.05
zajímavá a vtipná reklama4.6960.434
akční nabídky3.4911.069

Graf

28. Necháte se ovlivnit akčními slevami a benefity v reklamách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8750,88 %41,83 %  
ne8449,12 %40,38 %  

Graf

29. Při pohledu na koncept, co by bylo tím motivem, který by Vás mohl přimět k podrobnější informovanosti o produktu ČPP?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
akční nabídka10058,48 %48,08 %  
veselá reklama4325,15 %20,67 %  
značka ČPP2816,37 %13,46 %  

Graf

30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12874,85 %61,54 %  
ano4325,15 %20,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kooperativa pojišťovna, a.s. na otázku 7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kooperativa pojišťovna, a.s. na otázku 5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi násilný na otázku 16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídky=5 na otázku 27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?

5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?

  • odpověď Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi povinné ručení na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.

7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?

  • odpověď Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi havarijní pojištění na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi povinné ručení na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká podnikatelská pojišťovna, a.s. na otázku 5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?

11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?

  • odpověď 1. typ písma:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravý na otázku 12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
  • odpověď 2. typ písma:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?

14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?

  • odpověď obrázek č. 1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi lidový na otázku 15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
  • odpověď obrázek č. 2:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasický na otázku 16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lidový na otázku 16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi násilný na otázku 16. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?

18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)

  • odpověď Pat a Mat=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi barvy=2 na otázku 18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
  • odpověď písmo=3:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi barvy=2 na otázku 18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)

23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré reference rodiny a blízkých známých=4 na otázku 27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi havarijní pojištění na otázku 8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.

27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)

  • odpověď zajímavá a vtipná reklama=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídky=4 na otázku 27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)

30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reprezentativní na otázku 13. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pat a Mat=3 na otázku 18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřesvědčivě na otázku 17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše věková kategorie:

2. Pohlaví:

3. Bydliště:

4. Znáte postavy Pata a Mata?

5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?

6. Setkal/a jste se s touto konkrétní reklamou?

7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?

8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.

9. Jaká barevná kombinace je Vám na první pohled nejvíce sympatická?

10. Jak hodnotíte tuto barevnou kombinaci?

11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?

12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?

14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?

15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?

17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?

18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)

19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?

20. Při pohledu na letáky s nabídkou povinného ručení od tří konkurenčních společností, jaká reklama je Vám více sympatická?

21. Vyberte dokončení příběhu, které Vás napadne při pohledu na situaci na obrázku.

22. Ve spojení příběhu Pata a Mata se značkou ČPP, jak tuto společnost vnímáte?

23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?

24. Jaký motiv se Vám v reklamě obecně líbí více?

25. Jaké postavy v reklamách nejvíce upoutají Vaši pozornost?

26. Byla by pro Vás při výběru povinného ručení cena důležitá?

27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)

28. Necháte se ovlivnit akčními slevami a benefity v reklamách?

29. Při pohledu na koncept, co by bylo tím motivem, který by Vás mohl přimět k podrobnější informovanosti o produktu ČPP?

30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše věková kategorie:

2. Pohlaví:

3. Bydliště:

4. Znáte postavy Pata a Mata?

5. S jakou společností si tyto dvě postavy spojujete?

6. Setkal/a jste se s touto konkrétní reklamou?

7. S jakou společností si tuto reklamu spojujete?

8. Vybavíte si, na jaký konkrétní produkt je tato reklama? Pokud ano, vyberte jeden z nabízených produktů, který byste k reklamě přiřadil/a.

9. Jaká barevná kombinace je Vám na první pohled nejvíce sympatická?

10. Jak hodnotíte tuto barevnou kombinaci?

11. Jaký typ písma Vás zaujal na první pohled?

12. Jak byste charakterizoval/a Vámi preferovaný typ písma?

14. Jaký motiv auta je Vám pro reklamu na povinné ručení sympatičtější?

15. Jak byste zhodnotil/a Vámi preferovaný typ auta pro reklamu na povinné ručení?

17. Jak na Vás působí vizuální koncept reklamy od ČPP?

18. Jaký prvek Vás na tomto konceptu na první pohled nejvíce zaujal? (1= nejvíce, 3 = nejméně)

19. Spojujete si Pata a Mata s večerníčkem?

20. Při pohledu na letáky s nabídkou povinného ručení od tří konkurenčních společností, jaká reklama je Vám více sympatická?

21. Vyberte dokončení příběhu, které Vás napadne při pohledu na situaci na obrázku.

22. Ve spojení příběhu Pata a Mata se značkou ČPP, jak tuto společnost vnímáte?

23. Patřily postavy Pata a Mata v dětství mezi Vaše oblíbené postavičky?

24. Jaký motiv se Vám v reklamě obecně líbí více?

25. Jaké postavy v reklamách nejvíce upoutají Vaši pozornost?

26. Byla by pro Vás při výběru povinného ručení cena důležitá?

27. Co by pro Vás bylo při koupi povinného ručení nejdůležitějším motivem, který by rozhodl o Vašem výběru pojišťovny? (1= nejvíce, 5 = nejméně)

28. Necháte se ovlivnit akčními slevami a benefity v reklamách?

29. Při pohledu na koncept, co by bylo tím motivem, který by Vás mohl přimět k podrobnější informovanosti o produktu ČPP?

30. Na základě konceptu, který jste zhlédl/a v dotazníku, zajímal/a byste se při výběru povinného ručení o více informací o tomto konkrétním produktu od ČPP?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kostrounová, J.Psychologie reklamy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://25791.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.