Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení spokojenosti zákazníků s e-shopy Alza.cz a Mall.cz

Hodnocení spokojenosti zákazníků s e-shopy Alza.cz a Mall.cz

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Šeliga
Šetření:19. 11. 2012 - 23. 11. 2012
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):35 / 34.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

  Dobrý den, jsme studenti Ekonomické fakulty a moc Vás prosíme o vyplnění dotazníku, který je součástí naší seminární práce.
Dotazníkové šetření je určeno pro zákazníky e-shopu Alza.cz a Mall.cz
Cílem výzkumu je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s těmiti e-shopy.

Odpovědi respondentů

1. Plně důvěřuji službám společnosti Alza.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92423,53 %23,53 %  
82221,57 %21,57 %  
71615,69 %15,69 %  
101413,73 %13,73 %  
5109,8 %9,8 %  
154,9 %4,9 %  
443,92 %3,92 %  
632,94 %2,94 %  
321,96 %1,96 %  
221,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.48
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.72
Směrodatná odchylka:1.93
Medián:8
Modus:9

Graf

2. Společnost Alza.cz přužně reaguje na mé požadavky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72322,55 %22,55 %  
81716,67 %16,67 %  
91615,69 %15,69 %  
101211,76 %11,76 %  
61110,78 %10,78 %  
5109,8 %9,8 %  
143,92 %3,92 %  
443,92 %3,92 %  
232,94 %2,94 %  
321,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.1
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.43
Směrodatná odchylka:1.85
Medián:7
Modus:7

Graf

3. V e-shopu Alza.cz se snadno orientuji. Je přehledný a snadno ovladatelný.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82928,43 %28,43 %  
101615,69 %15,69 %  
91312,75 %12,75 %  
71110,78 %10,78 %  
51110,78 %10,78 %  
698,82 %8,82 %  
454,9 %4,9 %  
243,92 %3,92 %  
332,94 %2,94 %  
110,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.33
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.47
Směrodatná odchylka:1.86
Medián:8
Modus:8

Graf

4. Jsem spokojen s šířkou nabízeného sortimentu společnosti Alza.cz.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102322,55 %22,55 %  
82019,61 %19,61 %  
91716,67 %16,67 %  
71312,75 %12,75 %  
598,82 %8,82 %  
687,84 %7,84 %  
454,9 %4,9 %  
132,94 %2,94 %  
321,96 %1,96 %  
221,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.64
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.66
Směrodatná odchylka:1.91
Medián:8
Modus:10

Graf

5. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82322,55 %22,55 %  
101615,69 %15,69 %  
61413,73 %13,73 %  
71312,75 %12,75 %  
91312,75 %12,75 %  
51110,78 %10,78 %  
454,9 %4,9 %  
343,92 %3,92 %  
121,96 %1,96 %  
210,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.25
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.33
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:8
Modus:8

Graf

6. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Alza.cz jsou na vysoké úrovní.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92019,61 %19,61 %  
81817,65 %17,65 %  
61615,69 %15,69 %  
71211,76 %11,76 %  
51110,78 %10,78 %  
387,84 %7,84 %  
476,86 %6,86 %  
1065,88 %5,88 %  
121,96 %1,96 %  
221,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.72
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.68
Směrodatná odchylka:1.92
Medián:7
Modus:9

Graf

7. Myslím, že cena nabízeného zboží odpovídá jeho kvalitě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72322,55 %22,55 %  
81615,69 %15,69 %  
61312,75 %12,75 %  
91312,75 %12,75 %  
101211,76 %11,76 %  
598,82 %8,82 %  
487,84 %7,84 %  
354,9 %4,9 %  
132,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.96
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.29
Směrodatná odchylka:1.82
Medián:7
Modus:7

Graf

8. Reklamní kampaň společnosti Alza.cz mě zaujala.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11817,65 %17,65 %  
81413,73 %13,73 %  
61312,75 %12,75 %  
71211,76 %11,76 %  
101110,78 %10,78 %  
31110,78 %10,78 %  
587,84 %7,84 %  
476,86 %6,86 %  
243,92 %3,92 %  
943,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.35
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.53
Směrodatná odchylka:2.74
Medián:6
Modus:1

Graf

9. Jsem spokojen se službami společnosti Alza.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82322,55 %22,55 %  
71817,65 %17,65 %  
91615,69 %15,69 %  
101110,78 %10,78 %  
698,82 %8,82 %  
587,84 %7,84 %  
465,88 %5,88 %  
143,92 %3,92 %  
243,92 %3,92 %  
332,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.03
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.94
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:7
Modus:8

Graf

10. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Alza.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82019,61 %19,61 %  
71918,63 %18,63 %  
61514,71 %14,71 %  
91413,73 %13,73 %  
1098,82 %8,82 %  
598,82 %8,82 %  
476,86 %6,86 %  
376,86 %6,86 %  
121,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.89
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.17
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:7
Modus:8

Graf

11. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82221,57 %21,57 %  
51615,69 %15,69 %  
61413,73 %13,73 %  
71110,78 %10,78 %  
101110,78 %10,78 %  
998,82 %8,82 %  
487,84 %7,84 %  
343,92 %3,92 %  
243,92 %3,92 %  
132,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.59
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.96
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:7
Modus:8

Graf

12. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52120,59 %20,59 %  
81817,65 %17,65 %  
101413,73 %13,73 %  
61110,78 %10,78 %  
9109,8 %9,8 %  
7109,8 %9,8 %  
487,84 %7,84 %  
365,88 %5,88 %  
121,96 %1,96 %  
221,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.12
Směrodatná odchylka:2.03
Medián:7
Modus:5

Graf

13. Při navýšení cen zboží společnosti Alza.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101716,67 %16,67 %  
51413,73 %13,73 %  
81312,75 %12,75 %  
61312,75 %12,75 %  
71312,75 %12,75 %  
41110,78 %10,78 %  
398,82 %8,82 %  
987,84 %7,84 %  
143,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.55
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.73
Směrodatná odchylka:2.18
Medián:6.5
Modus:10

Graf

14. Při navýšení cen zboží Alza.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103837,25 %37,25 %  
91716,67 %16,67 %  
81312,75 %12,75 %  
698,82 %8,82 %  
787,84 %7,84 %  
565,88 %5,88 %  
443,92 %3,92 %  
132,94 %2,94 %  
221,96 %1,96 %  
321,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.14
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.95
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:9
Modus:10

Graf

15. Plně důvěřuji službám společnosti Mall.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
91615,69 %15,69 %  
101615,69 %15,69 %  
81514,71 %14,71 %  
61211,76 %11,76 %  
71110,78 %10,78 %  
5109,8 %9,8 %  
387,84 %7,84 %  
476,86 %6,86 %  
254,9 %4,9 %  
121,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.84
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.15
Směrodatná odchylka:2.27
Medián:7
Modus:9

Graf

16. Společnost Mall.cz přužně reaguje na mé požadavky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82019,61 %19,61 %  
71817,65 %17,65 %  
51413,73 %13,73 %  
101413,73 %13,73 %  
9109,8 %9,8 %  
498,82 %8,82 %  
376,86 %6,86 %  
665,88 %5,88 %  
132,94 %2,94 %  
210,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.8
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.14
Směrodatná odchylka:2.03
Medián:7
Modus:8

Graf

17. V e-shopu Mall.cz se snadno orientuji. Je přehledný a snadno ovladatelný.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82221,57 %21,57 %  
72120,59 %20,59 %  
101716,67 %16,67 %  
51312,75 %12,75 %  
687,84 %7,84 %  
976,86 %6,86 %  
454,9 %4,9 %  
243,92 %3,92 %  
332,94 %2,94 %  
121,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.07
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.69
Směrodatná odchylka:1.92
Medián:7
Modus:8

Graf

18. Jsem spokojen s šířkou nabízeného sortimentu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83130,39 %30,39 %  
102120,59 %20,59 %  
91514,71 %14,71 %  
698,82 %8,82 %  
587,84 %7,84 %  
465,88 %5,88 %  
754,9 %4,9 %  
132,94 %2,94 %  
332,94 %2,94 %  
210,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.63
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.58
Směrodatná odchylka:1.89
Medián:8
Modus:8

Graf

19. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82726,47 %26,47 %  
71514,71 %14,71 %  
91514,71 %14,71 %  
51312,75 %12,75 %  
101211,76 %11,76 %  
6109,8 %9,8 %  
443,92 %3,92 %  
121,96 %1,96 %  
321,96 %1,96 %  
221,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.28
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.82
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:8
Modus:8

Graf

20. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Mall.cz jsou na vysoké úrovní.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81817,65 %17,65 %  
51817,65 %17,65 %  
71716,67 %16,67 %  
101211,76 %11,76 %  
91110,78 %10,78 %  
6109,8 %9,8 %  
465,88 %5,88 %  
365,88 %5,88 %  
132,94 %2,94 %  
210,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.75
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.68
Směrodatná odchylka:1.92
Medián:7
Modus:8

Graf

21. Myslím, že cena nabízeného zboží odpovídá jeho kvalitě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72019,61 %19,61 %  
91918,63 %18,63 %  
81514,71 %14,71 %  
51211,76 %11,76 %  
41110,78 %10,78 %  
6109,8 %9,8 %  
1076,86 %6,86 %  
343,92 %3,92 %  
132,94 %2,94 %  
210,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.78
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.4
Směrodatná odchylka:1.84
Medián:7
Modus:7

Graf

22. Reklamní kampaň společnosti Mall.cz mě zaujala.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51514,71 %14,71 %  
71514,71 %14,71 %  
11312,75 %12,75 %  
31211,76 %11,76 %  
81211,76 %11,76 %  
4109,8 %9,8 %  
687,84 %7,84 %  
276,86 %6,86 %  
965,88 %5,88 %  
1043,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.08
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.54
Směrodatná odchylka:2.35
Medián:5
Modus:5

Graf

23. Jsem spokojen se službami společnosti Mall.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71918,63 %18,63 %  
81817,65 %17,65 %  
51514,71 %14,71 %  
101211,76 %11,76 %  
698,82 %8,82 %  
998,82 %8,82 %  
476,86 %6,86 %  
354,9 %4,9 %  
254,9 %4,9 %  
132,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.59
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.27
Směrodatná odchylka:2.07
Medián:7
Modus:7

Graf

24. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Mall.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82524,51 %24,51 %  
51817,65 %17,65 %  
71514,71 %14,71 %  
101110,78 %10,78 %  
487,84 %7,84 %  
687,84 %7,84 %  
976,86 %6,86 %  
354,9 %4,9 %  
143,92 %3,92 %  
210,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.66
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.61
Směrodatná odchylka:1.9
Medián:7
Modus:8

Graf

25. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61817,65 %17,65 %  
51716,67 %16,67 %  
81615,69 %15,69 %  
71413,73 %13,73 %  
101413,73 %13,73 %  
365,88 %5,88 %  
454,9 %4,9 %  
954,9 %4,9 %  
143,92 %3,92 %  
232,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.48
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.05
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:6
Modus:6

Graf

26. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51716,67 %16,67 %  
71514,71 %14,71 %  
61514,71 %14,71 %  
81312,75 %12,75 %  
101312,75 %12,75 %  
4109,8 %9,8 %  
9109,8 %9,8 %  
354,9 %4,9 %  
143,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.59
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.81
Směrodatná odchylka:1.95
Medián:6.5
Modus:5

Graf

27. Při navýšení cen zboží společnosti Mall.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71716,67 %16,67 %  
101514,71 %14,71 %  
61211,76 %11,76 %  
51211,76 %11,76 %  
41110,78 %10,78 %  
8109,8 %9,8 %  
387,84 %7,84 %  
976,86 %6,86 %  
265,88 %5,88 %  
143,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.31
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:6
Modus:7

Graf

28. Při navýšení cen zboží Mall.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103938,24 %38,24 %  
81211,76 %11,76 %  
91110,78 %10,78 %  
7109,8 %9,8 %  
587,84 %7,84 %  
687,84 %7,84 %  
454,9 %4,9 %  
354,9 %4,9 %  
143,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.88
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.83
Směrodatná odchylka:2.2
Medián:8
Modus:10

Graf

29. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6462,75 %62,75 %  
Muž3837,25 %37,25 %  

Graf

30. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-257472,55 %72,55 %  
26-351413,73 %13,73 %  
36-45109,8 %9,8 %  
15-1832,94 %2,94 %  
46-5510,98 %0,98 %  

Graf

31. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student6563,73 %63,73 %  
Zaměstnaný2423,53 %23,53 %  
Podnikatel - OSVČ87,84 %7,84 %  
Nezaměstnaný54,9 %4,9 %  

Graf

32. Bydliště - kraj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský5957,84 %57,84 %  
Zlínský109,8 %9,8 %  
Praha98,82 %8,82 %  
Olomoucký65,88 %5,88 %  
Středočeský43,92 %3,92 %  
Vysočina43,92 %3,92 %  
Jihomoravský43,92 %3,92 %  
Pardubický21,96 %1,96 %  
Plzeňský21,96 %1,96 %  
Karlovarský10,98 %0,98 %  
Kralovehradecký10,98 %0,98 %  

Graf

33. Ohodnoťte jednotlivé atributy (od 1=bezvýznamné do 4= mimořádně důležité) jak jsou podle Vás důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita poskytovaných služeb3.5050.567
Cena poskytovaných služeb3.5250.467
Spolehlivost a přesnost v poskytování služeb3.4460.584
Snaha a ochota při řešení problémů3.3560.526
Rychlost řešení problémů3.3860.494
Příjemné chování kontaktních pracovníků3.1880.628
Vzhled e-shopu2.8220.602
Dostupnost výdejních míst3.0590.709

Graf

34. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Alza.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita poskytovaných služeb3.2480.483
Cena poskytovaných služeb30.614
Spolehlivost a přesnost v poskytování služeb3.1190.6
Snaha a ochota při řešení problémů3.0790.528
Rychlost řešení problémů2.980.594
Příjemné chování kontaktních pracovníků3.1190.56
Vzhled e-shopu2.960.751
Dostupnost výdejních míst3.1780.701

Graf

35. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Mall.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita poskytovaných služeb3.1290.469
Cena poskytovaných služeb3.030.623
Spolehlivost a přesnost v poskytování služeb3.050.562
Snaha a ochota při řešení problémů3.1490.463
Rychlost řešení problémů2.950.602
Příjemné chování kontaktních pracovníků3.0690.599
Vzhled e-shopu2.7920.699
Dostupnost výdejních míst2.7430.785

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Při navýšení cen zboží Alza.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

  • odpověď 10:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. Při navýšení cen zboží společnosti Alza.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

15. Plně důvěřuji službám společnosti Mall.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

  • odpověď 10:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 16. Společnost Mall.cz přužně reaguje na mé požadavky.
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 23. Jsem spokojen se službami společnosti Mall.cz
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 24. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Mall.cz

23. Jsem spokojen se službami společnosti Mall.cz

  • odpověď 10:
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 24. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Mall.cz

25. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.

  • odpověď 10:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 26. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

28. Při navýšení cen zboží Mall.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

  • odpověď 10:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 27. Při navýšení cen zboží společnosti Mall.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

31. Povolání

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 15. Plně důvěřuji službám společnosti Mall.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

32. Bydliště - kraj

  • odpověď Moravskoslezský:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 5. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.

33. Ohodnoťte jednotlivé atributy (od 1=bezvýznamné do 4= mimořádně důležité) jak jsou podle Vás důležité.

  • odpověď Snaha a ochota při řešení problémů=4:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 12. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.
  • odpověď Spolehlivost a přesnost v poskytování služeb=4:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 12. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 5. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 2. Společnost Alza.cz přužně reaguje na mé požadavky.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snaha a ochota při řešení problémů=4 na otázku 34. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Alza.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

34. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Alza.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

  • odpověď Příjemné chování kontaktních pracovníků=4:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.
  • odpověď Snaha a ochota při řešení problémů=4:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.
  • odpověď Spolehlivost a přesnost v poskytování služeb=3:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 6. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Alza.cz jsou na vysoké úrovní.
  • odpověď Spolehlivost a přesnost v poskytování služeb=4:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 12. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

35. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Mall.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

  • odpověď Cena poskytovaných služeb=3:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 6. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Alza.cz jsou na vysoké úrovní.
  • odpověď Snaha a ochota při řešení problémů=3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 6. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Alza.cz jsou na vysoké úrovní.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Plně důvěřuji službám společnosti Alza.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

2. Společnost Alza.cz přužně reaguje na mé požadavky.

3. V e-shopu Alza.cz se snadno orientuji. Je přehledný a snadno ovladatelný.

4. Jsem spokojen s šířkou nabízeného sortimentu společnosti Alza.cz.

5. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.

6. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Alza.cz jsou na vysoké úrovní.

7. Myslím, že cena nabízeného zboží odpovídá jeho kvalitě.

8. Reklamní kampaň společnosti Alza.cz mě zaujala.

9. Jsem spokojen se službami společnosti Alza.cz

10. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Alza.cz

11. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.

12. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

13. Při navýšení cen zboží společnosti Alza.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

14. Při navýšení cen zboží Alza.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

15. Plně důvěřuji službám společnosti Mall.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

16. Společnost Mall.cz přužně reaguje na mé požadavky.

17. V e-shopu Mall.cz se snadno orientuji. Je přehledný a snadno ovladatelný.

18. Jsem spokojen s šířkou nabízeného sortimentu.

19. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.

20. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Mall.cz jsou na vysoké úrovní.

21. Myslím, že cena nabízeného zboží odpovídá jeho kvalitě.

22. Reklamní kampaň společnosti Mall.cz mě zaujala.

23. Jsem spokojen se službami společnosti Mall.cz

24. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Mall.cz

25. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.

26. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

27. Při navýšení cen zboží společnosti Mall.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

28. Při navýšení cen zboží Mall.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

29. Pohlaví

30. Věk

31. Povolání

32. Bydliště - kraj

33. Ohodnoťte jednotlivé atributy (od 1=bezvýznamné do 4= mimořádně důležité) jak jsou podle Vás důležité.

34. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Alza.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

35. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Mall.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Plně důvěřuji službám společnosti Alza.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

2. Společnost Alza.cz přužně reaguje na mé požadavky.

3. V e-shopu Alza.cz se snadno orientuji. Je přehledný a snadno ovladatelný.

4. Jsem spokojen s šířkou nabízeného sortimentu společnosti Alza.cz.

5. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.

6. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Alza.cz jsou na vysoké úrovní.

7. Myslím, že cena nabízeného zboží odpovídá jeho kvalitě.

8. Reklamní kampaň společnosti Alza.cz mě zaujala.

9. Jsem spokojen se službami společnosti Alza.cz

10. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Alza.cz

11. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.

12. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

13. Při navýšení cen zboží společnosti Alza.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

14. Při navýšení cen zboží Alza.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

15. Plně důvěřuji službám společnosti Mall.cz. (1=velmi malý souhlas s tvrzením, 10=velmi silný souhlas s tvrzením)

16. Společnost Mall.cz přužně reaguje na mé požadavky.

17. V e-shopu Mall.cz se snadno orientuji. Je přehledný a snadno ovladatelný.

18. Jsem spokojen s šířkou nabízeného sortimentu.

19. Kvalita nabízených služeb výrobků je velmi dobrá.

20. Doprovodné služby (doprava, montáž, instalace, poradenství..) společnosti Mall.cz jsou na vysoké úrovní.

21. Myslím, že cena nabízeného zboží odpovídá jeho kvalitě.

22. Reklamní kampaň společnosti Mall.cz mě zaujala.

23. Jsem spokojen se službami společnosti Mall.cz

24. Jsem spokojen s jednáním operátorů a personálu společnosti Mall.cz

25. Při vyřizování mých stížností a reklamací, jsem se vždy setkal se vstřícným a ochotným jednáním zodpovědných pracovníků.

26. Doposud jsem byl vždy spokojen s výsledkem vyřízených reklamací.

27. Při navýšení cen zboží společnosti Mall.cz o 1-10%, bych přešel ke konkurenci.

28. Při navýšení cen zboží Mall.cz o 11-25%,bych přešel ke konkurenci.

29. Pohlaví

30. Věk

31. Povolání

32. Bydliště - kraj

33. Ohodnoťte jednotlivé atributy (od 1=bezvýznamné do 4= mimořádně důležité) jak jsou podle Vás důležité.

34. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Alza.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

35. Ohodnoťte jednotlivé atributy podle toho jak je poskytuje (provádí) Mall.cz (od 1=nejhůř po 4=nejlíp)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šeliga, O.Hodnocení spokojenosti zákazníků s e-shopy Alza.cz a Mall.cz (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://26108.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.