Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza cestovního ruchu destinace Francie

Analýza cestovního ruchu destinace Francie

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Slabá
Šetření:11. 03. 2013 - 26. 03. 2013
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):30 / 24.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
prosím o vyplnění dotazníku, který bude důležitou součástí mé diplomové práce zabývající se potenciálem cestovního ruchu ve Francii.
 

Odpovědi respondentů

1. Za jakým účelem cestujete? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rekreační, volnočasové, prázdninové cesty10088,5 %88,5 %  
poznání nového, neznámého8676,11 %76,11 %  
návštěvy příbuzných a známých3631,86 %31,86 %  
služební cesty1210,62 %10,62 %  
sexuální turistika, adrenalin10,88 %0,88 %  
sexuální turistika10,88 %0,88 %  
sport10,88 %0,88 %  
náboženské cesty10,88 %0,88 %  
Koncerty, zábava10,88 %0,88 %  

Graf

2. Jakou formu organizace zájezdu nejčastěji volíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
individuální7667,26 %67,26 %  
organizovaný zájezd s tuzemskou CK3430,09 %30,09 %  
organizovaný zájezd se zahraniční CK32,65 %2,65 %  

Graf

3. Jaké cestování upřednostňujete? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do zahraničí v rámci regionu Evropa9785,84 %85,84 %  
tuzemské po území ČR5346,9 %46,9 %  
do zahraničí mimo region Evropa4035,4 %35,4 %  
sexuální turistika10,88 %0,88 %  
USA, Indie, Japonsko a Čína. 10,88 %0,88 %  

Graf

4. V jakém období převážně cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v letní sezoně6254,87 %54,87 %  
celoročně3026,55 %26,55 %  
nepravidelně1614,16 %14,16 %  
v zimní sezoně32,65 %2,65 %  
sexuální turistika10,88 %0,88 %  
mimo sezonu10,88 %0,88 %  

Graf

5. Jakému způsobu dopravy do destinace dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letadlo5448,21 %47,79 %  
automobil4338,39 %38,05 %  
autobus76,25 %6,19 %  
vlak43,57 %3,54 %  
sexuální turistika10,89 %0,88 %  
záleží na destinaci, po Evropě zpravidla autobusem nebo autem, mimo Evropu letadlo10,89 %0,88 %  
závisí od destinácie a vzdialenosti10,89 %0,88 %  
záleží na destinaci,ale na delší vzdálenosti volím letadlo10,89 %0,88 %  

Graf

6. Jakou formu ubytování preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotely a zařízení obdobného typu6759,29 %59,29 %  
soukromé ubytování (ubytování pronajaté od soukromníků)2118,58 %18,58 %  
jiná hromadná ubytovací zařízení1815,93 %15,93 %  
u příbuzných či známých43,54 %3,54 %  
sexuální turistika10,88 %0,88 %  
co se naskytne10,88 %0,88 %  
bungalovy, penziony10,88 %0,88 %  

Graf

7. Jaké typy zájezdu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytové - rekreační, relaxační4842,48 %42,48 %  
poznávací4842,48 %42,48 %  
sportovní87,08 %7,08 %  
pobytové a poznávací21,77 %1,77 %  
sexuální10,88 %0,88 %  
pobytové i poznávací10,88 %0,88 %  
sexuální turistika10,88 %0,88 %  
kombinované10,88 %0,88 %  
pobytovo-poznávací10,88 %0,88 %  
pobytové, poznávací10,88 %0,88 %  
pobytově-poznávací10,88 %0,88 %  

Graf

8. Jakou délku pobytů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 a více nocí10492,04 %92,04 %  
do 3 nocí97,96 %7,96 %  

Graf

9. Co se Vám vybaví, když se řekne Francie?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paříž1412,39 %12,39 %  
víno97,96 %7,96 %  
Paříž, víno32,65 %2,65 %  
Eifellova věž32,65 %2,65 %  
eifelova věž21,77 %1,77 %  
Eiffelovka21,77 %1,77 %  
Paříž, jídlo - bagety, sýry10,88 %0,88 %  
Jídlo10,88 %0,88 %  
Sýr10,88 %0,88 %  
champagne, paris, montpelliere, CNFC, surf10,88 %0,88 %  
ostatní odpovědi víno, Paříž, sýry
Kultura, památky, muzea plná úchvatných uměleckých děl
Víno, pláže, Pařiž
víno, Paříž
Eiffel Tower
vino, eiffelovka, katedrala Notre Dame, prilis velke dotace na zemedelstvi oproti mensim statum, VFR, neporadek, laksnost ke vsemu, namyslenost, arogance, sneky
Paříž, Eifelova věž
móda, buzeranti, šáša v pruhovanym tričku s černou čepičkou hrající na harmoniku na bulváru, kde choděj všichni jak nam*daný
víno, Eifelovka, Louvre...
Ústřice
jojo mixle pixle
sexuální turistika
Paříž, sýry, víno, elegance, móda, Marseilles, Normandie, Eiffelova věž
moře, víno, Paříž, Alpy
Le Tour de France
Merde
nic pro mě
Paříž, sýry
Alpy
víno, architektura, památky
eiffelovka, vino, syry, arogantni lide
skvělá gastronomie, Paříž, Alpy, Provence...
Paříž, sýry, šneci, víno, Alpy
víno, hory, paříž, loira, nice, bageta, sladký croissanty a milion dlaších věcí
krása a elegance
dobré víno, dobré jídlo, Eifellova věž
Versailes, Eifelova věž
ten teplej jazyk
creme brulée
krása, elegance
savoir vivre, víno, chat noir, umělci, bukinisté
Eiffelova věž, Paříž
upravené zahrady, zeleň, Eiffelova věž, Paříž
moře, víno, champagne, tgw, gastronomie, Provence, Monaco, Monte Carlo, Formule 1
víno, Eiffelova věž
zámky, loara, Provance, Paříž
bílí koně v Camargue, Provance, krasobruslení
Paříž, Eiffelovka
víno, Bretagne, Mont Saint Michel, Atlantik
Víno, Paříž, Tour de France, umění
víno, sýry a dobré jídlo
Paříž, Cannes, Nice, Marseille, Quickburger
Paříž (Eifellova věž, Louvre), víno, romantika
Krásná země, se vznešenými lidmi
Moulin Rouge
Víno, sýr, Riviera
Paříž, Versailles
lyžování
Bageta, Paríž
vino, Provence, Pariz
víno, Paříž, zámky, sýry
savoir vivre
osobní vzpomínky
Pariz
víno, Paříž, Louvre, Cannes, Saint Tropez
jídlo, krásný jazyk a památky, elegance
víno, památky, oceán
Provence, víno, sýry, Paříž, móda
Paříž - krásná atmosféra města, památky a také teplý jih
země, kterou mám nade vše ráda, romantika, historie, kultura...
romantika
surf
Eifelovka, levandule
sen ji vidět, Paříž a její krásy
muslimští přistěhovalci
ajfelovka
Napoleon a Vítězný oblouk, Mouline Rouge, Mona Lisa atd.
Víno, sýry, levandule
Eiffelovka, víno, sýry, zemědělství, kultura, xenofobie, Paříž, drahá dovolená
Paříž, památky, zámky, muzea
věž
stávka, zženštilí muži, špatný fotbal, špatná auta, žabí stehýnka, neumění válčit, víno, sýr
Eifelova věž, Paříž - Notre Dam, Versailles, St. Tropeiz, Disney Land
víno, Eiffelovka, jídlo
Víno, Paříž, Sarkozy, Hollande, Globalizace, mezinárodní intervence
Provance, Alpy, francouzská gastronomie, parfémy, Paříž
7667,26 %67,26 % 

Graf

10. Navštívil/a jste Francii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8070,8 %70,8 %  
ne3329,2 %29,2 %  

Graf

11. Plánujete návštěvu Francie zopakovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7492,5 %65,49 %  
ne67,5 %5,31 %  

Graf

12. Kolikrát jste Francii navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x2633,77 %23,01 %  
vícekrát2633,77 %23,01 %  
2x2532,47 %22,12 %  

Graf

13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
a) image destinace2.1050.884
b) jazyk2.9340.956
c) cenová dostupnost1.7890.508
d) bezpečnost1.6840.558
e) kvalita ubytovacích služeb2.0660.693
f) způsob dopravy2.1580.738
g) vzdálenost2.5790.954
h) množství atraktivit1.6840.69

Graf

14. Plánujete Francii navštívit v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2369,7 %20,35 %  
ne1030,3 %8,85 %  

Graf

15. Z jakého důvodu jste dosud nenavštívil/a Francii? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neměl/a jsem zatím příležitost1869,23 %15,93 %  
finanční možnosti934,62 %7,96 %  
nemám rád/a Francii, Francouze, jejich kulturu311,54 %2,65 %  
preferuji jiné destinace27,69 %1,77 %  
tato země nesplňuje mé nároky a požadavky13,85 %0,88 %  
nedostatečná propagace13,85 %0,88 %  

Graf

16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poznávací pobyt5875,32 %51,33 %  
rekreace, relaxace,3241,56 %28,32 %  
aktivní dovolená2127,27 %18,58 %  
návštěva příbuzných a známých1114,29 %9,73 %  
výstava, veletrh, kongres45,19 %3,54 %  
služební cesta33,9 %2,65 %  
studijní pobyt11,3 %0,88 %  
sexuální turistika11,3 %0,88 %  
žádný11,3 %0,88 %  
Rozjíždění byznysu a duchodové spoření - ČR stojí v tomto ohledu za hovno se svejma poplatkama. Ať ČR zkrachuje a zanikne.11,3 %0,88 %  
sport11,3 %0,88 %  
práce11,3 %0,88 %  
účast ve sportovní soutěži11,3 %0,88 %  
nákupy11,3 %0,88 %  
poznávání je vlastně i relaxem11,3 %0,88 %  

Graf

17. V jaké oblasti/oblastech jste konkrétně byl/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paříž1924,68 %16,81 %  
Provence33,9 %2,65 %  
Alpy22,6 %1,77 %  
Paříž, Versailles22,6 %1,77 %  
v žádné22,6 %1,77 %  
Paříž, Azurové pobřeží11,3 %0,88 %  
azurové pobřeží11,3 %0,88 %  
všude11,3 %0,88 %  
Normandie, Ardeny, Paříž11,3 %0,88 %  
Paříž, Bordeaux, Hossegor - cele pobřeží oceánu11,3 %0,88 %  
ostatní odpovědi Paříž, Alpy, Riviéra
Lion
u moře
sexuální turistika
2x Paříž, 1x Alpy
Paříž, Normandie
Marseille, Paříž, Saint Tropez, Menton
Calais
Paris, Ille de France, Corse, Provence, Cote d´Azur. Nord et Picardie, Normande, Bretagne, Bourgogne, Champagne, Lorraine, Périgord et Bordeaux
Paříž, Risoul - Briancon (alpy), Normandie, Martinik
Savojské Alpy- Les 3 Vallées, Nice, Paříž
cely jih a pak pariz
Languedoc, Provence, Bretagne, Rhone- Alpes, Auvergne, Ile de France (Paříž), Korsika, Champagne, Lorraine
jižní Francie, azurové pobřeží
paříž a okolí, provance
Paříž, Vercors, Provence, jižní pobřeží, údolí Rhony
Paříž, Nantes, Toulouse
Bretagne, Normandie, Pays de la Loire, Ile de France
Paříž, Lyon, Grenoble,
celá Francie
Paříž, pobřeží středozemního moře, severní pobřeží
Normandie a Paříž
v centru
Město Nancy
Alpy - více oblastí
Paríž, Orleans
Jizni Francie, Pariz, Alpy
Azurové pobřeží, Alsasko, Paříž a okolí
nevím
Paříž, Grenoble
Alpy, Saint Tropez
provance
Normandie Bretaň
Cestovala jsem po Paříži a navštívila jsem Brest
Paříž, Provence
v Paříži
aquitanie
Paříž, Haute-Loire, Bordeaux, Bergeraque
Alpy, Francouzská riviéra
Paříž, Nice, Saint Tropez
hory
Paříž, zámky na Loire
Paříž a okolí
Paříž, Alpy, jižní pobřeží
4457,14 %38,94 % 

Graf

18. Odkud jste získala informace o Francii před cestou? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet5672,73 %49,56 %  
tištěné publikace, průvodce, katalogy3646,75 %31,86 %  
televize56,49 %4,42 %  
známí33,9 %2,65 %  
rozhlas22,6 %1,77 %  
ck22,6 %1,77 %  
přátelé22,6 %1,77 %  
školní zájezd=od školy11,3 %0,88 %  
byla jsem tam jako mladší, čili vše organizovali rodiče11,3 %0,88 %  
první ze školy11,3 %0,88 %  
ve Fr. jsem nebyla11,3 %0,88 %  
Od přátel11,3 %0,88 %  
sexuální turistika11,3 %0,88 %  
nikde11,3 %0,88 %  
Jsem Francouz11,3 %0,88 %  
od francouzských přátel 11,3 %0,88 %  
zaměstnavatel, kamarádi11,3 %0,88 %  
Byla jsem ještě dítě, 2x mezi 10 a 15 rokem11,3 %0,88 %  
pratele11,3 %0,88 %  

Graf

19. Jak byste ohodnotil/a spokojenost ve Francii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi spokojen/á4254,55 %37,17 %  
spokojen/á2532,47 %22,12 %  
neutrální911,69 %7,96 %  
nespokojen/a11,3 %0,88 %  

Graf

20. Co hodnotíte ve Francii kladně, jako nejlepší, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
památky33,9 %2,65 %  
nevim33,9 %2,65 %  
čistota22,6 %1,77 %  
dopravní dostupnost11,3 %0,88 %  
Vybavenost pro zimní sporty11,3 %0,88 %  
jídlo11,3 %0,88 %  
přátelskost, gastronomie, příroda11,3 %0,88 %  
Historie, kultura, památky - pro mě jedna z nejzajímavějších zemí11,3 %0,88 %  
kultura, památky, vše co nabízí11,3 %0,88 %  
Krajina, hodne zajimavych mist11,3 %0,88 %  
ostatní odpovědi šarmantnost
dopravní infrastruktura
stravování
nebyla jsem tam, odpovídala jsem na to v předešlé otázce
Gastronomie
drogy, kurvy, chlast
sexuální turistika
atmosféru
rozmanitost - bohatá historie (Normandie - vylodění), zajímavá města i příroda
Eiffelovka
čisto, krásná příroda i města
ccc
Svoboda
chování lidí, jejich kulturu
Velká kvalitní alpská střediska
milí, vstřícní, ochotní lidé a maj dobrý víno
kulturně-historické dědictví - splnilo to mé očekávání
příroda
chování lidí,nejsou vůči ostatním arogatní
životní styl Francouzů, čiší z nich taková pohoda, což u Čechů není vidět
vstřícnost a úsměv Francouzů, francouzské diskutování o ničem, bujarost a veselost festivalů a svátků, skvělá kuchyně, celková atmosféra
prostředí země, přírodu
krásná příroda, památky - ráda poznávám jiné země
Ubytovací zařízení, památky, obchody,
příjemní, ochotní lidé, velmi dobrá dopravní dostupnost velké většiny atraktivit
Kulturu a velké množství atraktivit
chování lidí
celou Francii hodnotím kladně - lidi, atraktivity..
dobrá péče o památky a jejich okolí, informační tabule na zajímavých místech
cestování
Je to vyspělá země
Paříž je prostě nádherná, dostane Vás ta její atmosféra, tolik lidí na jednom místě - je multikulturní a to mě přitahuje
Město, příroda, počasí
přírodu
architektúra, krásna
hory
gastronomie - výběr a kvalita, přátelští lidé, velké množství atraktivit - ale u všeho je to dost subjektivní a taky o náhodě
dostupnost, vstřícnost obyvatel...
Prostředí, kulturní památky, mentalita lidí - je mi to blízké
x
-
Atraktivita
strava
kultura,památky
Jazyk
Ochotní lidé se kterými se dá domluvit i když neumíte ani slovo francouzsky.
Památky, dostupnost, nakupování, kvalitní hotely
čistota, spousta turistických atraktivit
zachovanost památek
.
surf, a nizke naklady
Lidé jsou velice milí
francouzská kultura, jazyk
služby, jídlo
cestovní ruch
služby
ubytování - čistota, priroda - krásne hory
informace (cedule, inf.tabule, jízdenkové automaty, jídelní lístky atd.) byly také v angličtině, kterou ovládám (francouzštinu ne)
je to cizí země, pořád se mluví o Paříži, stojí to za to vyzkoušet
Jídlo, množství atraktivit
Eiffelova věž
Cenově dostupné vstupy na památky, výborná gastronomie
6280,52 %54,87 % 

Graf

21. Co hodnotíte ve Francii záporně, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic45,19 %3,54 %  
nevim45,19 %3,54 %  
ceny33,9 %2,65 %  
WC22,6 %1,77 %  
neochota mluvit anglicky22,6 %1,77 %  
vzdálenost22,6 %1,77 %  
Jazyk22,6 %1,77 %  
na nic si nepamatuji11,3 %0,88 %  
hovna všude po chodnících11,3 %0,88 %  
neochota mluvit jinak než francouzsky11,3 %0,88 %  
ostatní odpovědi Přístup některých Francouzů, je z nich cítit silný nacionalismus a arogance vůči cizincům
fronty na všechny památky
Povaha Francouzů
to, že Francouzi, nechtějí mluvit jinými jazky, než je jejich rodný, jsou to takový frňáci, hrdí na vlastenectví
jazyková vybavenost ve službách
nekuřácké prostředí
Francouzi
žabožrouty
sexuální turistika
obecně vyšší ceny služeb i zboží
moc lidí
špína v Paříži
xcv
Daně, nerad je platím
nesnaha se dorozumět v anglickém jazyce
neznalost resp neochota mluvit jiným cizím jazykem, nebezpečí - hodně imigrantů
drahé stravování
nic me momentálně nenapadá
Arabi, protože jsou drzí. Myslím, že není normální, když začnou někoho v metru ošahávat
pokrytectví Francouzů v otázce imigrantů....pořád přijímali a přijímali a teď se jich nemohou zbavit a situace ve velkých městech začíná být kritická
nedostatek WC
draho
nemám
že Francouzi většinou nejsou ochotni mluvit jinak než francouzsky
nevidím zápory, Francii miluju
Neochotu hovořit anglicky
nic nehodnotím záporně
neochotu Francouzů mluvit jiným jazykem
dobu čekání na Eifellovu věž
Jejich neochotnost naučit se jakýkoliv jiný jazyk kromě francouzštiny, neochota snažit se porozumět alespoň lámané francouzštině, jejich přísup k dětem, ze kterých vychovávají nesnesitelné fracky, kteří obtěžují ostatní lidi.
hrozný nepořádek u cest
Vysoké ceny, neochota Francouzů pokud nemluvíte francouzsky
mentalitu
málo anglicky hovoriacich rezidentov
odpor ke komunikaci v Aj
jazyková bariéra, mluví jen francouzky
x
-
jazyk,nechtějí mluvit jinak než francouzsky
Nevím, vše je tam super
Nepořádek v ulicích některých turisticky zajímavých městech (Rouen nebo Štrasburk) odpadky a zápach
chování personálu v hotelích a restauracích
v centru Paříže jsem se nesetkala moc s přívětivostí místních
neochota mluvit jiným jazykem než francouzštinou
.
moc lidi a drahe jidlo
neznalost angličtiny - těžší dorozumění
jazyk a neochota Francouzů
přístup k lidem, kteří nemluví francouzsky
lidi
nechtějí mluvit anglicky i přesto, že umí; neochota
Nevím, nepamatuji si
nechtějí mluvit anglicky, jsou drazí, mají nosy nahoru, zženštilí muži
ráno v ulicích - bezdomovci, nepořádek
vztah Francouzů k Čechům - nevidí v nich žádný peněžní zisk
5571,43 %48,67 % 

Graf

22. Doporučil/a byste svému známému cestu do Francie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7698,7 %67,26 %  
ne11,3 %0,88 %  

Graf

23. Které konkrétní aktivity ve Francii znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim67,69 %5,31 %  
lyžování33,85 %2,65 %  
sport22,56 %1,77 %  
žádné22,56 %1,77 %  
-22,56 %1,77 %  
Lyzovani22,56 %1,77 %  
památky Paříže11,28 %0,88 %  
Louvre, Eifelova věž, Paříž, Alpy, mořské pobřeží11,28 %0,88 %  
jejich hodně11,28 %0,88 %  
nevím, co si představit pod pojmem aktivita...jestli atraktivita tak Paříž se všemi památkami11,28 %0,88 %  
ostatní odpovědi nevím, jak je otázka míněna - co si mám pod "aktivitami" představit?
...
Nepochopila jsem otazku
fdfjldf
heritage tourism
Moulin Rouge
n
Řekla bych, že jsou stejné jako všude jinde na světě.
stejný, jako jinde
sexuální turistika
petanque, lyžování, kultura
nerozumím otázce
Výlet po Paříži
lyžování, máchání se v moři, poznávací
xcv
Nerozumím přesně otázce - asi La Gastronomie et Arts de Vivre
atraktivity - Eiffelovka, Sacre Coer, Versailes, Normandie, Martinik
aktivity?nerozumím otázce
Disneyland., Eifelovka, Louvre, gastronomie
piti jidlo
petangue
návštěva památek, posezení v kavárně u dobrého francozského vína, pobyt u moře
Všechny atraktivity navštívených regionů a s nimi spojené aktivity
jízda lodí po Seině, tenis, lyžování, fotbal
tenis,lyžování,formule,fotbal
cyklistický závod, filmová tvorba, světozmámá obrazárna
krasobruslení, turistika, kongres
výstup na Mont Saint Michel, otevírání Beaujolais atd atd
Sport, kulturu
petague
sightseeing
lyžování, cykloturistika, návštěvy muzeí
Nechápu otázku, aktivity...památky, restaurace, proto se tam jezdí? nevím
plachtění, víno, jízda na kole
Paříž, Azurové pobřeží, gastronomie, vína
??
lyzovani, more,
moc nechápu, neměly by to být spíš atraktivity?
kajaky, snowboarding, památky
Jízda na kole, turistika, návštěva vinných sklepů
x
poznávání památek,restaurace,obchody
Pití vína
turistika, cykloturistika, náboženský cestovní ruch, plachtění
Nevím, co myslíte pojmem "aktivity"
Eiffelovu věž, Sacre Coeur, Moulin Rouge, Louvre, Notre Dame, Disneyland, Invalidovnu, Versailles a další zámky na Loiře, v jižní Francii potom kasíno v Monacu a turistiykcy atraktivná pevnost If
surf, alpy, gastro, pamatky
degustace, poznávání míst, lezení na dunu
lyžování, surfing,...
turistiku
neznám nic
poznávání, kultura,..
návštěva galerií, Louvru, muzeí, Versaile, plavba po Seine
pití vína, Paříž (invalidovna, Mon Marter, Vítězný oblouk, Louvre), Disneyland
poznávání atraktivit
Eiffelova věž, vítězný oblouk, Champs-elyssés
je jich opravdu mnoho :/
5773,08 %50,44 % 

Graf

24. O jaký typ zájezdu byste při cestě do Francie měl/a zájem? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poznávací5671,79 %49,56 %  
pobytový - rekreační, relaxační4253,85 %37,17 %  
kombinovaný2734,62 %23,89 %  
sportovní1823,08 %15,93 %  
nemám zájem11,28 %0,88 %  
kamionový11,28 %0,88 %  
sexuální turistika11,28 %0,88 %  
Proč zájezd - když jsem ve Francii doma11,28 %0,88 %  
vinařské cesty11,28 %0,88 %  
o zadny11,28 %0,88 %  

Graf

25. S jakými druhy trávení času si Francii spojujete? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kultura a historie (včetně památek)6684,62 %58,41 %  
odpočinek, relaxace4152,56 %36,28 %  
příroda3241,03 %28,32 %  
sportovní aktivity1823,08 %15,93 %  
práce, služební cesty56,41 %4,42 %  
sex11,28 %0,88 %  
sexuální turistika11,28 %0,88 %  
kultura, historie, odpočinek11,28 %0,88 %  
sezení v kavárně, nakupování11,28 %0,88 %  
nákupy11,28 %0,88 %  

Graf

26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kultura, zvyky, tradice, památky6279,49 %54,87 %  
gastronomie5064,1 %44,25 %  
přímořské destinace3848,72 %33,63 %  
sport1620,51 %14,16 %  
geografická poloha1417,95 %12,39 %  
nenavštívila11,28 %0,88 %  
sex11,28 %0,88 %  
sexuální turistika11,28 %0,88 %  
Alpy11,28 %0,88 %  
Být chvilku mezi svými11,28 %0,88 %  
návštěva kamarádů11,28 %0,88 %  
móda11,28 %0,88 %  

Graf

27. S jakou reklamou či upoutávkou na trávení času ve Francii jste se setkal/a, kde?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s žádnou1110,19 %9,73 %  
nevím76,48 %6,19 %  
nesetkala65,56 %5,31 %  
žádnou54,63 %4,42 %  
nikde43,7 %3,54 %  
se žádnou21,85 %1,77 %  
nevybavuji si21,85 %1,77 %  
nesetkal21,85 %1,77 %  
nevzpomínám si21,85 %1,77 %  
nic21,85 %1,77 %  
ostatní odpovědi nepamatuji se
film
tv, net
na víno
Internet - poznávací zájezdy
ve filmech
katalogy Ck
internet , zájezd
n
S žádnou.
od cestovek
sex
sexuální turistika
internet - lyžování, poznávací zájezdy
dfg
Nevzpomínám si, ale vystavoval jsem za Normandii na veletrhu Holliday World 2008. Osbní přístup k zákazníkům
nabidka zájezdů na internetu
zlevněné letenky do Paříže
s zadnou
např. kampaň leteckých společností ČSA či AirFrance
nesetkala, jen nepřímo ve filmech
nesetkala, neměla jsem zatím potřebu se setkávat
v propagačních materialech různých CK
na návštěvu Provance,na netu
nesetkala jsem se s reklamou na trávení volného času ve Francii
V televizi
Francie je nad rámec mých finančních možností, takže upoutávky raději nesleduji. Ale je to můj sen. Jedině, že by mi jednou zdarma zařídila zájezd má (doufám ještě) kamarádka rajda. ;) Tímto bych se jí tedy ráda připomenula!! Cáááááájk :-D
nevím, s nějakou asi ano, ale nevšimla jsem si jí
jedině na pobočkách CK
televize
nabídka zájezdu od zaměstnavatele, internet, e-mail od přátel
výstup na Eiffelovu věž, otevírání Beaujolais, výroba soli Normandie-Marais salant atd
nevzpomínám si na reklamu na Francii
pořádně jsem se s žádnou nesetkala
reklama na internetu
netuším
myslím, že jsem se s žádnou nesetkala
nevzpomenu si
žádná
nevím, možná reklamy na levné letenky do Paříže
provence na kole
Alsacez-Vous Alliance Francaise Brno
s žádnou, nesleduji reklamy
-
internet
CK
Neívm
s reklamou jsem se nesetkala
Nevzpomínám si na žádnou
spousta reklam na internetu
facebook
zájezd do paříže u leteckých či cestovních společností
lyžování
pozvánka do Paříže a Provence

Vína z Francie
na internetových stránkách www.zájezdy.cz
vývěsní tabule v CK a CA
U cestovní kanceláře
nesetkal jsem se
Louvre
nevybavuji si, ze bych se s nejakou setkala
nepamatuju
zřejmě jsem se s žádnou nesetkala
6560,19 %57,52 % 

Graf

28. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9079,65 %79,65 %  
muž2320,35 %20,35 %  

Graf

29. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 268070,8 %70,8 %  
27-351916,81 %16,81 %  
36- 5097,96 %7,96 %  
51-6543,54 %3,54 %  
nad 6510,88 %0,88 %  

Graf

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6658,41 %58,41 %  
středoškolské s maturitou3430,09 %30,09 %  
vyšší odborné97,96 %7,96 %  
základní32,65 %2,65 %  
středoškolské bez maturity10,88 %0,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Navštívil/a jste Francii?

  • odpověď ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Plánujete Francii navštívit v budoucnu?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Plánujete Francii navštívit v budoucnu?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi neměl/a jsem zatím příležitost na otázku 15. Z jakého důvodu jste dosud nenavštívil/a Francii? (možno více odpovědí)

11. Plánujete návštěvu Francie zopakovat?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi příroda na otázku 25. S jakými druhy trávení času si Francii spojujete? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní aktivity na otázku 25. S jakými druhy trávení času si Francii spojujete? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi geografická poloha na otázku 26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sport na otázku 26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní na otázku 24. O jaký typ zájezdu byste při cestě do Francie měl/a zájem? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x na otázku 12. Kolikrát jste Francii navštívil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 12. Kolikrát jste Francii navštívil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní dovolená na otázku 16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva příbuzných a známých na otázku 16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poznávací pobyt na otázku 16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tištěné publikace, průvodce, katalogy na otázku 18. Odkud jste získala informace o Francii před cestou? (možno více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen/á na otázku 19. Jak byste ohodnotil/a spokojenost ve Francii?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi a) image destinace=2 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi b) jazyk=2 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi f) způsob dopravy=1 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi g) vzdálenost=1 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi g) vzdálenost=4 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)

14. Plánujete Francii navštívit v budoucnu?

  • odpověď ano:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi neměl/a jsem zatím příležitost na otázku 15. Z jakého důvodu jste dosud nenavštívil/a Francii? (možno více odpovědí)

16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)

  • odpověď poznávací pobyt:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tištěné publikace, průvodce, katalogy na otázku 18. Odkud jste získala informace o Francii před cestou? (možno více odpovědí)

18. Odkud jste získala informace o Francii před cestou? (možno více odpovědí)

  • odpověď internet:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi f) způsob dopravy=3 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)

25. S jakými druhy trávení času si Francii spojujete? (možno více odpovědí)

  • odpověď kultura a historie (včetně památek):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi poznávací na otázku 24. O jaký typ zájezdu byste při cestě do Francie měl/a zájem? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tištěné publikace, průvodce, katalogy na otázku 18. Odkud jste získala informace o Francii před cestou? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi h) množství atraktivit=2 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poznávací pobyt na otázku 16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi geografická poloha na otázku 26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kombinovaný na otázku 24. O jaký typ zájezdu byste při cestě do Francie měl/a zájem? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x na otázku 12. Kolikrát jste Francii navštívil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen/á na otázku 19. Jak byste ohodnotil/a spokojenost ve Francii?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kultura, zvyky, tradice, památky na otázku 26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi a) image destinace=1 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi d) bezpečnost=2 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi gastronomie na otázku 26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)

26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)

  • odpověď kultura, zvyky, tradice, památky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi b) jazyk=2 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi a) image destinace=2 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi geografická poloha na otázku 26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi f) způsob dopravy=3 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi g) vzdálenost=3 na otázku 13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Za jakým účelem cestujete? (možno více odpovědí)

2. Jakou formu organizace zájezdu nejčastěji volíte?

3. Jaké cestování upřednostňujete? (možno více odpovědí)

4. V jakém období převážně cestujete?

5. Jakému způsobu dopravy do destinace dáváte přednost?

6. Jakou formu ubytování preferujete?

7. Jaké typy zájezdu preferujete?

8. Jakou délku pobytů preferujete?

9. Co se Vám vybaví, když se řekne Francie?

10. Navštívil/a jste Francii?

11. Plánujete návštěvu Francie zopakovat?

12. Kolikrát jste Francii navštívil/a?

13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)

14. Plánujete Francii navštívit v budoucnu?

15. Z jakého důvodu jste dosud nenavštívil/a Francii? (možno více odpovědí)

16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)

17. V jaké oblasti/oblastech jste konkrétně byl/a?

18. Odkud jste získala informace o Francii před cestou? (možno více odpovědí)

19. Jak byste ohodnotil/a spokojenost ve Francii?

22. Doporučil/a byste svému známému cestu do Francie?

24. O jaký typ zájezdu byste při cestě do Francie měl/a zájem? (možno více odpovědí)

25. S jakými druhy trávení času si Francii spojujete? (možno více odpovědí)

26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)

27. S jakou reklamou či upoutávkou na trávení času ve Francii jste se setkal/a, kde?

28. Vaše pohlaví:

29. Váš věk:

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Za jakým účelem cestujete? (možno více odpovědí)

2. Jakou formu organizace zájezdu nejčastěji volíte?

3. Jaké cestování upřednostňujete? (možno více odpovědí)

4. V jakém období převážně cestujete?

5. Jakému způsobu dopravy do destinace dáváte přednost?

6. Jakou formu ubytování preferujete?

7. Jaké typy zájezdu preferujete?

8. Jakou délku pobytů preferujete?

9. Co se Vám vybaví, když se řekne Francie?

10. Navštívil/a jste Francii?

11. Plánujete návštěvu Francie zopakovat?

12. Kolikrát jste Francii navštívil/a?

13. Jak důležitá jsou pro Vás tato kritéria pro výběr návštěvy destinace Francie? (oznámkujte 1-4, kdy : 1-nejvíce podstatné,2 - podstatné, 3 - méně podstatné, 4- nepodstatné)

14. Plánujete Francii navštívit v budoucnu?

15. Z jakého důvodu jste dosud nenavštívil/a Francii? (možno více odpovědí)

16. Jaký byl účel Vaší cesty? (možno více odpovědí)

17. V jaké oblasti/oblastech jste konkrétně byl/a?

18. Odkud jste získala informace o Francii před cestou? (možno více odpovědí)

19. Jak byste ohodnotil/a spokojenost ve Francii?

22. Doporučil/a byste svému známému cestu do Francie?

24. O jaký typ zájezdu byste při cestě do Francie měl/a zájem? (možno více odpovědí)

25. S jakými druhy trávení času si Francii spojujete? (možno více odpovědí)

26. Z jakého důvodu byste Francii navštívil/a? (možno více odpovědí)

27. S jakou reklamou či upoutávkou na trávení času ve Francii jste se setkal/a, kde?

28. Vaše pohlaví:

29. Váš věk:

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slabá, R.Analýza cestovního ruchu destinace Francie (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://29057.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.