Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na zákazníka

Vliv reklamy na zákazníka

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alena Žáková
Šetření:10. 03. 2013 - 20. 03. 2013
Počet respondentů:273
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych Vás tímto požádala o pár minut Vašeho času při spolupráci na vyplnění dotazníku, jehož výsledky použiji ve své diplomové práci. Otázky jsou zaměřeny na úlohu reklamy v dnešní společnosti a její vliv na konečného spotřebitele.

 

Mnohokrát Vám děkuji za pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Všímáte si (registrujete) reklamy kolem sebe:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, každý den18266,42 %66,67 %  
Ano, ale pouze občas7728,1 %28,21 %  
Ne, nezajímá mne155,47 %5,49 %  

Graf

2. Jaký máte k reklamě postoj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální – nevadí mi, ale dokázal/a bych bez ní žít15255,47 %55,68 %  
Negativní – reklama mne každodenně obtěžuje7427,01 %27,11 %  
Pozitivní – rád/a sleduji nové nápady a trendy4817,52 %17,58 %  

Graf

3. Myslíte si, že se reklamou necháváte ovlivnit:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Částečně ano18266,42 %66,67 %  
Ne6925,18 %25,27 %  
Nevím155,47 %5,49 %  
Rozhodně ano82,92 %2,93 %  

Graf

4. Nakupujete zboží podle momentálních reklamních akcí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze občas, pokud mne něco skutečně zaujme21779,2 %79,49 %  
Ne, akce mne nezajímají3412,41 %12,45 %  
Ano, nakupuji pouze zboží z akcí a slev238,39 %8,42 %  

Graf

5. Ovlivňují Vás při výběru místa nákupu reklamní akce:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale je-li zrovna v daném místě akce, prohlídnu si ji16259,12 %59,34 %  
Ne, nakupuji pouze dle potřeby a náhodně8531,02 %31,14 %  
Ano, pečlivě vybírám, kde je zboží nejlevnější279,85 %9,89 %  

Graf

6. Jaké 3 nejdůležitější vlastnosti by podle Vás měla reklama mít:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravdivá, důvěryhodná18266,42 %66,67 %  
Originální17262,77 %63 %  
Srozumitelná9534,67 %34,8 %  
Vtipná9534,67 %34,8 %  
Obsahující důležité informace7226,28 %26,37 %  
Snadno zapamatovatelná7125,91 %26,01 %  
Nevtíravá6423,36 %23,44 %  
Bez násilí a vulgarit3412,41 %12,45 %  
Slušná228,03 %8,06 %  
Pohodová93,28 %3,3 %  
Odvázaná62,19 %2,2 %  

Graf

7. Co Vám na reklamě nejvíc vadí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je jí příliš8631,39 %31,5 %  
Neobsahuje všechny údaje – je zavádějící8631,39 %31,5 %  
Neobsahuje pravdivé údaje – je lživá6322,99 %23,08 %  
Je vulgární, nevkusná259,12 %9,16 %  
Většinou mi na reklamě nevadí nic10,36 %0,37 %  
Bývá bez nápadu, myšlenkově laciná10,36 %0,37 %  
Je jí moc, Lživá, zavádějící, nudná10,36 %0,37 %  
nemám ráda reklamy, které se hýbou, mluví apod. - přitahuje to pozornost, člověk je zavalen přílišným tokem informací10,36 %0,37 %  
vadí mi reklama obecně, obtěžuje mě10,36 %0,37 %  
Nepravděpodobnost že kažá ženská má u sebe v kabelce nějakej prášek. A to že by na sobě měla přes půl roku staré triko. 10,36 %0,37 %  
Vadí mi jak vnucuje, to co není pravda...viz kosmetika, šampony atd10,36 %0,37 %  
Trapná, otravná10,36 %0,37 %  
všechny výše uvedené příklady mi na ní vadí!10,36 %0,37 %  
lživá a zavádějící10,36 %0,37 %  
Když je nesmyslná, nedává rozumnou vazbu na předmět reklamy10,36 %0,37 %  
reklamy moc nesleduji10,36 %0,37 %  
Je jí příliš, obtěžuje, je lživá či zavádějící.10,36 %0,37 %  
Reklama s dětmi10,36 %0,37 %  

Graf

8. Jste v obchodě a zjistíte, že mají na některé zboží slevu (popřípadě jinou akci). Koupíte toto zboží i v případě, že jste ho původně neměli v plánu kupovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejde jednoznačně určit, záleží na povaze zboží20574,82 %75,09 %  
Ano, nákup se přece vyplatí3813,87 %13,92 %  
Ne, nakupuji pouze podle plánu3111,31 %11,36 %  

Graf

9. Myslíte si, že existuje nějaká reklama, která je zakázaná:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, určitěotázka č. 10, Ne, v reklamě je vše povolenootázka č. 11, Nevím, nepřemýšlel/a jsem nad tímotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, určitě22983,58 %83,88 %  
Nevím, nepřemýšlel/a jsem nad tím3813,87 %13,92 %  
Ne, v reklamě je vše povoleno72,55 %2,56 %  

Graf

10. Pokud ano, která to podle Vás je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnávací14362,45 %52,38 %  
Reklama na alkohol a tabákové výrobky7834,06 %28,57 %  
Reklama, v níž vystupuje známá osobnost83,49 %2,93 %  

Graf

11. Existuje podle Vás nějaká právní úprava, která omezuje působnost reklamy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, určitě musí být určitým způsobem regulována21377,74 %78,02 %  
Nevím, nikdy jsem o ničem takovém neslyšel/a5218,98 %19,05 %  
Ne, nic takového v České republice není93,28 %3,3 %  

Graf

12. Které reklamy se Vám nejvíc líbí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipné, veselé16459,85 %60,07 %  
Krátké, jasné, výstižné7226,28 %26,37 %  
S příběhem3211,68 %11,72 %  
Šokující62,19 %2,2 %  

Graf

13. Při porovnání reklamovaného sdělení s realitou v obchodě se Vám často stává:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Údaje odpovídají, ale je v tom vždy nějaký háček13750 %50,18 %  
Údaje se liší7125,91 %26,01 %  
Nevím, nevšímám si5520,07 %20,15 %  
Vše odpovídá tomu, jak bylo prezentováno reklamou114,01 %4,03 %  

Graf

14. Jaký je Váš názor na reklamu, v níž účinkují známé osobnosti (vyjma dobročinných akcí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám na ně vyhraněný názor14954,38 %54,58 %  
Odradí mne, vidím je jen jako možnost dalšího výdělku pro účinkující celebrity8229,93 %30,04 %  
Nezajímám se o reklamy3312,04 %12,09 %  
Víc těmto reklamám důvěřuji103,65 %3,66 %  

Graf

15. Setkali jste se někdy ve vysílání s označením pořadu „PP“:

Ne ve smyslu "přímý přenos"

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17, Nevímotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10538,32 %38,46 %  
Nevím9635,04 %35,16 %  
Ne7326,64 %26,74 %  

Graf

16. Pokud ano, co podle Vás zkratka "PP" znamená:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Product placement5956,19 %21,61 %  
nevím76,67 %2,56 %  
Přímý přenos65,71 %2,2 %  
skrytá reklama65,71 %2,2 %  
prími prenos10,95 %0,37 %  
product placement. Například když ve filmu Finanční krize pije šéf centrální banky colu, tak to jistě není náhoda, že je na plechovku záběr.10,95 %0,37 %  
product placement - například ve snowbordácích na kinder bueon - všude všichni jedí kinder bueno10,95 %0,37 %  
Natáčí se živě v daný okamžik.10,95 %0,37 %  
Je v ní umístěn produkt10,95 %0,37 %  
v pořadu se objeví reklama na produkt - přesné znění nevím10,95 %0,37 %  
ostatní odpovědi primy prenos
přémý přenos
pravne podporeno
Product placement, tzv skryta reklama
Porno
product paicement
přístupná
přímí přenos
live
živě
reklama na produkty v daném pořadu
asdf
Jde o takzvanou skrytou reklamu, kterou člověk vědomě nevnímá.
program placement
Premiéra???
Pán Propper
1
přímí penos
Nevím přesně, je to ale propagace nějakého výrobku/výrobků.
product placemant
Product placement - skrytá reklama
2120 %7,69 % 

Graf

17. Jaký máte názor na umísťování výrobků nebo jejich názvů do filmů, televizních pořadů nebo jiných mediálních prostředků:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevadí mi to17262,77 %63 %  
Jsem zásadně proti, je to jen další způsob zviditelnění produktů a zvýšení prodejů8229,93 %30,04 %  
Nikdy jsem si ničeho takového nevšiml/a207,3 %7,33 %  

Graf

18. Jaká reklama Vás v poslední době nejvíce zaujala:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

1."Ty můj smíšku!" A 2. "100 tabletů týdně" - vrchol nevkusu!!!

Air Bank

air bank

air bank

Air Bank, Billa - negativně, zaujalo mě, jak blbě ten "Ital" mluví

AirBank

Alza.cz - 100 tabletů týdně (vtíravá a otravná, ale člověk ji jen tak nevypustí z hlavy)

Amunsen vodka

ani mevim delší dobu se to snažím ignorovat

asdfasdfasdfasdf

asi reklama na Kinder Bueno, samotná idea - upíři a jiné podivnosti - mě spíš odrazuje, ale Selah Sue to hudbou dohnala :)

Asi reklamy se Zadarem

bakterie a domestos

Becherovka sbližuje už xy let

Bezpečnostní dveře Next

BMW, náborová reklama do McDonald a KPMG

bohužel musím přiznat že zadar volanič ;)

citroen - dadada

coca cola

cocca cola

čaj Saga

Diet Coke

Docela se mi líbí reklamy s p. Kohákem na Tmobile, ale tuhle firmu ze srdce nesnáším, takže mě ta reklama jen zaujala, nikoli přivedla k Tmobilu.

fixační krémy corega, ale negativně

Friskies

growshop.cz

Gucci Eudt

Heineken - The Candidate

honbach

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FtPjpuhs-jA

http://www.youtube.com/watch?v=X21mJh6j9i4 never say no to panda

Hugo Boss

Chio chips

Jakákoliv se Zadarem (T-Mobile)

jijofjeijfoejwfe

Jupí - s dětmi

Jupí "tady jsem ti přinesl lahvinku" T-mobile "pojď mi Hop"... :)

kampaň pro festival jeden svět (plakáty, spoty), to možná ale nelze klasifikovat jako reklamu

Kinder Bueno

klasika - t-mobile, zadar

klíšťová encefalitida s karkulkou

KN

knedlíčková polévka Vitana

kofola

Kofola

Kofola

Kofola - Vánoční - "já už ho vidím" t-mobile kniha Pavla Horvatha - můj příběh nekončí

Kofola, T-Mobile

komerční banka - vlny - podpora podnikatelum

La petite robe noire Guerlain

ledová koule od Jägermeisteru

MacGyver a nový Sitan

magnesia, t-mobile

Mattoni

mc donald

medvídci cocacola :)

Mercedes

momentálně si žádnou, která mě zaujala, nevybavuji.

na Beko, ten chlapeček je luxusní

na čokoládu ... nevím jakou, asi Figaro, ale šmírujou tam dvě dívky pánské sprchy s divadelními kukátky ... a nesnáším reklamu na dobrou vodu, jak tam holčička říká a šišlá, že voda renegeruje ... tu vodu bych si už jen kvůli tomu nikdy nekoupila :-)

na Magnesii

na ockovani proti klistatum

na pořad Svěženky a machři na radiu Beat

na skládanou v ikea - rádiová verze

na šušenky oreo a milku

na T-mobil

na T-Mobile

na T-mobile

na T-mobile

na T-mobile s Chuckem Norrisem

na toaletní papír http://www.novinky.cz/koktejl/296315-genialni-reklama-na-toaletni-papir-si-vystaci-pouze-s-jednim-slovem.html

na WIndows 8, líbí se mi hudba:)

naposledy vánoční prasátko (a to už je pěkně dlouho)

nechce sa mi nad tym teraz premyslat relaxujem vyplnanim dotaznikov :)

nenapadá mě žádná

nesleduji, nevím

NESLEDUJU REKLAMU

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevím

Nevim

nevím, již dlouhou dobu mě žádná nezaujala

nevím, reklamy moc nevnímám

nevybavuji si teď žádnou

nevzpomenu si

nevzpomenu si

nevzpomínám si

Nevzpomínám si, takže asi žádná

Nevzpominam si.

nevzpomínám si.

nivea - deo stress test

O2

O2

Očkování proti klíšťatům - Karkulka jde sama do lesa

Očkování proti klíšťové encefalitidě: Proč rodiče poslali Karkulku samotnou přes les k babičce - nebyli očkováni

Padající sumo hoši do jezera dělajíc vlny pro surfaře :)

Paper has a great future

plenky

Pojď mi hopa

pojď mi hopa - t - mobile

praci prasky - svou neustale se stupnujici stupiditou

reklama kde účinkuje matásek a kotek, ale ted si nejsem jistí, zda je to na t-mobile nebo vodafone

Reklama na airbank

reklama na auto

Reklama na google je krásná! Krásná hudba a opravdu ukazuje to k čemu je google dobrej.

reklama na Heineken-běží na youtube.com

reklama na kávu

Reklama na očkování proti klíšťatům (s Karkukou), dále je to nepostradatelná reklama na Kofolu (Vánoční - tatínek s holčičkou).

reklama na oldspice - s tím vysněným mužem byla vtipná

reklama na ovocnou šťávu

reklama na šťávy Jupí

Reklama na T mobile.

reklama na T-mobile

reklama na t-mobile

Reklama na T-mobile

reklama na T-mobile

Reklama na T-mobile.

Reklama na toaletní papír s Emmou http://www.novinky.cz/koktejl/296315-genialni-reklama-na-toaletni-papir-si-vystaci-pouze-s-jednim-slovem.html

Reklama na Tulamore

Reklama na Whiskas

Reklama na Windows 8

reklama od T-Mobile

reklama s vážnou hudbou

reklama T-mobilu - pro Zadara

Reklamní výrobky ve filmech

reklamy na hypoteku

Reklamy na Škodu Octavii - příběh, jak auto projíždí Betlémem. Good idea! :-)

reklamy na T-Mobile

reklamy na T-mobile

Reklamy na T-mobile

reklamy na T-mobile

reklamy nesleduji

Reklamy od Pavláska na T-mobile.

Reklamy od T-mobile

Reklamy prakticky nesleduji, občas mě zaujme hudba. Oblíbenou reklamu nemám.

Reklamy T-mobile od Jaroše

Reklamy většinou přepínám. Momentálně si nemohu vzpomenout.

Rozhlasová reklama na notebook

řasenka Rimmel

Samsung Unpacked - způsob prezentace produktu SGS4

série reklam na T-Mobile

serie reklam na vodafone

Sirupy Jupí

Skutečně nevím

Spíše zahraniční reklamy, například ta s pandou co se naštve když si nekoupíte sýr nebo co to je

Škoda - hudba od skupiny Tři sestry

Škoda auto

Škoda Auto, T-Mobile

Šňup a jsi v pohodě

T mobile

T mobile

T mobile

T-mobile

T-mobile

T-Mobile

t-Mobile

t-mobile

T-mobile

T-Mobile

T-mobile

T-mobile

t-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-Mobile

T-mobile

t-mobile

T-Mobile

T-Mobile

T-mobile

T-mobile

t-mobile

T-mobile

t-mobile

t-mobile

T-mobile

T-Mobile

t-mobile

T-Mobile

T-mobile

T-MOBILE

T-mobile

T-mobile

T-Mobile

T-Mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

t-mobile

T-Mobile

t-mobile

t-mobile

T-mobile

T-mobile - masážní baňky

T-Mobile - Skokani

T-Mobile - Skokani po sezone: Baňky

T-Mobile - tydýt

t-mobile - volejte zadara

T-mobile :-)

T-mobile :-)

T-mobile ("Asi jinej gang")

t-mobile (baňky)

t-mobile (kotek)

T-Mobile (Pavlásek, Kotek,..)

T-Mobile a jejich "ZADAR".

T-Mobile a Zadar

T-mobile má v současné době nejlepší a nejvtipnější reklamy.

T-mobile reklamy

T-mobile reklamy

T-Mobile Skokani

t-mobile spoty

T-mobile, a vubec prace Jakuba Kohaka,

t-mobile, baňky, teď si volej Zadara

t-mobile, chodící lidé

T-mobile, Microsoft

t-mobile: pojd mi hop

Telecom - Easy

Televizní reklama na T-mobil

televizní reklama T-mobile

Televizní reklamy na Hornbach

Tesco Slovensko

v poslední době žádná

V poslední době žádná

V poslední době žádná.

vánoční kofola

vánoční kofola- vtipna krátká a dobře zapamatovatelná....

vánoční reklama Vodafone

vodafon

Vodafone - predplacena karta

Vodafone předplacená karta

vodafone, spíše negativně

Volej Zadara - T-mobile

Volejte ZADARA

Volkswagen

Volkswagen Jetta

Všechny příběhy s "Zadarem"

Všichni se baví o reklamách na T-mobile, takže mě zaujala, ale jen z tohoto důvodu.

vůbec žádná

wonderbra

Xperia z od sony

XXX Lutz.. v špatném smyslu.

zadar (t-mobile)

Zadna

zimní reklama na kofolu

zrovna si nedokážu vybavit.....

Žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná reklama mě v posledních dnech nezaujala

žádná, reklama přece klame!

Žádná, snažím se reklamy ignorovat.

Žárovky

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19671,53 %71,79 %  
Muž7828,47 %28,57 %  

Graf

20. Vaše věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 3019169,71 %69,96 %  
20 a méně3713,5 %13,55 %  
31 – 40269,49 %9,52 %  
41 – 50114,01 %4,03 %  
51 a více93,28 %3,3 %  

Graf

21. Vaše povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student15255,47 %55,68 %  
Pracující9333,94 %34,07 %  
Nezaměstnaný/nezaměstnaná124,38 %4,4 %  
V důchodu103,65 %3,66 %  
Na mateřské dovolené72,55 %2,56 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Setkali jste se někdy ve vysílání s označením pořadu „PP“:

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Product placement na otázku 16. Pokud ano, co podle Vás zkratka "PP" znamená:

21. Vaše povolání:

  • odpověď Student:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 a méně na otázku 20. Vaše věková skupina:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Všímáte si (registrujete) reklamy kolem sebe:

2. Jaký máte k reklamě postoj:

3. Myslíte si, že se reklamou necháváte ovlivnit:

4. Nakupujete zboží podle momentálních reklamních akcí:

5. Ovlivňují Vás při výběru místa nákupu reklamní akce:

6. Jaké 3 nejdůležitější vlastnosti by podle Vás měla reklama mít:

7. Co Vám na reklamě nejvíc vadí:

8. Jste v obchodě a zjistíte, že mají na některé zboží slevu (popřípadě jinou akci). Koupíte toto zboží i v případě, že jste ho původně neměli v plánu kupovat:

9. Myslíte si, že existuje nějaká reklama, která je zakázaná:

10. Pokud ano, která to podle Vás je:

11. Existuje podle Vás nějaká právní úprava, která omezuje působnost reklamy:

12. Které reklamy se Vám nejvíc líbí:

13. Při porovnání reklamovaného sdělení s realitou v obchodě se Vám často stává:

14. Jaký je Váš názor na reklamu, v níž účinkují známé osobnosti (vyjma dobročinných akcí):

15. Setkali jste se někdy ve vysílání s označením pořadu „PP“:

16. Pokud ano, co podle Vás zkratka "PP" znamená:

17. Jaký máte názor na umísťování výrobků nebo jejich názvů do filmů, televizních pořadů nebo jiných mediálních prostředků:

18. Jaká reklama Vás v poslední době nejvíce zaujala:

19. Jste:

20. Vaše věková skupina:

21. Vaše povolání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Všímáte si (registrujete) reklamy kolem sebe:

2. Jaký máte k reklamě postoj:

3. Myslíte si, že se reklamou necháváte ovlivnit:

4. Nakupujete zboží podle momentálních reklamních akcí:

5. Ovlivňují Vás při výběru místa nákupu reklamní akce:

6. Jaké 3 nejdůležitější vlastnosti by podle Vás měla reklama mít:

7. Co Vám na reklamě nejvíc vadí:

8. Jste v obchodě a zjistíte, že mají na některé zboží slevu (popřípadě jinou akci). Koupíte toto zboží i v případě, že jste ho původně neměli v plánu kupovat:

9. Myslíte si, že existuje nějaká reklama, která je zakázaná:

10. Pokud ano, která to podle Vás je:

11. Existuje podle Vás nějaká právní úprava, která omezuje působnost reklamy:

12. Které reklamy se Vám nejvíc líbí:

13. Při porovnání reklamovaného sdělení s realitou v obchodě se Vám často stává:

14. Jaký je Váš názor na reklamu, v níž účinkují známé osobnosti (vyjma dobročinných akcí):

15. Setkali jste se někdy ve vysílání s označením pořadu „PP“:

16. Pokud ano, co podle Vás zkratka "PP" znamená:

17. Jaký máte názor na umísťování výrobků nebo jejich názvů do filmů, televizních pořadů nebo jiných mediálních prostředků:

18. Jaká reklama Vás v poslední době nejvíce zaujala:

19. Jste:

20. Vaše věková skupina:

21. Vaše povolání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Žáková, A.Vliv reklamy na zákazníka (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://29027.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.