Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka Converse
Značka Converse
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Chrastova |
---|---|
Šetření: | 25. 04. 2009 - 02. 05. 2009 |
Počet respondentů: | 103 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 9.48 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník se stane podkladem pro mou bakalářskou práci. Cílem průzkumu je zjistit názor mladé české generace na značku Converse.
Děkuji za vyplnění :)
Odpovědi respondentů
1. Znáte značku Converse?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 88,35 % | 88,35 % |
ne | 12 | 11,65 % | 11,65 % |
2. Nosíte obuv/oblečení/doplňky značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nenosím nic od značky Converse | 69 | 66,99 % | 66,99 % |
Obuv - Chuck Taylor | 15 | 14,56 % | 14,56 % |
Obuv - jinou | 13 | 12,62 % | 12,62 % |
Doplňky (např. kabelky, tašky) | 10 | 9,71 % | 9,71 % |
Oblečení | 9 | 8,74 % | 8,74 % |
3. Pokud ano, proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Líbí se mi design, styl. V mém rozhodnutí ke koupi mě nikdo neovlivnil. | 24 | 64,86 % | 23,3 % |
Ovlivnili mě známé osobnosti | 2 | 5,41 % | 1,94 % |
Ovlivnili mě kamarádi | 2 | 5,41 % | 1,94 % |
ovlivnilo mě, že je to obecně cool | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
všechy tři předchozí možnosti u mě platí | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
potřebovala jsem rychle černé kvalitní kožené boty | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
líbí se mi design, ale také mě ovlivnilo okolí | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
Mikinu mi koupila maminka | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
dřív nosila, dnes při fenoménu emo radši nenosím | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
nosila jsem je driv ted jsou z toho boty na behack | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
neznam, nenosim | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
mám oblíbenější značky | 1 | 2,7 % | 0,97 % |
4. Pokud ne, proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena je příliš vysoká | 19 | 27,54 % | 18,45 % |
Nelíbí se mi design, styl | 19 | 27,54 % | 18,45 % |
Značku neznám | 10 | 14,49 % | 9,71 % |
Značka je nekvalitní | 3 | 4,35 % | 2,91 % |
preferuji jine znacky | 2 | 2,9 % | 1,94 % |
Nenarazil jsem na ni | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
nevybírám oblečení/obuv podle značky | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
mně se to líbí | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
Líbí se mi, ale myslím, že ke mně nesedí | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
Nosím jiné značky :-) | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
nosila sem, při fenoménu emo již nenosím | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
nevyhledávám | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
ani nevim, nosi to moc lidi... | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
Nosila sem dřív,teď se mi Conversky k ničemuNehodí | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
boty converse mi přišly vždycky velmi "nezdravé" | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
Nic od této značky jsem v obchodech nezpozoroval | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
Značku nosím! :) | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
nevvim, proste sem si od nich nikdy nic nekoupil | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
proste me zatim nic zas tak neuzaujalo | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
Neznám | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
nechi se se značkou identifikovat | 1 | 1,45 % | 0,97 % |
5. Všimli jste si některé venkovní kampaně značky Converse? Zaujala vás něčím? Ovlivnila vaše rozhodnutí ke koupi?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
"streetartová aplikace" na fotkách Andrey z Berlína - ta mě zaujala:) jinak reklama v lifestylových časopisech, nicméně z té si nepamatuju nic
ano vsiml, (holka a kluk propojeny do bot converse) libilo, ale nepresvedcilo
ano všimli... dobře vymyšlená :)... akorát jsem student a finance na to nejsou
ano, 1) panáčci udělaní z hlavy + boty, zaujal mě originální nápad. 2) reklamy s fotkami skupin (napr. sunshine). reklamy ve mě podpořily image značky, která se mi líbí
Ano, ale nijak zvlast nezaujala.
ano, outdoor postery s teniskou simulujici části lidského těla
Ano, všiml jsem si billboardů s "člověkobotou" :)
Ano. Boty
Boty s lidskými hlavami. Nejdřív se mi nelíbila, ale nějak si mě získala...
CLV kampaň (hlava v botě) - hezký vizuál. Neovlivnila.
hlavně na boty - pěkný ženský, koupil bych s možná tu modelku co to předvádí, ale záleželo by na ceně, momentálně mám v peněžence 30 Kč
chodím kolem obchodu Converse na Národní třídě - mají zajímavé plakáty-reklamní fotky, třeba hlava v obří plátěnce, nebo tak něco
Jo, ale nechala mě chladným =)
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne, nevsimla
Ne, nevsimla.
Ne, nevšimla...
Ne, zadne kampane jsem si v posledni dobe nevsiml.
Ne, žádnou si nepamatuji.
Ne.
ne...
Neovlivnila, ale moc se mi libil print, kde telo lidi je bota :)
neovlivnila..ale líbily se mi ty lidi stylizovaný do botek..
nepamatuju se
nevsiml
nevsimla
nevsimla
Nevšiml
nevšiml
Nevšiml
nevšiml
nevšimla
Nevšimla
Nie, nepoznam tuto znacku a ani som si nevsimla nejakej kampane.
Nikdy jsem si žádné venkovní kampaně značky Converse nevšimla.
nn
Tenisky s lidskejma hlavama, moc se mi libila, nakup ale neovlivnila
všiml, neovlivnila...
všimla jsem si té divné kampaně, kde jsou nějaké hlavy, jež koukají z bot či co, nebo mají místo korzetu botu
Všimla jsem si zajímavého designu, byly to takový ty boty s hlavou;)
Zajímavá byla kampaň "boty jako osobnost" nebo jak to nazvat :) Bota s hlavou tam byla... Originální zpracování, přitáhne pozornost, ale ke koupi mě nepřiměla.
zajímavý oudoor (boty s lidskou hlavou)
zaujala me kampan kdy se bota tvari jako oblecek. :)
6. Jak hodnotíte cenu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 29 | 29 % | 28,16 % |
Vysoká, ale jsem ochoten/ochotna ji zaplatit | 26 | 26 % | 25,24 % |
Příliš vysoká | 23 | 23 % | 22,33 % |
Přiměřená | 16 | 16 % | 15,53 % |
příliš vysoká v ČR, proto kupuji jinde | 1 | 1 % | 0,97 % |
zbytečná | 1 | 1 % | 0,97 % |
v Čechách drahá, za hranicemi přijatelná... | 1 | 1 % | 0,97 % |
neznam cenu :-( ale tipoval bych vysokou :-) | 1 | 1 % | 0,97 % |
neúměrná jejich kvalitě | 1 | 1 % | 0,97 % |
Nakupuji to v USA, kde je velmi nízká. | 1 | 1 % | 0,97 % |
7. Jak hodnotíte design?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Celkem se mi líbí | 44 | 44,44 % | 42,72 % |
Velmi se mi líbí | 22 | 22,22 % | 21,36 % |
Nelíbí se mi | 16 | 16,16 % | 15,53 % |
Nevím | 13 | 13,13 % | 12,62 % |
na slečnách vypadá dobře, ale to platí i pro pytel | 1 | 1,01 % | 0,97 % |
Něco mezi celkem se mi líbí a Nelíbí se mi | 1 | 1,01 % | 0,97 % |
líbí se mi jen pár věcí | 1 | 1,01 % | 0,97 % |
už se mi nelíbí, pač se z nich stal trochu štítek | 1 | 1,01 % | 0,97 % |
8. Jak hodnotíte kvalitu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 44 | 44 % | 42,72 % |
Dobrá | 34 | 34 % | 33,01 % |
Velmi dobrá | 10 | 10 % | 9,71 % |
Špatná | 6 | 6 % | 5,83 % |
Spíše horší | 5 | 5 % | 4,85 % |
Nedokážu posoudit | 1 | 1 % | 0,97 % |
9. Jak hodnotíte pohodlí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 57 | 58,76 % | 55,34 % |
Celkem pohodlné | 27 | 27,84 % | 26,21 % |
Velmi pohodlné | 9 | 9,28 % | 8,74 % |
Spíše nepohodlné | 3 | 3,09 % | 2,91 % |
Nepohodlné | 1 | 1,03 % | 0,97 % |
10. Jakýkoli komentář:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
co je to?
Converse nen í moje love brand, ale když mi nějaký kousek padne do oka, jsem ochotná si za něj připlatit..
Converse znám a poznám, ale samotnou mě ta značka prostě neoslovila natolik, abych se o ni nějak dál zajímala a něco si od nich koupila.
hodne stesti s bakuli :-) bobo_ik
Hodně štěstí Aničko, vypadá to zajímavě, až budeš mít bakalářku hotovou, určitě mu ji pošli, ráda si ji přečtu! Pa, Terka Spust.
tím pytlem sem myslel pytel od brambor. Možná když se vytvoří kolekce hulvát, tak zvážm koupi:)
ze značky Converse se stal "status symbol" proto si už další věc od Converse nekoupím, je to styl pro styl
11. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-25 | 71 | 68,93 % | 68,93 % |
15-19 | 14 | 13,59 % | 13,59 % |
26-30 | 8 | 7,77 % | 7,77 % |
15-20 | 3 | 2,91 % | 2,91 % |
31-35 | 2 | 1,94 % | 1,94 % |
25-30 | 1 | 0,97 % | 0,97 % |
14 | 1 | 0,97 % | 0,97 % |
0-14 | 1 | 0,97 % | 0,97 % |
13 | 1 | 0,97 % | 0,97 % |
12-16 | 1 | 0,97 % | 0,97 % |
12. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 64 | 62,14 % | 62,14 % |
Muž | 39 | 37,86 % | 37,86 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.