Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky

Privátní značky

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Vavrochová
Šetření:23. 11. 2012 - 25. 11. 2012
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

chtěla bych vás poprosit o vyplnění anonymního dotazníku, který bude sloužit k mé semestrální práci na vysoké škole. Dotazník je určen pro všechny bez rozdílů.

Předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7167,62 %67,62 %  
Muž3432,38 %32,38 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 25 let7672,38 %72,38 %  
Do 20 let1312,38 %12,38 %  
26 – 35 let1211,43 %11,43 %  
35 – 50 let43,81 %3,81 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7874,29 %74,29 %  
Vysokoškolské2321,9 %21,9 %  
Základní21,9 %1,9 %  
Středoškolské bez maturity21,9 %1,9 %  

Graf

4. Místo bydliště (kraj)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hl. město Praha3836,19 %36,19 %  
Středočeský1312,38 %12,38 %  
Pardubický87,62 %7,62 %  
Vysočina65,71 %5,71 %  
Jihomoravský65,71 %5,71 %  
Moravskoslezský54,76 %4,76 %  
Zlínský54,76 %4,76 %  
Plzeňský54,76 %4,76 %  
Olomoucký43,81 %3,81 %  
Ústecký43,81 %3,81 %  
Královéhradecký43,81 %3,81 %  
Karlovarský32,86 %2,86 %  
Liberecký21,9 %1,9 %  
Jihočeský21,9 %1,9 %  

Graf

5. Víte co je myšleno pojmem privátní značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7874,29 %74,29 %  
Ne2725,71 %25,71 %  

Graf

6. Se kterými z těchto privátních značek jste se již setkali? (Privátní značka je vlastní značkou konkrétního obchodního řetězce, kterou je možno zakoupit pouze v daném řetězci.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Clever9792,38 %92,38 %  
Albert Quality9186,67 %86,67 %  
Euro Shopper7369,52 %69,52 %  
Tesco Standard4744,76 %44,76 %  
S-Budget4340,95 %40,95 %  
Albert Bio4340,95 %40,95 %  
Albert Excellent3634,29 %34,29 %  
Tesco Výhodný nákup2927,62 %27,62 %  
Tesco Organic2826,67 %26,67 %  
Tesco Finest2725,71 %25,71 %  
Naše Bio2220,95 %20,95 %  
Tesco Healthy Living1413,33 %13,33 %  
Spar PREMIUM1211,43 %11,43 %  
Spar Natur*pur98,57 %8,57 %  
Spar Vital76,67 %6,67 %  
Chef menu43,81 %3,81 %  
žádná21,9 %1,9 %  

Graf

7. Privátní značky nakupuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas5754,29 %54,29 %  
Výjimečně2725,71 %25,71 %  
Často1716,19 %16,19 %  
Nikdy43,81 %3,81 %  

Graf

8. Z jakého důvodu upřednostním nákup privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodná cena6561,9 %61,9 %  
Za žádných okolností neupřednostním nákup privátní značky1413,33 %13,33 %  
Nepoznám rozdíl oproti „značkovým výrobkům“1211,43 %11,43 %  
Ani jedna z uvedených možností98,57 %8,57 %  
Bohatý sortiment32,86 %2,86 %  
Zajímavé balení10,95 %0,95 %  
Kvalita10,95 %0,95 %  

Graf

9. Považujete privátní značky za stejně kvalitní jako ostatní značkové zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4340,95 %40,95 %  
spíše nesouhlasím3432,38 %32,38 %  
nesouhlasím1211,43 %11,43 %  
nevím109,52 %9,52 %  
souhlasím65,71 %5,71 %  

Graf

10. Výrobky privátních značek jsou levné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6057,14 %57,14 %  
souhlasím3735,24 %35,24 %  
spíše nesouhlasím54,76 %4,76 %  
nevím21,9 %1,9 %  
nesouhlasím10,95 %0,95 %  

Graf

11. Sortiment privátních značek je

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4946,67 %46,67 %  
chvalitebný2725,71 %25,71 %  
dostatečný2321,9 %21,9 %  
výborný43,81 %3,81 %  
nedostatečný21,9 %1,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Místo bydliště (kraj)

5. Víte co je myšleno pojmem privátní značka?

6. Se kterými z těchto privátních značek jste se již setkali? (Privátní značka je vlastní značkou konkrétního obchodního řetězce, kterou je možno zakoupit pouze v daném řetězci.)

7. Privátní značky nakupuji

8. Z jakého důvodu upřednostním nákup privátní značky?

9. Považujete privátní značky za stejně kvalitní jako ostatní značkové zboží?

10. Výrobky privátních značek jsou levné

11. Sortiment privátních značek je

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Místo bydliště (kraj)

5. Víte co je myšleno pojmem privátní značka?

6. Se kterými z těchto privátních značek jste se již setkali? (Privátní značka je vlastní značkou konkrétního obchodního řetězce, kterou je možno zakoupit pouze v daném řetězci.)

7. Privátní značky nakupuji

8. Z jakého důvodu upřednostním nákup privátní značky?

9. Považujete privátní značky za stejně kvalitní jako ostatní značkové zboží?

10. Výrobky privátních značek jsou levné

11. Sortiment privátních značek je

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vavrochová, V.Privátní značky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://26295.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.