Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobilní operátoři

Mobilní operátoři

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Polášek
Šetření:17. 02. 2013 - 28. 02. 2013
Počet respondentů:345
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,
jsem studentem Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské v Ostravě a rád bych Vás požádal o vyplnění tohoto anonymního dotazníku, jehož výsledky využiji v mé bakalářské práci. Jedná se o hodnocení kvality mobilních operátorů a spokojenosti jejich zákazníků.


Děkuji za Váš čas a za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb mobilního operátora v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO33697,39 %97,39 %  
NE92,61 %2,61 %  

Graf

2. Jakého mobilního operátora využíváte. V případě, že využíváte více operátorů, uveďte operátora, kterého využíváte nejvíce.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile12436,9 %35,94 %  
Vodafone10832,14 %31,3 %  
Telefonica O210430,95 %30,14 %  

Graf

3. Využíváte nabídky paušálních služeb nebo nabídky předplacených karet (tzv.kreditů). V případě, že vlastníte více SIM karet, napište jakou službu u jakého operátora využíváte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paušální služby26277,98 %75,94 %  
Předplacená karta7422,02 %21,45 %  
pracuji u Vodafonu, takze mam neomezeny paušal10,3 %0,29 %  
T-Mobile Twist, paušální Vodafoun10,3 %0,29 %  
firemní paušál10,3 %0,29 %  
Kredit10,3 %0,29 %  
Vodafone paušály, O2 předplacená10,3 %0,29 %  
firemní tarif10,3 %0,29 %  
paušál T-mobile a Vodafone, předplacená karta Vodafone10,3 %0,29 %  
využívám kredit u T-mobile a paušál ve výši 0 kč u Vodafone - u obou tedy platím pouze to co provolám/propíšu10,3 %0,29 %  

Graf

4. Jakou službu využíváte častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SMS služby19858,93 %57,39 %  
Telefonování13841,07 %40 %  

Graf

5. Jsem spokojen/a se službami, které operátor nabízí? (Ohodnoťte od 1-5, přičemž 1 znamená velmi nesouhlasím a 5 velmi souhlasím) případně u otázky označte 0, nemůžu posoudit.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Volání3.2291.915
SMS3.5331.826
Internet2.1042.909
Pokrytí sítě3.3481.846
Pokrytí sítě 3G(rychlého internetu)1.8722.808
Nabídkou tarifů2.4852.291
Roaming2.2383.205

Graf

6. Znáte webové stránky Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO31593,75 %91,3 %  
NE216,25 %6,09 %  

Graf

7. Hodnotíte internetové stránky Vašeho operátora jako přehledné?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO21568,91 %62,32 %  
NE9731,09 %28,12 %  

Graf

8. Jak hodnotíte přístup Vašeho operátora k zákazníkům? (Ochota poradit, vysvětlit, vybrat správný tarif, mobil..)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše kladně15847,02 %45,8 %  
Spíše záporně6419,05 %18,55 %  
Kladně5616,67 %16,23 %  
Neumím posoudit3510,42 %10,14 %  
Záporně236,85 %6,67 %  

Graf

9. Byl/a jste někdy dříve u jiného operátora, než jste teď?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO17351,49 %50,14 %  
NE16348,51 %47,25 %  

Graf

10. Proč jste změnil/a operátora?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodnější služby11366,47 %32,75 %  
Doporučení od rodiny, přátel2112,35 %6,09 %  
Nevhodné chování operátora k zákazníkovi137,65 %3,77 %  
Lepší pokrytí signálem GSM74,12 %2,03 %  
Lepší pokrytí signálem 3G21,18 %0,58 %  
přítelkyně - má taky TM -> výhodnější neomezený tarif na toto číslo + lepší nabídka dotovaných telefonů10,59 %0,29 %  
mám dva operátory10,59 %0,29 %  
Přešla jsme celá rodina a v okolí bylo více lidí s T-mobilem10,59 %0,29 %  
mám oba10,59 %0,29 %  
Nezměnil, měl jsem navíc pracovní mobil.10,59 %0,29 %  
kvůli ceně10,59 %0,29 %  
odchod na mateřskou dovolenou, odevzdání služebního mobilu / čísla10,59 %0,29 %  
bylo to pouze docasne.. jiz zvyklost na tohoto.. 10,59 %0,29 %  
Oskar, pratelstejsi operator10,59 %0,29 %  
výhody z práce10,59 %0,29 %  
kvůli rodině, ale budu přecházet zpět k původnímu10,59 %0,29 %  
Celková nespokojenost10,59 %0,29 %  
Kvůli rodině10,59 %0,29 %  
lépe nasmlouvaná nabídka firemních tarifů10,59 %0,29 %  

Graf

11. Prostředí prodejny působí reprezentativním a čistým dojmem.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím14844,05 %42,9 %  
souhlasím14041,67 %40,58 %  
nevím4112,2 %11,88 %  
spíše nesouhlasím72,08 %2,03 %  

Graf

12. Snadná dostupnost prodejen mobilního operátora.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím14442,86 %41,74 %  
souhlasím13439,88 %38,84 %  
nevím3410,12 %9,86 %  
spíše nesouhlasím236,85 %6,67 %  
nesouhlasím10,3 %0,29 %  

Graf

13. Vstřícnost zaměstnanců ke klientům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím16348,51 %47,25 %  
souhlasím8224,4 %23,77 %  
nevím5014,88 %14,49 %  
spíše nesouhlasím329,52 %9,28 %  
nesouhlasím92,68 %2,61 %  

Graf

14. Ceny výhodnější, než u konkurence.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím12537,2 %36,23 %  
spíše souhlasím7422,02 %21,45 %  
spíše nesouhlasím6218,45 %17,97 %  
souhlasím5115,18 %14,78 %  
nesouhlasím247,14 %6,96 %  

Graf

15. Dostačující nabídka mobilních telefonů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím12436,9 %35,94 %  
spíše souhlasím8023,81 %23,19 %  
souhlasím6017,86 %17,39 %  
spíše nesouhlasím5917,56 %17,1 %  
nesouhlasím133,87 %3,77 %  

Graf

16. Rychlé vyřešení požadavku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím14944,35 %43,19 %  
nevím6017,86 %17,39 %  
souhlasím5616,67 %16,23 %  
spíše nesouhlasím5215,48 %15,07 %  
nesouhlasím195,65 %5,51 %  

Graf

17. Doporučil/a byste svého operátora známým, rodině?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO16950,3 %48,99 %  
Nevím11734,82 %33,91 %  
NE (Uveďte proč do kolonky "Jiná odpověď)236,85 %6,67 %  
NE (Uveďte proč)10,3 %0,29 %  
V žádném případě jsou to šmejdi10,3 %0,29 %  
možná10,3 %0,29 %  
Špatné pokrytí, ceny, chování ke klientům10,3 %0,29 %  
každý potřebuje individuálně operátora, podle čísel kam vola.10,3 %0,29 %  
Mám zaměstnanecký tarif. Jinak standardní nabídka je výsměch!10,3 %0,29 %  
všichni operátoři v ČR jsou oligopolní zloději a já osobně žádného zloděje nikomu doporučovat nechci. Nechť si každý zvolí sám a pak na sebe nadává taky sám.10,3 %0,29 %  
drahé10,3 %0,29 %  
neochotný personál při "výhodné" koupi nového přístroje, neadekvátní cena za volání a sms10,3 %0,29 %  
Je levnější operátor10,3 %0,29 %  
nejsem spokojená u stávajícího operátora10,3 %0,29 %  
stejný jako zbývající dva10,3 %0,29 %  
Společnost Telefonica O2 je pěkně mazaná společnost, která na své zákazníky zkouší různé nekalé praktiky. Přestupuji od nich.10,3 %0,29 %  
respektuji svobodu volby jedince a nic nikomu nedoporucuji... maximalne o tom mohu popisne mluvit...10,3 %0,29 %  
Dnes je vcelku jedno jakého máte operátora, důležité je jaký tarif si jste schopen vyhádat10,3 %0,29 %  
NE; kvůli ceně hovorů a SMSek; neustále obtěžování telefonáty nějakých společností; chybí Studentský tarif, který by mi vyhovoval; SMSky odeslané přes internet se kouskují po 60ti znacích10,3 %0,29 %  
NE, špatné pokrytí 3G, neuvěřitelně zastaralý systém, nemožnost kontroly nad učtem online, ceny, neochota, automatický prodloužení smlouvy, drahý roaming, drahé data a neuveritelne nizke FUP...10,3 %0,29 %  
pokud nejsem firma, chovají se jako hulváti a okrádají kde mohou: obyčejný člověk je pro ně nezajímavý zákazník, bohužel je to tak u všech operátorů na našem trhu10,3 %0,29 %  
jsou to zloději za tarify10,3 %0,29 %  
nehledají individuální řešení pro konkrétního člověka10,3 %0,29 %  
NE - neochota, vypadavani signalu, vecne nefunkcni samoobsluha, mizerna data a jejich pokryti 10,3 %0,29 %  
Z českých žádného10,3 %0,29 %  
smlouva10,3 %0,29 %  
Žádný operátor v ČR není ideální.10,3 %0,29 %  
příliš vysoké ceny10,3 %0,29 %  
nevyhovuje mi10,3 %0,29 %  
vysoké ceny10,3 %0,29 %  

Graf

18. Kdyby Vám konkurenční operátor nabídl o 5-10% výhodnější nabídku, byl/a byste ochoten k němu přejít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12838,1 %37,1 %  
NE (Uveďte o kolik by musel být levnější, aby jste byl/a ochotný/á k němu přejít?)10631,55 %30,72 %  
20%92,68 %2,61 %  
50%82,38 %2,32 %  
2051,49 %1,45 %  
30%41,19 %1,16 %  
Nevím30,89 %0,87 %  
3020,6 %0,58 %  
50 %20,6 %0,58 %  
70%20,6 %0,58 %  
20 % za předpokladu stejných služeb - pokrytí 3G má ale TM nejlepší10,3 %0,29 %  
Aspoň o 30 až 50 %.10,3 %0,29 %  
30-50%10,3 %0,29 %  
Již nyní mám slevu 70% na paušál. Abych přecházel jinam, musel by mi nabídnout ceny jaké jsou v jiných evropských státech. (případně i 3G pokrytí, ale toho se nedočkáme.)10,3 %0,29 %  
jsem vázán úvazkem10,3 %0,29 %  
Místo bydliště pokrývá 1 operátor, pro zavolání nebo přijmutí hovoru je nutné chodit ven směrem do kopce. Takže mě cenová politika předražených operátorů nezajímá. 10,3 %0,29 %  
40 a více %10,3 %0,29 %  
Sleva alespoň 30%10,3 %0,29 %  
momentalne neresim, neomezene volani mam jiz ted zadarmo10,3 %0,29 %  
NE- 50%10,3 %0,29 %  
Ne, všichni důležití jsou v rámci jedné sítě10,3 %0,29 %  
20% a více10,3 %0,29 %  
nelze hodnotit, každý ma svoje, v současnosti asi 50%, protože upsat se na dva roky ,nyní ,neni rozumné.10,3 %0,29 %  
Ne, jsem spokojená a věřím, že o moc výhodnější tarif již vymyslet nejde10,3 %0,29 %  
ne, nabídka by musela být v reálných cenách srovnatelných se zahraničím. Potom jsem ochoten přejít i pro menší slevu.10,3 %0,29 %  
Ano, čekám na nové virtuální operátory a nebo nového operátora z aukce kmitočtů.10,3 %0,29 %  
celá rodina i většina přátel má stejného operátora jako já. I kdyby to pro mě bylo výhodnější o nějakých 5%, třeba již pro rodiče ne, což by se ve výsledku nevyplatilo10,3 %0,29 %  
Stejně ke to podvod, bude nějaké "ale"10,3 %0,29 %  
40%10,3 %0,29 %  
minimálně o 70 %10,3 %0,29 %  
o mnohem víc. Například téměř o polovinu.10,3 %0,29 %  
alespoň 15 %10,3 %0,29 %  
20-5010,3 %0,29 %  
minimálně o 20%10,3 %0,29 %  
stejné číslo10,3 %0,29 %  
25%10,3 %0,29 %  
min 20%10,3 %0,29 %  
Podle toho, jaký operátor by to byl. Zpět k vodafonu NIKDY.10,3 %0,29 %  
nepřešla bych10,3 %0,29 %  
musel by být aspoň o 20% levnější10,3 %0,29 %  
Nevím, záleželo by na okolnostech10,3 %0,29 %  
musela by být hodně zajímavá nabídka10,3 %0,29 %  
to je málo10,3 %0,29 %  
minimalne o 25 procent10,3 %0,29 %  
otázkou je, jak dlouho by sleva u nového operátora platila. Většinou je dočasná.10,3 %0,29 %  
vzhledem k tomu že u jednoho neplatím vůbec nic a u druhého cca 200 kč tak asi by to asi nebylo možné10,3 %0,29 %  
Jedině o 50%10,3 %0,29 %  
alespoň 20-25%10,3 %0,29 %  
nejde o %10,3 %0,29 %  
možná10,3 %0,29 %  
právě přecházím k T-mobile10,3 %0,29 %  
Ne. S tarifem jsem naprosto spokojená a mám zkušenost, že původně lákavé nabídky po skončení smlouvy již nejsou k sehnání nebo se změní10,3 %0,29 %  
zalezelo by na tom, jaka nabidka by to byla a co vse by nabizela10,3 %0,29 %  
NE - nejde o cenu, jde o kvalitu sluzeb10,3 %0,29 %  
jsem zavázaná slmouvou10,3 %0,29 %  
ne, o 25%10,3 %0,29 %  
o40%10,3 %0,29 %  
2510,3 %0,29 %  
o 25 %10,3 %0,29 %  
minimálně 20%10,3 %0,29 %  
momentálně přecházím k jinému operátorovi právě z důvodu nižších cen10,3 %0,29 %  
záleží na podmínkách10,3 %0,29 %  
Výhodnější nabídku by mi nikdo jiný nenabídl10,3 %0,29 %  
smlouva10,3 %0,29 %  
Ne- myslím si že taková nabídka neexistuje, stačí mi 200,- třeba na čtvrt roku10,3 %0,29 %  
Alespoň 25%, aby mne to sdostatečně upoutalo.10,3 %0,29 %  
k O2 nikdy a jinak 20% +10,3 %0,29 %  
nepředpokládám, že by mi takovou nabídku někdo poskytl10,3 %0,29 %  
25 %10,3 %0,29 %  
min 25%10,3 %0,29 %  
Musela by byt alespon o 50% levnejsi, aby to stalonza uvazeni a mela by byt schopna pokryt stejne sluzby jako stavajici operator, nebo i mene procent (napr. 30-40), ale jeste s nejakou vyhodou navic (napr. jedno cislo zdarma)10,3 %0,29 %  
Výhodnější tarif, než má já, ani nemůže existovat :D10,3 %0,29 %  
alespoň o 20 %10,3 %0,29 %  
o 20010,3 %0,29 %  
30 %10,3 %0,29 %  
o 25%10,3 %0,29 %  
moje běžbé výdaje na mobil jsou tak nízké, že jsem líná cokoli měnit10,3 %0,29 %  

Graf

19. Řešil jste nějaký problém u Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [NEotázka č. 21, ANOotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO23269,05 %67,25 %  
NE10430,95 %30,14 %  

Graf

20. Byl operátor ochoten s Vámi problém řešit, snažil se Vám vyjít vstříc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO18579,74 %53,62 %  
NE3314,22 %9,57 %  
Neumím posoudit146,03 %4,06 %  

Graf

21. Jak dlouho jste u Vašeho operátora? (v letech)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7-1013038,69 %37,68 %  
3-69728,87 %28,12 %  
11 a více5516,37 %15,94 %  
0-25416,07 %15,65 %  

Graf

22. Kolik průměrně měsíčně utratíte za služby Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201-40012436,9 %35,94 %  
0-2008224,4 %23,77 %  
601 a více6719,94 %19,42 %  
401-6006318,75 %18,26 %  

Graf

23. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3023269,05 %67,25 %  
15-204814,29 %13,91 %  
31-403510,42 %10,14 %  
41-50175,06 %4,93 %  
51 a více41,19 %1,16 %  

Graf

24. Do jaké skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student20661,31 %59,71 %  
Zaměstnaný8625,6 %24,93 %  
OSVČ205,95 %5,8 %  
Nezaměstnaný102,98 %2,9 %  
Důchodce20,6 %0,58 %  
RD10,3 %0,29 %  
ČID10,3 %0,29 %  
Nezaměstnaný invalida10,3 %0,29 %  
Na mateřské10,3 %0,29 %  
student a OSVC10,3 %0,29 %  
na mateřské dovolené10,3 %0,29 %  
mateřská dovolená10,3 %0,29 %  
na rodičovské doovlené10,3 %0,29 %  
rodičovská10,3 %0,29 %  
pracující student10,3 %0,29 %  
student a OSVČ10,3 %0,29 %  
Zaměstnaný student10,3 %0,29 %  

Graf

25. Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22065,48 %63,77 %  
Muž11634,52 %33,62 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jsem spokojen/a se službami, které operátor nabízí? (Ohodnoťte od 1-5, přičemž 1 znamená velmi nesouhlasím a 5 velmi souhlasím) případně u otázky označte 0, nemůžu posoudit.

  • odpověď Pokrytí sítě 3G(rychlého internetu)=0:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=0 na otázku 5. Jsem spokojen/a se službami, které operátor nabízí? (Ohodnoťte od 1-5, přičemž 1 znamená velmi nesouhlasím a 5 velmi souhlasím) případně u otázky označte 0, nemůžu posoudit.

9. Byl/a jste někdy dříve u jiného operátora, než jste teď?

  • odpověď ANO:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od rodiny, přátel na otázku 10. Proč jste změnil/a operátora?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodné chování operátora k zákazníkovi na otázku 10. Proč jste změnil/a operátora?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhodnější služby na otázku 10. Proč jste změnil/a operátora?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-2 na otázku 21. Jak dlouho jste u Vašeho operátora? (v letech)

17. Doporučil/a byste svého operátora známým, rodině?

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 14. Ceny výhodnější, než u konkurence.

24. Do jaké skupiny patříte?

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 na otázku 23. Kolik Vám je let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte služeb mobilního operátora v ČR?

2. Jakého mobilního operátora využíváte. V případě, že využíváte více operátorů, uveďte operátora, kterého využíváte nejvíce.

3. Využíváte nabídky paušálních služeb nebo nabídky předplacených karet (tzv.kreditů). V případě, že vlastníte více SIM karet, napište jakou službu u jakého operátora využíváte

4. Jakou službu využíváte častěji?

5. Jsem spokojen/a se službami, které operátor nabízí? (Ohodnoťte od 1-5, přičemž 1 znamená velmi nesouhlasím a 5 velmi souhlasím) případně u otázky označte 0, nemůžu posoudit.

6. Znáte webové stránky Vašeho operátora?

7. Hodnotíte internetové stránky Vašeho operátora jako přehledné?

8. Jak hodnotíte přístup Vašeho operátora k zákazníkům? (Ochota poradit, vysvětlit, vybrat správný tarif, mobil..)

9. Byl/a jste někdy dříve u jiného operátora, než jste teď?

10. Proč jste změnil/a operátora?

11. Prostředí prodejny působí reprezentativním a čistým dojmem.

12. Snadná dostupnost prodejen mobilního operátora.

13. Vstřícnost zaměstnanců ke klientům.

14. Ceny výhodnější, než u konkurence.

15. Dostačující nabídka mobilních telefonů.

16. Rychlé vyřešení požadavku

17. Doporučil/a byste svého operátora známým, rodině?

18. Kdyby Vám konkurenční operátor nabídl o 5-10% výhodnější nabídku, byl/a byste ochoten k němu přejít?

19. Řešil jste nějaký problém u Vašeho operátora?

20. Byl operátor ochoten s Vámi problém řešit, snažil se Vám vyjít vstříc?

21. Jak dlouho jste u Vašeho operátora? (v letech)

22. Kolik průměrně měsíčně utratíte za služby Vašeho operátora?

23. Kolik Vám je let?

24. Do jaké skupiny patříte?

25. Vaše pohlaví.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte služeb mobilního operátora v ČR?

2. Jakého mobilního operátora využíváte. V případě, že využíváte více operátorů, uveďte operátora, kterého využíváte nejvíce.

3. Využíváte nabídky paušálních služeb nebo nabídky předplacených karet (tzv.kreditů). V případě, že vlastníte více SIM karet, napište jakou službu u jakého operátora využíváte

4. Jakou službu využíváte častěji?

5. Jsem spokojen/a se službami, které operátor nabízí? (Ohodnoťte od 1-5, přičemž 1 znamená velmi nesouhlasím a 5 velmi souhlasím) případně u otázky označte 0, nemůžu posoudit.

6. Znáte webové stránky Vašeho operátora?

7. Hodnotíte internetové stránky Vašeho operátora jako přehledné?

8. Jak hodnotíte přístup Vašeho operátora k zákazníkům? (Ochota poradit, vysvětlit, vybrat správný tarif, mobil..)

9. Byl/a jste někdy dříve u jiného operátora, než jste teď?

10. Proč jste změnil/a operátora?

11. Prostředí prodejny působí reprezentativním a čistým dojmem.

12. Snadná dostupnost prodejen mobilního operátora.

13. Vstřícnost zaměstnanců ke klientům.

14. Ceny výhodnější, než u konkurence.

15. Dostačující nabídka mobilních telefonů.

16. Rychlé vyřešení požadavku

17. Doporučil/a byste svého operátora známým, rodině?

18. Kdyby Vám konkurenční operátor nabídl o 5-10% výhodnější nabídku, byl/a byste ochoten k němu přejít?

19. Řešil jste nějaký problém u Vašeho operátora?

20. Byl operátor ochoten s Vámi problém řešit, snažil se Vám vyjít vstříc?

21. Jak dlouho jste u Vašeho operátora? (v letech)

22. Kolik průměrně měsíčně utratíte za služby Vašeho operátora?

23. Kolik Vám je let?

24. Do jaké skupiny patříte?

25. Vaše pohlaví.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Polášek, M.Mobilní operátoři (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://28103.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.