Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivní bakalářka

Pivní bakalářka

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Robin Kameníček
Šetření:16. 05. 2009 - 18. 05. 2009
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento průzkum má za cíl zjistit pro účely mé bakalářské práce znalost a preference spotřebitelů všech kategorií v oblasti českého trhu s pivem. Průzkum je anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte 3 značky, které se vám jako první vybaví, když se řekne pojem české pivo (v pořadí, jak vám přijdou na mysl)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plzeň, gambrinus, kozel56,67 %6,67 %  
Plzeň, Gambrinus, Staropramen34 %4 %  
plzeň, budvar, gambrinus22,67 %2,67 %  
Pilsner Urquell, Budvar, Gambrinus11,33 %1,33 %  
Pilsner Urquell,Braník,Gambrinus11,33 %1,33 %  
Kozel, Gambac, Plzen (hohoho)11,33 %1,33 %  
Pilsner, Budvar, Krušovice11,33 %1,33 %  
Plzeň, Staropramen, Svijany11,33 %1,33 %  
plzen,budvar,gambac11,33 %1,33 %  
pilsner urquel, gambrinus, velkopopovický kozel11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi Svijany, Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell
Gambrinus, Pilsner Urquell, Budejovicky Budvar
Budweiser Budvar, Pilsner Urquell, Samson Budweise
Plzeň, Gambrinus, Svijany
plzeň,braník,gambrinus,
Pilsner Urquell, Velkopopovický kozel, Budvar...
gambrinus, plzen, budvar
Pilsner Urquell, Staropramen, Gambrinus
Pilsner Urquell, Gambrinus, Budweiser Budvar
Pilsner Urquell, Staropramen, Kozel
Budvar, Plzeňský prazdroj, Svijany
Gambrinus, Plzeň, Staropramen
pilsner urquell, kozel, pivovarský dvůr chyně
Pilsner Urquell, Budějovický Budvar, Staropramen
Prazdroj, Straropramen,Lobkowicz
Pilsner Urquell, Budweiser Budvar, Radegast
Radegast,Ostravar,Plzeň
Plzeň Budvar Gambrinus
Radegast, Pilsner Urquell, Starobrno
radegast, pilsner urquel, staropramen
Pilsner Urguell, Radegast, Bráník
Plzeň, Gambrinus, Dačícký
Pilsner Urquell, Krušovice, Braník
pilsner, budvar, braník
Svijany, Radegast, Starobrno
Krakonoš, Hoegaarden. Kozel
Radegast, Starobrno, Kozel
Plzeň, Gambáč, Stella
plzeň budvar kozel
braník,pilsner urquell, gambrinus
Plzeň Smíchov Budvar
Radegast,Staropramen,Ostravar
Pilsner, Ostravar, Radegast
pilsner, kozel, gambrinus
žízeň, kamarádi, kýta
Pilsner Urquell; Staropramen; Svijany
Starobrno, Gambrinus, Černá hora
G , Budvar , Pilsner
gambriuns, staropramen, pilsner urqel
plzeň, kozel, gambrinus
Pilsner Urquel, Bernard, Chodovar
gambrinus, zlatopramen, kozel
Plzeň,Bernard,Smíchov
Svijany, Gambrinus, Pillsner Urquel
hostan, pilsner urquell, gambrinus
Plzensky Prazdroj, Budejovicky Budvar, Cerna Hora
Ostravar Prazdroj Radegast
Plzen, Budvar, Staropramen
Černá Hora, Zubr, Litovel
svetozor, plzen, gambac
pilsner urquell,gambrinus,staropramen
pilsner, starobrno, staropramen
kozel branik budvar
Gambrinus, Staropramen, Kozel
pilsner urquell,gambrinus,branik
Plzaň, Gambrinus, Radegast
plzeň, popovický kozel
gambrinus, budvar, staropramen
5877,33 %77,33 % 

Graf

2. Pijete-li alespoň jednou za čas pivo, uveďte 2 značky, které jsou vaše nejoblíbenější, které volíte nejčastěji.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plzeň, kozel45,33 %5,33 %  
Gambrinus, Plzeň22,67 %2,67 %  
Svijany, Kozel22,67 %2,67 %  
Pilsner Urquell, Braník11,33 %1,33 %  
Pilsner Urquell,Braník11,33 %1,33 %  
kozel cerny.11,33 %1,33 %  
Budvar, Pilsner11,33 %1,33 %  
Staropramen, Svijany 11,33 %1,33 %  
plzen,gambrinus11,33 %1,33 %  
černý kozel, quiness11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell
Gambrinus, Pilsner Urquell
Pilsner Urquell, Budweiser Budvar
Plzeň, Desperado
plzeň,svijany
Prazdroj, Kozel...
hoegaarden, heineken
Kozel, Plzeň
Plzen, Gambac
Pilsner Urquell, Staropramen
Plzen, Budvar
Staropramen, Pilsner Urquell
plzeň, gambrinus
pilsner u., kozel
Svijany, Bernard
Prazdroj - 12° nebo Grambrinus 10°
Budweiser Budvar, Master
Radegast,Ostravar
Plzeň, Staropramen 11
Radegast, Starobrno
kozel - černé pivo, radegast - světlé pivo
plzeňský
Gambrinus, Dačícký
Pilsner Urquell, Gambrinus
nepiju
Svijany, Gambrinus
Hoegaarden, Kozel
Radegast, Staropramen
Plzeň, Stella
plzeň kozel
braník, pilsner urquell
Smíchov Pardál
Radegast,Baron Trenck
Plzeň, Ostravar
kozel, janáček
Braník, Plzeň
Pilsenr Urquell; Radegast Birel
Pivo si dávám minimálně, zn. Gambrinus
Čenej kozel, Gambrinus
G, Pilsner
gambrinus, staropramen
Pilsner Urquel, Bernard
gambrinus, zlatopramen
Plzeň,Bernard
hostan, krušovice
Plzensky Prazdroj, Cerna Hora
Ostravar Radegast
nepiju, když už tak podle toho, co kde mají
Černá Hora, Zubr
Plzeň, Braník
svetozor, granat
staropramen,pilsner urquell
staropramen, janáček
Plzeň jen Plzeň
svijany budvar
Gambrinus, Kozel
plzen,plzen
Radegast Birell, Plzeň
nepiju vůbec
gambrinus, pilsner
6080 %80 % 

Graf

3. Kupujete při svátečních příležitostech (například na vánoční svátky) jinou značku piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5978,67 %78,67 %  
Ano1621,33 %21,33 %  

Graf

4. Pokud ano, kterou ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeň212,5 %2,67 %  
Bernard,Svijany,Edelweiss16,25 %1,33 %  
Irský Guinness16,25 %1,33 %  
Heineken, Guiness, Svijany, Stella Artois16,25 %1,33 %  
Master16,25 %1,33 %  
Pilsner Urqiell16,25 %1,33 %  
Heineken16,25 %1,33 %  
staropramen braník 16,25 %1,33 %  
Bernard16,25 %1,33 %  
pilsner16,25 %1,33 %  
ostatní odpovědi tak různě
Guiness, Hoegarden
gambrinus
pilsner u.
ruzne speciality
531,25 %6,67 % 

Graf

5. Víte, která česká značka piva je sponzorem a generálním partnerem Českého olympijského týmu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2026,67 %26,67 %  
Pilsner Urquell1317,33 %17,33 %  
plzen810,67 %10,67 %  
Nevím810,67 %10,67 %  
Pilsner?22,67 %2,67 %  
pilsner22,67 %2,67 %  
prazdroj22,67 %2,67 %  
gambrinus?22,67 %2,67 %  
Gambrinus22,67 %2,67 %  
Pilsen urquell11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi Ze by Plzen?
asi Plzeňský Prazdroj
netuším
vím
krušovice??
ne. Gambrinus?
??? Pilsner Urquell???
Budvar
Pilsner Uquell
staropramen?
staropramen
pilsner u.
No Plzeň přece
ano
Plzeňský Prazdroj
1520 %20 % 

Graf

6. Vzpomenete si, která značka byla sponzorem pořadu Jana Krause Uvolněte se, prosím... ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4661,33 %61,33 %  
Nevím79,33 %9,33 %  
Pilsner Urquell56,67 %6,67 %  
plzen22,67 %2,67 %  
Krušovice22,67 %2,67 %  
královský pivovar Krušovice11,33 %1,33 %  
Gambrinus??11,33 %1,33 %  
Nemam tucha11,33 %1,33 %  
Staropramen11,33 %1,33 %  
asi Pžeňský Prazdroj11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi Nevzpomínám si
vzpomenu
netušim
nemám televizi nevim
nevím, na to se nedívám...
Gambrinus
Kozel
plzen?
810,67 %10,67 % 

Graf

7. Uveďte 2 slova, která podle vás nejlépe vystihují charakter značky Pilsner Urquell (ne, jak vnímáte chuť piva, ale značku Pilsner Urquell)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita, chuť22,67 %2,67 %  
tradice, kvalita22,67 %2,67 %  
plzeňský prazdroj22,67 %2,67 %  
rodinné stříbro22,67 %2,67 %  
nevim22,67 %2,67 %  
tradiční, vynikající11,33 %1,33 %  
delikátní,vyjimecne11,33 %1,33 %  
kvalitni, horky11,33 %1,33 %  
kvalita, tradice11,33 %1,33 %  
Tradice, Známost11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi hořká chuť
horka chut
neni to česky
Drahá, kvalitní
jedinecnost, historie
není špatné
kvalitní pivo
tradiční, prestižní
spolehlivost, cílevědomí
prosperita, dynamika...
svetovy
české, kvalita
Lahodna a osvezujici
pevná tradice
hořkost, síla
kvalita, národní
tradiční ležák
kvalita, reprezentace
vyšší standard
dobrý kvalitní design
Plzeň, kvalita
..... stará známá
Prémiová, kvalitní
oblíbené pivo,dražší
kvalita, nadstandart
kvalita, zelená
tradice, šíře
tradiční, kvalitní
kvalita, světovost
světová, žádaná
kvalitní dobrota
tradice a kvalita
Česká tradice
Plzeň,kvalita
luxusní, prestižní
hořkost, tradice
Zlatá báseň
Populární v zahraničí
dobrý, :)
nehořká kvalitní
odlišující se název,
poctivá, ...
luxus, kvalita
stabilita, kvalita
Světová, Známá
česká kvalita
Kvalita, Vyssi cena
České zlato
reklama, sklenice
studený hořký
Němci pobóchaní (to pivo je fakt kentus:))
kvalita, věhlasnost
lepsi, kvalita
domov,Plzeň
zelená a zlatá
vynikající, neodolatelná
barevna
světová, tradiční
nejlepsi pivo
český, tradiční
6080 %80 % 

Graf

8. Uveďte prosím svou věkovou kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let5472 %72 %  
26 - 35 let912 %12 %  
36 - 45 let810,67 %10,67 %  
46 let a více45,33 %5,33 %  

Graf

9. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4053,33 %53,33 %  
Muž3546,67 %46,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Vzpomenete si, která značka byla sponzorem pořadu Jana Krause Uvolněte se, prosím... ?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Víte, která česká značka piva je sponzorem a generálním partnerem Českého olympijského týmu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

3. Kupujete při svátečních příležitostech (například na vánoční svátky) jinou značku piva?

5. Víte, která česká značka piva je sponzorem a generálním partnerem Českého olympijského týmu?

6. Vzpomenete si, která značka byla sponzorem pořadu Jana Krause Uvolněte se, prosím... ?

8. Uveďte prosím svou věkovou kategorii:

9. Pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

3. Kupujete při svátečních příležitostech (například na vánoční svátky) jinou značku piva?

5. Víte, která česká značka piva je sponzorem a generálním partnerem Českého olympijského týmu?

6. Vzpomenete si, která značka byla sponzorem pořadu Jana Krause Uvolněte se, prosím... ?

8. Uveďte prosím svou věkovou kategorii:

9. Pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kameníček, R.Pivní bakalářka (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://2931.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.