Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály

Slevové portály

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Vazačová
Šetření:02. 01. 2013 - 05. 01. 2013
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rádi bychom zjistily, kolik lidí nakupuje na slevových portálech a které jsou nejoblíbenější.

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2255 %55 %  
žena1845 %45 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20512,5 %12,5 %  
18410 %10 %  
17410 %10 %  
22410 %10 %  
2537,5 %7,5 %  
2737,5 %7,5 %  
2437,5 %7,5 %  
2325 %5 %  
2625 %5 %  
4325 %5 %  
2925 %5 %  
ostatní odpovědi 32
28
15
16
19
33
615 %15 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.89
Minimum:17
Maximum:33
Variační rozpětí:16
Rozptyl:19.07
Směrodatná odchylka:4.37
Medián:22.5
Modus:20

Graf

3. Které slevové portály znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

HODNĚ

mydeals

skrz.cz, vykupto.cz, slevomat.cz, hromadneslevy.cz, amplion.cz, bonybony.cz, pepa.cz,

Sleva hrou, Slevomat

sleva,sleva,sleva

slevín slevomat bonybony sleviště amplion vykupto

slevmeto

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat, amplion, vykupto

slevomat, slevin

slevomat, slevín, aukro

slevomat, sleviště, vykupto, berslevu, slevoucher

slevomat, vykupto

Slevomat, Vykupto, Skrz na skrz, My deal, Amplion,...

Slevomat, Vykupto, Sleviště, Pepa

slevomat, vykupto, zapakatel, nebeslev, amplion, aukrocity, lime and tonic

slevomat, vykupto.cz, morezliav

slevomat, xparfemy, mall, alza, bestdarky, selvydnes, zbozi.cz, zlateslevy, vykupto, huraslevy, slevik, vyprodeje

Slevomat,aukro

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

Www.slevomat.cz

www.slevomat.cz

www.slevomat.cz

www.zlateslevy.cz

ziadne

žádné

žadnej

4. Nakupujete přes ně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2665 %65 %  
ano1435 %35 %  

Graf

5. Co přes ně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic2562,5 %62,5 %  
jiné zboží1025 %25 %  
jídlo615 %15 %  
oblečení512,5 %12,5 %  
wellness pobyty410 %10 %  
léky25 %5 %  
adrenalinové zážitky25 %5 %  

Graf

6. Z kterého předmětu jste měli největší radost?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

fitness

kalendář

koňská mast

kosmetika

l-carnitin survival

masturbační krém

návštěva restaurace

nekupuji

Nenakoupil jsem

nenakupuji

nenakupuji zde

Nic

nic

nic

nic

nic jsem nekoupila

nic som nekupil

ničeho

Notebooku

nová tv

obleceni

plyšák

pobyt na Slovensku

Potěšill mě lázeňský pobyt

Pozemek na měsíci

sauna

Sportovní bunda

vibrator,

výhodné menu do restaurace

Z Gameboye

z ničeho

z ničeho

z žádného

z žádnýho

ze žádného

žádný jsem nedostal

žádný jsem nekoupila

Žádný jsem si nekoupila.

žádný, žádný jsem nekoupila

7. Kolik jste na daném předmětu nejvíce ušetřili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

100,- Kč

1500

1500

200

200kč

300

3000-kč

350

400

400,-

500

500 kč.

80 %

cca 400 Kč

cca 75 Kč

hodně

Na ždném

nekupuji

Nepamatuji se přesně, ale kolem 500Kč

nevím

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic jsem nekoupila

nic som nekupil

z ničeho

žádný jsem nekupoval

Žádný jsem si nekoupila.

žádný, žádný jsem nekoupila


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Nakupujete přes ně?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 5. Co přes ně nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 7. Kolik jste na daném předmětu nejvíce ušetřili?

5. Co přes ně nakupujete?

  • odpověď nic:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 7. Kolik jste na daném předmětu nejvíce ušetřili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Nakupujete přes ně?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik je vám let?

3. Které slevové portály znáte?

4. Nakupujete přes ně?

5. Co přes ně nakupujete?

7. Kolik jste na daném předmětu nejvíce ušetřili?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik je vám let?

3. Které slevové portály znáte?

4. Nakupujete přes ně?

5. Co přes ně nakupujete?

7. Kolik jste na daném předmětu nejvíce ušetřili?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vazačová, M.Slevové portály (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://26989.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.