Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Elektronické bankovnictví

Elektronické bankovnictví

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Rosezinová
Šetření:08. 02. 2013 - 15. 02. 2013
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):24 / 22.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 

touto cestou Vás žádám o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro mou bakalářskou práci. Dotazník je anonymní, proto Vás žádám o pravdivé a úplné vyplnění. Předem děkuji za Váš čas, zabere to jen pár minut. 

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 2, ženaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11473,08 %73,08 %  
muž4226,92 %26,92 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-20otázka č. 3, 21-30otázka č. 3, 31-40otázka č. 3, 41-50otázka č. 3, 51-60otázka č. 3, 60 a víceotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3010969,87 %69,87 %  
0-201811,54 %11,54 %  
31-401710,9 %10,9 %  
41-50106,41 %6,41 %  
51-6021,28 %1,28 %  

Graf

3. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základníotázka č. 4, středoškolskéotázka č. 4, bakalářskéotázka č. 4, magisterskéotázka č. 4, doktorskéotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské8353,21 %53,21 %  
bakalářské4629,49 %29,49 %  
magisterské159,62 %9,62 %  
základní95,77 %5,77 %  
doktorské31,92 %1,92 %  

Graf

4. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentotázka č. 5, zaměstnanecotázka č. 5, podnikatelotázka č. 5, důchodceotázka č. 5, jinéotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student9158,33 %58,33 %  
zaměstnanec4629,49 %29,49 %  
podnikatel138,33 %8,33 %  
jiné53,21 %3,21 %  
důchodce10,64 %0,64 %  

Graf

5. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Středočeskýotázka č. 6, Jihočeskýotázka č. 6, Plzeňskýotázka č. 6, Karlovarskýotázka č. 6, Ústeckýotázka č. 6, Libereckýotázka č. 6, Královéhradeckýotázka č. 6, Pardubickýotázka č. 6, Vysočinaotázka č. 6, Jihomoravskýotázka č. 6, Olomouckýotázka č. 6, Zlínskýotázka č. 6, Moravskoslezskýotázka č. 6, Prahaotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký2717,31 %17,31 %  
Jihomoravský1912,18 %12,18 %  
Praha1811,54 %11,54 %  
Středočeský159,62 %9,62 %  
Jihočeský127,69 %7,69 %  
Moravskoslezský117,05 %7,05 %  
Plzeňský117,05 %7,05 %  
Zlínský85,13 %5,13 %  
Vysočina85,13 %5,13 %  
Liberecký74,49 %4,49 %  
Olomoucký63,85 %3,85 %  
Královéhradecký63,85 %3,85 %  
Pardubický53,21 %3,21 %  
Karlovarský31,92 %1,92 %  

Graf

6. Jakou banku považujete za svou hlavní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Česká spořitelnaotázka č. 7, Československá obchodní bankaotázka č. 7, Komerční bankaotázka č. 7, UniCredit Bankotázka č. 7, Air Bankotázka č. 7, Fio bankaotázka č. 7, Jinéotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna4629,49 %29,49 %  
Jiné3824,36 %24,36 %  
Komerční banka3421,79 %21,79 %  
Československá obchodní banka2717,31 %17,31 %  
Fio banka74,49 %4,49 %  
Air Bank21,28 %1,28 %  
UniCredit Bank21,28 %1,28 %  

Graf

7. Pokud jste zaškrtl/zaškrtla políčko jiné, uveďte Vaší hlavní banku.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mBank1338,24 %8,33 %  
GE Money Bank617,65 %3,85 %  
mBanka38,82 %1,92 %  
poštovní spořitelna38,82 %1,92 %  
zuno25,88 %1,28 %  
Bre Bank12,94 %0,64 %  
GE Money12,94 %0,64 %  
GEMB12,94 %0,64 %  
Jine12,94 %0,64 %  
equa12,94 %0,64 %  
ostatní odpovědi čsob
ČNB
25,88 %1,28 % 

Graf

8. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte spokojenost s Vaší bankou.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84428,21 %28,21 %  
93019,23 %19,23 %  
102415,38 %15,38 %  
72012,82 %12,82 %  
51912,18 %12,18 %  
685,13 %5,13 %  
353,21 %3,21 %  
231,92 %1,92 %  
121,28 %1,28 %  
410,64 %0,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.66
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.81
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:8
Modus:8

Graf

9. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, zda byste doporučil/doporučila Vaší banku svým přátelům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103220,51 %20,51 %  
82918,59 %18,59 %  
92516,03 %16,03 %  
72516,03 %16,03 %  
51912,18 %12,18 %  
6106,41 %6,41 %  
253,21 %3,21 %  
153,21 %3,21 %  
342,56 %2,56 %  
421,28 %1,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.49
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4
Směrodatná odchylka:2
Medián:8
Modus:10

Graf

10. Jaký slogan Vás nejvíce oslovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air Bank: „I banku můžete mít rádi.“5032,05 %32,05 %  
UniCredit Bank: „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“1710,9 %10,9 %  
Air Bank: „I banku můžete mít rádi.“=1148,97 %8,97 %  
Fio banka: „Vaše banka.“=6148,97 %8,97 %  
Komerční banka: „Můj svět. Moje banka.“148,97 %8,97 %  
Fio banka: „Vaše banka.“148,97 %8,97 %  
Česká spořitelna: „Jsme Vám blíž.“138,33 %8,33 %  
Československá obchodní banka: „Pro bohatší život.“=4127,69 %7,69 %  
Česká spořitelna: „Jsme Vám blíž.“=2117,05 %7,05 %  
UniCredit Bank: „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“=4117,05 %7,05 %  
Komerční banka: „Můj svět. Moje banka.“=5106,41 %6,41 %  
Komerční banka: „Můj svět. Moje banka.“=3106,41 %6,41 %  
Československá obchodní banka: „Pro bohatší život.“85,13 %5,13 %  
Československá obchodní banka: „Pro bohatší život.“=374,49 %4,49 %  
Komerční banka: „Můj svět. Moje banka.“=274,49 %4,49 %  
UniCredit Bank: „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“=674,49 %4,49 %  
Československá obchodní banka: „Pro bohatší život.“=674,49 %4,49 %  
UniCredit Bank: „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“=574,49 %4,49 %  
Česká spořitelna: „Jsme Vám blíž.“=374,49 %4,49 %  
Česká spořitelna: „Jsme Vám blíž.“=174,49 %4,49 %  
Československá obchodní banka: „Pro bohatší život.“=274,49 %4,49 %  
Air Bank: „I banku můžete mít rádi.“=574,49 %4,49 %  
UniCredit Bank: „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“=363,85 %3,85 %  
Fio banka: „Vaše banka.“=563,85 %3,85 %  
Fio banka: „Vaše banka.“=263,85 %3,85 %  
Komerční banka: „Můj svět. Moje banka.“=163,85 %3,85 %  
Air Bank: „I banku můžete mít rádi.“=263,85 %3,85 %  
UniCredit Bank: „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“=163,85 %3,85 %  
Air Bank: „I banku můžete mít rádi.“=363,85 %3,85 %  
Česká spořitelna: „Jsme Vám blíž.“=453,21 %3,21 %  
Fio banka: „Vaše banka.“=453,21 %3,21 %  
Česká spořitelna: „Jsme Vám blíž.“=653,21 %3,21 %  
Československá obchodní banka: „Pro bohatší život.“=553,21 %3,21 %  
Česká spořitelna: „Jsme Vám blíž.“=553,21 %3,21 %  
Fio banka: „Vaše banka.“=153,21 %3,21 %  
Air Bank: „I banku můžete mít rádi.“=642,56 %2,56 %  
Komerční banka: „Můj svět. Moje banka.“=442,56 %2,56 %  
Fio banka: „Vaše banka.“=342,56 %2,56 %  
Air Bank: „I banku můžete mít rádi.“=431,92 %1,92 %  
UniCredit Bank: „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“=231,92 %1,92 %  
Komerční banka: „Můj svět. Moje banka.“=631,92 %1,92 %  
Československá obchodní banka: „Pro bohatší život.“=121,28 %1,28 %  

Graf

11. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak jste informováni o produktech, které Vaše banka nabízí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72918,59 %18,59 %  
82113,46 %13,46 %  
52012,82 %12,82 %  
61912,18 %12,18 %  
91710,9 %10,9 %  
3159,62 %9,62 %  
10148,97 %8,97 %  
295,77 %5,77 %  
485,13 %5,13 %  
142,56 %2,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.32
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.59
Směrodatná odchylka:2.14
Medián:7
Modus:7

Graf

12. Komunikujete s Vaší bankou prostřednictvím elektronických cest?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11775 %75 %  
ne3925 %25 %  

Graf

13. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste spokojen/spokojena s reklamou na internetové bankovnictví Vaší banky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54327,56 %27,56 %  
82314,74 %14,74 %  
72314,74 %14,74 %  
61710,9 %10,9 %  
9148,97 %8,97 %  
3117,05 %7,05 %  
495,77 %5,77 %  
1095,77 %5,77 %  
163,85 %3,85 %  
210,64 %0,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.18
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.17
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:6
Modus:5

Graf

14. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, do jaké míry jste spokojeni se slevami orientovanými na transakce v internetovém bankovnictví.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53321,15 %21,15 %  
82012,82 %12,82 %  
101912,18 %12,18 %  
61610,26 %10,26 %  
1148,97 %8,97 %  
9127,69 %7,69 %  
3127,69 %7,69 %  
2106,41 %6,41 %  
7106,41 %6,41 %  
4106,41 %6,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.79
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.38
Směrodatná odchylka:2.53
Medián:5
Modus:5

Graf

15. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste přesvědčen/přesvědčena o bezpečnosti užívání internetového bankovnictví.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
93925 %25 %  
82918,59 %18,59 %  
72616,67 %16,67 %  
101912,18 %12,18 %  
5106,41 %6,41 %  
695,77 %5,77 %  
385,13 %5,13 %  
485,13 %5,13 %  
153,21 %3,21 %  
231,92 %1,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.37
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.88
Směrodatná odchylka:1.97
Medián:8
Modus:9

Graf

16. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak velkou důvěru vkládáte do Vaší banky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84025,64 %25,64 %  
93321,15 %21,15 %  
102415,38 %15,38 %  
72214,1 %14,1 %  
51610,26 %10,26 %  
6138,33 %8,33 %  
331,92 %1,92 %  
131,92 %1,92 %  
410,64 %0,64 %  
210,64 %0,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.77
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.32
Směrodatná odchylka:1.52
Medián:8
Modus:8

Graf

17. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste spokojen s poplatkovou politikou Vaší banky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102113,46 %13,46 %  
62012,82 %12,82 %  
42012,82 %12,82 %  
81811,54 %11,54 %  
11610,26 %10,26 %  
7148,97 %8,97 %  
3138,33 %8,33 %  
9127,69 %7,69 %  
5127,69 %7,69 %  
2106,41 %6,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.76
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.12
Směrodatná odchylka:2.67
Medián:6
Modus:10

Graf

18. Sledujete poplatkovou politiku u konkurenčních bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9560,9 %60,9 %  
ano6139,1 %39,1 %  

Graf

19. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, zda jste spokojen/spokojena s cenou internetového bankovnictví v porovnání s cenou papírového nosiče.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105434,62 %34,62 %  
92717,31 %17,31 %  
81710,9 %10,9 %  
7148,97 %8,97 %  
5148,97 %8,97 %  
6138,33 %8,33 %  
363,85 %3,85 %  
442,56 %2,56 %  
142,56 %2,56 %  
231,92 %1,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.95
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.4
Směrodatná odchylka:2.1
Medián:9
Modus:10

Graf

20. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, do jaké míry jste spokojen/spokojena s odborností a ochotou pracovníků Vaší banky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83723,72 %23,72 %  
93119,87 %19,87 %  
103019,23 %19,23 %  
71912,18 %12,18 %  
5148,97 %8,97 %  
6117,05 %7,05 %  
474,49 %4,49 %  
331,92 %1,92 %  
131,92 %1,92 %  
210,64 %0,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.76
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.95
Směrodatná odchylka:1.72
Medián:8
Modus:8

Graf

21. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak hodnotíte šetrnost služby internetového bankovnictví vzhledem k životnímu prostředí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
106038,46 %38,46 %  
93321,15 %21,15 %  
82113,46 %13,46 %  
5148,97 %8,97 %  
7138,33 %8,33 %  
695,77 %5,77 %  
131,92 %1,92 %  
321,28 %1,28 %  
410,64 %0,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.49
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.68
Směrodatná odchylka:1.64
Medián:9
Modus:10

Graf

22. Kolik platebních transakcí měsíčně realizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-4otázka č. 23, 5-8otázka č. 23, 9-12otázka č. 23, 13 a víceotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-46742,95 %42,95 %  
5-84730,13 %30,13 %  
9-122415,38 %15,38 %  
13 a více1811,54 %11,54 %  

Graf

23. Uvažoval/uvažovala jste někdy o změně banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 24, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8957,05 %57,05 %  
ano6742,95 %42,95 %  

Graf

24. Pokud ano, z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poplatky814,81 %5,13 %  
Vysoké poplatky47,41 %2,56 %  
výše poplatků23,7 %1,28 %  
cena23,7 %1,28 %  
žádný11,85 %0,64 %  
vyse bankovnich poplatku11,85 %0,64 %  
poplatky a úroky11,85 %0,64 %  
výše poplatků - SEPA platby11,85 %0,64 %  
refinancování11,85 %0,64 %  
vyse poplatku11,85 %0,64 %  
ostatní odpovědi snížení nákladů
Nelíbí se mi neustálé a bezdůvodné strhávání peněz z účtu, přestože při sjednání byl domluven celkový poplatek 69,-Kč, který měl zahrnovat údajně úplně vše.
NE
Poplatky za vedení účtu, zhodnocení vložených prostředků
tak možná ti napoví předchozí zodpovězené otázky
úrokové sazby
Mnoho poplatků a vysoké poplatky
hodně peněz
Poplatky.
výše poplatků za nejzákladnější bank.služby
Potřeba změny
vysoké poplatky za služby klientům,vysoké poplatky za předčasně splacený úvěr
poplatky, nutnost každý semestr dodávat potvrzení o studiu
ceny služeb
Hledala jsem, zda nejsou jinde nižší náklady za vedení účtu a transakce
nižší poplatky
komunikace se známými, chtěla jsem najít banku, kde by se neplatil poplatek za vedení účtu, kde by celkově poplatky byly minimální- spíše ale do budoucna, až nebudu mít statut studenta (nyní jako student za vedení účtu u ČS neplatím)
méně poplatků
Poplatky - za výběr, transakce
výhodnější úrok
souhrnná cena za provoz účtu
banku jsem již změnil, kvůli (ne)kvalitě a ceně služeb
nesmyslné poplatky
Zmena je zivot!
Hezci karta, prehlednost interntebakingu
Nevyhovující poplatky, změna pravidel v průběhu smluvního vztahu
jen tak
poplatky za vedení účtu a další
poplatky, úroky
z finančních
výše úroku
poplatková politika
3259,26 %20,51 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

  • odpověď student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-20 na otázku 2. Do jaké věkové kategorie patříte?

6. Jakou banku považujete za svou hlavní?

  • odpověď Jiné:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mBank na otázku 7. Pokud jste zaškrtl/zaškrtla políčko jiné, uveďte Vaší hlavní banku.

18. Sledujete poplatkovou politiku u konkurenčních bank?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-20 na otázku 2. Do jaké věkové kategorie patříte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 17. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste spokojen s poplatkovou politikou Vaší banky.

19. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, zda jste spokojen/spokojena s cenou internetového bankovnictví v porovnání s cenou papírového nosiče.

  • odpověď 10:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 14. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, do jaké míry jste spokojeni se slevami orientovanými na transakce v internetovém bankovnictví.

23. Uvažoval/uvažovala jste někdy o změně banky?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak jste informováni o produktech, které Vaše banka nabízí.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

4. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

5. Z jakého kraje pocházíte?

6. Jakou banku považujete za svou hlavní?

7. Pokud jste zaškrtl/zaškrtla políčko jiné, uveďte Vaší hlavní banku.

8. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte spokojenost s Vaší bankou.

9. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, zda byste doporučil/doporučila Vaší banku svým přátelům.

10. Jaký slogan Vás nejvíce oslovuje?

11. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak jste informováni o produktech, které Vaše banka nabízí.

12. Komunikujete s Vaší bankou prostřednictvím elektronických cest?

13. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste spokojen/spokojena s reklamou na internetové bankovnictví Vaší banky.

14. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, do jaké míry jste spokojeni se slevami orientovanými na transakce v internetovém bankovnictví.

15. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste přesvědčen/přesvědčena o bezpečnosti užívání internetového bankovnictví.

16. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak velkou důvěru vkládáte do Vaší banky.

17. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste spokojen s poplatkovou politikou Vaší banky.

18. Sledujete poplatkovou politiku u konkurenčních bank?

19. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, zda jste spokojen/spokojena s cenou internetového bankovnictví v porovnání s cenou papírového nosiče.

20. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, do jaké míry jste spokojen/spokojena s odborností a ochotou pracovníků Vaší banky.

21. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak hodnotíte šetrnost služby internetového bankovnictví vzhledem k životnímu prostředí.

22. Kolik platebních transakcí měsíčně realizujete?

23. Uvažoval/uvažovala jste někdy o změně banky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

4. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

5. Z jakého kraje pocházíte?

6. Jakou banku považujete za svou hlavní?

7. Pokud jste zaškrtl/zaškrtla políčko jiné, uveďte Vaší hlavní banku.

8. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte spokojenost s Vaší bankou.

9. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, zda byste doporučil/doporučila Vaší banku svým přátelům.

10. Jaký slogan Vás nejvíce oslovuje?

11. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak jste informováni o produktech, které Vaše banka nabízí.

12. Komunikujete s Vaší bankou prostřednictvím elektronických cest?

13. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste spokojen/spokojena s reklamou na internetové bankovnictví Vaší banky.

14. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, do jaké míry jste spokojeni se slevami orientovanými na transakce v internetovém bankovnictví.

15. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste přesvědčen/přesvědčena o bezpečnosti užívání internetového bankovnictví.

16. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak velkou důvěru vkládáte do Vaší banky.

17. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak moc jste spokojen s poplatkovou politikou Vaší banky.

18. Sledujete poplatkovou politiku u konkurenčních bank?

19. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, zda jste spokojen/spokojena s cenou internetového bankovnictví v porovnání s cenou papírového nosiče.

20. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, do jaké míry jste spokojen/spokojena s odborností a ochotou pracovníků Vaší banky.

21. Pomocí 10ti bodové stupnice, kde 1 = nejhorší a 10 = nejlepší, uveďte, jak hodnotíte šetrnost služby internetového bankovnictví vzhledem k životnímu prostředí.

22. Kolik platebních transakcí měsíčně realizujete?

23. Uvažoval/uvažovala jste někdy o změně banky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rosezinová, K.Elektronické bankovnictví (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://27736.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.