Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online nákupy

Online nákupy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Regina Gembalová
Šetření:02. 12. 2012 - 31. 12. 2012
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):3 / 2.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění mého krátkého dotazníku pro mou bakalářskou práci zaměřenou na vnímání online obchodů.

Odpovědi respondentů

1. Co Vás v poslední době nejvíce rozčílilo během nákupu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dlouhé načítání stránky

- Pozdní vyřízení a doručení objednávky! - Dodání nefunkčního zboží.

absence zboží na skladě

Arogance prodejce.

Asi nic

Bohužel si nemůžu vzpomenout. Myslim, že všechno bylo v pořádku.

cena dopravy

cena za poštovné

CENY

Ceny dopravy po ČR.

ceny poštovného

Dlouhá čekací doba na výrobek

dlouhá doba dodání zboží

dlouhá dodací doba

dlouha registrace zakaznika

dlouhe vyplnovani

dlouho jsem čekala na dárek pro přítele k narozeninám (pásek), nakonec jsem musela objednat v daném obchodě náhradu (jiný opasek).

doba čekání

doba dodání

Doba dodání

doba doručení

Dodací doba

Dodání jiného zboží, než jsem měla objednáno

doručovací (ne)schopnosti české pošty

došlé poškozené zboží.

došlo mi jiné zboží, než jsem si objednala

falešné ceny

chyběla fotografie u zboží, které jsem si chtěla objednat

jediné, co mne irituje, je doba dodání českou poštou. Zvláště, pokud mám zaplacené dodání balíčku domů a pak si stejně pro balíček musím osobně na poštu.

jiná barva zboží

Jsem maximálně klidný při nákupu. :D

Každý den jiné ceny - jeden den stál výrobek 630 Kč, druhý den (kdy jsem si věc objednala) stál 745 Kč a třetí den to opět zlevnili...

kdyz mi prisel vyrobek domu, vypadal jinak nez jsem si obejdnala (jine barevne provedeni i proporce) majitel byl neprijemny a snazil se vymluvit i presto ze to byla jeho chyba

když mi na elektronické faktuře naúčtovali vyšší cenu než za jakou jsem si zboží objednávala a následně nebyli schopni problém flexibilně řešit (stálo mě to spousty telefonátů)

Když mi šel pomalu.

když nemůžu něco najít

lidé na ebay, kteří mi neposlali, co jsem si objednal po mém zaplacení

Mám většinou dobré zkušenosti s online nakupováním, negativní zkušenost, která by mi utkvěla v paměti si nevybavuji.

Mnohdy je prodáváno zboží, které má dodací lhůtu 3-4 týdny (dovoz ze zahraničí).

na nic si nevzpomínám, nic mě nerozčílilo

Nabizeni toho, co ma byt skladem, ale veskutecnosti neni.

nabízení zboží, které prodejce nebyl schopen dodat

následná dlouhá fronta na poště

nedodání zboží v čas

nedodržení dodací lhůty

nedodžení dodací lhůty

nedostatek zbozi

nedostupnost

nedostupnost zbozi

nedostupnost zboží

Nedostupnost zboží

Nedostupnost zboží

Nedostupnost zboží i přes to, že uváděli jako dostupné.

Nefunkčnost platební brány, špatný kontakt s obchodníkem

Nejsem si jista ,zda voňavka kterou jsem zakoupila je vůbec originál a jestli to není náhražka :(

Nejvíc dokáže rozčílit když je nějaký problém a prodejce to neřeší a nekomunikuje. Fajn, problém může nastat vždy, chápu... ale totální ignorace ze strany prodejce to je fakt na zabití....

Nekvalitní zboží.

Neměli zboží které nabízeli

Nemohl jsem si zboží poslat do ČR

nemožnost osobního odběru v mém městě

neochota

nepamatuji si, že by mě vůbec někdy něco při online nákupu rozčílilo

nepřehlednost

Nepřehlednost internetových stránek, neuvedení dostupnosti zboží.

Nepřehlednost stránek a špatná komunikace s prodávajícím

nepřesné informace o termínu dodání

Nerozčiluji se

nespolehlivost

nesrozumitelnost nabídky

neuvádění výše dopravného/poštovného tak, aby tuto informaci člověk nemusel zdlouhavě hledat

nevhodná velikost oblečení

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic mne nerozčílilo

nic, nenakupuju pres internet

Nic, online nákupy nedělám.

nic, za poslední cca rok vše v pořádku

objednala jsem si zboží a přislo mi jine, kdyz jsem se snazila to majiteli vysvetlit po telefonu, byl neprijemny a snazil se mi vnutit zbozi ktere mi poslal. poslal mi spatne a to ktere mel vyfocene na internetu ani nemel vubec v sortimentu...

obrázky na internetu neodpovídají prodávanému zboží - jsou ilustrační,a le nikde to není uvedeno, při reklamaci došlo k poškození zásilky při přepravě a bylo to svedeno na mě

obvolávání společností s další nabídkou, dlouhá dodací lhůta, problémy s reklamací nebo výměnou

ochota prodávajících

Okamžité placení kartou

Placení poštovného

Po výběru zboží vyskočí ikona přihlas se...To se mi nelíbí takhle bezduše rozdávat osobní data jen kvůli nákupu.

Pomalá reakce na dotaz z obchodu.

poštovné

poštovné

poštovné

Poštovné - platím za poštu 130,-Kč a reálně to stojí 50-60,-Kč. Dlouhá doba vyřízení, špatná komunikace s eshopem. Zboží je na eshopu skladem ale ve skutečnosti není. Na aukru: vždy nechám komentář u každé aukce - protistrana nikoliv. A co mě nasralo nejvíce: zájemci napíšou na inzerát: mám zájem, přijedu, rezervace - např. 4 zájemci. Reálně nepřijede nikdo, telefon neberou, emaily neodpovídají a dělají mrtvého brouka... proč? Proč píšou když o to skutečně nemají zájem?

poštovné, které je někdy hodně předražené

problemová reklamace

problémy s platbou

přepočátávání měny a přeložení strńekdojiných jazyků

Přes internet většinou nenakupuji

Při koupi oblečení a bot, čísla rozměrů neodpovídají skutečným konfekčním velikostem.

příliš dlouhá dodací lhůta (5 týdnů)

reklamy

reklamy, nesmyslné matoucí soutěže (typu "Vyhráli jste Ipad"...)

Rychlost dodání

Slib e-shopu poštovné zdarma, avšak při dokončení nákupu se poštovné a balné muselo zaplatit (až na konci objednávky byla informace, že je nutné utratit minimálně 1.500,-)

složité zjišťování ceny přepravy

snad nic

Spatna navigace v eshopu

Spatne nebo zadne oznaceni velikosti a spatne miry prevodu velikosti (pri nakupu obleceni napr. UK miry x USA apod.), pri objednavani se dozvim vysi postovneho v poslednim kroku objednavky,nizka variabilita odberu zbozi

stav zbozi ci obalu pri predani,dodaci lhuta

stejné nabídky u více obchodů

špatná komunikace a hlavně zdlouhavá

Špatná komunikace, horší zboží než bylo popsáno na internetu

Špatně dohledatelná položka.

špatné služby po zakoupení služby

termín dodání zboží bývá delší než je avizováno!

to, že obchodník píše, že zbozí má skladem, přitom to tak není

U zboží, které jsem objednala měli napsáno "skladem - ihned k odeslání" a pak mi napsali, že zboží pošlou další týden, protože jim ho dodavatel neposlal.

úmyslně podávané špatné informace

uvedení velkým písmem ceny bez DPH a pidi písmenky cena s DPH

v poslední době nic

Většina českých e-shopů nepřijímá platbu kartou.

vicemene nic, s online nakupem mam (zatim :)) pouze dobre zkusenosti

vyplňování všech osobních údajů

Vyřízení trvá dlouho.

Vysoká cena poštovného.

Vysoké poštovné

vysoké poštovné a balné

vysoké poštovné, dlouhá doba dodání (až 3 týdny)

Vysoké poštovné.

Vysoké poštovné.

výše poštovného, dodání ČP později, než bylo avizováno

vytvareni mnoha uctu, nezcetne zadavani osobnich udaju, nasledne spamovani emailu

Zasekávání internetu.

Zaslání jiného než objednaného zboží a následné dlouhé řešení nastálé situace.

zaslání jiného zboží

Zboží bylo řekněme špinavé, nevypadalo nově - stačilo nakonec důkladně otřít obal a zůstala jenom malá skvrnka přímo na zboží, ale stejně se mi nelíbí, že si to dovolili.

zboží již nebylo na skladě, na online chatu nikdo neodpovídá na dorazy ke zboží, telefony, které mají fungovat od 9-17 nikdo za celý den nezvedá, dlouhá dodací lhůta před Vánoci na kterou eshopy vůbec neupozorní

Zboží nebylo skladem.

Zboží neodpovídalo popisu.

zboží přišlo později, než mělo

Zboží uvedené jako "na skladě" které firma na skladě neměla

zdražování před Vánoci a s označením sleva

ze mi spolecnost nechtela poslat zbozi postou

Zmizení zboží z nabídky ze dne na den (Alza)

Zrušení platby, zjištění podvodu.

zvýšení sazby za poštovné

Že mi obchod poslal jinou velikost oblečení, než jsem si objednala a to těsně před štědrým dnem, takže přítel dostal dárek až mezi svátky.

že neuvedli, že musím připlatit poštovné

že objednané zboží neodpovídalo obrázku na eshopu

Že slíbená dodací doba neodpovídala skutečnosti.

2. Vzpomenete si na něco, co Vás při nějakém online nákupu velmi potěšilo? Pokud ano, co to bylo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- Při koupi dárku v ceně 1600 na předminulé Vánoce jsem si mohl vybrat dárek ze stejného obchodu v libovolném sortimentu do 1000 Kč. Čemuž jsem vůbec nevěřil a co mne velmi potěšilo. :)

.

akce bez poštovného

Asi se ještě nestalo. Dle mého názoru eshopy šetří, kde mohou a ničím extra zákazníka nepřekvapí a zákazník to na druhou stranu ani neočekává. Ví, že když kupuje zboží na internetu, je za nižší cenu, tudíž s ním nejsou většinou spojeny žádné nadstandardní služby.

bez poštovného

bezproblémová a vstřícná komunikace

Bohužel nic.

bonus, který jsem dostal

cena

cena

Ceny

ceny a rychlost

darček

darecek, mala pozornost k nakupu a krasna darkova taska, rychla komunikace, osobni predani na domluvenem miste

dárek

dárek a dopis k objednávce

Dárek a sleva a hlavně milá paní na telefonu

dárek k nákupu

Dárek k nákupu

Dárek k nákupu - při objednání MAC makeupu z českých stránek, kde prodávají MAC, jsem dostala rtěnku (vcelku drahou).

Dárek navíc :-)

dárek navíc zdarma

darek zdarma

dárek zdarma

Dárek zdarma, SMS či email o tom že zboží je - vyřizováno, vyřízeno, odesláno a také možnost sledovat balík. Rychlá komunikace - napíši dotaz a do hodiny odpověď.

Dárky navíc a rychlá reklamace.

dárky nebo slevové poukazy na další nákup

DECKA HRACKA SVITICI ZELVA

dodací doba

Dodací doba

dodržení termínu dodání

doprava zdarma

doprava zdarma

doprava zdarma (Den dopravy)

doprava zdarma, rychlé dodání, slušná komunikace

Doprava zdarma.

dostala jsem k nákupu něco zdarma

dostala jsem k objednavce darecek

je možnost srovnání cen, jednoduché nekupování z domova, zboži dovezou domů, formy nabízejí k produktu dárek zdarma

jednoducha objednavka, rychle doruceni

když jsem nemusela platit poštovné

Když jsem si vybírala výrobek v jisté barvě a oni ho neměli, tak mi zavolali a nabídli mi ten samý, akorát v jiné barvě za stejnou cenu. Akorát kdyby měli ten co jsem chtěla, tak by ten nabízený v jiné barvě byl o dost dražší

Komunikace velmi dobrá

krátká dodací lhůta

kvalita některých obchodů (např. doba dodání, možnost způsobu doručení, komunikace některých obchodů)

lepší cena v porovnání s kamenným obchodem, dárek za nákup

Levnější zboží

malý dárek

meli moji oblibenou značku

milé jednání...

Na nic, co by me VELMI potesilo si nevzpominam.

nabídka, ceny

naprostá informovanost o stavu mé objednávky a navíc i při objednání velkého množství zboží bylo všechno na skladě

napsala jsem špatnou adresu(překlep), když jsem si to uvedomila a napsala mail, odepsali mi, že je jim to jasné, ze to upravili sami

ne

ne

ne

ne!

necekany.darek k nakuPu

nečekaný dárek k nákupu

Nejvíce potěší rychlé vyřízení.

nemusim do obchodu :-)

nepamatuji si

nevím

nevím, nevzpomínám si

Nevím.

nevybavuji si nic

nevzpomenu

nevzpomenu

nic

nic

nic

Nic mě nijak výrazně nepotěšilo.

Nic mě teď zrovna nenapadá...

Nic, online nákupy moc nedělám.

nízká cena

Nízká cena knihy, dostupnost v eshopu druhý den, kamenný obchod

Nízké ceny

nižší cena produktu než v normálním obchodě

Objednala jsem si parfém, který přišel hned na druhý den i se vzorkem krému zdarma.

Objednávala jsem troje stejné sněhule pro děti přestože měli na netu psáno, že mají jen jedny..paní mi je sehnala do dvou dnů a poslala mi je zdarma.

odběr zboží hned druhý den

Ochota domluvit se (KASA)

Ochota eshopu k nějakým změnám ve způsobu dopravy/doručení

okamžitá osobní reakce prodávající

Online chat, kde bylo možné smlouvat o ceně a získat tak slevu.

Platba přes internetové baknovnictví => neplacení poštovného

Pohodlný výběr zboží z domu.

poštovné

poštovné zdarma

poštovné zdarma

Poštovné zdarma

poštovné zdarma

Poštovné zdarma a nebo sleva při prvním nákupu.

potesila me profesionalita s jakou jsem reklamovala notebook zakoupeny online - nebyla jsem si jista, zda mi zavadu uznaji, ale riskla jsem to. Do dvou dnu prijel poslicek k nam domu, notebook prevzal a do nekolika dnu jsem dostala svuj pocitac zpet se zcela novym vnitrkem. Samozrejme jsem neplatila ani korunu.

potěší osobní zpětná vazba /u menších internetových obchůdků/.

prehledny kosik

prodejce mi vrátil přeplatek na pošovném

přehlednost obchodu, rychlé odeslání zásilky, doručení dárku nebo vzorečků

Přes internet většinou nenakupuji

Při objednávce v den mého svátku se mi při dokončení objednávky ukázala sleva 10% - jako dárek k svátku.

Přístup zákaznického servisu a velice rychlá výměna zboží.

Ručně psané poděkování za nákup.

rychlé dodání

Rychlé dodání + hezké samolepky jako poděkování za objednávku k tomu + přátelský přístup

Rychlé dodání na prodejnu k osobnímu odběru

Rychlé dodání zboží.

Rychlé doručení

rychlé doručení, cena

Rychlé odbavení, doručení na druhý den

Rychlé odeslání vždy potěší, stejně tak jako případný dárek navíc.

rychlost

rychlost

Rychlost a bez nějakých problémů

rychlost dodání

rychlost dodání

Rychlost dodání

rychlost dodání zboží, velmi ochotná přepravní služba

rychlost dodání, neočekávaný vzorek parfému

Rychlost dodání.

Rychlost dodání.

rychlost dodávky

rychlost doručení

rychlost doručení objednávky

Rychlost zpracování objednávky

Rychlost zpracování zakázky. Možnost osobního odběru.

sleva na dopravu

sleva nebo doručení zdarma

sleva při nákupu

sleva, akce

Slevy televizorů

snadný výběr a rychlý a bezproblémový nákup včetně doručení ve známém a vyzkoušeném e-shopu

Spokojenost s dodaným zbožím, doručení do domu.

Spolehlivost prodávajícího, rychlost vyřízení.

to,že jsem sehnala to co jsem dlouhou dobu sháněla

velice rychlé dodání

Velice rychlé dodání, super komunikace. Možnost online porady přes internetové stránky.

velká nabídka

Velmi brzké dodání

Velmi kvalitni zakaznicka podpora

velmi levné ceny

velmi rychlé vyřízení a dodání

vlídnost daného podniku / rychlost dodání zboží

Výborná domluva, vyhovění všem požadavkům

vyhodna cena

Významná sleva na další nákup , dárek navíc

vzhledně a pečlivě zabalené

vždy mě potěší, když prodejce komunikuje - i v případě, že nemá mnou požadované zboží,a le snaží se nabídnout alternativu, případně drobnost k nákupu zdarma

Za balíček z Hong Kongu jsem neplatila ŽÁDNÉ poštovné, přestože zboží bylo za danou cenu velice kvalitní. A ještě poslali dáreček. :)

Zajímavý výrobek

zaručeně nejnižší cena na trhu

zbozi prislo do dvou dnu, slibovano tri tydny

Zboží bylo skladem. Dorazilo v čas.

zlevněné šaty

znatelně nižší cena než v obchodě

žádné poštovné za zboží v hodnotě nad tisíc korun, garance nejnižších cen (pokud najdu to samé zboží někde levněji, eshop mi cenu upraví na nižší)

že přijeli už do 2 dnů

3. Co Vám u e-shopů v současné době chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- Větší zásoby na skladech - Menší náklady na dopravu u levnějších objednávek - Širší možnosti osobního odběru (např. Mám ve zvyku shánět dárky na poslední chvíli a nevadí mi pro ně kus cestovat - třeba desítky kilometrů. Včera jsem cestoval z Prahy na Mělník kvůli speciálnímu ventilu, abych mohl dnes večer zprovoznit gril. Bodla by tedy větší síť výdejních míst - alespoň v každém krajském městě) a širší otevírací doba. Taková ta klasika Po-Pá 9:00 - 15:00 je pro mě výsměch a už z principu bych si v takovém obchodě nikdy nic neobjednal. Ovšem takové Po-Pá 9:00 - 19:00 a o víkendu alespoň v sobotu, to je něco jiného..

Aktualizace dostupnosti zboží.

Asi nejvíce reálné obrázky zboží a často pěkné grafické zpracování.

asi nic

asi nic

asi nic

Asi větší přehlednost a popis.

cena za dopravu by mohla být zvýhodněná....

Ceny, které jsou schopny konkurovat zahraničním cenám za stejný výrobek.

Často neúplné informace o produktu.

Často větší přehlednost.

Detailni priblizeni materialu, nicnerikajici popisy zbozi, nemoznost vzajemneho porovnani, protoze u kazdeho produktu jsou popsany jine parametry nez u predchoziho, prehnane filtry, ktere jsou k nicemu, pze produkt v barve, kterou uvadi ve filtru stejne nemaji v nabidce, ...

diskuze k produktu přímo v eshopu

dodání domů zdarma

Doporučení v procentech a poček kusů na skladě

e-shopy specializované na potraviny

ec-platby

fantazie

finance

Fotky, třeba když si chci koupit mikinu tak jak vypadá ve všech velikostech.

garance, že když pošlu peníze předem, tak že mi objednávka přijde

Chybí mi možnost dovozu zdarma

jasné a přehledné informace o zboží, době dodání, ceně a možnosti osobního odběru.

Jednoduchá možnost reklamace a online chat se zástupcem prodejny

jistota slušného obchosdu

Jsem spokojen

Jsem vcelku spokojen se vším.

lepsi, dukladnejsi pohled na nakupovane zbozi, expresni dodavky (dodavka do druheho dne)

lepší doba dodání

lepší filtry

lepší nabídka nápadů na dárky (ne vážně, ty nápady na dárky pro babičky, dědy a já nevím koho jsou tak zoufalé....ještě víc než mé vlastní nápady)

Lepší přehlednost

Lepší spravování položek v nákupním košíku.

Lepší vyhledávání podle parametrů (například po vzoru Heuréky)

lepšia prehladnosť

levnejsi postovne/vice pobocek po republice pro vyzvednuti(ceske budejovice)

levnější poštovné, odpovídající skutečnosti

možná jen nějaké podrobnější informace o výrobcích

Možnost osobního odběru i v menších městech.

nabídka

nákup potravin

nedokážu posoudit, služeb eshopů využívám zřídka

nejsem častým zákazníkem, tudíž mi nechybí nic

někdy lepší přehlednost

někdy možnost vyzkoušet či prohlédnout si zboží dopředu (velikost, reálný vzhled)

nepřesné obrázky

Neúplné informace o zbočí.

Neuvědomuji si

nevím

nevím.

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic asi

nic me nenapada, celkove jsem spokojena

nic mi zřejmě nechybí

nic podstatného

Nic.

novinky

Odběr na dobírku ve více městech

Online komunikace na stránkách ohledně zboží.

Platba kartou online u více e-shopů.

Podrobný popis výrobku tzn. země původu, a jiné charakteristiky.

poštovné zdarma

potraviny na dobírku

přehlednost

přehlednost

Přehlednost obchodu a především jasně stanovené ceny za poštovné a balné a větší výběr z několika přepravců.

Přehledný web, osobní vyzvednutí v Praze

Přesně ty věci, které já chci.

přímí kontakt s prodávajícím

recenze produktů

rychlejsi vyrizeni objednavky

rychlost komunikace. Často potřebuji znát například míry oblečení (někde chybí nebo se špatně hledá) a trvá několik dnů, než někdo odpoví. Do této doby si to vždy již rozmyslím a tak na pyžamo čekám i rok..

servis, odborné poradenství, možnost vyzkoušet si

Slevy

Slevy

SMSKY ZDARMA

snadná přehlednost, všude stejné produkty, nesnaží se o nákup nových zajímavějších značek, málo akcí (zvýhodněné nákupy)

Snadnější řešení reklmací a informace, zdali se jedná o zboží pro distribuci v ČR nebo zdali se jedná o "šedivý" dovoz.

širší nabídka

U některých e-shopů nejsou uvedeny velikostní tabulky a také chybí dostatečná fotodokumentace.

u některých e-shopů není napsáno zda je zboží skladem, pokud ano, někdy je tato informace nepravdivá

u některých eshopů mi chybí přehledná grafika

uvítala bych podrobnější popis zboží a více fotek

větší možnosti dodání

Větší pestrost výrobků - přehlednost. Jednodušší podmínky.

většinou osobní odběr, pobočka pro vyzkoušení zboží a reklamace

Víc míst pro osobní odběr

více míst k osobnímu odběru

videorecenze

Vybírám si eshopy co mi vyhovují, takže asi nic, možná nějaká možnost sledování zpracování objednávky, to u menších není běžné.

vystavování sortimentu, který není k dispozici

Zboží zdarma

že si oblečení nemůžu vyzkoušet :D


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co Vás v poslední době nejvíce rozčílilo během nákupu přes internet?

3. Co Vám u e-shopů v současné době chybí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co Vás v poslední době nejvíce rozčílilo během nákupu přes internet?

3. Co Vám u e-shopů v současné době chybí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gembalová, R.Online nákupy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://26492.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.