Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jmenuji se Pavla Navrátilová a jsem studentkou bakalářského oboru Sociální a Mediální komunikace. Tento rok odevzdávám bakalářskou práci na téma Grafický design v tištěných dámských časopisech a jeho vliv na čtenáře, jejíž součástí bude průzkum tohoto vlivu.
Odpovědi respondentů
1. Odebíráte/kupujete/čtete zmíněný titul?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vlasta → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
37
57,81 %
57,81 %
Vlasta
27
42,19 %
42,19 %
2. Jste...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
26
96,3 %
40,63 %
Muž
1
3,7 %
1,56 %
3. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
23 – 30
12
44,44 %
18,75 %
15 – 22
9
33,33 %
14,06 %
31 – 45
4
14,81 %
6,25 %
61 a více
1
3,7 %
1,56 %
46 – 60
1
3,7 %
1,56 %
4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední škola
12
44,44 %
18,75 %
Vysoká škola
10
37,04 %
15,63 %
Vyšší odborná škola
4
14,81 %
6,25 %
Odborné učiliště
1
3,7 %
1,56 %
5. Ve kterém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
6
22,22 %
9,38 %
Moravskoslezský kraj
6
22,22 %
9,38 %
Středočeský kraj
4
14,81 %
6,25 %
Jihomoravský kraj
2
7,41 %
3,13 %
Královehradecký kraj
2
7,41 %
3,13 %
Karlovarský kraj
1
3,7 %
1,56 %
Liberecký kraj
1
3,7 %
1,56 %
Zlínský kraj
1
3,7 %
1,56 %
Jihočeský kraj
1
3,7 %
1,56 %
Plzeňský kraj
1
3,7 %
1,56 %
Vysočina
1
3,7 %
1,56 %
Olomoucký kraj
1
3,7 %
1,56 %
6. Jaký je váš rodinný stav?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Svobodná/ -ý
20
74,07 %
31,25 %
Vdaná/ Ženatý
6
22,22 %
9,38 %
Vdova/ Vdovec
1
3,7 %
1,56 %
7. Počet dětí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádné
19
70,37 %
29,69 %
2
4
14,81 %
6,25 %
3
2
7,41 %
3,13 %
1
2
7,41 %
3,13 %
8. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 000 - 20 000 Kč
8
29,63 %
12,5 %
Nechci uvádět
8
29,63 %
12,5 %
do 10 000 Kč
7
25,93 %
10,94 %
20 000 - 30 000 Kč
4
14,81 %
6,25 %
9. Ovlivňuje vás design/vzhled vámi čteného časopisu při jeho koupi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
21
77,78 %
32,81 %
ne
6
22,22 %
9,38 %
10. Je pro vás vzhled titulní strany tohoto časopisu důležitý?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
19
70,37 %
29,69 %
ne
8
29,63 %
12,5 %
11. Co vás na titulní straně zaujme jako první? Čeho si nejdříve všimnete? (Pokud jste v předešlé otázce vybrali odpověď ne - nemusíte vyplňovat tuto otázku)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Fotografie
13
50 %
20,31 %
Barvy
5
19,23 %
7,81 %
Titulky
5
19,23 %
7,81 %
Přibalený dárek
2
7,69 %
3,13 %
Cena
1
3,85 %
1,56 %
12. Vyhovuje vám u tohoto periodika graficky znázorněný obsah?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
23
85,19 %
35,94 %
ne
4
14,81 %
6,25 %
13. Je orientace v časopise přehledná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
24
88,89 %
37,5 %
ne
3
11,11 %
4,69 %
14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
16
59,26 %
25 %
ne
11
40,74 %
17,19 %
15. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu tisku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
17
62,96 %
26,56 %
ne
10
37,04 %
15,63 %
16. Jak často tento titul kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nárazově (kvůli vzhledu, tématům)
21
77,78 %
32,81 %
Mám jej předplacený
5
18,52 %
7,81 %
Pravidelně
1
3,7 %
1,56 %
17. Dáváte přednost...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Obsahu časopisu (rubriky, články...)
14
51,85 %
21,88 %
Rovnoměrně
8
29,63 %
12,5 %
Vzhledu časopisu (fotky, obrazové zpracování...)
5
18,52 %
7,81 %
18. Dáváte přednost článkům s více obrazovým materiálem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Fotografie
14
66,67 %
21,88 %
Ozdobné prvky/doprovodná grafika
4
19,05 %
6,25 %
Zvýrazněné/barvou odlišené písmo
2
9,52 %
3,13 %
Ilustrace
1
4,76 %
1,56 %
20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
15
55,56 %
23,44 %
ne
12
44,44 %
18,75 %
21. Vnímáte zda obrazová část koresponduje s částí textovou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
22
81,48 %
34,38 %
ne
5
18,52 %
7,81 %
22. Vnímáte vývoj grafiky časopisu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
19
70,37 %
29,69 %
ne
8
29,63 %
12,5 %
23. Potěší vás grafická změna časopisu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
20
74,07 %
31,25 %
ne
7
25,93 %
10,94 %
24. Jste ochotna/ochoten si připlatit za zkvalitnění grafiky/tisku/papíru vámi čteného časopisu?¨
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
18
66,67 %
28,13 %
ano
9
33,33 %
14,06 %
25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na stejné úrovni
20
74,07 %
31,25 %
Lepší než ostatní
4
14,81 %
6,25 %
Horší než ostatní
3
11,11 %
4,69 %
26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na stejné úrovni
15
55,56 %
23,44 %
Lepší než ostatní
6
22,22 %
9,38 %
Horší než ostatní
6
22,22 %
9,38 %
27. Co byste změnil/a na vzhledu časopisu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
12
44,44 %
18,75 %
asi nic
2
7,41 %
3,13 %
nevím
2
7,41 %
3,13 %
Časopis působí ztrnule, stále stejně rubriky na stejných místech, oživit
1
3,7 %
1,56 %
Nic - už by vypadal jako bulvární plátek
1
3,7 %
1,56 %
lepší grafika a více stylové fotografie
1
3,7 %
1,56 %
zatím nic jsem celkem spkojená
1
3,7 %
1,56 %
Vcelku nic
1
3,7 %
1,56 %
nic, jsem s ním spokojená
1
3,7 %
1,56 %
kompletně grafické rozvržení
1
3,7 %
1,56 %
ostatní odpovědi
kompletně celou grafiku a nárvh obálky a loga Přehlednost a kombinace barev. reklama, titulní str. nevím, asi nic.
4
14,81 %
6,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká škola na otázku 4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svobodná/ -ý na otázku 6. Jaký je váš rodinný stav?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 7. Počet dětí?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Ovlivňuje vás design/vzhled vámi čteného časopisu při jeho koupi?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Je pro vás vzhled titulní strany tohoto časopisu důležitý?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotografie na otázku 11. Co vás na titulní straně zaujme jako první? Čeho si nejdříve všimnete? (Pokud jste v předešlé otázce vybrali odpověď ne - nemusíte vyplňovat tuto otázku)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyhovuje vám u tohoto periodika graficky znázorněný obsah?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Je orientace v časopise přehledná?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu tisku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu tisku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nárazově (kvůli vzhledu, tématům) na otázku 16. Jak často tento titul kupujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsahu časopisu (rubriky, články...) na otázku 17. Dáváte přednost...?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Dáváte přednost článkům s více obrazovým materiálem?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotografie na otázku 19. Zajímá vás více? (Pokud jste v předešlé otázce odpověděli ne, nemusíte vyplňovat)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Vnímáte zda obrazová část koresponduje s částí textovou?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Vnímáte vývoj grafiky časopisu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Potěší vás grafická změna časopisu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Jste ochotna/ochoten si připlatit za zkvalitnění grafiky/tisku/papíru vámi čteného časopisu?¨
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 27. Co byste změnil/a na vzhledu časopisu?
2. Jste...?
odpověď Žena:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední škola na otázku 4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Ovlivňuje vás design/vzhled vámi čteného časopisu při jeho koupi?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Je pro vás vzhled titulní strany tohoto časopisu důležitý?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotografie na otázku 11. Co vás na titulní straně zaujme jako první? Čeho si nejdříve všimnete? (Pokud jste v předešlé otázce vybrali odpověď ne - nemusíte vyplňovat tuto otázku)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyhovuje vám u tohoto periodika graficky znázorněný obsah?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Je orientace v časopise přehledná?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu tisku?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsahu časopisu (rubriky, články...) na otázku 17. Dáváte přednost...?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Vnímáte zda obrazová část koresponduje s částí textovou?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Vnímáte vývoj grafiky časopisu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Potěší vás grafická změna časopisu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 27. Co byste změnil/a na vzhledu časopisu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasta na otázku 1. Odebíráte/kupujete/čtete zmíněný titul?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nárazově (kvůli vzhledu, tématům) na otázku 16. Jak často tento titul kupujete?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svobodná/ -ý na otázku 6. Jaký je váš rodinný stav?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 7. Počet dětí?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Dáváte přednost článkům s více obrazovým materiálem?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Jste ochotna/ochoten si připlatit za zkvalitnění grafiky/tisku/papíru vámi čteného časopisu?¨
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu tisku?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotografie na otázku 19. Zajímá vás více? (Pokud jste v předešlé otázce odpověděli ne, nemusíte vyplňovat)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 23 – 30 na otázku 3. Jaký je váš věk?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
6. Jaký je váš rodinný stav?
odpověď Svobodná/ -ý:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 7. Počet dětí?
7. Počet dětí?
odpověď Žádné:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svobodná/ -ý na otázku 6. Jaký je váš rodinný stav?
9. Ovlivňuje vás design/vzhled vámi čteného časopisu při jeho koupi?
odpověď ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Je pro vás vzhled titulní strany tohoto časopisu důležitý?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
13. Je orientace v časopise přehledná?
odpověď ano:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyhovuje vám u tohoto periodika graficky znázorněný obsah?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Vnímáte vývoj grafiky časopisu?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 27. Co byste změnil/a na vzhledu časopisu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 2. Jste...?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotografie na otázku 11. Co vás na titulní straně zaujme jako první? Čeho si nejdříve všimnete? (Pokud jste v předešlé otázce vybrali odpověď ne - nemusíte vyplňovat tuto otázku)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 23 – 30 na otázku 3. Jaký je váš věk?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Vnímáte zda obrazová část koresponduje s částí textovou?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Ovlivňuje vás design/vzhled vámi čteného časopisu při jeho koupi?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Potěší vás grafická změna časopisu?
16. Jak často tento titul kupujete?
odpověď Nárazově (kvůli vzhledu, tématům):
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
21. Vnímáte zda obrazová část koresponduje s částí textovou?
odpověď ano:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsahu časopisu (rubriky, články...) na otázku 17. Dáváte přednost...?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Potěší vás grafická změna časopisu?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
23. Potěší vás grafická změna časopisu?
odpověď ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
odpověď Na stejné úrovni:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Odebíráte/kupujete/čtete zmíněný titul?
2. Jste...?
3. Jaký je váš věk?
4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
6. Jaký je váš rodinný stav?
7. Počet dětí?
9. Ovlivňuje vás design/vzhled vámi čteného časopisu při jeho koupi?
10. Je pro vás vzhled titulní strany tohoto časopisu důležitý?
11. Co vás na titulní straně zaujme jako první? Čeho si nejdříve všimnete? (Pokud jste v předešlé otázce vybrali odpověď ne - nemusíte vyplňovat tuto otázku)
12. Vyhovuje vám u tohoto periodika graficky znázorněný obsah?
13. Je orientace v časopise přehledná?
14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
15. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu tisku?
16. Jak často tento titul kupujete?
17. Dáváte přednost...?
18. Dáváte přednost článkům s více obrazovým materiálem?
20. Ovlivňuje vás grafické zpracování inzerce při nákupu daných produktů?
21. Vnímáte zda obrazová část koresponduje s částí textovou?
22. Vnímáte vývoj grafiky časopisu?
23. Potěší vás grafická změna časopisu?
24. Jste ochotna/ochoten si připlatit za zkvalitnění grafiky/tisku/papíru vámi čteného časopisu?¨
25. Příjde vám vzhled časopisu vůči ostatním dámským časopisům...?
26. Příjde vám vzhled časopisů pro ženy vůči ostatním časopisům (pro může, zájmové, noviny)...?
27. Co byste změnil/a na vzhledu časopisu?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Odebíráte/kupujete/čtete zmíněný titul?
2. Jste...?
3. Jaký je váš věk?
4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
6. Jaký je váš rodinný stav?
7. Počet dětí?
9. Ovlivňuje vás design/vzhled vámi čteného časopisu při jeho koupi?
10. Je pro vás vzhled titulní strany tohoto časopisu důležitý?
11. Co vás na titulní straně zaujme jako první? Čeho si nejdříve všimnete? (Pokud jste v předešlé otázce vybrali odpověď ne - nemusíte vyplňovat tuto otázku)
12. Vyhovuje vám u tohoto periodika graficky znázorněný obsah?
13. Je orientace v časopise přehledná?
14. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu papíru?
15. Vnímáte při koupi/čtení časopisu kvalitu tisku?
16. Jak často tento titul kupujete?
17. Dáváte přednost...?
18. Dáváte přednost článkům s více obrazovým materiálem?
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.