Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka Converse

Značka Converse

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Chrastova
Šetření:25. 04. 2009 - 02. 05. 2009
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.48
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se stane podkladem pro mou bakalářskou práci. Cílem průzkumu je zjistit názor mladé české generace na značku Converse.

 

Děkuji za vyplnění :)

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Converse?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9188,35 %88,35 %  
ne1211,65 %11,65 %  

Graf

2. Nosíte obuv/oblečení/doplňky značky Converse?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenosím nic od značky Converse6966,99 %66,99 %  
Obuv - Chuck Taylor1514,56 %14,56 %  
Obuv - jinou1312,62 %12,62 %  
Doplňky (např. kabelky, tašky)109,71 %9,71 %  
Oblečení98,74 %8,74 %  

Graf

3. Pokud ano, proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi design, styl. V mém rozhodnutí ke koupi mě nikdo neovlivnil.2464,86 %23,3 %  
Ovlivnili mě známé osobnosti25,41 %1,94 %  
Ovlivnili mě kamarádi25,41 %1,94 %  
ovlivnilo mě, že je to obecně cool12,7 %0,97 %  
všechy tři předchozí možnosti u mě platí12,7 %0,97 %  
potřebovala jsem rychle černé kvalitní kožené boty12,7 %0,97 %  
líbí se mi design, ale také mě ovlivnilo okolí12,7 %0,97 %  
Mikinu mi koupila maminka12,7 %0,97 %  
dřív nosila, dnes při fenoménu emo radši nenosím12,7 %0,97 %  
nosila jsem je driv ted jsou z toho boty na behack12,7 %0,97 %  
neznam, nenosim12,7 %0,97 %  
mám oblíbenější značky12,7 %0,97 %  

Graf

4. Pokud ne, proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena je příliš vysoká1927,54 %18,45 %  
Nelíbí se mi design, styl1927,54 %18,45 %  
Značku neznám1014,49 %9,71 %  
Značka je nekvalitní34,35 %2,91 %  
preferuji jine znacky22,9 %1,94 %  
Nenarazil jsem na ni11,45 %0,97 %  
nevybírám oblečení/obuv podle značky11,45 %0,97 %  
mně se to líbí11,45 %0,97 %  
Líbí se mi, ale myslím, že ke mně nesedí11,45 %0,97 %  
Nosím jiné značky :-)11,45 %0,97 %  
nosila sem, při fenoménu emo již nenosím11,45 %0,97 %  
nevyhledávám11,45 %0,97 %  
ani nevim, nosi to moc lidi...11,45 %0,97 %  
Nosila sem dřív,teď se mi Conversky k ničemuNehodí11,45 %0,97 %  
boty converse mi přišly vždycky velmi "nezdravé"11,45 %0,97 %  
Nic od této značky jsem v obchodech nezpozoroval11,45 %0,97 %  
Značku nosím! :)11,45 %0,97 %  
nevvim, proste sem si od nich nikdy nic nekoupil11,45 %0,97 %  
proste me zatim nic zas tak neuzaujalo11,45 %0,97 %  
Neznám11,45 %0,97 %  
nechi se se značkou identifikovat11,45 %0,97 %  

Graf

5. Všimli jste si některé venkovní kampaně značky Converse? Zaujala vás něčím? Ovlivnila vaše rozhodnutí ke koupi?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"streetartová aplikace" na fotkách Andrey z Berlína - ta mě zaujala:) jinak reklama v lifestylových časopisech, nicméně z té si nepamatuju nic

ano vsiml, (holka a kluk propojeny do bot converse) libilo, ale nepresvedcilo

ano všimli... dobře vymyšlená :)... akorát jsem student a finance na to nejsou

ano, 1) panáčci udělaní z hlavy + boty, zaujal mě originální nápad. 2) reklamy s fotkami skupin (napr. sunshine). reklamy ve mě podpořily image značky, která se mi líbí

Ano, ale nijak zvlast nezaujala.

ano, outdoor postery s teniskou simulujici části lidského těla

Ano, všiml jsem si billboardů s "člověkobotou" :)

Ano. Boty

Boty s lidskými hlavami. Nejdřív se mi nelíbila, ale nějak si mě získala...

CLV kampaň (hlava v botě) - hezký vizuál. Neovlivnila.

hlavně na boty - pěkný ženský, koupil bych s možná tu modelku co to předvádí, ale záleželo by na ceně, momentálně mám v peněžence 30 Kč

chodím kolem obchodu Converse na Národní třídě - mají zajímavé plakáty-reklamní fotky, třeba hlava v obří plátěnce, nebo tak něco

Jo, ale nechala mě chladným =)

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne, nevsimla

Ne, nevsimla.

Ne, nevšimla...

Ne, zadne kampane jsem si v posledni dobe nevsiml.

Ne, žádnou si nepamatuji.

Ne.

ne...

Neovlivnila, ale moc se mi libil print, kde telo lidi je bota :)

neovlivnila..ale líbily se mi ty lidi stylizovaný do botek..

nepamatuju se

nevsiml

nevsimla

nevsimla

Nevšiml

nevšiml

Nevšiml

nevšiml

nevšimla

Nevšimla

Nie, nepoznam tuto znacku a ani som si nevsimla nejakej kampane.

Nikdy jsem si žádné venkovní kampaně značky Converse nevšimla.

nn

Tenisky s lidskejma hlavama, moc se mi libila, nakup ale neovlivnila

všiml, neovlivnila...

všimla jsem si té divné kampaně, kde jsou nějaké hlavy, jež koukají z bot či co, nebo mají místo korzetu botu

Všimla jsem si zajímavého designu, byly to takový ty boty s hlavou;)

Zajímavá byla kampaň "boty jako osobnost" nebo jak to nazvat :) Bota s hlavou tam byla... Originální zpracování, přitáhne pozornost, ale ke koupi mě nepřiměla.

zajímavý oudoor (boty s lidskou hlavou)

zaujala me kampan kdy se bota tvari jako oblecek. :)

6. Jak hodnotíte cenu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím2929 %28,16 %  
Vysoká, ale jsem ochoten/ochotna ji zaplatit2626 %25,24 %  
Příliš vysoká2323 %22,33 %  
Přiměřená1616 %15,53 %  
příliš vysoká v ČR, proto kupuji jinde11 %0,97 %  
zbytečná11 %0,97 %  
v Čechách drahá, za hranicemi přijatelná...11 %0,97 %  
neznam cenu :-( ale tipoval bych vysokou :-)11 %0,97 %  
neúměrná jejich kvalitě11 %0,97 %  
Nakupuji to v USA, kde je velmi nízká.11 %0,97 %  

Graf

7. Jak hodnotíte design?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Celkem se mi líbí4444,44 %42,72 %  
Velmi se mi líbí2222,22 %21,36 %  
Nelíbí se mi1616,16 %15,53 %  
Nevím1313,13 %12,62 %  
na slečnách vypadá dobře, ale to platí i pro pytel11,01 %0,97 %  
Něco mezi celkem se mi líbí a Nelíbí se mi 11,01 %0,97 %  
líbí se mi jen pár věcí11,01 %0,97 %  
už se mi nelíbí, pač se z nich stal trochu štítek11,01 %0,97 %  

Graf

8. Jak hodnotíte kvalitu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4444 %42,72 %  
Dobrá3434 %33,01 %  
Velmi dobrá1010 %9,71 %  
Špatná66 %5,83 %  
Spíše horší55 %4,85 %  
Nedokážu posoudit11 %0,97 %  

Graf

9. Jak hodnotíte pohodlí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím5758,76 %55,34 %  
Celkem pohodlné2727,84 %26,21 %  
Velmi pohodlné99,28 %8,74 %  
Spíše nepohodlné33,09 %2,91 %  
Nepohodlné11,03 %0,97 %  

Graf

10. Jakýkoli komentář:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

co je to?

Converse nen í moje love brand, ale když mi nějaký kousek padne do oka, jsem ochotná si za něj připlatit..

Converse znám a poznám, ale samotnou mě ta značka prostě neoslovila natolik, abych se o ni nějak dál zajímala a něco si od nich koupila.

hodne stesti s bakuli :-) bobo_ik

Hodně štěstí Aničko, vypadá to zajímavě, až budeš mít bakalářku hotovou, určitě mu ji pošli, ráda si ji přečtu! Pa, Terka Spust.

tím pytlem sem myslel pytel od brambor. Možná když se vytvoří kolekce hulvát, tak zvážm koupi:)

ze značky Converse se stal "status symbol" proto si už další věc od Converse nekoupím, je to styl pro styl

11. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-257168,93 %68,93 %  
15-191413,59 %13,59 %  
26-3087,77 %7,77 %  
15-2032,91 %2,91 %  
31-3521,94 %1,94 %  
25-3010,97 %0,97 %  
1410,97 %0,97 %  
0-1410,97 %0,97 %  
1310,97 %0,97 %  
12-1610,97 %0,97 %  

Graf

12. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6462,14 %62,14 %  
Muž3937,86 %37,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Pokud ne, proč?

  • odpověď Nelíbí se mi design, styl:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi na otázku 7. Jak hodnotíte design?

6. Jak hodnotíte cenu?

  • odpověď Nevím:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Jak hodnotíte design?

8. Jak hodnotíte kvalitu?

  • odpověď Nevím:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Jak hodnotíte design?

9. Jak hodnotíte pohodlí?

  • odpověď Nevím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Jak hodnotíte design?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 8. Jak hodnotíte kvalitu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Jak hodnotíte cenu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Converse?

2. Nosíte obuv/oblečení/doplňky značky Converse?

3. Pokud ano, proč?

4. Pokud ne, proč?

5. Všimli jste si některé venkovní kampaně značky Converse? Zaujala vás něčím? Ovlivnila vaše rozhodnutí ke koupi?

6. Jak hodnotíte cenu?

7. Jak hodnotíte design?

8. Jak hodnotíte kvalitu?

9. Jak hodnotíte pohodlí?

11. Věk

12. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Converse?

2. Nosíte obuv/oblečení/doplňky značky Converse?

3. Pokud ano, proč?

4. Pokud ne, proč?

5. Všimli jste si některé venkovní kampaně značky Converse? Zaujala vás něčím? Ovlivnila vaše rozhodnutí ke koupi?

6. Jak hodnotíte cenu?

7. Jak hodnotíte design?

8. Jak hodnotíte kvalitu?

9. Jak hodnotíte pohodlí?

11. Věk

12. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chrastova, A.Značka Converse (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://2638.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.