Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy

Vliv reklamy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Sotolář
Šetření:14. 01. 2013 - 21. 01. 2013
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:47,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím,

cílem tohoto dotazníku je zjistit vliv reklamy. Výsledky budou použity do maturitní práce "Prostředky reklamy".

 

K vyplnění dotazníku je potřeba shlédnout dvě krátká videa s celkovou délkou asi jedné minuty.

 

První video:
http://www.youtube.com/watch?v=soJs3ZUYtLI

 

Druhé video:
http://www.youtube.com/watch?v=-QYbOQGgqEA

 

Předem děkuji za spolupráci, v případě zájmu o výsledky mě prosím kontaktujte:)
 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7060,87 %60,87 %  
muž4539,13 %39,13 %  

Graf

2. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-296960 %60 %  
18 a méně3328,7 %28,7 %  
30-3965,22 %5,22 %  
50+54,35 %4,35 %  
40-4921,74 %1,74 %  

Graf

3. Jak na Vás působí první reklama? (Audi)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobře54,39 %4,35 %  
pozitivně 32,63 %2,61 %  
nudně32,63 %2,61 %  
Nijak21,75 %1,74 %  
příjemně21,75 %1,74 %  
Super21,75 %1,74 %  
klidně21,75 %1,74 %  
rodinně21,75 %1,74 %  
Zvetsuje mi penis10,88 %0,87 %  
pohoda, příjemně10,88 %0,87 %  
ostatní odpovědi V rámci možností pohodově, pěkně, ale nic jsem se z ní nedozvěděl.
mile až něžně
pozitivně, být sám sebou, být jedinečný a "k tomu mi dopomůže Audi"
trochu nudně...
Reklama zaměřená pro rodinu
Pohodově, trochu líně.
jako stepfordská panička
Reklama spíše pro rodinu, dítě bude v bezpečí, přesvědčivá na ženu či muže, kteří chtějí auto do města.
Velmi příjemně
reklama na Audi na mě působí velice klidně, ale místy i nudně.
cecky
Nudná reklama zakládající si na "neoriginalitě" a rodiných hodnotách, o autě je málo informací.
zajímavě a poutavě
Rodinné auto, pohodové, pro "ideální" život. Avšak reklama pěkná, s určitým nápadem, leč nic moc neříkající.
dost zkresleně, nereálně
velmi pozitivně
spolehlivé, dostupné rodinné auto, líbí se mi
Příliš scén s tím prckem. Chci víc obrazů na auto!
chce zaujmout především ženy. je ve srovnání s druhou reklamou méně výrazná.má myšlenku
přeslazeně
Zajímavá pointa, dobře zpracováno, určitě to lepší, co se dá mezi reklamami vidět.
klidně, rodinným dojmem
Tož takové rodinné auto ... :D ale na základě této reklamy bych asi nesáhl po katalogu se zrovna tímto autem
klidně, ukazuje typický život na předměstí
naivně
super reklama
poklidně
jako zdůraznění, že audi Q5 je rodinné auto, které se nepodobá tem nudným ostatním.
Díky citátu působivě
Nezaujala mě
přijde mi kičovitá, splněný americký sen. Propagující sociální rovnost. Málo kdo si koupí něco, aby měl to, co mají ostatní. Každý chce mít něco extra.
Je zajimava ale zaroven nicim originalni.
pohodička, klídek, lehárko
pěkná reklama na rodinné auto
celkem se mi líbí
trapná
Toto auto se hodí pro rodinu.
supa
Moc solidně ne. Snaží se "házet špínu" na jiný model automobilu, kde jde zřetelně poznat, že se jedná o Lexus RX
Je dokonale vidět, že je to rodinný vůz, také podsouvá, že ho mají všichni a vlastně automobil samotný moc neukáže...
Prijemne
vtipne
Nuda
pozitivně, rozhodně sympatičtější než druhá, fajn nápad (v oblasti reklam na auto)
Je zajímavá a vtipná. Auto na mě tak působí jako pohodlné a rodinné :)
na prvni pohled nezaujme, je komplikovane pochopit hlavni myslenku, citat dodava vahu
Docela pozitivně, rodinně, ale zároveň moc stejnorodě, jako bych měla splývat s davem...
Vcelku pozitivně, rohodně příznivěji než ta druhá :)
trapárna :D hlavní postavou dítě, které hraje na city, nereálnost všech stejných aut....
Nudná
Nepůsobí.
milá reklama
Působí příjemněji, než reklama 2.
dobrý
Dobrá pointa, ovšem manipulace skrz šťastnou rodinku v krásném velkém domě na předměstí s exkluzivním autem mi nic neřekne a ačkoli je krátká, to podstatné je pouze poslední záběr na Audi.
zaměřená na ženy, rodinu, pohodu, radost
Příjemně, pochopila jsem sdělení.
dobré auto, nudná reklama, nic na ní nezaujme, auta bych si tam ani nevšimla
Nudná, moc jsem ji napoprvé nepochopila.
poklidná
Zábavně.
normálně
luxusně pozitivně
klidná
Draze
Nezaujala mne
Nevzpominam si
Fajn hudba, pěkně natočeno.
Jaka?
příjemně, impozatně
sympatická, přijemná a zajímavá
vnímám ji
zajímavá, působí kladně
ne moc zajímavě
neutrálně, o auta se příliš nezajímám
Reklama na rodinné auto.
dinamicky
Moc sladké
je zaměřená na rodiny preferující velke rodinné suv, za které se nemusí stydět. Preferuje praktičnost spojenou se stylem.
dobre
Velmi klidně a mírně, nevnucuje se, chce dát divákovi pocit originality a jedinečnosti, vzhledem k grafickému obsahu dává důraz na spíše rodinné zázemí.
nevšímám si ji
Působí na mě příjemným dojmem jak hudbou tak zpracováním
krasna
upoutá
dobře, originální
prémiově, trochu chladně
good
nic moc
Otřesně
negativně
9179,82 %79,13 % 

Graf

4. Jak na Vás působí druhá reklama? (BMW)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nijak32,61 %2,61 %  
nudně32,61 %2,61 %  
dynamicky32,61 %2,61 %  
pozitivně21,74 %1,74 %  
dobře21,74 %1,74 %  
Nic moc21,74 %1,74 %  
Zvetsuje mi ego10,87 %0,87 %  
mástrovsky10,87 %0,87 %  
Moc efektů, málo ukázky auta. Alespoň nějaké info.10,87 %0,87 %  
dravě a rychle10,87 %0,87 %  
ostatní odpovědi rychlost, dravost
ne tak příjemně jako první
líp
taková akční, mnohem lepší než ta první ;) Dokáže upoutat pozornost.
Reklama, která má oslovit nadšence rychlé jízdy
Akčně.
jako závod formule 1
Sportovní reklama, která ve mně vzbudí závodní touhy. Zaujala více
Agresivně
reklama na BMW je živější než na Audi a dokáže ve mně vybudit i trochu adrenalinu, kdy si říkám:"m power...to chci."
jako reklama
Dynamická reklama plná energie, zajímavá..
první reklama je poutavější pro mne
Auto pro agresivní řidiče. V Top Gearu řekli jednou že kdo má M3 jezdí jako prase a tahle reklama to jen potvrdila :) Je to klasická reklama auta "v akci", takových jsem viděl desítky, nic nového, nic mě nepřekvapilo, neupoutalo, stejně jako u Audi.
dynamicky, ukazuje na sílu aut BMW
dynamičtějším dojmem, trochu až agresivně
Sportovní auto, agresivnější reklama. Osobně mne oslovila více první prezentace.
Moc rychlé. Žádné detailní záběry na auto. Samé přeskoky!
je velmi přímočará.sází na efekty, hudbu, adrenalin
hmm není špatné to auto :D
Jde to
Standardní předváděčka železa, ničím originální, neosloví nikoho nového.
dynamicky, sportovním dojmem
sportovní auto ... taky nijak působivé, tedy alespoň pro mě
Je to reklama na BMW, vystihuje to auto .. V člověku stoupá adrenalin, při shlédnutí reklamy
profesionálněji
lepší než audi
akčně
představení BMW a jejich "M" modelů přímo z první ruky, jejich dravost a rychlost
Líp:)
Dynamicky. Svobodně. Zaujala mě i zpracováním.
Akcni, drava a dynamicka. Ale typicka pro reklamy na auta.
kup si to a bude z tebe závodník
elegance, rychlost, kvalita - dobrá reklama na sportovní typ auta
agresivněji než první reklama
nudná a nezajímavá
též trapná
Dynamicky, profesionálně, seriózně
Tato reklama mě zaujala více.
eště víc supa
Dobře. Má "grády" a vystihuje to, na co je auto zaměřeno - na rychlost a výkon, přitom nenabádá k porušování zákonů, protože jsou záběry točené na uzavřeném okruhu a na ostrově MAN, kde je neomezená povolená rychlost mimo obec.
Ukazuje auto jako téměř závodní stroj, sází na požitek z jízdy, rychlost. Ukazuje, že to není obyčejné rodinné auto, nebo tak, ale BMW! Vůz je hezky vidět a celkový dojem je akčnější... Reklama se mi líbí mnohem více.
reklama jako kazda jina
Dynamicky, krásně, rychle a nevozí se po pověsti ostatních značek jako Audi.
nezajímavě, nudně, ale to hlavně z důvodů, že autům nerozumím. mužům všech věkových kategorií se určitě může líbit.
Auto vypadá rychle a dynamicky. Hned bych se v něm projela :)
mnohem vice zamerena na produkt samotny, skvely zvuk i zabery
Spíš sporotovně, že auto nabízí zážitek, adrenalin..
agresivně, asi spíš orientovná na muže
lepší :) vidím jak to auto skvěle jede po silnici :D prostě si říkám, že bych se taky svezla :)
sportovo a agresivne
Energická
Lepší než ta na Audi.
rekmala pro vášnivé řidiče, ne pro rodinu
Dynamicky až svůdně.
nudná
horší, ale pořád ujde
Krátká, úderná, pestrá. Líbí se mi. Stále se zabývá pouze autem a jeho přednostmi v zajímavé formě, která vzbudí adrenalin.
zaměřená na muže, technickou stránku auta, adrenalin, požitek z jízdy kvalitním autem
Více rázně než předchozí reklama, není tak pohodová, přijde mi cílená spíš na muže .-)
docela dobrá reklama, rychlá, výstižná, efektní ... řídí Stig? :D
Hezká, hodila se ke stylu auta.
dinamická
Nudně.
normálně
povýšeně
rychlost _auto pro chlapy
Exkluzivně
Lépe než Audi. Dynamičtejší
energicky
Auto se silnym motorem
Zábava, adrenalin, sportovní auto.
Jaka?
luxusně
Negativně
všední, bez nápadu
auto a co?
Méně zajímavá
dynamická
akcne, ma naboj
Líbí se mi
Reklama pro mladé, agresivní.
Sportovně a divoce
zaměřená pro muže, nadšené řidiče s touhou po závodění ve stylu Stiga :)
lepe nez audi
Velmi dynamicky, impulzivně, až agresivně. Vyvolává pocit dominance, závodního jezdce, který nemůže být poražen.
draze
Moc mě nezaujala, nelíbila se mi hudba ani její provedení
oskliva
také upoutá
zaměřená na určitou skupinu, preference u auta
přátelsky
dobřre
trosku lepsi
taktéž negativně
solidně
9683,48 %83,48 % 

Graf

5. Kdyby auta měla stejné parametry (vč. ceny) a Vaše rozhodnutí by záleželo na reklamě, jaká by byla vaše volba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Druhá reklama (BMW)6455,65 %55,65 %  
První reklama (Audi)5144,35 %44,35 %  

Graf

6. Odůvodněte svoji předchozí odpověd. Proč právě tento kandidát, co na Vás zapůsobilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím21,74 %1,74 %  
je hezčí 21,74 %1,74 %  
rodinné auto21,74 %1,74 %  
Vzhled21,74 %1,74 %  
rychlost10,87 %0,87 %  
Protoze delka penisu je dulezitejsi, nez velikost ega10,87 %0,87 %  
Mám radši příjemné působící prostředí, než drsnárny10,87 %0,87 %  
Protože jsem se o tom autě aspoň něco dozvěděl.10,87 %0,87 %  
BMW RULEZZ10,87 %0,87 %  
Nic, já se těžko nechávám ovlivnovat reklamou, protože to nensáším!!! audi zní hezky, tak proto.10,87 %0,87 %  
ostatní odpovědi Protože nemám za potřebí s autem řezat zatáčky a snažit se z něho dostat maximální rychlost, auto mi stačí na klidné jízdy.
mám z reklamy pocit, že je Auto bezpečné (dítě, matka, ...), oproti tomu BMW "je" spíš pro nějakého mlaďocha, aby se s ním proháněl po silnicích a trhal rekordy
příjemná letní atmosféra, sladká písnička a sladký hlavní hrdina
hezké a rychlé ...
První reklama působí příliš tuctově, druhá mě oslovila svým sportovním provedením
Více na mě reklama zapůsobila svým nápadem.
síla auta
Zavodnická touha, rychlost na volné silnice, řidičský duch
Pozitivní, nenásilná reklama
lepší
reklama na Audi je nudná...připadá mi, že bych se v tom autě cítil jako mamka od rodiny, ale v reklamě na BMW cítím tu sílu toho auta
CECKY
BMW je kvalitní značka, a reklama je dravější a přesvědčivější.
preferuji tuto značku před BMW, takže reklama tuto mou volbu jen potvrdí
Audi má všeobecně nižší spotřebu než BMW. Je úspornější na provoz. Nicméně tento koráb bych si nikdy reálně nevybral.
oblíbenost BMW
myšlenka, že s tímto autem budu vybočovat, budu originální...
Rodinné, elegantní auto, podle prezentace dostupné pro všechny. Chci ho...
Auto prohánějící se po silnici působí více jako rychlé auto než klasický rodiný vůz pouze na odvoz dítěte do školy
za působila na mne výraznější barevnost reklamy, hudba, nádech adrenalinu.
jelikož jsem singl tak, první auto je více lákavější, žhavější, prostě wow, ale pokud bych měla rodinu nebo zakládala rodinu, tak vyberu auto číslo 1
První reklama je víc přátelštější a zábavnější
Čistě v porovnání reklam je lepší Audi.
dynamické záběry ukazující radost z jízdy
protože reklama u Audi ukazovala naprosto rodinný život, kdežto já jsem student, proto (čistě na základě reklamy) bych volil BMW
Jak už jsem zmínila, ukazuje to o tom autu.. Je více propracovanější ta reklama .. Vybrala bych si druhé auto.
reklama působí profesionálněji
jsem na BMW zatížený od mala
Auto vypadalo, že zvládne i takového blázna, který v něm seděl.
reklama
Reklama Audi je spíše zaměřena na rodiny, reklama BMW je výtvarně silnější, silněji působí (jako např. akční scény ve filmu)
kdyby nezáleželo na reklamě zvolil bych Audi, protože je mi blíž k srdci, ale vzhledem k reklamám mám lepší pocit z BMW...z těchto dvou videí to BMW udělalo líp
Citát na konci; pointa
Rychlý auta prostě zaujmou víc než bezpečný:D:)
Volnost. Svoboda. Výjmečnost. Které z reklamy dýchají
Asi jako zene,se mi poklidna reklama libi vice
V reklamě na Audi má toto auto každý a působí na mě usedle, naopak BMW má živelný podtext, působí jediněčně
čím víc koleček, tím víc auto (a chci být šťastný chlapec který je jedinečný a někdo ho vozí do školy..)
auto se mi víc líbilo
Dravý a přitom elegantní vzhled.
Líbí se mi nabušená auta :D
audi se mi víc líbí
Protože šla reklama rovnou k věci a jednala férově
Dynamika reklamy, vtáhnutí do děje, lepší záběry na automobil...
Audi reklama, rodinny typ a to predsa nie som ja ... Bmw sportak dynamicky, balime holky, chlastame, kalíme a užívame život...
zabavne udelana reklama
Je to BMW ///M :D pěkné záběry na "řidičské" auto, ne jako Audi
originalita (více méně), lidskost (je určena všem) a to, že můžu mít nejoriginálnější auto!
Mám ráda rychlou jízdu v dynamickém autě. To nabízí druhá reklama.
Skvele schopnosti i vzhled auta, vypada, ze jede plynule a perfektne, Audi je spise "rodinny pohodar"
Požitek z jízdy, vyjímečnost
Je to jen vnitřní pocit. máme-li mluvit o tom jestli se nechame ovlivnit reklamou, tk asi to, že první reklama nám ukazuje "poklidný život"
upřímně se mi nelíbila ani jedna reklama, ale líbila se mi ta příroda ve spojení s tím autem, ten pocit že jste na silnici sám a můžete si to hezky tím autem smýknout do zatáčky. V té první tam prostě matka domů veze nějakého fakana
agresivnost
Reklama se věnuje více samotnému autu, ne ulici plné stejných aut ... více mi auto popsala
Těžko říct. Reklama na Audi byla prostě nevýrazná.
jsem žena, zájem o rodinu a děti
dynamika, akce, barva
"Odlišnost od druhých", bezpečí, prostor
víc mě zaujala
mám raději bmw
Více než rodinná idylka je pro mně přijatelnější duch závodníka. 30 sec. se v druhé reklamě vystřídalo spoustu záběrů - ovšem hezky propracovaných efektů, zatímco v první po 28 sec. byla reklama o rodině a ne autě.
protože druhá reklama je více zaměřená přímo na zboží, na první vidíme spoustu usměvavých obličejů a šťastných rodinek, ale to nám o autu moc neřekne
Reklama na mě působila příjemněji, dle mého názoru je cílená na ženy.
líbí se mi auto jak celkovým designem, stylem, vzhledem, i když ho vidím jenom v reklamě, reklama je navíc mnohem lepší
Auto bylo hezčí, provedení reklamy nápaditější.
Použitelnější auto
Poutavější reklama
raději budu jezdit rychle naž vozit děti do školy
Vychvalovanější
Předpokládám, že stejná cena by byla vysoká a když utratit hodně peněz za auto, tak jedině za sportovní vůz.
přehlednější reklama, více zaměřeno na auto BMW
Je dynamičtější
BMW
Těžko říct.
Obecně oblibenejsi
působí na mě lépe a jsem asi i ovlivněna značkou
auto
Reklama sice nebyla nijak zvlášť originální, ale byla k věci. První reklama byla jako podle kopíráku se stovkami jiných reklam - roztomilá písnička, sympatická hlavní postava, nesmyslný slogan, žádná informace o produktu..Takové reklamy mi lezou na nervy.
nápad a zpracování
automobil
barevnost aut
@drive, pusobi akcne, dynamicky, ne jako rodinne auto
BMW je má oblíbenější značka
Příjemné prostředí reklamy, uvolněnost.
zpracování
BMW je prostě BMW a na tom nemůže žádná reklama nic změnit.
nasrat
Jako žena od auta neočekávám rychlost jízdy a maximální výkon auta, ale spíše bezpečnost a prostornost vozidla.
bmw reklama je zajimavejsi, ale audi verim ve vsech ohledech vice
Dravost a impulzivnost reklamy podkreslená vhodnou hudbou jsou ideálním stimulem pro mužskou tendenci být dominantní, o to více na silnici.
mám tu značku radši
obama
audi je lepší
spíše splňuje, co od auta očekávám
určitá "nedosažitelnost"
hezky řečeno
renome
Musela jsem si vybrat
nemám rád koncern
pro mě je ta reklama zajímavější
10187,83 %87,83 % 

Graf

7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena 26-40let6556,52 %56,52 %  
rodina5245,22 %45,22 %  
žena 41-50 let4236,52 %36,52 %  
muž 26-40 let3631,3 %31,3 %  
muž 41-50 let3631,3 %31,3 %  
muž 51+ let1714,78 %14,78 %  
žena 51+ let1513,04 %13,04 %  
muž do 25 let1210,43 %10,43 %  
žena do 25 let119,57 %9,57 %  

Graf

8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž 26-40 let9380,87 %80,87 %  
muž do 25 let7262,61 %62,61 %  
muž 41-50 let4236,52 %36,52 %  
žena do 25 let2320 %20 %  
žena 26-40let1916,52 %16,52 %  
muž 51+ let1714,78 %14,78 %  
žena 41-50 let108,7 %8,7 %  
žena 51+ let43,48 %3,48 %  

Graf

9. Co na Vás působí v reklamě nejvíce a co nejméně? (Např. u uvedených případů)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím22,27 %1,74 %  
vzhled22,27 %1,74 %  
nejvíce rychlost, nejméně pomalé záběry11,14 %0,87 %  
Vliv na delku penisu11,14 %0,87 %  
atmosféra11,14 %0,87 %  
Volba zvuku, efekty, náležitý střih a nápad reklamy k volbě produktu, informace o produktu11,14 %0,87 %  
Nejvíce na mě působí rozverná koťátka na růžovém polštářku.11,14 %0,87 %  
Nic, nevnímám to, ale obecně asi vzhled a cena.11,14 %0,87 %  
Působí na mě propracovanost, elegance, jedinečnost a zároveň jakýsi prožitek.11,14 %0,87 %  
rodina, bezpečí, kreativita vs. dravost, mládí, rychlost11,14 %0,87 %  
ostatní odpovědi nejvíce: akčnost, změna barev ....
Nejvíce nápad, nejméně dostupnost.
ruší mne uniformita a dokonalost v prvním případě, líbí se mi dynamika ve druhém případě
Rychlost, zaostření na aerodynamické prvky
Hudba, barvy
nejvíce je pěkná
záběr, střih, hudba, obsah
nejméně auta a nejvíce cesty :O
Nejméně na mě působí americký stereotyp v první reklamě, nejvíce na mě působí akce a dynamičnost druhé reklamy.
design auta, a okolí nejvíce
nejvíce - hudba, nápad, vtip nejméně - bohužel samotné auto, protože si auto nikdy nevyberu podle reklamy ale podle zkušenosti majitelů a ohlasů.
nejvíce hudba
Nejvíce : Spolehlivost, serióznost, věrohodnost, "objektivita" Nejméně: Emoce, fráze, nelogičnost
Rychlost vozu, vzhled vozu
hudba, provedení, střih, kamera.
pozadí
nejvíce asi hudba, nejméně samotný produkt :)
Hudba, vizuální přehlednost, příběh.
prostřihy, hudba
to nedovedu rozhodnout ...
U té první na mě působí, že to auto je pohodové, pro domácnost. Ukazuje stereotypický život. U té druhé se mi líbí celkové propracování a jak je výstižná ta reklama ohledně toho auta.
nejvíce hudba, nejméně nějaké doplňující mluvené informace
Nejvíc rychlé střídání záběrů a nejméně rozloučení se matky s dítětem, když jde do školy.
pokud se jedná o reklamy na auta tak o to, zda je v reklamě zdůrazněno vše podstatné, jako design, interier, exterier a celkový pohled na auto jako takové
Hudba. Dramatičnost. Vhodný střih
hudba
musí zaujmout a nesmí být nudná...
hudba povzbuzuje k dalšímu sledování reklamy (č. 2); reklama č.1 připomíná uvodní scény weeds
nejvíce na mě působí pointa, vtip a zpracování, co nejméně to nevím
nic
Nejvíce-scenérie, detaily a nasvícení vozu; nejméně-formování aut při výjezdu, pohledy herců
originalita dokáže zaujmout a hodně zapůsobit
značka a logo
působí na mě vtip, pointa a když je reklama promyšlená naproti tomu na mě nepůsobí nudné hlučné postavičky hlásící slevy (např Alza)
Nejvíce: parametry, akční záběry, wow efekt, Nejméně: dojetí plné záběry na rodinnou idylku v nudném autě
nejvíce právě originalita, nápad, vyčnívání z davu (v tomto případe z řady ostatních reklam na stejný prostředek). pak také provedení, záběry kamery, hlas komentátora,.. nejméně asi lidé, co hrají v reklamách.
Působivé scény, například pěkná krajina okolo a spád reklamy. Hodně barev.
v prvni reklame me vice zaujala detska tvar nez auto samotne, v druhe jde o souhru zvuku a obrazu
Nápaditost, vyjímečnost produktu
nejméně asi děti, protože už to je pro mě profláklý kýč, potom moc nemusím když je tam nějaká věc milionkrát (jako ty auta v první reklamě), nejvíce asi hudba, pak nějaký dobrý slogan a třeba hezká příroda
najviac-dynamika,originalita, najmenej-velke napisy
dynamika
nejvíce spokojenost dítěte, nejméně rychlost auta u druhé reklamy
spád a poselství
nápad, efekty
dítě
písnička, detailní záběry na auto, originalita
Vizuální zpracování a hudba. Vždy přemýšlím u reklam, jakým způsobem mě chtějí získat - pokud jde o to jak vypadá, jak rychle jezdí, je to pro mne adekvátní, ale pokud jde o rodinku či prostě úplně jiné téma, příjde mi reklama nesmyslná a znechutí se mi.
Na mě konkrétně příběh a jasné sdělení reklamy, to na mě působí nejvíce. Nejméně na mě působí technické a odborné reklamy s neurčitým sdělením + nebo zároveň reklamy po jejichž skončení si možná pamatuji obsah, ale ne název klienta.
téma a celkový dojem, hlavně nesmí být nudná a protivná
Celkový dojem, téma, nápad.
nejvíce působí pěkné auto. Nejméně, není nutné to spojovat s rodinou
Nejvíce u AUDI: rodina; nejméně: rychlost auta, nejvíce u BMW: rychlost; nejméně: bezpečí
vtipnost, originalita
škola a rychlosts
Nové myšlenky, nápady a postoje.
nepředvídatelnost
sila motoru a dizain
...
design a krása aut
V reklamě na mně nejvíce působí originalita a kvalita zpracování
věrohodnost
nejméně dítě, které se kouká z okénka, nejvíce krajina v které auta jedou
nejvic - dobry napad, nejmin- obnazene tela
samotný automobil
Vždy a jen vlastní předmět reklamy (auto) v tomto případě z něho tam nebylo nic.
sem ji neviděl
audi-líbí se mi jak se reklama soustředí na to, že suv by měl být rodinný vůz, nelíbí se mi citové působení na ženy rolí chlapce. BMW-líbí se mi technika zpracování, na druhou stranu je reklama nudná a bez nápadu
neumim nic zduraznit, hodnotim jako celek
Osobně silně vnímám podkreslení obrazu hudbou a rychlé, u durhé pak pomalé a plynulé, střídání obrazu. Samotné informace o automobilech jdou spíše stranou.
myslivec
vše působí stejně
originalita, vtip
slogan
cena, uspora
design - cena
7686,36 %66,09 % 

Graf

10. Co Vás napadne, když se řekne reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otrava43,88 %3,48 %  
marketing21,94 %1,74 %  
peníze21,94 %1,74 %  
lež21,94 %1,74 %  
televize21,94 %1,74 %  
reklama21,94 %1,74 %  
manipulace21,94 %1,74 %  
Penis10,97 %0,87 %  
Pokud to nemusí souviset, bude to sex. Pokud ano, bude to pivo.10,97 %0,87 %  
Vyhozené peníze10,97 %0,87 %  
ostatní odpovědi Ovlivňování lidí!!!
prodej, peníze
peníze, zisk, média
klam, nalákání lidí na něco, co pro ně nemusí být výhodné
Propagace určitého výrobku
Propagace výrobku za účelem zisku. (Třeba Kofola nebo kondomy durex - ha, něco pro tebe :D)
snaha přesvědčit lidi
prodejce hrnců
ztráta času, biznis pro televize atd
propagace produktu
cecky prysky, cecky
Prostředek pro propagaci produktu a možnost manipulace se zákazníkem
způsob propagace daného výrobku nebo služby
Business.
to, co beží v TV, vidíme na billboardech, v tisku, a taky letáky
prostředek propagace nějakého produktu nebo služby
Snaha zviditelnit a pozitivně prezentovat službu nebo zboží
Otravný element
líbivé, originální slogany
že jsou moc dlouhé a serou mě když se koukám na film
televizní reklama
Otrava, buzerace, vnucování.
podpora prodeje a budování značky
Odpad ... nemám je rád
Prosazování svého výrobku do televize, ukázka nejlepších vlastností. A taky mě napadá zdržování času.
Volej Zadara...
přesvědčování
TV Nova
nechtěné a nevědomé ovlivňování
Otravný spoty na youtube
Podmiňovaní lidského vědomí skrze předem vybraný obraz. Snaha přesvědčit o výjmečnosti produktu.
Zpusob jak co nejvice kladu nabizeneho statku prezentovat zakaznikovi a to co nejrychleji,nejsrozumitelneji prinejlepsim originalne
ovlivňování
vánoce jsou tady, vánoce jsou tady.. coca colu si vychutneeeeeej
blbiny
Pětiminutový blok TV NOVA devalvující hodnotu filmu již po 25 minutách sledování...
propagace výrobku
hlučné a nepříjemné odtržení od sledovaného pořadu
Přesvědčování, vykládání/ukazování pozitivních prvků nějakého produktu (věci,..), nejčastěji se mi vybaví televizní, nebo na internetu...
Prodej, marketing
Kontakt se zákazníkem, reklamní strategie, jak proniknout k zákazníkovi
kreativita, získat zájem lidí
Prací prášek, pořípadě prášek do myčky.
teror a nepreberne mnozstvi
v dnešním světě upřímně "sračka" na prací prášek
kreativita
blbost, někdy vtipná kratochvíle
nabídka
Propagace někoho, něčeho
nudáá
Často nekvalitní a předražené výrobky, nebezpečné billboardy, prasklé bubínky při sledování televize.
zviditelňování zboží za účelem zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje prostřednictvím médií
Obrovské médium, které ovlivňuje každodenní život každého jedince.
nástroj komunikačního mixu v marketingu
Předvedení výrobku, upoutání na něj.
propagace
dlouhá pauza ve filmech a seriálech
nuda
nabídka zboží
grafika
prezentace vyrobku.
Někdo mi Čep něco co nechci a nepotrebuji
velmi důležitá součást jedné z části marketingového mixu, tj. propagace; která nejvíce působí a ovlivňuje potenciální zákazníky produktu.
Popravdě se mi vybaví 5 minut mezi filmy:D Ale je to jen můj subjektivní názor:)
klamavá
ztráta času
spousta vyhozenych penez a prerusovani filmu
propagace, zisk
Prostředek, jak donutit člověka pro koupení zboží.
nátlak
Ztráta času a vyhozené peníze navíc
zasraný globální systém vymývání mozků
navoněná zdechlina
chci prodat a musim reklamou zaujmout sve kupce!
Vymývání mozků.
komerční
dostávat lidem do podvědomí svoje produkty
porno
marketingový tah
komerce
sdělení, značka, image
klam
zabytí času
obtěžuje
8481,55 %73,04 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?

  • odpověď muž 41-50 let:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž 51+ let na otázku 7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?
  • odpověď žena 26-40let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena do 25 let na otázku 7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena do 25 let na otázku 8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?
  • odpověď žena 41-50 let:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena 51+ let na otázku 7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena do 25 let na otázku 7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?

8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?

  • odpověď muž 41-50 let:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena do 25 let na otázku 7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?
  • odpověď muž do 25 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena do 25 let na otázku 7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž 51+ let na otázku 8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena do 25 let na otázku 8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena 26-40let na otázku 8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Vaše věková kategorie:

5. Kdyby auta měla stejné parametry (vč. ceny) a Vaše rozhodnutí by záleželo na reklamě, jaká by byla vaše volba?

7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?

8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Vaše věková kategorie:

5. Kdyby auta měla stejné parametry (vč. ceny) a Vaše rozhodnutí by záleželo na reklamě, jaká by byla vaše volba?

7. Pro koho je podle Vás určena první reklama?

8. Pro koho je podle Vás určena druhá reklama?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sotolář, M.Vliv reklamy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://27265.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.