Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
vyplněním dotazníku mi pomůžete s mojí bakalářskou prací.
Dotazník je anonymní a nezabere vám víc jak tři minutky.
Díky moc
Mirka
Odpovědi respondentů
1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
136
90,07 %
90,07 %
NE
15
9,93 %
9,93 %
2. Které z uvedených sítí používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
120
88,24 %
79,47 %
Spoluzaci
101
74,26 %
66,89 %
YouTube
88
64,71 %
58,28 %
Lide.cz
24
17,65 %
15,89 %
Libimseti.cz
23
16,91 %
15,23 %
MySpace
17
12,5 %
11,26 %
Last.fm
15
11,03 %
9,93 %
jiná možnost
12
8,82 %
7,95 %
Hi5
9
6,62 %
5,96 %
Flicker
5
3,68 %
3,31 %
Hospitality Club
4
2,94 %
2,65 %
Couchsurfing
3
2,21 %
1,99 %
Twitter
1
0,74 %
0,66 %
Orkut
1
0,74 %
0,66 %
3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
několikrát denně
65
47,79 %
43,05 %
1 x denně
36
26,47 %
23,84 %
3-4 x do týdne
19
13,97 %
12,58 %
1-3 x do měsíce
6
4,41 %
3,97 %
1x týdně
6
4,41 %
3,97 %
Méně
4
2,94 %
2,65 %
4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
94
69,12 %
62,25 %
nevím
29
21,32 %
19,21 %
ne
13
9,56 %
8,61 %
5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
105
77,21 %
69,54 %
ano
23
16,91 %
15,23 %
nevím
8
5,88 %
5,3 %
6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
66
48,53 %
43,71 %
ne
52
38,24 %
34,44 %
nevím
18
13,24 %
11,92 %
7. Jak často v průměru otevíráte vaši e-mailovou schránku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát denně
115
76,16 %
76,16 %
1 x denně
23
15,23 %
15,23 %
3-4 x do týdne
9
5,96 %
5,96 %
1x týdně
3
1,99 %
1,99 %
1-3 x do měsíce
1
0,66 %
0,66 %
8. Kolik hodin strávíte v průměrný pracovní den online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3-4 h
36
23,84 %
23,84 %
2-3 h
33
21,85 %
21,85 %
5-6 h
30
19,87 %
19,87 %
6-7
20
13,25 %
13,25 %
více
14
9,27 %
9,27 %
1h
10
6,62 %
6,62 %
méně než hodinu
8
5,3 %
5,3 %
9. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-24
96
63,58 %
63,58 %
17-20
21
13,91 %
13,91 %
30 a více
18
11,92 %
11,92 %
25-30
14
9,27 %
9,27 %
10-16
2
1,32 %
1,32 %
10. Jste student/ka, popř. máte dokončenou VŠ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
130
86,09 %
86,09 %
ne
21
13,91 %
13,91 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
odpověď NE:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 2. Které z uvedených sítí používáte?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
2. Které z uvedených sítí používáte?
odpověď Nemám profil na žádném komunitním webu.:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
odpověď Nemám profil na žádném komunitním webu.:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 2. Které z uvedených sítí používáte?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
odpověď Nemám profil na žádném komunitním webu.:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 2. Které z uvedených sítí používáte?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
odpověď Nemám profil na žádném komunitním webu.:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 2. Které z uvedených sítí používáte?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
odpověď Nemám profil na žádném komunitním webu.:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 2. Které z uvedených sítí používáte?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám profil na žádném komunitním webu. na otázku 5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
2. Které z uvedených sítí používáte?
3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
7. Jak často v průměru otevíráte vaši e-mailovou schránku?
8. Kolik hodin strávíte v průměrný pracovní den online?
9. Kolik je vám let?
10. Jste student/ka, popř. máte dokončenou VŠ?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Používáte sociální sítě/komunitní weby typu Facebook, Myspace, Spolužáci nebo Líbím se ti?
2. Které z uvedených sítí používáte?
3. Jak často se v průměru přihlašujete k sociálním sítím?
4. Setkali jste se s nějakou propagační aktivitou firem v rámci sociální sítě?
5. Účastnili jste se nějaké akce (pořádané komerčním subjektem) na základě pozvánky z podobné sítě?
6. Vybavíte si, zdali jste někdy zavítali na stránky komerční firmy - skrz link na sociální síti?
7. Jak často v průměru otevíráte vaši e-mailovou schránku?
8. Kolik hodin strávíte v průměrný pracovní den online?
9. Kolik je vám let?
10. Jste student/ka, popř. máte dokončenou VŠ?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Fojtů, M. – Social networking a jejich uživatelé jako nové médium MK? (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://2726.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.