Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace piva

Konzumace piva

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Řezáčová
Šetření:18. 01. 2013 - 25. 01. 2013
Počet respondentů:281
Počet otázek (max/průměr):21 / 21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

prosím vás o vyplnění následujícího dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práce. Pokud nejste konzumentem jakéhokoliv pivního nápoje, tento dotazník je pro Vás nevhodný.

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16358,01 %58,01 %  
Muž11841,99 %41,99 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24269,25 %9,25 %  
23217,47 %7,47 %  
22217,47 %7,47 %  
25165,69 %5,69 %  
18165,69 %5,69 %  
21155,34 %5,34 %  
19144,98 %4,98 %  
28124,27 %4,27 %  
26113,91 %3,91 %  
20113,91 %3,91 %  
ostatní odpovědi 40
37
46
27
45
36
38
35
33
30
31
39
34
41
44
32
48
42
17
49
52
47
50
43
63
29
15
58
57
53
54
100
61
51
16
56
60
68
71
11841,99 %41,99 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:28.98
Minimum:18
Maximum:51
Variační rozpětí:33
Rozptyl:78.84
Směrodatná odchylka:8.88
Medián:25
Modus:24

Graf

3. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město s více než 10 000 obyvateli19268,33 %68,33 %  
obec do 3 000 obyvatel5318,86 %18,86 %  
město 3 000 až 10 000 obyvatel3612,81 %12,81 %  

Graf

4. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou13648,4 %48,4 %  
vysokoškolské - bakalářský stupeň4817,08 %17,08 %  
vysokoškolské4315,3 %15,3 %  
vyučen269,25 %9,25 %  
základní217,47 %7,47 %  
vyšší odborné72,49 %2,49 %  

Graf

5. Obor, ve kterém působíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student12343,77 %43,77 %  
služby3913,88 %13,88 %  
obchod289,96 %9,96 %  
administrativa269,25 %9,25 %  
strojírenství258,9 %8,9 %  
státní správa248,54 %8,54 %  
nezaměstnaný186,41 %6,41 %  
potravinářství124,27 %4,27 %  
stavebnictví124,27 %4,27 %  
zdravotnictví103,56 %3,56 %  
důchodce93,2 %3,2 %  
zemědělství51,78 %1,78 %  

Graf

6. Kde konzumujete pivo nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
restaurace, pivnice21977,94 %77,94 %  
doma9935,23 %35,23 %  
soukromá párty5921 %21 %  
v přírodě (turistika, vodní sporty, lyžování, jízda na kole apod.)3512,46 %12,46 %  

Graf

7. Jaké pivo preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ležáky 10 - 13% hm.12845,55 %45,55 %  
výčepní do 10% hm.7024,91 %24,91 %  
ovocné3713,17 %13,17 %  
nefiltrované207,12 %7,12 %  
pivní speciály nad 13% hm.144,98 %4,98 %  
nealkoholické124,27 %4,27 %  

Graf

8. Ovlivňuje Vás při výběru značka piva?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24085,41 %85,41 %  
ne4114,59 %14,59 %  

Graf

9. Který obal při koupi v obchodě preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vratné lahve20271,89 %71,89 %  
plechovky5519,57 %19,57 %  
PET lahve248,54 %8,54 %  

Graf

10. Proč preferujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ze zvyku

-

.

...

...

0,5 l je akorát a nemám problém s pitím z láhve

1) Z ekologických důvodů 2) kvalita piva z pet lahve je horší

asi ze zvyku

asi ze zvyku, nápoje z plechovek nepiju vůbec a pet lahve mám spojené spíše s nealko nápoji

Asi zvyk, sklo je sklo.

bo z plastu je to hnus

Bývá to nejvíce objemu stejné kvality jako v jiných obalech, ale za nižší cenu. Navíc plast se nerozbije při transportu atd.

cena x chut

co se týče piva, je nejlepší

dá se uchovat otevřené, větší objem lahve

dají se zrecyklovat a nemění chuť nápoje

dávám je do tříděného odpadu. Vrattné láhve musím skladovat a myslet na to, že je musím vrátit. Plechovky se špatně otvírají a nemohu je třídit.

dobrá otázka :)

dobre se drzi

Dobře se převáží.

Dobře se z něho pije.

domů kupuji lahve z důvodu lepší stability (vyšší hmotnost obalu) a z důvodu estetiky. na cesty kupuji plechovky (po vypití jsou skladnější - zmuchlají se)

ekologické

ekologicke duvody

Ekologické. Nemám rád plasty.

Ekologicky a setrny

Ekologie

ekologie

ekologie

ekologie

Ekologie

ekologie

ekologie

ekologie

ekologie

ekologie setrit prirodni zdroje sklo je zalohovane a nevali se vsude kolem

ekologie, kultura konzumace

Ekologie. + z plechovek se blbe pije. Plast a alkohol nejdou dohromady.

For fun

chuť

Chuť piva je přeci jen o něco lepší než z plechovky a pet.

chutnější

chuťově je nejlepší

Chuťově nejvýraznější

ideální na cesty pro jednoho člověka

je ekologický

je lehci

Je lehký, pokud nakupuje muž, tak kupujeme vratné láhve.

Je mi to celkem jedno ale jednu možnost jsem vybrat musela...

je nejhezčí v láhvi

je nejlepší

je nejpohodlnejsi nemusi se vracet a da se zmovu uzavrit

je nejsympatičtější

je nejtrvanlivější, nejlépe izoluje a nejlépe se z něj pije.

je nerozbitná

JE PRAKTICKÝ A HNED SE ZAHODÍ.

Je praktický.

je to ekologické

Je to ekologické.

je to hospodárnější

je to klasika

Je to klasika a navíc šetří přírodu

Je to klasika. Sklo před plechem volím pro pohodlnější konzumaci. PET obaly se mi u piva nezamlouvají (to max. tak zaháknout za loď při sjíždění řeky, tam to má své využití) :)

Je to klasika... Plechovka je nepraktická a dost neekologická a z plastu se to prostě nedá pít.

je to pohodlné

je to praktické

je to praktické

je to takové typicky pivní a také ekologické, snadno zrecyklovatelné

je to vratný

je to zvyk, jde o recyklovatelný inertní obal

je vratný

je znovu použitelný, nemačká se

jednoduše ho vyhodim

jee to chutnější

jsem konzervativní

jsem na něj zviklej

jsem na něj zvyklá

jsem na něj zvyklá, jinak chutná

Jsem na skleněné lahve zvyklý a ve většině případů jsou levnější než plechovky.

Jsem tzak zvyklá

jsem zvyklá

jsou lehke

jsou vratné

Jsou vratné

Když už pivo v obchodě kupuji, tak většinou ho chci víc s co nejmenším podílem obalu.

klasika

klasika

Klasika

klasika

Klasika

klasika, pivo v tomto obalu lépe chutná

klasika, zvyk

klasika..

konzumuji rovnou z lahve

kvalita

kvůli chuti

Kvůli chuti a době po které vydrží pivo chutné.

lahev je lahev

Láhev má úzké hrdlo ze skla, které dodává pivu specifickou chuť.

lahve můžu vrátit

lehce skladovatelné a lehká manipulace, obal není tak těžký jako sklo a pivo je lepší z plechovky než plastu

Lehká likvidace

lehký a skladný

Lépe se z toho pije.

lépe se z nich pije, nákup je levnější...druh obalu si vybírám také podle toho, zda pivo budu pít doma, neboť na cesty je lepší plechovka.

lépe se z toho pije

lepší chuť

Lepší chuť než u jiných obalů

lepší chuť než z plastu a plechovek + ekologické cítění

Lepší chuť piva

lepší konzumace

lepší manipulace, nerozbitnost, uzavíratelné

Lepší skladnost a rychle se plechovky zbavím vyhozením do koše.

Levné, nemusí se vracet a nejedná se o velká balení jako při pet lahvích.

levnější

líbí se mi

líbí se mi

Lip to chutna

Lze je vrátit, plechovky jsou drahé a cena obalu se velmi promítne do celkové ceny. Petlahve jsou zbytečný odpad

Má lepší chuť. Dá se jednoduše vyhodit.

male, lehké, kov

mám ráda pivo ve skle, v plechovce by mi tak nechutnalo a v petce na něj nemám vůbec chut, pivo v plastu mne neláká

menší obal

Moje značka není v PET lahvích, jen plechovky a lahve, chuťově mi přijde lepší v lahvi než v plechu.

Můžu se vrátit zpět

Můžu si z bas postavit hrad.

myslím, že se tam nejlépe pivo uchová bez závad, po vrácení láhví není odpad

Na cesty ideální, lehké a nerozbitné.

nápoj se rychleji vychladí

Naučili mě to doma.

Necinká to, nerozbije se to, při vynášení do 4. patra se vyplatí lehčí váha

Nejlepší chuť

nejlepší kvalita

Nejlepší na přepravu.

nejlíp chutná

nejlíp se z nich pije

Nejmíň "jedovate"

Nejpřirozenější volba

Nejsem schopen vrátit prázdné láhve, takže dávám přednost plechovkám. Z PETky je pivo divné

Nejspíš ze zvyku, občas koupím plech, ale pivo v plastu odmítám i kdyby bylo za korunu.

Nejvice mi souvisi s pivem, jsou pro me nejpohodlnejsi.

nejvíce vhodný pro skladování piva (podle mého názoru)

Nekupuji "balené" pivo často, ale když už k tomu dojde, vyhovuje mi, pokud mám v kompaktním balení (PET) 3-4 piva (když už, tak nezůstanu u jednoho). Je to prostě pohodlné. Když tak o tom přemýšlím, tak volím plast proto, že se v jeho případě cena obalu nepromítá tak výrazně do ceny piva, abych musel řešit nákup vratných lahví. Tzn. že by měl stát cenu piva v plastu uměle zdražit, aby se choval více ekologicky.

nemam rad lahve

Nemám ráda plechovky na pití.

nemám v důvěru v PET lahve

nemusí se vracet

nemusí se vracet

nemusím chodit vracet lahve a obal odevdávám do tříděného odpadu s jinými plasty

nemusím je chodit vracet

nemusim je vratit a muzu je recyklovat

nemusim resit vraceni lahvi

nemusím řešit vracení lahví

Nemusím se tahat s láhvemi a plast mi připadá krajně nechutný.

nemusím se zatěžovat s vracením lahví

nemusím to pak vracet do obchodu

nemusím vracet do obchodu prázdné lahve

neovlivňuje chuť

nepreferuji ho, protože pivo vůbec nepiju. Jenže bohužel v tomto dotazníku moc nezohledňujete, že by ho mohl vyplňovat někdo, kdo pivo nepije... Vešla jsem sem ze zvědavosti, na co se budete ptát, a trošku jste pozapomněla na některé možné hodnoty... Až v druhé polovině dotazníku se něco objevilo...

Nepreferuji žádný, záleží na ceně a okolnostech, podle toho vybírám praktičtější obal.

nerozbitná klasika která se dá zmáčknout o hlavu nepřítele

nerozbitný; z plechovek též piji, ale upřednosťuji PET lahve

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

ochrana přírody - lahve

Ostatní nemám ráda, z plechovky se mi špatně pije a pivo prostě patří do skla

PET lahve mají moc velký objem, a ve vratných lahvích jsou uložené peníze, které později dostanu zpět, což je skvělá třešnička na dortu :-)

PET lahve se mi esteticky nelíbí a přijde mi zbytečné používat plast, když můžu sklo, plechovku preferuju na nějaké akci pod širým nebem, také z estetického hlediska

Pít pivo z plechovky nebo Petky je prostě divné :)

pivo "ze skla" je podle mně lepší než z plechu nebo plastu

Pivo chutná lépe.

pivo chutná líp

pivo je chutnější

pivo je v nich nejkvalitnější

pivo je z nich pitelné

Pivo je z nich prostě lepší

pivo má být v orosené láhvi

pivo mi lépe chutná

Pivo mi z něho přijde nejkvalitnější

Pivo mi z nich nejlíp chutná.

pivo patří do skla

pivo z něj chutná nejlépe

Pivo z nich chutná nejlépe.

plechovka=vyšší cena PET=preferovaná značka nedodává

Plechovky jsou zbytečně drahé a v PET lahvích se nevyrábí všechny značky.

po konzumaci lze ihned vyhodit

Po konzumaci nemám problém co s použitým obalem. Nemusím jej třídit, šetřím místo ve své popelnici.

Podle mě nejvhodnější na uchování piva.

pohodlné

pokud uz si pivo koupim,je mi jedno v jake je flasce(krom pet-nikdy)protoze si ho doma stejne naliju do sklenice a plechovka je lehci.

praktická velikost, nerozbije se. A do plastu podle mne pivo nepatří

praktičnost, skladnost

preto že sa dá vrátiť

prirozena chut

protoč

protoze je nevratny

protoze z plechovky nebo nedejboze PET lahve mi pivo nechutna. pivo jedine ze SKLA, rikal muj deda.

protože

protože je to ekologické

protože jsou levnější a při jejich koupi se více dbá na životní prostředí

Protože pak není nákupní taška tolik těžká :-)

přijde mi to prostě lepší

přiměřené množství bez odpadu - láhve

přiměřený objem

Příznivá cena. Pivo ze skla chutná lépe.

recyklace, ekologie

recyklovatelné, klasika

skladné

skladné

sklo je sklo

sklo je těžké a z PET lahve mi přijde barbarské pít pivo :)

sklo je zdravotně nejvhodnější materiál

sklo nemění chuť nápoje.

snadná manipulace a vyšší obsah piva

Snadné otevření, skladování

Staré dobré vratné lahve...

sterilita a ekologie

Styl

šetrné k životnímu prostředí

Šetřím životní prostředí :-)

tradice

tradice

tradice

tradice

tradice, lepší chuť (i když to je asi dost subjektivní)

tradiční

Tradiční obal spolu s přepravkami.

udržuje se lépe stálá teplota v láhvi

v tomto jsem konzervtivní

Vaha

váha, dobřesez toho pije

váha, skladnost, vliv na obsah

Ve skle si pivo zachová tu nejlepší chuť.

velké balení

větší obsah, nerozbitné, cenově výhodnější, lépe se přepravzje

větší pocit důvěry v daný nápoj

vhodné pro převoz, skladné, nerozbitné

vhodnější na cesty

vkusne, pohodlne,esteticke

Vratné lahve jsou pro mne klasikou, mám osobní pocit a dojem v hlavě, že je z této lahve pivo nejlepší a nejlépe chutná narozdíl třeba pivo z PET lahve.

vyhovuje mi

Vyhovuje mi.

Vyhovuje mi...

vzhled

vzhled

vzhledem k objemu, nevyvětrá tak brzy jako ve velké pet lahvi a plech, protoze slo je snadno rozbitne.

Z důvodu chutě.

z ekologického hlediska

z estetických důvodů. zhltnout pár loků z ultra mini plechovky nebo chlemtat tento náramný nápoj z upatlané petky mi nepřijde příliš kulturní.

z jineho mi nechutna

Z lahve se mi nejlépe pije.

Z ostatních obalů je nedůstojné pivo pít.

Z ostatních obalů mě pivo ne chutná.

Z plastu to chutná mizerně a plechovka na tom není o moc líp.

Z plechovek se mi špatně pije a z PET lahve mi pivo nechutná.

z plechovky nerada piju

z tradice

zdá se mi to nejlepší

zdravotně nezávadné

ze skla je nejlepší

ze skla mi pivo přijde nejchutnější

Ze skla mi prostě chutná víc

ze skla přejde do nápoje nejméně škodlivin

ze zvyku

Ze zvyku. Navíc nijak neovlivní chuť.

zvik

zvuk

zvyk

zvyk

zvyk

zvyk

zvyk

zvyk a chut

Zvyk, chuť, "padne do ruky"

Zvyk, větší rozmanitost značek než v případě PET lahví.

11. Nakupujete svou oblíbenou značku v obchodě ve slevových akcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
není to pro mne rozhodující12845,55 %45,55 %  
občas9935,23 %35,23 %  
často4716,73 %16,73 %  
vždy72,49 %2,49 %  

Graf

12. Jaká je podle Vás optimální cena výčepního piva ve vratné půllitrové lahvi?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105519,57 %19,57 %  
155017,79 %17,79 %  
123412,1 %12,1 %  
203412,1 %12,1 %  
8124,27 %4,27 %  
9113,91 %3,91 %  
25103,56 %3,56 %  
13103,56 %3,56 %  
1882,85 %2,85 %  
782,85 %2,85 %  
ostatní odpovědi 14
19
11
5
30
22
16
6
0
17
24
3
10.00
28
7.5
4
1
21
000
35
9.90
8.50
4917,44 %17,44 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:13.47
Minimum:7
Maximum:25
Variační rozpětí:18
Rozptyl:16.56
Směrodatná odchylka:4.07
Medián:12
Modus:10

Graf

13. Zkuste odhadnout, kolik měsíčně utratíte za pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 300 Kč10437,01 %37,01 %  
méně než 100 Kč9232,74 %32,74 %  
301 - 500 Kč4616,37 %16,37 %  
více než 501 Kč3913,88 %13,88 %  

Graf

14. Kolik jakéhokoliv pivního nápoje vypijete v průměru za týden (v litrech)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18831,32 %31,32 %  
24616,37 %16,37 %  
3238,19 %8,19 %  
5227,83 %7,83 %  
4196,76 %6,76 %  
0155,34 %5,34 %  
0.5155,34 %5,34 %  
1082,85 %2,85 %  
662,14 %2,14 %  
1.551,78 %1,78 %  
ostatní odpovědi 0.2
7
3.5
0.1
2.5
15
8
20
12
22
13
0.3
30
50
25
25.5
14
7.5
40
3412,1 %12,1 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.51
Minimum:0
Maximum:10
Variační rozpětí:10
Rozptyl:4.77
Směrodatná odchylka:2.18
Medián:2
Modus:1

Graf

15. Kolik "půllitrů" jste schopni vypít za jeden večer na zábavné společenské akci?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54415,66 %15,66 %  
63612,81 %12,81 %  
43412,1 %12,1 %  
33111,03 %11,03 %  
103111,03 %11,03 %  
22910,32 %10,32 %  
8269,25 %9,25 %  
1165,69 %5,69 %  
7113,91 %3,91 %  
1282,85 %2,85 %  
ostatní odpovědi 15
0
1.5
17
29
18
155,34 %5,34 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.39
Minimum:1
Maximum:12
Variační rozpětí:11
Rozptyl:6.91
Směrodatná odchylka:2.63
Medián:5
Modus:5

Graf

16. Upřednostňujete kvalitu piva před cenou piva?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25390,04 %90,04 %  
ne289,96 %9,96 %  

Graf

17. Myslíte si, že cena piva se bude v budoucnu zvyšovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26594,31 %94,31 %  
ne165,69 %5,69 %  

Graf

18. Pokud nemůžete pít alkoholické nápoje, volíte raději:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný nealkoholický nápoj20974,38 %74,38 %  
nealkoholické pivo7225,62 %25,62 %  

Graf

19. Záleží Vám na tom, jaký tvar má sklenice nebo půllitr, ze kterého pijete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14350,89 %50,89 %  
ano13849,11 %49,11 %  

Graf

20. Podle čeho si pivo vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle vyzkoušené chuti20572,95 %72,95 %  
podle značky výrobce10437,01 %37,01 %  
zkouším různá piva6723,84 %23,84 %  
podle ceny5218,51 %18,51 %  
podle doporučení známých4014,23 %14,23 %  
vypiji cokoliv, je mi to jedno31,07 %1,07 %  
podle reklamy10,36 %0,36 %  

Graf

21. Domníváte se, že pivo je součástí české kultury a tradic?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27898,93 %98,93 %  
ne31,07 %1,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví:

  • odpověď Muž:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 8 > na otázku 15. Kolik "půllitrů" jste schopni vypít za jeden večer na zábavné společenské akci?
  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 0 - 3 > na otázku 15. Kolik "půllitrů" jste schopni vypít za jeden večer na zábavné společenské akci?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi administrativa na otázku 5. Obor, ve kterém působíte:

13. Zkuste odhadnout, kolik měsíčně utratíte za pivo?

  • odpověď méně než 100 Kč:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nealkoholické na otázku 7. Jaké pivo preferujete?

14. Kolik jakéhokoliv pivního nápoje vypijete v průměru za týden (v litrech)?

  • odpověď < 0 - 1 >:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nealkoholické na otázku 7. Jaké pivo preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Bydliště:

4. Vzdělání:

5. Obor, ve kterém působíte:

6. Kde konzumujete pivo nejčastěji?

7. Jaké pivo preferujete?

8. Ovlivňuje Vás při výběru značka piva?

9. Který obal při koupi v obchodě preferujete?

11. Nakupujete svou oblíbenou značku v obchodě ve slevových akcích?

12. Jaká je podle Vás optimální cena výčepního piva ve vratné půllitrové lahvi?

13. Zkuste odhadnout, kolik měsíčně utratíte za pivo?

14. Kolik jakéhokoliv pivního nápoje vypijete v průměru za týden (v litrech)?

15. Kolik "půllitrů" jste schopni vypít za jeden večer na zábavné společenské akci?

16. Upřednostňujete kvalitu piva před cenou piva?

17. Myslíte si, že cena piva se bude v budoucnu zvyšovat?

18. Pokud nemůžete pít alkoholické nápoje, volíte raději:

19. Záleží Vám na tom, jaký tvar má sklenice nebo půllitr, ze kterého pijete?

20. Podle čeho si pivo vybíráte?

21. Domníváte se, že pivo je součástí české kultury a tradic?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Bydliště:

4. Vzdělání:

5. Obor, ve kterém působíte:

6. Kde konzumujete pivo nejčastěji?

7. Jaké pivo preferujete?

8. Ovlivňuje Vás při výběru značka piva?

9. Který obal při koupi v obchodě preferujete?

11. Nakupujete svou oblíbenou značku v obchodě ve slevových akcích?

12. Jaká je podle Vás optimální cena výčepního piva ve vratné půllitrové lahvi?

13. Zkuste odhadnout, kolik měsíčně utratíte za pivo?

14. Kolik jakéhokoliv pivního nápoje vypijete v průměru za týden (v litrech)?

15. Kolik "půllitrů" jste schopni vypít za jeden večer na zábavné společenské akci?

16. Upřednostňujete kvalitu piva před cenou piva?

17. Myslíte si, že cena piva se bude v budoucnu zvyšovat?

18. Pokud nemůžete pít alkoholické nápoje, volíte raději:

19. Záleží Vám na tom, jaký tvar má sklenice nebo půllitr, ze kterého pijete?

20. Podle čeho si pivo vybíráte?

21. Domníváte se, že pivo je součástí české kultury a tradic?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Řezáčová, I.Konzumace piva (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://27342.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.