Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamy na mládež
Působení reklamy na mládež
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nikola Viternová |
---|---|
Šetření: | 05. 01. 2013 - 14. 01. 2013 |
Počet respondentů: | 160 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 17.3 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsme studentky Ekonomického lycea a rády bychom Vás požádaly o vyplnění našeho dotazníku, týkající se působení reklamy na mládež. Díky němu tak zjistíme, jak dnešní mládež vnímá reklamu a jak moc na ně působí. Prosíme, abyste vždy vybrali jednu z možností. Vyplnění našeho dotazníku Vám nezabere více než 10 minut. Děkujeme Vám za Vaši pomoc a čas.
Nikola Viternová a Vendula Jabůrková
Odpovědi respondentů
1. Které reklamy si nejvíce všímáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní | 122 | 76,25 % | 76,25 % |
internetové | 60 | 37,5 % | 37,5 % |
tiskové | 15 | 9,38 % | 9,38 % |
jiné | 7 | 4,38 % | 4,38 % |
rádiové | 7 | 4,38 % | 4,38 % |
2. Začali jste si všímat internetové reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, často si jí v poslední době všímám | 101 | 63,13 % | 63,13 % |
Ne, této reklamy si vůbec nevšímám | 59 | 36,88 % | 36,88 % |
3. Donutí vás reklama na internetu (např.: běžící reklamní spot před spuštěním videa) k tomu, abyste se na ni díval/a do konce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, tyto druhy reklamy nevnímám nebo je ihned vypínám | 89 | 55,63 % | 55,63 % |
Občas, když mě reklama opravdu zaujme | 66 | 41,25 % | 41,25 % |
Ano, většinou reklamu sleduji až do konce | 5 | 3,13 % | 3,13 % |
4. Máte v televizi nějakou oblíbenou reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, některé se mi líbí (v následující otázce uveďte prosím, jaké to jsou) → otázka č. 5, Ano, ale jen jednu, max. 2 (v následující otázce uveďte prosím, jaká/é to jsou) → otázka č. 5, Ne, reklamám nevěnuji pozornost → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, reklamám nevěnuji pozornost | 68 | 42,5 % | 42,5 % |
Ano, některé se mi líbí (v následující otázce uveďte prosím, jaké to jsou) | 47 | 29,38 % | 29,38 % |
Ano, ale jen jednu, max. 2 (v následující otázce uveďte prosím, jaká/é to jsou) | 45 | 28,13 % | 28,13 % |
5. Pokud jste odpověděli v předchozí otázce kladně, uveďte prosím příklad/y
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...
"já nemusim, já už ho vidim!", líbí se mi sportovní reklamy a pak je řada reklam, jejichž charakteristický znak si teď nevybavím, ale rozesmály mě, proto se mi líbily.
Bóbika, Nene nemusim já už ho vidim apod.
coca cola holcicka s tatinkem kradou stromecek, reklamy particky na duchod
Coca cola, Kofola, T-mobile, Vodafone, Mitsubishi
Coca Cola, Nivea 100 výročí, Parfémy - Lancome La Vie Est Belle, Gucci Premiere, Lancome Magnifique, Kofola vánoční prasátko, Vodafone kecky,
Guerilla, interaktivní reklamy
Kofola
kofola
kofola
Kofola - divočák, zahnuté zuby nahoru.
Kofola (Zlatý prasátko) T- mobile (Zadar)
Kofola a T-Mobile
Kofola, coca cola, fernet
Kofola, coca cola, vodafone, t- mobile
Kofola, já nemusím....
kofola, t-mobile,...
Kofola, tmobile, vodafone
Líbí se mi reklamy pro T-Mobile a každoroční reklama na Kofolu :)
Loreal Paris . hedvábné oleje
Mám ráda ty na vodafone a t-mobile.
Momentálně jsou to reklamy na T-mobile
momentalne si nevzpomenu. jde o vtipne reklamy nebo originalni.
na auta, volání s twistem (t-mobile)
na Kofolu s divokým prasetem
Na kofolu, n T-mobile s V.Kotkem, na auta obecně, Vodafonový , na Capitana Morgana ( s těma chlapama jak za sebe dávaj figuríny domů)
Na kofolu. Na vodafone.
na nemecke pivo a druha na skittles
Na slevy a na elektroniku asi? Nebo nejaky festival (Rock for People)? Nebo v sobotu po ranu, reklamy na hracky :D
na Snickers
na T-mobile
Na Vodafone.
na zvířecí jídlo
Od T-mobile
Parfémy( Fame Lady gaga, Byoncé)
Pedigree- ...a dělá pevná hovínka... :D
Pojd mi hop :-) T-mobile
reklama na kofolu, reklamy vodafonu
Reklama na mrože(zmrzlinu):D
Reklama na Oreo, T-mobile s Vojtou Kotkem
reklama na T-mobile současná reklama na nový windows
reklama na T-mobile
Reklama na t-mobile...takže televizní
reklama na vodafone
Reklama na Whiskas, Coca colu, nebo některé na Euronics
Reklami na T-mobile
reklamy mobilních operátorů
Reklamy mobilních operátorů
Reklamy na Baumach, Old Spice apod.
reklamy na T - mobile
Reklamy na T-mobile
reklamy na T-mobile
reklamy na T-Mobile
reklamy na vodafon a o2
reklamy společnosti T-mobile a Vodafone, "Kofolácká prasátková" vánoční reklama, Bóbika
Reklamy T-mobile
S dobrou hudbou / vtipné
T-mobile Alza
T-mobile
T-mobile
t-mobile
T-Mobile
T-mobile
T-mobile - skokani
T-mobile - volání Zadara
T-Mobile :D
T-mobile (Kotek, Pavlásek)
T-mobile skokani kb
T-mobile Zadar volanič FTOčko
T-Mobile, English drink
T-mobile, Kofola
T-mobile, Kofola
T-mobile, Kofola
T-mobile, Kofola,
T-mobile, Vodafone
T-mobile, Vodafone, Vánoční reklama na Kofolu.
T-mobile,Kofola,Coca-cola
teta, kofola
třeba na T-mobile jak tam říkají pojd mi hop :D je to srandovní reklama
v poslední době od T-Mobile
Whiskas
Zadar
zadar (T-mobile)
Zadara
6. Vadí Vám neustálé reklamy v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, je jich až příliš | 93 | 58,13 % | 58,13 % |
Vadí mi jen ty, které jsou otravné a v televizi se objevují neustále | 61 | 38,13 % | 38,13 % |
Nevadí mi, mám reklamy v televizi rád/a | 6 | 3,75 % | 3,75 % |
7. Vnímáte reklamu i v časopisech či novinách, čtete si ji spolu s časopisem/novinami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano (uveďte prosím jaký druh reklamy to je) → otázka č. 8, Ne → otázka č. 9, Jen tu, kterou znám nebo tu, která mě zaujme → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jen tu, kterou znám nebo tu, která mě zaujme | 79 | 49,38 % | 49,38 % |
Ne | 73 | 45,63 % | 45,63 % |
Ano (uveďte prosím jaký druh reklamy to je) | 8 | 5 % | 5 % |
8. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli kladně, uveďte prosím příklad
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Cokoliv, vetsinou plati to, cim je to vetsi tim vice to zaujme asi.
PR články etc.
př: oblečení,kosmetické produkty...
Reklamy na drogistické produkty.
Všechny, vadí mi tam. Zbytečně zabírjaí místo ostatním článkům
9. Stane se Vám někdy, že si při nákupu na některou reklamu přímo vzpomenete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, už párkrát jsem si vzpomněl/a | 97 | 60,63 % | 60,63 % |
Ne, to se mi nestává | 63 | 39,38 % | 39,38 % |
10. Obohacuje Vás reklama něčím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, reklama mi nic nedává, jen mě obtěžuje | 64 | 40 % | 40 % |
Nevím, o reklamu se nezajímám | 52 | 32,5 % | 32,5 % |
Ano, je pro mne velmi přínosná, pomáhá mi např. při nákupu | 21 | 13,13 % | 13,13 % |
Občas mi pomáhá při nákupu, ale není pro mne velmi přínosná. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
neobohacuje mě ničím přínosným, ale ani se jí nenechávávám obtěžovat. Reklamní průmysl je taky odvětví, reklama tu prostě je. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
nesnáším reklamy | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Záleží na tom která reklama. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Ne, reklama spíše degeneruje mozek než obohacuje.. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
občas tip na produkt | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Trochu. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Max. mě pobaví. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Vytvářím si tak vlastní názory, když je komentuji. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Jak která! | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
čórkuje mi čas :P | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Jak kdy a taky podle toho, o jaký produkt jde | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Jak kdy, někdy je přínosná, a někdy naopak. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Jak kdy | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Spíš ne, jen občas pobaví. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
dobra reklama je vlastne druh umeni. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
občas se zasměju :) | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
nijak zvlášť | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Některé mě pobaví | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
občas se podle ní rozhoduju | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
beru to jako součást marketingu firem u kterých třeba i nakupuji | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
ano studuji reklamu a design takže inspirace | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Jak kdy casto velka nadsazka | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
11. Existují nějaké reklamy, které Vás výslovně obtěžují?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, na některé reklamy jsem přímo alergický/á (uveďte prosím, jaké to jsou) → otázka č. 12, Ne, žádné reklamy mě výslovně neobtěžují → otázka č. 13, Ne, protože reklamám příliš nevěnuji pozornost → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, na některé reklamy jsem přímo alergický/á (uveďte prosím, jaké to jsou) | 76 | 47,5 % | 47,5 % |
Ne, protože reklamám příliš nevěnuji pozornost | 46 | 28,75 % | 28,75 % |
Ne, žádné reklamy mě výslovně neobtěžují | 38 | 23,75 % | 23,75 % |
12. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli kladně, uveďte prosím příklad
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...
"Co dělá Ježíšek po Vánocích?...OU OU OU"
Air bank Okay-elektro spotřebiče
Alza a ten zelený zmrd... Chudák Bohdan Tůma, asi bych nesnesl svůj hlas a ještě tak otravný... :D
bez napadu, s prilis hlasitym zvukem, na veci, ktere reklamu vubec nepotrebuji
Bobika
Česká spořitelna, Komerční banka a další
era pojišťovna
Existují nějaké reklamy, které Vás výslovně obtěžují?
hloupé reklamy
hlučné reklamy, reklamy u kterých se mění rychle obraz
hovna
Jakékoli stále se opakujiící reklamy v TV Reklamy na léky nebo farmafirmy Reklamy na alkohol
jakékoliv reklamy v rádiu
Lídl
luxx, alza.cz, reklamy obchodních řetězců - albert, lidl (v televizi)
na obchody, přípravky na hubnutí, půjčky
na prací prášky, na vložky, na jar,...
na t mobile
na Vánoce
naprostá většina
nevybavuji si - je jich mnoho
o.b., always, intimky, kamzík atd...
občas alza
Okay
okay elektro
Okay elektrospotřebiče, reklama na Jar (Adámkovi)
Opakujici se a nemam tim na mysli to ze se opakuje prilis v televizi, ale ze se prilis opakuje slovama (XXXLutz).
Oreo sušenky; Česká spořitelna
oukej
Oukej elektro
Perwool (nevim,jak se to píše:D )
prací prostředky, hygienické vložky
prací prostředky, kvalita Henkel
Rádio Blaník
Ratatatatatatatatatata
reklama na Always, kde se zpívá
reklama na prací prášek
Reklama na prací prostředek Galgonit. Ta mě opravdu velice otravuje.
reklama společnosti XXLutz
reklama T-mobilu (Zadar)
Reklamy na prací prášky (REX :D)
reklamy na prací prostředky
Různé přípravky na vlasy atd.
televizní reklama- XXX Lutz :D
ty co jsou mezi filmem např na Programu Nova ........
Vadí mi především reklamy na finanční poradenství a půjčování peněz (homecredit apod.)
XXX Lutz
XXX Lutz
XXX Lutz
XXX LUTZ
XXXLutz
XXXLutz
xxxlutz
XXXLutz, Alza(nepříjemný hlas mimozemšťana)
zrovna si žádnou konkrétní nevybavuji, právě proto že mne obtěžují, utíkám či přepínám tv, a nepamatuji si jaké produkty nabízí.
13. Byli byste pro, aby byla reklama jako celek omezena či úplně zrušena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, reklama má jen negativní vliv, zrušil/a bych jí → otázka č. 15, Ne, reklama je zajímavá a důležitá → otázka č. 15, Reklamu bych nezrušil/a, jen bych jí zkrátil/a (uveďte prosím jak) → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklamu bych nezrušil/a, jen bych jí zkrátil/a (uveďte prosím jak) | 77 | 48,13 % | 48,13 % |
Ano, reklama má jen negativní vliv, zrušil/a bych jí | 63 | 39,38 % | 39,38 % |
Ne, reklama je zajímavá a důležitá | 20 | 12,5 % | 12,5 % |
14. Uveďte prosím jak
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...
3 reklamni spoty
Aby jich bylo míň
Aby jich bylo o polovinu méně
aleaspoň o polovinu méňe reklam denně
dát jich mín,mezi filmem je moc reklam.
Jak chceš
Je jí hrozně moc, zákazníky navíc tahá za nos
Jen 1x během filmu např na 5min
max 2 min
Max doma 2,589 sekund .
Maximálně prostor 3. min pro propagaci, délka jednotlivých reklam je variabilní.
měli by být tak 20 vteřin a mezi filmem by byly povoleni maximálně 2-3.
méně reklam během pořadů v TV
mene reklam za jeden film ci serial
méně spotů v televizi
mezi filmy bych nedávala takové množství reklam jako je teď
Míň reklam mezi filmy, nebo o přestávkách při filmech.
Míně reklam
Název výrobku, k čemu se používá.
ne tak časté, ne mnoho za sebou
Necpala bych ji do filmu
Nějak rozumně, ale 15 minut reklam je už trochu moc
Některé reklamy by se daly zrušit.. Jinak zkrátit-nepotřebné věci dát pryč.
nezkrátil bych reklamu ale celkově reklamy - když člověk kouká na telku, je to spíš jak kdyby koukal na reklamy a najednou film :P
omezení maximální délky reklamního bloku v TV
omezil je např. na internetu aby na mě všude nevyskakovaly a v TV bych dal třeba jednu dvě a né 20 minut reklam.
omezila bych jí třeba na polovinu
omezit délku/frekvenci nějakou směrnicí
Pauza (např. při filmu) by byla kratší a tím by byly kratší i reklamy. V časopisech by nezabíraly tolik místa.
Snížení množství pauz při sledování tv, vymezených pro reklamy, zkrácení doby mezi jednotlivými pořady.
Takhle, reklama je hlavne dulezita pro firmy a spolecnosti. Bez reklam bysme ani nevedeli ze neco vyslo nebo nejaka cena sla dolu, kde jsou akce a jestli vubec uz zacalo to vanocni obdobi nebo ne... Reklamy jsou dulezite, ikdyz billboardy podel dalnic by se mohl snizit ten jejich pocet.
v televizi by jich nemuseli dávat tolik za sebou
vadí mi reklamy během filmu v TV
Všechny odpovědi jsou špatné, televize je soukromé podnikatelské médium a stát nemá právo do něj zasahovat. Klidně tam můžou běžet pouze reklamy
z 10 minut na 3. (2?)
zkrátil
Zkrátil bych délku reklamních přestávek.
zkrátil bych nejdelší možnou dobu reklamy a ještě bych zkratil dobu celeho reklamního bloku kterej by měl být o dost tižší než sledovaný pořad
zkrátila bych ji třeba na max. 10 vteřin
zrušila bych reklamu uprostřed filmů, seriálů,...ta obtěžuje.
15. Jste spíše věrní značkám, se kterými jste spokojen/a, nebo rádi zkoušíte nové?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Některým značkám zůstávám věrný/á, ale občas zkouším i nové | 77 | 48,13 % | 48,13 % |
Zůstávám věrný/á značkám, které mi vyhovují | 49 | 30,63 % | 30,63 % |
Rád/a zkouším i jiné značky | 34 | 21,25 % | 21,25 % |
16. Ovlivňuje Vás reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, myslím si, že reklama mě ovlivňuje (uveďte prosím, jak /např. při nákupu, v chování…/) → otázka č. 17, Ne, reklamou se nenechávám ovlivňovat → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, reklamou se nenechávám ovlivňovat | 127 | 79,38 % | 79,38 % |
Ano, myslím si, že reklama mě ovlivňuje (uveďte prosím, jak /např. při nákupu, v chování…/) | 33 | 20,63 % | 20,63 % |
17. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli kladně, uveďte prosím jak vás reklama ovlivňuje
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Člověk spíš sáhne po věceh co jsou mu povědomé (z reklamy)
hodlám vyzkoušet něco nového ale zvážím možnosti
chování, nákupy, co vyhledávám na internetu
když jí vidím v televizi tak mě ovlivní př.: sleva na oblečení
koupím si daný výrobek a vyzkouším ho, zda je tak dobrý,
Myslím, že každý je reklamou ovlivňován, i když si to nepřizná (nebo to nepociťuje). Takže sice nemohu odpovědět na to, čím mě ovlivňuje, ale ani že mě vůbec neovlivňuje.
nákup, chování
Nákupní chování - akční ceny v letácích, cestovní agentury - prospekty a brožury nejen na jejich pobočkách, tv reklamy - parfémy a jiné drogistické zboží, filmy, radio reklamy ohledně obchodů a kulturních akcí (...)
Nekdy ano a nekdy ne, zalezi na situaci, pokud je to v oblasti v cem se totalne nevyznam, napr. kosmetika tak se budu ridit podle toho co je zrovna nalepeno za reklamu ve... (nevim to slovo, ale proste window shopping) a pokud prijde na napriklad sluchatka, tak mne muze reklama zaujmout, ale tezce pochybuji ze by me dokazala ovlivnit.
Nevím přesně
občas mě až odradí si tu věc pořídit.
orientace na slevy
Ovlivňuje mě tím, že si o daném produktu něco zjistím (i o celkové nabídce) a teprve po tom se rozhodnu.
podvedomi urcite funguje
Pokud je v reklamě nějaký pro mne poutavý výrobek, jsem díky reklamě ochotná si ho jít vyzkoušet.
především při výběru sortimentu, který je pro mě nový a nemám zde ještě oblíbené výrobky
Pří lyžování nebo při výlovu kaprů
Při nakupování
Při výběru značky se nechám ovlivnit tím, jestli už sem o ní slyšela nebo ne. Některé vtipné hlášky z reklam mi zůstávají v hlavě, stejně tak písničky.
Reklamu studuji, tak mě ovlivňůje co se týče kreativity i lidské psychiky
Určitě ovlivňuje podvědomě. Kdo říká, že na něj reklama nemá žádný vliv, nemluví pravdu nebo si to jen neuvědomuje.
už jim moc nevěřím, protože mi příjde, že s námi jen manipulují, abychom si to šli koupit, a tak už je ani nesleduji a nezajímám se o ty výrobky.
18. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 108 | 67,5 % | 67,5 % |
muž | 52 | 32,5 % | 32,5 % |
19. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-18 | 95 | 59,38 % | 59,38 % |
20 a více | 49 | 30,63 % | 30,63 % |
11-14 | 16 | 10 % | 10 % |
20. Jakou školu navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední odborná škola | 55 | 34,38 % | 34,38 % |
gymnázium | 42 | 26,25 % | 26,25 % |
vysoká škola | 33 | 20,63 % | 20,63 % |
základní škola | 9 | 5,63 % | 5,63 % |
odborné učiliště | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
ekonomické lyceum | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
nestuduji | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
Základní | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
Konzervatoř | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
zaměstnanec | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
oa | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
pracuji | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
nenavštěvuji | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
střední průmyslová škola | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Základní školu | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
nástavbové studium | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
ZŠ | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Základka | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
umelecka skola | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
již nestuduji, jsem zaměstnaná | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
21. Kde bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve městě | 145 | 90,63 % | 90,63 % |
na venkově | 15 | 9,38 % | 9,38 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.