Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost McDonald´s

Společenská odpovědnost McDonald´s

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Vaňková
Šetření:24. 03. 2013 - 29. 03. 2013
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:65,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

 

 

jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a pokud patříte mezi zákazníky McDonald´s, ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku (2-3 minuty), který se týká společenské odpovědnosti této firmy.

 

Předem děkuji za Váš čas

Kateřina Vaňková

 

Odpovědi respondentů

1. Jsem zákazníkem fastfoodových řetězců McDonald´s:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6775,28 %75,28 %  
Ne2224,72 %24,72 %  

Graf

2. Společnost McDonald´s považuji za společensky odpovědnou firmu, protože vytváří takové aktivity, které jsou čistě dobrovolné a charakteristické tím, že jdou nad rámec povinností daných zákonem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím/nedovedu posoudit3247,76 %35,96 %  
Spíše souhlasím1116,42 %12,36 %  
Spíše nesouhlasím1116,42 %12,36 %  
Souhlasím913,43 %10,11 %  
Nesouhlasím45,97 %4,49 %  

Graf

3. Když se řekne McDonald´s, vybaví se mi tyto společensky odpovědné aktivity (charita, akce pro děti,…)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

...

akce pro děti

akce pro děti

akce pro děti

akce pro děti

akce pro děti, např. McDonalds Cup a další sportovní aktivity pro děti a mládež

akce pro děti, oslavy

aktivyty zadne, al u slova mekac vidim hned vedle obezitu.

Děti, ale jen vrámci jejich prospěchu.

Detske akce, sportovni akce

Detske aktivity

fotbal

Fotbal (vtipné)

fotbalovy turnaj pro stredoskolaky

fotbalový turnaj pro ZŠ

Hlavně snaha o kvalitu a čerstvost potravin. Zákazník na prvním místě!

http://www.funpeak.com/funnypics/scary-ronald-mcdonald.jpg

charita

charita

Charita, sportovní akce pro děti.

jídlo

McDonald's Cup

možná ochrana ŽP

ne

ne

neviem

nevybaví

nevybaví se mi nic - jediná akce pro děti snad hračky v Happy Meal

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic se mi nevybaví

Nic se mi nevybaví

Nic takového se mi nevybavuje.

nic z toho

O ničem nevím.

o žádných nevím

O žádných nevím, chodíme do Mc, ale spíše bych raději nechodila... jenže na výletě manželovi nezabráním... tak jdu s ním.

podpora sportu

Přiznám se, že se mi toho moc nevybaví. Možná nějaká podpora pro dětské domovy, postižené , ale asi jen lokálně.

Ronald Mc donald, dětské narozeninové párty, charita

Ronald McDonald´s Charity, celorepublikový fotbalový turnaj McDonald´s Cup, dny otevřených dveří, McHappy Day, předání části tržby z prodeje hranolek za určitý den na charitativní účely

sponozoring

Sponzoring detskych soutezi (fotbal na zs)

Sportovní sponzorství.

sportvní akce pro děti ( Mc´Donald cup)

vůbec nic

vybaví se mi jídlo a obezita

Zadna se mi nevybavi

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné.

4. McDonald´s na mě působí jako firma, která se stará o své životní prostředí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše nesouhlasím2029,85 %22,47 %  
Spíše souhlasím1725,37 %19,1 %  
Nevím/nedovedu posoudit1623,88 %17,98 %  
Nesouhlasím811,94 %8,99 %  
Souhlasím68,96 %6,74 %  

Graf

5. Jako zákazník McDonald´s se zapojuji do aktivit, které McDonald´s pořádá.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6495,52 %71,91 %  
Ano34,48 %3,37 %  

Graf

6. Jako zákazník McDonald´s jsem slyšel/a o těchto společensky odpovědných aktivitách.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná3755,22 %41,57 %  
McDonald´s Cup2740,3 %30,34 %  
Ronald McDonald House charity45,97 %4,49 %  
Projekt Elektromobility11,49 %1,12 %  
McDonald´s Agriculture Assurance Programme11,49 %1,12 %  
Marine Stewardship Council11,49 %1,12 %  
Rainforest Alliance11,49 %1,12 %  

Graf

7. McDonald´s se podle mého názoru chová společensky odpovědně ke svým zaměstnancům.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím/nedovedu posoudit3146,27 %34,83 %  
Spíše nesouhlasím1725,37 %19,1 %  
Spíše souhlasím1116,42 %12,36 %  
Nesouhlasím57,46 %5,62 %  
Souhlasím34,48 %3,37 %  

Graf

8. Společnost McDonald´s by měla vytvářet více společensky odpovědných aktivit pro své zákazníky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím/nedovedu posoudit2537,31 %28,09 %  
Spíše souhlasím1420,9 %15,73 %  
Souhlasím1319,4 %14,61 %  
Spíše nesouhlasím811,94 %8,99 %  
Nesouhlasím710,45 %7,87 %  

Graf

9. Společnost McDonald´s se oproti jiným fastfoodovým řetězcům (KFC, Burger King, ..) chová ke svým zákazníkům zodpovědněji.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím/nedovedu posoudit2537,31 %28,09 %  
Spíše nesouhlasím1725,37 %19,1 %  
Nesouhlasím1217,91 %13,48 %  
Spíše souhlasím1116,42 %12,36 %  
Souhlasím22,99 %2,25 %  

Graf

10. Když se rozhoduji, který fastfood navštívím, otázka jeho společenské odpovědnosti je pro mne důležitá.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesouhlasím5886,57 %65,17 %  
Souhlasím913,43 %10,11 %  

Graf

11. Restaurace McDonald´s navštěvuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně a méně4668,66 %51,69 %  
1x za 14 dní1420,9 %15,73 %  
2-3x týdně45,97 %4,49 %  
4x týdně a více22,99 %2,25 %  
1x týdně11,49 %1,12 %  

Graf

12. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4668,66 %51,69 %  
Muž2131,34 %23,6 %  

Graf

13. Můj věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let3349,25 %37,08 %  
26-35 let1826,87 %20,22 %  
15-20 let710,45 %7,87 %  
36 a více let68,96 %6,74 %  
Méně než 15 let34,48 %3,37 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Když se rozhoduji, který fastfood navštívím, otázka jeho společenské odpovědnosti je pro mne důležitá.

  • odpověď Nesouhlasím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše souhlasím na otázku 2. Společnost McDonald´s považuji za společensky odpovědnou firmu, protože vytváří takové aktivity, které jsou čistě dobrovolné a charakteristické tím, že jdou nad rámec povinností daných zákonem.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 12. Jsem:

11. Restaurace McDonald´s navštěvuji:

  • odpověď 1x měsíčně a méně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše souhlasím na otázku 8. Společnost McDonald´s by měla vytvářet více společensky odpovědných aktivit pro své zákazníky.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem zákazníkem fastfoodových řetězců McDonald´s:

2. Společnost McDonald´s považuji za společensky odpovědnou firmu, protože vytváří takové aktivity, které jsou čistě dobrovolné a charakteristické tím, že jdou nad rámec povinností daných zákonem.

4. McDonald´s na mě působí jako firma, která se stará o své životní prostředí.

5. Jako zákazník McDonald´s se zapojuji do aktivit, které McDonald´s pořádá.

6. Jako zákazník McDonald´s jsem slyšel/a o těchto společensky odpovědných aktivitách.

7. McDonald´s se podle mého názoru chová společensky odpovědně ke svým zaměstnancům.

8. Společnost McDonald´s by měla vytvářet více společensky odpovědných aktivit pro své zákazníky.

9. Společnost McDonald´s se oproti jiným fastfoodovým řetězcům (KFC, Burger King, ..) chová ke svým zákazníkům zodpovědněji.

10. Když se rozhoduji, který fastfood navštívím, otázka jeho společenské odpovědnosti je pro mne důležitá.

11. Restaurace McDonald´s navštěvuji:

12. Jsem:

13. Můj věk je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem zákazníkem fastfoodových řetězců McDonald´s:

2. Společnost McDonald´s považuji za společensky odpovědnou firmu, protože vytváří takové aktivity, které jsou čistě dobrovolné a charakteristické tím, že jdou nad rámec povinností daných zákonem.

4. McDonald´s na mě působí jako firma, která se stará o své životní prostředí.

5. Jako zákazník McDonald´s se zapojuji do aktivit, které McDonald´s pořádá.

6. Jako zákazník McDonald´s jsem slyšel/a o těchto společensky odpovědných aktivitách.

7. McDonald´s se podle mého názoru chová společensky odpovědně ke svým zaměstnancům.

8. Společnost McDonald´s by měla vytvářet více společensky odpovědných aktivit pro své zákazníky.

9. Společnost McDonald´s se oproti jiným fastfoodovým řetězcům (KFC, Burger King, ..) chová ke svým zákazníkům zodpovědněji.

10. Když se rozhoduji, který fastfood navštívím, otázka jeho společenské odpovědnosti je pro mne důležitá.

11. Restaurace McDonald´s navštěvuji:

12. Jsem:

13. Můj věk je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaňková, K.Společenská odpovědnost McDonald´s (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://29613.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.