Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Templářské sklepy Čejkovice a český zákazník

Templářské sklepy Čejkovice a český zákazník

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Křivánek
Šetření:06. 03. 2013 - 13. 03. 2013
Počet respondentů:47
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník by měl zmapovat českého konzumenta dobrého vína v souvislosti s Templářskými sklepy Čejkovice.

 

Výsledek bude použit jen pro školní účely a pro Templářské sklepy Čejkovice.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3063,83 %63,83 %  
Muž1736,17 %36,17 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 262451,06 %51,06 %  
27 – 491838,3 %38,3 %  
50 a více510,64 %10,64 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou2757,45 %57,45 %  
Vysokoškolské1940,43 %40,43 %  
Střední bez maturity12,13 %2,13 %  

Graf

4. Kde jste poprvé slyšel/a o Templářských sklepech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od přátel2042,55 %42,55 %  
V supermarketu817,02 %17,02 %  
Na výstavách a degustacích48,51 %8,51 %  
Ve vinotéce24,26 %4,26 %  
V restauraci24,26 %4,26 %  
Na internetu24,26 %4,26 %  
Na doprovodných akcích Templářských sklepů24,26 %4,26 %  
nikdy jsem o nich neslyšel12,13 %2,13 %  
škola12,13 %2,13 %  
od rodičů12,13 %2,13 %  
znám je odjakživa, žiji v Čejkovicích12,13 %2,13 %  
V tisku12,13 %2,13 %  
už ani nevím12,13 %2,13 %  
Od své maminky12,13 %2,13 %  

Graf

5. Kde jste poprvé koupili víno z Templářských sklepů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V supermarketu2246,81 %46,81 %  
Ve vinotéce1021,28 %21,28 %  
V Templářských sklepech48,51 %8,51 %  
V restauraci24,26 %4,26 %  
ještě jsem neměl tu čest. 12,13 %2,13 %  
ještě jsem nekoupil12,13 %2,13 %  
nekoupil12,13 %2,13 %  
kupovali rodiče12,13 %2,13 %  
nekoupil jsem ho12,13 %2,13 %  
Na benzinové stanici12,13 %2,13 %  
nekoupila12,13 %2,13 %  
Ve Velkoobchodu (Makro, Ratio)12,13 %2,13 %  
Na vinobraní12,13 %2,13 %  

Graf

6. Kde nejčastěji kupujete víno z Templářských sklepů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V supermarketu2246,81 %46,81 %  
Ve vinotéce1327,66 %27,66 %  
V restauraci36,38 %6,38 %  
nekupuji36,38 %6,38 %  
V Templářských sklepech24,26 %4,26 %  
vůbec jsem ho ještě nikdy nekupoval. 12,13 %2,13 %  
nekupuju 12,13 %2,13 %  
nekupuji vino z templarskych sklepu12,13 %2,13 %  
Ve Velkoobchodu (Makro, Ratio)12,13 %2,13 %  

Graf

7. Nakupovali byste rádi víno vě větších městech v Templářské vinotéce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemá to pro mě význam2348,94 %48,94 %  
Ano1736,17 %36,17 %  
Ne714,89 %14,89 %  

Graf

8. Jaká vína preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílá3165,96 %65,96 %  
Červená1021,28 %21,28 %  
Růžová612,77 %12,77 %  

Graf

9. Víte, jaký obraz mají Templářské sklepy v logu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kříž3778,72 %78,72 %  
Meč714,89 %14,89 %  
Přilbu24,26 %4,26 %  
Kopí12,13 %2,13 %  

Graf

10. Kolik jste ochotni zaplatit za láhev vína (0,7l – jakostní, bez přívlastku) pro vlastní spotřebu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 -160 Kč2348,94 %48,94 %  
Méně než 99 Kč1940,43 %40,43 %  
Nevadí i více než 160 Kč510,64 %10,64 %  

Graf

11. Jak jsou pro Vás při kupování vína důležité následující faktory?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Kupujete raději vína tuzemská nebo zahraniční?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tuzemská3268,09 %68,09 %  
Původ vína neřeším1225,53 %25,53 %  
Zahraniční36,38 %6,38 %  

Graf

13. Byli byste ochotni kupovat některá Templářská vína v krabicových obalech při zachování stejné kvality vína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy2757,45 %57,45 %  
Jednou za čas z důvodu úspory proč ne1531,91 %31,91 %  
Ano, určitě510,64 %10,64 %  

Graf

14. Preferujete nějakou Vámi oblíbenou odrůdu vína, uveďte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rulandské šedé515,63 %10,64 %  
Chardonnay39,38 %6,38 %  
Tramín červený39,38 %6,38 %  
veltlinske zelene26,25 %4,26 %  
Pálava26,25 %4,26 %  
pivo13,13 %2,13 %  
Veltlínské červené13,13 %2,13 %  
tramín13,13 %2,13 %  
Ruladnské šedé 13,13 %2,13 %  
Zweigeltrebe13,13 %2,13 %  
ostatní odpovědi Chardonnay.
Frankovka rose
Agni, Neronet, Tramín
ryzlik rýnský
fgbdg
ryzlink
chardonay
svatovavřinecké
Rulandské šedé, Chardonnay
Pinot noir
Tramín červený, Rulandské šedé
irsai oliver
1237,5 %25,53 % 

Graf

15. Co byste na vínech z Templářských sklepů zlepšili (např. cenu, lahve, prodejní místa atd.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejní místa817,02 %17,02 %  
nic714,89 %14,89 %  
nevim48,51 %8,51 %  
cena24,26 %4,26 %  
Kvalitu24,26 %4,26 %  
nevím, nemám zkušenost12,13 %2,13 %  
dostupnost12,13 %2,13 %  
chybí mi vlastní vinotéky12,13 %2,13 %  
Lepší dostupnost Teplářských vín ve vinotékách.12,13 %2,13 %  
jsou velmi dobrá taková, jaká jsou12,13 %2,13 %  
ostatní odpovědi Rozsáhlejší propagace
větší reklamu
Kvalitu vína
-
cena by mohla být nižší
nic jsou skvělá
Jsem s víny spokojena.
nejsem si ničeho vědoma
prestat prodavat michane patoky
llllllllll
cenu :-)
nic mě nenapadá
bgfb
akční dvojbalení, trojbalení...
cenu
Asi nic. :-)
Dostupnost i do menších měst - do prodejen
Tvar lahve - díky nepravidelnému tvaru špatně leží ve vinotéce, nelícuje s ostatními lahvemi a hrozí vypdnutím
informace na etiketách, pravdivé uvádění původu hroznů
1940,43 %40,43 % 

Graf

16. Jaké výrobky Vám v nabídce chybí? (nealko vína, mošty, ......)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mošty919,15 %19,15 %  
nealko vína612,77 %12,77 %  
nevím 510,64 %10,64 %  
Nic48,51 %8,51 %  
zadne24,26 %4,26 %  
žádné24,26 %4,26 %  
máte pivo? Pokud ne, chybělo by mi pivo. 12,13 %2,13 %  
Nechybí.12,13 %2,13 %  
nealko víno by mohla být velmi zajímavá varianta12,13 %2,13 %  
Zatím jsem vždy našla, co jsem potřebovala.12,13 %2,13 %  
ostatní odpovědi -
nealko
Mošty.
most
medovina
moš
lllllllllllllllllll
burčák
těžko říct,od Templářů kupuji jen sekt,ale asi bych zkusila ráda i mošt...
dbgdfgb
perlivá vína
nechybí mi nic
Ledová vína, mošty.
Nealko víno
Nealko hroznové nápoje
1531,91 %31,91 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Jak jsou pro Vás při kupování vína důležité následující faktory?

  • odpověď Design lahve=Celkem nedůležité:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design etikety=Celkem nedůležité na otázku 11. Jak jsou pro Vás při kupování vína důležité následující faktory?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Kde jste poprvé slyšel/a o Templářských sklepech?

5. Kde jste poprvé koupili víno z Templářských sklepů?

6. Kde nejčastěji kupujete víno z Templářských sklepů?

7. Nakupovali byste rádi víno vě větších městech v Templářské vinotéce?

8. Jaká vína preferujete?

9. Víte, jaký obraz mají Templářské sklepy v logu?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za láhev vína (0,7l – jakostní, bez přívlastku) pro vlastní spotřebu?

11. Jak jsou pro Vás při kupování vína důležité následující faktory?

12. Kupujete raději vína tuzemská nebo zahraniční?

13. Byli byste ochotni kupovat některá Templářská vína v krabicových obalech při zachování stejné kvality vína?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Kde jste poprvé slyšel/a o Templářských sklepech?

5. Kde jste poprvé koupili víno z Templářských sklepů?

6. Kde nejčastěji kupujete víno z Templářských sklepů?

7. Nakupovali byste rádi víno vě větších městech v Templářské vinotéce?

8. Jaká vína preferujete?

9. Víte, jaký obraz mají Templářské sklepy v logu?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za láhev vína (0,7l – jakostní, bez přívlastku) pro vlastní spotřebu?

11. Jak jsou pro Vás při kupování vína důležité následující faktory?

12. Kupujete raději vína tuzemská nebo zahraniční?

13. Byli byste ochotni kupovat některá Templářská vína v krabicových obalech při zachování stejné kvality vína?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Křivánek, A.Templářské sklepy Čejkovice a český zákazník (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://28873.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.