Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cukrovinky

Cukrovinky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Ročáková
Šetření:03. 03. 2013 - 17. 03. 2013
Počet respondentů:315
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:86,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, provádím průzkum na téma ANALÝZA TRHU CUKROVINEK V ČR.

 

Děkuji za vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena27085,71 %85,71 %  
muž4514,29 %14,29 %  

Graf

2. Kupujete cukrovinky (sušenky, bonbóny, čokolády)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano30496,51 %96,51 %  
Ne113,49 %3,49 %  

Graf

3. Které cukrovince dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čokolády19363,49 %61,27 %  
Sušenky7524,67 %23,81 %  
Bonbóny3611,84 %11,43 %  

Graf

4. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku bonbónů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Haribbo14046,05 %44,44 %  
Lentilky10835,53 %34,29 %  
Bon Pari9430,92 %29,84 %  
Jojo9230,26 %29,21 %  
Tic Tac6019,74 %19,05 %  
Slávia4514,8 %14,29 %  
Lipo4314,14 %13,65 %  
PEZ175,59 %5,4 %  
Klokánek144,61 %4,44 %  
Meller134,28 %4,13 %  
ne51,64 %1,59 %  
nemám41,32 %1,27 %  
kinder20,66 %0,63 %  
mentos20,66 %0,63 %  
Sněhulky10,33 %0,32 %  
Katjes10,33 %0,32 %  
nimm 2 soft10,33 %0,32 %  
Mentolové 10,33 %0,32 %  
nekupuji10,33 %0,32 %  
Hašlerky10,33 %0,32 %  
bonboniry čokoládové10,33 %0,32 %  
nic10,33 %0,32 %  
Smile gummy10,33 %0,32 %  
nemám vyhraněnou značku10,33 %0,32 %  
MaM´s10,33 %0,32 %  
je mi to jedno10,33 %0,32 %  
Baníčky10,33 %0,32 %  
M&Ms10,33 %0,32 %  
nimm210,33 %0,32 %  
smile yammi10,33 %0,32 %  
nemám ráda bonbóny10,33 %0,32 %  
ty sypané v tescu10,33 %0,32 %  
nemám oblíbenou značku bonbónů10,33 %0,32 %  
bonbóny nejím10,33 %0,32 %  
podle nálady a chuti10,33 %0,32 %  
milka cokolada10,33 %0,32 %  

Graf

5. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku sušenk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bebe5518,09 %17,46 %  
Mila5417,76 %17,14 %  
Zlaté polomáčené4213,82 %13,33 %  
Esíčka299,54 %9,21 %  
Kolonada289,21 %8,89 %  
Disko165,26 %5,08 %  
Horalky165,26 %5,08 %  
Tatranky-Sedita134,28 %4,13 %  
Věnečky82,63 %2,54 %  
Lotus72,3 %2,22 %  
Hořické trubičk72,3 %2,22 %  
ne51,64 %1,59 %  
Kávenky51,64 %1,59 %  
Oreo30,99 %0,95 %  
nemám20,66 %0,63 %  
Ego20,66 %0,63 %  
téměř vše10,33 %0,32 %  
žádná10,33 %0,32 %  
miňonky10,33 %0,32 %  
Zuzanky10,33 %0,32 %  
Knoppers10,33 %0,32 %  
delisa10,33 %0,32 %  
Mcennedy10,33 %0,32 %  
Kakaové řezy10,33 %0,32 %  
Milka - krávy10,33 %0,32 %  
nejím10,33 %0,32 %  
Maryland10,33 %0,32 %  
koka10,33 %0,32 %  

Graf

6. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku čokolád?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka13343,75 %42,22 %  
Lindt3411,18 %10,79 %  
Orion309,87 %9,52 %  
Kinder206,58 %6,35 %  
Tofiffe175,59 %5,4 %  
Geisha154,93 %4,76 %  
Toblero92,96 %2,86 %  
Snickers61,97 %1,9 %  
ne51,64 %1,59 %  
Twix51,64 %1,59 %  
Figuro41,32 %1,27 %  
Ferrero41,32 %1,27 %  
Belgian30,99 %0,95 %  
Ritter Sport20,66 %0,63 %  
Mars20,66 %0,63 %  
jiné…………………………..10,33 %0,32 %  
orion,tofife,kinder,geisha,toblerone a poslední 310,33 %0,32 %  
Ritter10,33 %0,32 %  
J.D.Gross10,33 %0,32 %  
firemní Kaufland 60%10,33 %0,32 %  
Lindt, Ferrero10,33 %0,32 %  
kofila10,33 %0,32 %  
nemmam10,33 %0,32 %  
Orion, Milka, Schogetten10,33 %0,32 %  
after eight10,33 %0,32 %  
sleduji složení, nikoliv značku10,33 %0,32 %  
Studentská pečeť10,33 %0,32 %  
Koruna Pralines10,33 %0,32 %  
vše :D10,33 %0,32 %  
hanz10,33 %0,32 %  

Graf

7. Domníváte se, že se české cukrovinky vyrovnají zahraničním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17557,57 %55,56 %  
Ne12942,43 %40,95 %  

Graf

8. Jak často konzumujete cukrovinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Týdně11638,16 %36,83 %  
Denně10434,21 %33,02 %  
Občas8427,63 %26,67 %  

Graf

9. Uvítali byste nové druhy cukrovinek na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nabídka je dostatečná17657,89 %55,87 %  
Ano12842,11 %40,63 %  

Graf

10. Kolik korun utratíte přibližně za cukrovinky týdně (1 osoba)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 50 Kč.17958,88 %56,83 %  
Nad 50 Kč.12541,12 %39,68 %  

Graf

11. Kupujete Dia cukrovinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne28393,09 %89,84 %  
Ano216,91 %6,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Kupujete cukrovinky (sušenky, bonbóny, čokolády)?

3. Které cukrovince dáváte přednost?

4. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku bonbónů?

5. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku sušenk?

6. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku čokolád?

7. Domníváte se, že se české cukrovinky vyrovnají zahraničním?

8. Jak často konzumujete cukrovinky?

9. Uvítali byste nové druhy cukrovinek na trhu?

10. Kolik korun utratíte přibližně za cukrovinky týdně (1 osoba)?

11. Kupujete Dia cukrovinky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Kupujete cukrovinky (sušenky, bonbóny, čokolády)?

3. Které cukrovince dáváte přednost?

4. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku bonbónů?

5. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku sušenk?

6. Máte oblíbenou (vyhraněnou) značku čokolád?

7. Domníváte se, že se české cukrovinky vyrovnají zahraničním?

8. Jak často konzumujete cukrovinky?

9. Uvítali byste nové druhy cukrovinek na trhu?

10. Kolik korun utratíte přibližně za cukrovinky týdně (1 osoba)?

11. Kupujete Dia cukrovinky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ročáková, A.Cukrovinky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://28746.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.