Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Destinace CR - Jižní Morava

Destinace CR - Jižní Morava

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kempeová
Šetření:15. 02. 2013 - 25. 02. 2013
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku, který poslouží jako podklad ke zpracování mé bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Co se Vám vybaví, když se řekne destinace Jižní Morava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víno a gastronomie3470,83 %70,83 %  
Příjemní lidé36,25 %6,25 %  
Příroda a cykloturistika36,25 %6,25 %  
Hrady, zámky, muzea36,25 %6,25 %  
Folklor36,25 %6,25 %  
má rodina, mé kořeny, příjemní a komunikativní lidé12,08 %2,08 %  
Vínařství, gastronomie, Lednicko valtický areál, krásná příroda, sklípky, přívětivý lidé, pohoda, vinobraní, film Bobule. 12,08 %2,08 %  

Graf

2. Jak často tuto oblast navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jezdím pravidelně několikrát do roka3164,58 %64,58 %  
Jsem tu poprvé a rád/a bych se sem vrátil/a1327,08 %27,08 %  
Jsem tu poprvé a znovu se nechystám48,33 %8,33 %  

Graf

3. Pokud oblast navštěvujete pravidelně, v jakém období nejraději

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Léto3368,75 %68,75 %  
Podzim1122,92 %22,92 %  
Jaro36,25 %6,25 %  
Zima12,08 %2,08 %  

Graf

4. Co Vás na turistické oblasti Jižní Moravě nejvíce přitahuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Folklor a vinařství2041,67 %41,67 %  
Přírodní památky1020,83 %20,83 %  
Kulturní památky918,75 %18,75 %  
příroda12,08 %2,08 %  
láska k Jižní Moravě12,08 %2,08 %  
vinařství12,08 %2,08 %  
víno12,08 %2,08 %  
Kulturní a přírodní památky12,08 %2,08 %  
folklor, vinařství, ale i památky mám ráda historii.12,08 %2,08 %  
přírodní památky i folklor a vinařství12,08 %2,08 %  
přátelé12,08 %2,08 %  
cykloturistika12,08 %2,08 %  

Graf

5. Kterou památku či zajímavost byste si při návštěvě Jižní Moravy nenechal/a ujít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Státní zámek Lednice1633,33 %33,33 %  
Pálava1633,33 %33,33 %  
NP Podyjí510,42 %10,42 %  
Zámek Valtice510,42 %10,42 %  
Na nejdůležitějších jsem jich byl, další vybírám dle aktuálních jízdních řádů a nabídek jízdného i vstupného12,08 %2,08 %  
Špilberk, krokodýla, Chrám sv. Petra a Pavla, Lednice12,08 %2,08 %  
vinné sklepy12,08 %2,08 %  
pokaždé něco jiného12,08 %2,08 %  
Všechny památky lednicko valtického areálu, město Mikulov, Velehrad, vodní nádrž Nové Mlýny a Pernštějn. 12,08 %2,08 %  
Punkevní jeskyně12,08 %2,08 %  

Graf

6. Jak jste se o této oblasti dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V turistickém informačním centru1225 %25 %  
Na internetu (pokud ano, dole uveďte na jaké webové stránce)510,42 %10,42 %  
od známých48,33 %8,33 %  
V cestovní kanceláři48,33 %8,33 %  
V časopise (pokud ano, dole uveďte v jakém)24,17 %4,17 %  
přes rodinu12,08 %2,08 %  
před 40 lety ve škole v zeměpise12,08 %2,08 %  
kamaráti12,08 %2,08 %  
ve škole12,08 %2,08 %  
zaujala mě při návštěvě během služební cesty12,08 %2,08 %  
z map12,08 %2,08 %  
mám tam rodinu12,08 %2,08 %  
přátelé12,08 %2,08 %  
studoval jsem zde 9 roků Hodonín Brno12,08 %2,08 %  
jiznimorava.cz12,08 %2,08 %  
Jak jsem se dozvěděla o tom, že existuje Jižní Morava? Třeba doma? Ve školce? 12,08 %2,08 %  
skrze povídání12,08 %2,08 %  
Obecná znalost12,08 %2,08 %  
časopis o vinařství12,08 %2,08 %  
už ani nevím, ale zajímám se o ní dlouhodobě. 12,08 %2,08 %  
studuji obor cestovní ruch12,08 %2,08 %  
od přátel12,08 %2,08 %  
kamarádi, obecné povědomí12,08 %2,08 %  
nic12,08 %2,08 %  
V rádiu (pokud ano, dole uveďte v jakém)12,08 %2,08 %  
kamarádka zde bydlí12,08 %2,08 %  

Graf

7. Co si myslíte o propagaci Jižní Moravy, je dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je pořád co zlepšovat, ale je to lepší než v předchozích letech2858,33 %58,33 %  
Myslím, že propagace je dostatečná1225 %25 %  
Je nedostatečná510,42 %10,42 %  
Kdyby nebylo doporučení známých nejel/a bych sem36,25 %6,25 %  

Graf

8. Znáte některé internetové servery propagující českou republiku jako destinaci CR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, s ničím takovým jsem se nesetkal/a3368,75 %68,75 %  
Ano (dole jmenujte)612,5 %12,5 %  
Czechtourism12,08 %2,08 %  
www.czechtourism.cz, ...12,08 %2,08 %  
kudy z nudy12,08 %2,08 %  
jiznimorava.cz12,08 %2,08 %  
Czech Tourism12,08 %2,08 %  
Ne, ani je nehledám, nepotřebuji je12,08 %2,08 %  
Ano, CzechTourism12,08 %2,08 %  
setkal jsem se, ale nepamatuji si název12,08 %2,08 %  
slevové servery12,08 %2,08 %  

Graf

9. Kde byste přivítal/a informace o destinaci Jižní Morava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet918,75 %18,75 %  
na internetu612,5 %12,5 %  
časopisy24,17 %4,17 %  
všude24,17 %4,17 %  
propagace na internetu12,08 %2,08 %  
tv, rádio12,08 %2,08 %  
net12,08 %2,08 %  
v knižních jízdních řádech, vylepeno na autobusových a želenizčních nádražích a vozidlech12,08 %2,08 %  
vše najdu na webu, jak potřebuji12,08 %2,08 %  
v plzenskem kraji12,08 %2,08 %  
ostatní odpovědi cestovní agentury, turistické průvodce apod.
v novinách
na internertu
-
webové stránky měst
katalog při ochutnávkách vín v supermarketech
v praze
Nikde
v radiu
na internetu na obecne znamych serverech typu Seznam.cz
domovské stránky internetu
V televizi
stránky vinařství, novinová periodika či magazíny...
bilboardy
v cestovních kancelářích (popř. agenturách), v časopisech, televizi.. reklamy na výrobky už jsou nudné
více internet
ve školách
nic
rr
noviny
v tv
více spotů v televizi
veletrh
2347,92 %47,92 % 

Graf

10. Co Vás na vašem pobytu nejvíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
víno510,42 %10,42 %  
příroda36,25 %6,25 %  
příjemní lidé24,17 %4,17 %  
vinařství24,17 %4,17 %  
Státní zámek Lednice12,08 %2,08 %  
památky, příjemní lidé12,08 %2,08 %  
průvodce na větrném mlýnu Klobouky :-)12,08 %2,08 %  
příroda a vstřícnost místních obyvatel12,08 %2,08 %  
Žádná jendotlivost se nevymyká12,08 %2,08 %  
pohoda a milí ľudia12,08 %2,08 %  
ostatní odpovědi ochota místních lidí
vinne sklipky
Příroda, památky, vinice
přátelskost lidí
okolí
Kulturní památky a vinařství
krajina
krásy kraje
krásná příroda a milí lidé
ochutnávky kvalitních vín a arhitektura
že je tam tolik krásných míst
valtice
pohoda u lidí
příroda, památky, vinařská kultura
je to zajimave
místní smýšlení
gastronomie
lidé
Vše co se mi líbilo
Příroda, lidé
Úžasná mentalita lidí, přívětiví, hodní. Nadchla mne krásná příroda a určitý genius loci destinace. Jakoby jste byli ve Francii, i na jižní Moravě voní vzduch vínem.
Pálava
krásná příroda, příjemní lidé a dobré víno
příroda a přátelští lidé
vstřícnost místních lidí
všechno :-) Příroda, kultura, víno, lidé,...
nic
rrr
V Mikulově je nejen víno, ale i malá jeskyně pod hradem.
krajna
3062,5 %62,5 % 

Graf

11. Co se Vám naopak líbilo nejméně, je něco co byste zlepšil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic714,58 %14,58 %  
nevím48,33 %8,33 %  
Ne24,17 %4,17 %  
ubytování24,17 %4,17 %  
Nic mě nenapadá, byla jsem spokojená12,08 %2,08 %  
čistotu toalet12,08 %2,08 %  
Češi = opovrhovaný zdroj příjmu, trpíme je tady, abychom si vydělali, ale radši bychom jim nakopali...12,08 %2,08 %  
ubytovací služby12,08 %2,08 %  
drahota12,08 %2,08 %  
nič ma nenapadá12,08 %2,08 %  
ostatní odpovědi milejší obsluhu
orientace
v.n. Nové Mlýny - poměrně znečištěná, za parného dne je problém kdekoliv jen tak vlézt do vody
-
já osobně nic
nic mě nenapadá
nekvalitní vína
brno
Mraky turistů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hluk
chybi nabidka levneho ubytovani,ktere by si mohl dovolit kazdy-i chudi maji pravo cestovat a poznavat...
dodatkové služby
počasí
dopravu
Nepořádek a místy příliš mnoho lidí
Více informací o vinných sklípcích, srovnání v prospektech dle kvality
Ne, není. Vše bylo úžasné, byla jsem spokojena.
vše ok
tuhle oblast považuji za mou nejoblíbenější, tudíž k ní nemám téměř žádné výhrady
počasí :)
Nic zásadního
jen velmi málo restaurací přijímá stravenky a velmi málo restaurací nabízí možnost uschování kol tak aby na ně konzument viděl
retger
příliš teplé počasí
hygienu na veřejných WC
ceny
služby
2756,25 %56,25 % 

Graf

12. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3266,67 %66,67 %  
Muž1633,33 %33,33 %  

Graf

13. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 35 let3675 %75 %  
36 až 50 let816,67 %16,67 %  
51 let a více36,25 %6,25 %  
Do 18 let12,08 %2,08 %  

Graf

14. Příjmová kategorie (Kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 15 0003470,83 %70,83 %  
15 001 až 30 0001122,92 %22,92 %  
30 001 až 45 00036,25 %6,25 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední odborné vzdělání s maturitou2450 %50 %  
Vysokoškolské vzdělání1531,25 %31,25 %  
Gymnázium714,58 %14,58 %  
Základní12,08 %2,08 %  
Střední odborné vzdělání s výučním listem12,08 %2,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co se Vám vybaví, když se řekne destinace Jižní Morava?

2. Jak často tuto oblast navštěvujete?

3. Pokud oblast navštěvujete pravidelně, v jakém období nejraději

4. Co Vás na turistické oblasti Jižní Moravě nejvíce přitahuje?

5. Kterou památku či zajímavost byste si při návštěvě Jižní Moravy nenechal/a ujít?

6. Jak jste se o této oblasti dozvěděl/a?

7. Co si myslíte o propagaci Jižní Moravy, je dostatečná?

8. Znáte některé internetové servery propagující českou republiku jako destinaci CR?

12. Jste

13. Věková kategorie

14. Příjmová kategorie (Kč)

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co se Vám vybaví, když se řekne destinace Jižní Morava?

2. Jak často tuto oblast navštěvujete?

3. Pokud oblast navštěvujete pravidelně, v jakém období nejraději

4. Co Vás na turistické oblasti Jižní Moravě nejvíce přitahuje?

5. Kterou památku či zajímavost byste si při návštěvě Jižní Moravy nenechal/a ujít?

6. Jak jste se o této oblasti dozvěděl/a?

7. Co si myslíte o propagaci Jižní Moravy, je dostatečná?

8. Znáte některé internetové servery propagující českou republiku jako destinaci CR?

12. Jste

13. Věková kategorie

14. Příjmová kategorie (Kč)

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kempeová, B.Destinace CR - Jižní Morava (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://28042.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.