Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zdravý životní styl

Zdravý životní styl

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Václav Rambousek
Šetření:31. 03. 2013 - 08. 04. 2013
Počet respondentů:337
Počet otázek (max/průměr):27 / 25.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím Vás o vyplnění dotazníku, jehož výsledky použiji ve své bakalářské práci. Dotazník se týká zdravého životního stylu a komunikace této problematiky v médiích. 

 

Odpovědi respondentů

1. Která z možností podle Vás nejlépe vystihuje podstatu zdravého životního stylu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 4).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dodržovat pitný režim28083,09 %83,09 %  
Dodržovat pravidelný spánkový režim24372,11 %72,11 %  
Pravidelně sportovat na čerstvém vzduchu24171,51 %71,51 %  
Pravidelně jíst24071,22 %71,22 %  
Nekouřit21363,2 %63,2 %  
Jíst zdravě20861,72 %61,72 %  
Snažit se vyvarovat stresu13840,95 %40,95 %  
Pravidelně odpočívat9427,89 %27,89 %  
Nepít alkohol7823,15 %23,15 %  
Navštěvovat fitness a wellness centra205,93 %5,93 %  
Cvičit v posilovně195,64 %5,64 %  
Užívat vitaminy a potravinové doplňky102,97 %2,97 %  
Konzumovat biopotraviny, používat biokosmetiku...72,08 %2,08 %  

Graf

2. Denně vypiju:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 - 3 litry vody16950,15 %50,15 %  
1 - 1,5 litru vody12737,69 %37,69 %  
Do 1 litru vody4112,17 %12,17 %  

Graf

3. Na čerstvém vzduchu jsem denně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 3 hodiny17451,63 %51,63 %  
Do 1 hodiny14242,14 %42,14 %  
Více než 3 hodiny216,23 %6,23 %  

Graf

4. Sportujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22065,28 %65,28 %  
Ne11734,72 %34,72 %  

Graf

5. Sportujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V tělocvičně/posilovně17679,64 %52,23 %  
Venku15067,87 %44,51 %  

Graf

6. V pracovním týdnu spím v noci:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 - 8 hodin26277,74 %77,74 %  
Méně než 6 hodin4011,87 %11,87 %  
Více než 8 hodin3510,39 %10,39 %  

Graf

7. Jakou formou rádi relaxujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spánek22566,77 %66,77 %  
Scházení se s přáteli19758,46 %58,46 %  
Četba17752,52 %52,52 %  
Surfování na internetu17150,74 %50,74 %  
Pohyb16849,85 %49,85 %  
Sledování televize9829,08 %29,08 %  
Návštěva kina/divadla9628,49 %28,49 %  

Graf

8. Kouříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne24673 %73 %  
Ano9127 %27 %  

Graf

9. Kolik vykouříte cigaret?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5 denně2527,47 %7,42 %  
10 a více denně2426,37 %7,12 %  
0 - 5 týdně2224,18 %6,53 %  
5 - 10 denně2021,98 %5,93 %  

Graf

10. Pijete alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24071,22 %71,22 %  
Ne9728,78 %28,78 %  

Graf

11. Jaká je frekvence pití alkoholu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2x týdně18475,1 %54,6 %  
2 - 3x týdně4819,59 %14,24 %  
4x a více týdně135,31 %3,86 %  

Graf

12. Jíte zdravě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Stravuji se pravidelně a střídmě vs. Jím nepravidelně a někdy se přejídámalternativní-0.0031
Jím dostatek ovoce a zeleniny vs. Zeleninu a ovoce příliš nekonzumujialternativní-0.460.788
Jím maso vs. Jsem vegetariánalternativní-0.7390.454
Nakupuji biopotraviny vs. Nevěřím, že jsou biopotraviny kvalitnějšíalternativní0.4010.84
Stravuji se ve fastfoodech vs. Nenavštěvuji tato zařízeníalternativní0.5490.699
Naposledy jím v podvečerních hodinách vs. Jím i krátce před spánkemalternativní0.0860.993

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Užíváte vitaminy či jiné potravinové doplňky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19758,46 %58,46 %  
ano14041,54 %41,54 %  

Graf

14. Navštěvujete nějaká centra (wellness, fitness), ve kterých se na zdravý životní styl specializují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenavštěvuji19959,05 %59,05 %  
Příležitostně10230,27 %30,27 %  
Pravidelně3610,68 %10,68 %  

Graf

15. Jakým způsobem nejčastěji čerpáte informace z okolního dění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet33198,22 %98,22 %  
Okolí17652,23 %52,23 %  
Televize15144,81 %44,81 %  
Tisk10230,27 %30,27 %  
Rozhlas288,31 %8,31 %  

Graf

16. Máte pocit, že jste ovlivňováni reklamním sdělením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle toho, jestli mě zaujal produkt, který propaguje17752,52 %52,52 %  
Určitě ne7923,44 %23,44 %  
Podle toho, zda se mi reklama líbí6619,58 %19,58 %  
Reklama často ovlivňuje mé nákupní chování154,45 %4,45 %  

Graf

17. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (cereálie):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emco11132,94 %32,94 %  
nestlé4112,17 %12,17 %  
Müsli175,04 %5,04 %  
BeBe144,15 %4,15 %  
Nesquik 123,56 %3,56 %  
mixit82,37 %2,37 %  
emko72,08 %2,08 %  
Bona Vita72,08 %2,08 %  
bonavita72,08 %2,08 %  
fitness51,48 %1,48 %  
ostatní odpovědi Nesquick
nevim
corn flakes
cini minis
Nestle Fitness
-
Alnatura
Jordan's
Emco musli
corny
cheerios
Fitness od Nestle
nevzpomenu si
Bebe Dobré ráno
fit
Chocapic
mysli
Fruity Loops
Fit cereálie
Jordans
...
simi nynis
musli fit
ciniminies
fittnes
Emco Mysli
Tesco
cini minis :D
emcora
vločky
musli myslí na zdraví
horálky
Ciny Minis
Emco, Nestle
MaxiVita
kellog's
mysli/emco
Kellogg's
Bebe (každopádně cereálie nekupuji - dělám si vlastní)
Emko müslli
neskvik
?
Cherrios
Emco.
vitalinea
nequik
nestlé - nesquik
nesquik, bebe
Mussli tyčinak
zrno
CornFlakes, Mysli
cornflakes, mixit
Sun food
Bio line
Kelogg's
Vitalis
Granko
REJ s.r.o.
.
Stilla
fitnes
BioLinie
cerea
mixit.cz
Mismix
nic si nevybavuju
nevím, nejím to
Nestlé, Chocapic
Emco-Mysli
country life bio, nejím ale cereálie..jen vločky s klíčky:)
nic
TMAVY CHLEB
nesqik
Mussly
ProLinie
neznám
králík- neskvik
Muslli
10832,05 %32,05 % 

Graf

18. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (minerální voda):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mattoni9528,19 %28,19 %  
Magnesia5215,43 %15,43 %  
Rajec319,2 %9,2 %  
bonaqua257,42 %7,42 %  
dobrá voda257,42 %7,42 %  
Matoni185,34 %5,34 %  
Aquila113,26 %3,26 %  
matonni82,37 %2,37 %  
Poděbradka82,37 %2,37 %  
korunní61,78 %1,78 %  
ostatní odpovědi Toma
Hanácká Kyselka
Aqualinea
koruni
Vincentka
Toma Natura
evian
Magnesie
Aquilla
bonaqa
Hanácka
piju vodu z kohoutku, ale třeba... Rajec?
Natura
bonagva
nepiju
Odrášovka
prolinie
magnesium
becherovka
Magnesia, Mattoni
Fatra
Budiš
Matúšov prameň
mattony
ondrášovka
Aquila.
Mitická (slovenská)
Bonqua
aquilla, dobrá voda
studánka pramenitá
Aquila Aqualinea
Zlatá studňa
aqila
Aquilla, nekupuji
MAGNEZIE
magnasia
perrier
5817,21 %17,21 % 

Graf

19. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (jogurt):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activia5716,91 %16,91 %  
jogobella3610,68 %10,68 %  
Danone3610,68 %10,68 %  
jogobela216,23 %6,23 %  
Hollandia164,75 %4,75 %  
Yoplait154,45 %4,45 %  
florian154,45 %4,45 %  
holandia123,56 %3,56 %  
Olma92,67 %2,67 %  
Muller82,37 %2,37 %  
ostatní odpovědi Dobrá Máma
choceňský
Zvolenský
Kunín
Yople
selský
Yogobella
mlékárna valašské meziříčí
Müller Mix
Yogobela
Madeta
cavalier
Pribináček
monte
aktivia
Lipánek
jihočeský
Nevím
Danonne
Zott
Yoplé (sry, nevím, jak to napsat)
Naše Bio
billa
Jo
Zvolenský jogurt
Max
Danone1
bílý jogurt kunín
kunín - bílý
activia
Acitivia
Acivia
Boni
Selský (Hollandia) - jiný nejím
danone activia
Holandský jogurt
muler
Danone.
Kostík
Milko
ehrmann
jogurt bílý
Choceňslý jogurt
holandský
jogobella, activia
Aktivie
Holandie
Klasik
Hollandia Biely
,
Jogoella
K-classic
joya
Pilos
Jihočeský jogurt
choceňské jogurty
jogurt klasik
Radonice
actimel
valašský
bio
Valašský jogurt
fantazie
ten puding
choceňský, všechny druhy
Řecký jogurt
joplait
joplé
soja
Emco
provamel
11233,23 %33,23 % 

Graf

20. Uveďte 1 - 3 kampaně týkající se zdravého životního stylu, se kterými jste s v médiích setkali:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3911,64 %11,57 %  
BeBe Dobré ráno308,96 %8,9 %  
Activia154,48 %4,45 %  
bebe102,99 %2,97 %  
-92,69 %2,67 %  
nevzpomínám si82,39 %2,37 %  
jste to co jíte41,19 %1,19 %  
Hnutí za dobrou snídani30,9 %0,89 %  
...30,9 %0,89 %  
Bebe dobré ráno,30,9 %0,89 %  
ostatní odpovědi Jste to, co jíte
nevzpomenu si
Bebe Dobré ráno, Activia
bebe, activia
nepamatuji si
žádná
žádná mě nenapadá
STOB
Žádné
všechno na hubnutí :-)
Danone Activia, Bebe dobré ráno, Actimel
pro linie - poděbradka, bebe dobré ráno, rama
Bebe, ale to len preto že som si omylom prečítal ďalšiu otázku skôr :D vpohodovosti
Mysli na zdraví
Super size me (Dokument o Mekáči), na další si bohužel nevzpomenu
bebe dobré ráno, danone activia,
upřímně ... asi jen ty BeBe ... Activia?
nevzpomínám si, možná nějaké jogurty, ale ne konkrétní kampaně
kampan jogurtu activia, bebečka
biopotraviny, cviceni
bebe dobre rano, ovoce ve skolach, nevim
reklama na cerealie emco, bebe dobré ráno
Žluté dny, Activia Můj plán
poděbradka
BeBe Dobré ráno, Mix It,
activia - zažívání, margarín flora - cholesterol
nevzpomnám se, že bych se s nějakou takovou kampaní setkala
Bebe za dobrou snídani
Nevybavuji si žádnou.
jste to co jíte, a dál nevím.
pite vodu z vodovodu
Flora - zdravé srdce, BeBe Dobré ráno
nepamatuju se
Jste to, co jíte,
activia, bebe dobre rano,
Žij zdravě
Adidas Boost
activia reklama...
Bebe ,
aquila, musli (mysli), dobra voda
activia , bebe dobré ráno
activia,actimel
Nevybavím si ani jednu
Bebe, nestle cerealie, korunní ?
BeBe Dobré ráno - zdravá snídaně
???
kampaň Activia, kampaň proti fajčeniu, kampaň Health Living and Diabetes
cerealie fitness, maslo flora, vitaminy centrum
Bebe dobré ráno, Aktivia
Ryba domácí, Activia, bebe dobré ráno
activia jogurt s planem stravovani, mini bebe dobre rano - snidane
activia, actimel
BeBe Dobré ráno – Hnutí za dobrou snídani
Reklama na Activii, reklama na Dobrou Vodu a Rajec
aquila prolinie, bebe dobre rano
nevím, nepamatuji si
Bonavita,
zdravý životní styl s Bebe dobré ráno, Actimel
Deň narcisov, Actimel - probiotiká
Activia,
nemůžu si vzpomenout
bebe, hnutí za zdravou snídani
Bebe fobre rano hnutie za ranajky
activia&bifidus esencis
Cereálie Fitness
aktivia? nevim
s žádnou jsem se nesetkala, pouze s komerční propagací "zdravých" výrobků, které ve skutečnosti tak zdravé nejsou, například přeslazené BeBe...
Manger-bouger (FR), Fair trade snídaně, Meatless Monday
nevím nebo nerozumím otázce - stob(stop obezitě?)
nikdy jsem žádnou kampaň za opravdový životní styl neviděla - zmíněné Bebe opravdu do zdravého životního stylu nepatří
Activia, Bebe dobré ráno, Emco
Bebe, Emco, Activia
BEBE, Emko
Granko - ráno robí deň
nevim, mne se ty reklamy pletou
Nike běh v Praze, Spartan race
BB cereálie
Bebe, Activia, Rama
nestretla...
nesetkala jsem se
Activia, propagace Bio sortimentu řetězců,
Bebe - snídaně, Fitness BBC - billboardy, bigboardy
fííí, nevím...
Okrem toho bebe asi nic co by bolo zapametatelne.
aquilla - zdravější - krásnější, další nevím
upřímně tomu v mediích nevěnuji moc pozornost, je to podle mě všude....asi Activia výrobky:-))
flora pro zivot
Reklama na cereálie Nesquik, reklama na BeBe, reklama na margarín Flora.
nic
activia, bebe
žádnou si nevybavuji
neznám žádné
vím co jím
reklama na mattoni
Nesquik cereálie,
bebe susenky, cerealie na stihlou linii
Nutella
bebe dobré ráno, hervis půlmaraton
Na actimel, na welness pobyty a na svičební přístroje
Activia - plán, BeBe - dobré ráno
reklama na cereálie, reklama na Bebe Dobré ráno, reklama na minerální vodu Mattoni
Bebe, Activia, Mattoni
na jogurt activie
Ne, ne, ne - neumím to, nepamatuji si takové věci, vyhýbám se jim.
rajec, bebe dobré ráno, nestlé fitness
pořad Jste to co jíte, STOB
Den bez tabáku, Hnutí za dobrou snídani
Hnutí za dobrou snídani, Actimel
bebe dobrá ráno tatranky energie sbalená na cesty
nevybavuji si zadnou
bílý jogurt a jeho účinky na zažívání
nic si nevybavuju
cvičení-doma
nenapadá mě
den zdraví
nepamatuji si na žádnou kampaň, kromě reklam prosti kouření
kampaní je ale moc jim nevěřím, jde jim o vlastní reklamu (activia, cereálie fitness)
Flora, Fitness cerealie,
Reebok
bebe- bebe, aktivie
Activia, Bebe dobré ráno, Actimel
Podpora sportu
activia, aquilla
Activie
activia - zažívání v pohodě, bebe dobré ráno
Jste to co jíte, STOB
nic se mi nevybavuje
Activia - ploche bruško
do práce na kole
,,,
Cože? To existuje
FitnessBlender, BeFit
Dny zdraví
bebe dobré ráno a jinak nic
jste to co jíte, pod pokličkou
Activia, Dobrá voda
Bebe, cereálie Fitness
actimel, kampan na pitie mlieka, kampan na pitie vody
matoni
flora, rama, mleko
krabičkové diety
Activia, Aquila, Bebe
peta kampaně
Těstoviny od Havlíčka
reklamy na džusy, bebe, mléčné výrobky ...
stobklub , yesneyes ..
Activia a trávení
zdravá pětka, klub zdraví VZP, vím co jím
Stobklub, Fitness - cerealie něco takového mají
nevybavím si ani jednu týkající se opravdu životního stylu
hnutie za dobré raňajky
nedívám se na televizi
hnutí za dobrou snídani od BEBE dobré ráno a Pochod Avon proti rakovině
Bebe Dobré ráno, Vitalinea, Emco cereálie a ovesné kaše
STOB, exSmokers
actimel, bebe, activia
nepamatuji se
5 a day, Miluj své srdce
nevím vůbec
reklama, pořad jste co jíte
Žádná mě teď nenapadá
---
hubneme s...
Avon-pochod proti rakovině
reklama
Nike, Activia, farmářské trhy
Žádné takové, která by mě zaujala jsem si nevšimla. Informace o zdravém ŽS čerpám z knih!
bio jogurty
Korunní voda - televize, activia jogurty - televize
aktivia,colafit
Jste to, co jíte.
nesnasim reklamy
POLSKE POTRAVINY
Tablety Centrum, reklamy na různé druhy müsli.
activia, pure jatomi
Bebe dobré ráno, actimel - zvýšení imunity
Bebe dobre rano, Rama, Flora
bebe dobrá snídaně
netusim
Bebe Hnutí za doboru snídani
na žádné si nevzpomenu
Vím co jím, istob
bebe dobré ráno, actimell
Snídaně s Bebe Dobré ráno
bebe, aktivia
TV nesleduji
naturhouse
Reklama na Activii
nic mě teď nenapadá
reklamy na posilovny, vyzivove poradenstvi
plakaty na fitka v metru, dobra voda v tv
Activia, Emco, Bebe Dobré ráno
holmes place
žádné nevystihují přímo zdravý životní styl, spíše se jedná o loby značek
Neviem
danone zdravá plán
veganské samolepky ve městě
bifidus
nevybavuju si
21162,99 %62,61 % 

Graf

21. Znáte reklamní kampaň BeBe Dobré ráno – Hnutí za dobrou snídani?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano31894,36 %94,36 %  
Ne195,64 %5,64 %  

Graf

22. Ze kterých médií tuto kampaň znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní spoty30194,36 %89,32 %  
Internet4815,05 %14,24 %  
Inzerce v časopisech a novinách4112,85 %12,17 %  
In-store (propagace výrobku přímo v místě prodeje)268,15 %7,72 %  

Graf

23. Dokážete krátce popsat, co je hlavním sdělením této kampaně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

měli bychom pravidelně snídat a jíst cereálie, neboť cereálie jsou zdravé a zasytí (na celé dopoledne:-))...zase tak dobře to neznám, ale snídat jedny Be-Be sušenky, tak umřu hlady:-DD

-

"Snídaně je základ".. a marketingový tah

Aby clovek hlavne snidal alespon trochu.

aby lidé pravidelně a dobře snídali

aby lidé snídali

aby lidé utráceli peníze za lepek a cukr :-)))

aby lidi jedli bebe. prostě reklama

Aby si lidi kupovali bebe a jedli ho k snídani. V úterý vždycky běhali po liberci a dávali lidem sušenky a přáli jim dobré ráno. Chtějí, aby lidi snídali a nic špatného.

abyhom ráno snídali a to hlavně bebe dobré ráno sušenky

ano

Asi ukázat nám, jak snídat zdravě, vydatně...tak abychom se nenabili tzv. prázdnou energií - nýbrž naopak.

be-be je nejlepší na zdravou snídani

bebe ?

Bebe Dobré ráno mi dodá energii na celý den.

BeBe ke snídani

BeBe keksy vam nahradia plnohodnotne ranajky

Cereálie mohou chutnat dobře.

Člověk by měl snídat cerálnie ve formě bebesušenek, které mu pak dají energii "na celé dopoledne".

Dát si k snídani cereálie BeBe

Dejte si k snídani BeBe Dobré ráno a bude Vám "hej" po několik dalších hodin a ještě svému tělu dobpřejete "kvalitní a vyváženou" snídani.

dejte si ráno zdravé bebe a budete mít dost energie až do oběda

Dobrá a vyvážená snídaně je zdrojem energie na celé dopoledne.

dobrá zdravá snídaně = bebe

dobře se nasnídat

Donutit lidi myslet si, že se díky produktu budou cítit lépe.

donutit širokou veřejnost, aby pravidelně snídali

Dopřejte si snídani s BeBe Dobré ráno.

důležitá je vydatná snídaně

Důležité je začít den snídaní. A ještě důležitější začít ho se snídaní od BeBe Dobré ráno.

důležité je získat po ránu energii

Důležitost snídaně.

Důležitost snídaně. Nicméně o kvalitě jejich výrobku nejsme přesvědčený.

energie na celé dopoledne

energie na celý den

energie po celý den

energie v sušenkách bebe

Hlavně snídat. A také hlavně vydělat.

Hlavní důraz kladou na snídani, která má dodat energii na celé dopolene

Hlavním cílem je připomenout lidem, že snídaně je nejdůležitější z celého dne a není zdravé ji vynechávat. Kdo nemá na snídani příliš času nebo chce snídat střídmě a zdravě, měl by sáhnout po BeBe sušenkách.

hlavním motem je snídat po ránu

Hlavním sdělením je to, aby lidé nezanedbávali snídani, zejména tu kvalitní (kterou mají být samozřejmě cereálie BeBe)

Hlavním sdělením reklamy je, že snídaně je základ a je velmi důležitá. Dalším motem reklamy, je dle mého to, aby lidé vhodně volili výběr snídaně - zdravou snídani - cereálie atd.

Ide o to, že chcú ľudí donútiť raňajkovať aspoň BeBe keksíky.

Informovat o tom, že cereálie jsou vhodný produkt, kterým začít den.

Je důležité snídat

Je důležité snídat každý den, např. takovou pochoutku jako Bebe Dobré ráno, které dodá energii na celé dopoledne

Je důležité začít den zdravou snídaní, načerpat energii

Je nutné každé ráno pořádně posnídat, aby člověk měl dostatek energie.

je to blbost..

Jesť ráno

jezte bebe k snídani, budete mít lepší den (?)

Jezte zdravě, když už sladké, tak jedině Bebe, to vás totiž "zasytí".

jíst Bebe každé úterý

jíst BeBe sušenky jako doplněk ke snídani

jíst dostatek vlákniny k snidani

jíst pravidelně a ráno cereální sušenky

jíst přeslazané cereálie, které mají dodat energii

Jist rano, snidane zaklad dne

jíst zdravě

Jíst zdravě

jíst zdravě po celý den

Kampaň hovorí o tom aké je dôležité raňajkovať, najlepšie bebe dobré ráno lebo obsahujú vyváženú dávku toho čo by raňajky mali obsahovať

Každé ráno zdravá snídaně na celé dopoledne z Bebe dobré ráno

každý snídá bebe

Když budete jíst náš produkt budete krásní a zdraví,...

Když si člověk dá ráno bebe je mu líp.

Konzumovat Bebe sušenky každé ráno, díky jejich obsahu vlákniny,apod.

kupuj Bebe

lidé by měli pravidelně snídat

lidé by měli pravidelně snídat a navíc by měla snídat sušenky Bebe

Lidé by se měli naučit ráno pravidelně snídat.

Lide maji jist zdraveji a usetrit cas

mám se ráno najist

mám zdravě snídat s bebe sušenkami

Máme snídat sušenky bebe

Měli bychom pravidelně snídat a to bebe.

moc keců, na to jak je bebe dobrý výrobek je ta reklama trochu přehnaně vnucující

Nabrat energii hned poránu

Nakoupit produkt

Nakoupit produkty a jíst zdravě, zdravě snídat

nasnidat se

nasnídat se a pokud nestíháte, tak přijdou BeBe sušenky vhod

Nastartovat organismus dobrou snídaní, kterou mají zajistit sušenky, které obsahují správné živiny a ty nám zajistí energii až na 8 hodin.

naučit lidi snídat jejich výrobek

Naučit lidi snídat, říct jim, že snídaně je důležitá, ale hlavně, že pokud se jim nechce mazat chleba, tak si můžou koupit sušenky, které "mají energii na celé dopoledne".

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Nedokáži.

Nedokážu, je to celkem otravná reklama

nepamätám si to presne

nesnasim reklamy

nevím, ale především ji nevěřím. BeBe jsou drahé a vůbec ne zdravé!!

nezanedbávat snídani

Papajte nase keksiky rano a budete mat energiu na cely den :)

pitomá písnička

Po ránu jíst zdravě a chutně.

Podpora snídaní a poukázání na to, jak je snídaně důležitým prvkem ve stravování člověka. Bohuzel se tahle kampan ale jenom omezuje na jezení preslazených cerealnich vyrobku znacky BeBe.

pomaly postupne sa uvolnujuce energia, ktora vydrzi na cele dopoludnie.

Pravidelné snídání právě BeBe spolu s jinými zdravými potravinami

Pravidelne snidat

Pravidelně snídat a jíst cereálie.

Pravidelně snídat kvalitní potraviny

pravidelně snídejte (bebe samozřejmě ;) )

Pravidelný pitný režim a kvalitní minerální voda

Presvedcit lidi at snidaji

Presvedcit verejnost ze bebe dobrá ráno je idealni zacatek dne

Prodat svůj produkt, pokoutně informovat o pravidelné stravě a její prospěšnosti.

produkt nás má nabít energíí po dobu 4 hodin a my celí šťastní ze 3 sušenek skáčeme celé dopoledne :)

propagace cereáliích bebe

Propagace snídaní, jejichž součástí jsou produkty Bebe.

raňajkovať bebe dobré ráno každé ráno

Raňajky ako základ stravy počas dňa

Ráno by se mělo jíst pravidelně a zdravě

Ráno bychom měli snídat nejprve nějaké lehké jídlo.

ráno se najíst

ráno snídaně Bebe, dostatek energie po celé dopoledne

Reklama se snaží sdělit, že propagované sušenky mají zdravé složení a jejich pravidelná konzumace člověku prospívá.

reklema na produkt

Rozdávají bebe sušenky, abyste si to vyzkoušeli?

Snaha poukázat na to, že snídaně je důležitá část dne

Snaha přesvědčit lidi, aby snídali BeBe. Bohužel se to nedá velmi jíst.

Snaží se říci, že když člověk bude snídat, tak se bude cítit lépe. Avšak nemyslím si, že se budu cítit lépe po sušence.

snídaně

snídaně

snídaně - základ dobrého dne?

snídaně je důležitá

Snídaně je důležitá

snídaně je důležitá součást dne

Snídaně je důležitá součást zdravé životosprávy, měla by obsahovat sacharidy a vlákninu, což stejně neobsahuje ( polovina sacharidů jsou cukry a vlákniny je tam zanedbatelně málo )

Snídaně je důležitá.

Snídaně je nejdůležitejší jídlo dne a neměla by se zanedbávat.

Snídaně je nejdůležitější jídlo dne, nepodceňujte ji, jezte Bebe, je zdravé

Snídaně je velmi důležitá a dodává člověku energii na celý den.

snídaně je základ

snídaně je základ, cereálie přináší dostatek energie na ráno a dopoledne..vhodné i jako svačinka

snídaně je základem dne

Snídaně je základem zdravého stravování a nutná pro správné "nastartování se" pro celý den.

snídaně ráno - víc energie přes den

snídaně s bebe je zdravá

snídat (dle mého názoru přeslazená) bebečka

snídat a energie vydrží na celé dopoledne

snídat a snídat jejich produkt

snídat a to zdravě, abychom měli hned od rána dostatek energie

snídat bebe

Snídat BeBe

snídat bebe

Snídat Bebe sušenky

snidat je dulezite.

Snídat každé ráno a nejlépe výrobky této firmy.

snídat každé ráno bébé sušenky aby jsme nabili energii na celý den

Snídat pravidelně, i když nemáme čas?:)

Snídat ráno?

Snídat se má vyváženě, aby člověk měl dostatek energie

snídat sušenky

Snídat sušenky Bebe každé ráno.

snídat zdravě

snídat zdravě a hlavně bebe

Snídat zdravě, bez spěchu, udělat si na jídlo čas, k tomu ovoce, jogurt či mléko, tělo potřebuje energii pro dopolední aktivity

Snídat.

Snídej bebe a budeš mít úžasný den a budeš zdravý a zelený..

Snídejte pravidelně a ještě líp když to bude "božské" bebe dobré ráno.

Snídejte sušenky, dodají Vám energii na celé dopoledne.

Snídejte, neboť snídaně je nejdůležitějším jídlem dne, energie na celé dopoledne..

spojit susenky se zdravym stylem

Spravna snidane

Správné množství příjmu výživových látek v průběhu snídaně.

Správné složení snídaně, propagace výrobku.

susenky

Sušenky bebe dobré ráno nám jsou prezentovány jako vhodná a výživná forma snídaně, která nás ráno dobře nastartuje.

To jediné, co je vhodné mezi jídly.

to, že je důležité snídat

tož že si to mám kúpit

Udělat si čas na zdravou snídani.

Ukázat lidem, jak vypadá zdravé snídaně a jiná jídla, motivovat k začátkům cvičení, podat základní informace o zdravém stylu a tudíž pomoci zhubnout (hlavně) ženám

Upozornit na důležitou roli snídaně v našem dni...a že bebe je Top na snídani. Plus k tomu patří pozitivní vliv lidiček ve spotu, protoze bebe ma.vse co potrebujem plus je to styl.

úterý - den za dobrou snídani

V této reklamě se nám snaží ukázat koncentraci energie v malém sáčku s oplatkou...Ještě aby ne když si člověk přečte zadní stranu, nestačí se divit.

Vraj postupné uvoľňovanie energie... Bez komentára.

Vydatná a zdravá snídaně

výrobky bebe, důležitost snídaně

Začít snídat a snídat to, co tělo potřebuje

Základem dne je snídaně. Pokud se člověk zdravě nasnídá, nastartuje tak svůj den a nehladoví.

Základem zdravého životního stylu je kvalitní snídaně

Zařadit do jídelníčku více kvalitních potravin

zařaďte sušenky BeBe pod záminkou zdravého životního stylu do svého jídelníčku

zdravá a energická snídaně?

Zdravá snídaně

zdravá snídaně

zdravá snídaně

zdravá snídaně

zdravá snídaně

zdravá snídaně jako základ dobrého dne

Zdravá snídaně je základ dne

Zdravá snídaně=bebé sušenky

zdravá, lehká a přesto energeticky výživná snídaně

Zdravé a pravidelné snídání

zdravě a pravidelně snídat

zdravé cerealní pochutina plná energie pro děti i dospělé

zdravé ráno s energií

zdravo a málo snídat

Zdravý životní styl, důležitost snídaně

Ze bebe nas nakopne do noveho dne

Ze by lide meli snidat

ze je dulezity snidat

ze snidane je velmi dulezita

zviditelnit značku, protože obsahuje vlákninu

Že BeBe jsou z cereálií, které jsou pro člověka zdravé a nastartují nás do nového dne :D

že je třeba pravidelně a zdravě snídat :o) samozřejmě BEBE

že jíst BEBE Dobré ráno je super i když je vysoce kalorické, vyrobené z palmového tuku a předražené

Že když snídáme BeBe tak máme energii na celé dopoledne

že máme jíst ty jejich blé blé susšenky místo pořádné snídaně...

že máme snídat bebe a energie nám vydrží celý den

že máme snídat bebe dobré ráno, protože nám dají energii na celý den+chutnají lahodně

Že snídaně je nejdůležitějším jídlem dne a proto je dobré se nasnídat vydatně a v klidu

že snídaně je základ a ten nejlepší start do nového dne

že snídat Bebe je dobré, protože je tam dostatek vlákniny

24. Kupujete cereálie BeBe Dobré ráno?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18254,01 %54,01 %  
ano15545,99 %45,99 %  

Graf

25. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena24171,51 %71,51 %  
Muž9628,49 %28,49 %  

Graf

26. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 25 let20661,13 %61,13 %  
15 - 20 let4413,06 %13,06 %  
25 - 30 let4212,46 %12,46 %  
30 - 40 let236,82 %6,82 %  
40 - 50 let154,45 %4,45 %  
50 a více let72,08 %2,08 %  

Graf

27. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student VŠ20159,64 %59,64 %  
Zaměstnanec6719,88 %19,88 %  
Student SŠ339,79 %9,79 %  
Živnostník/Podnikatel205,93 %5,93 %  
Nezaměstnaný72,08 %2,08 %  
Mateřská dovolená51,48 %1,48 %  
Důchodce41,19 %1,19 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Která z možností podle Vás nejlépe vystihuje podstatu zdravého životního stylu?

  • odpověď Nekouřit:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepít alkohol na otázku 1. Která z možností podle Vás nejlépe vystihuje podstatu zdravého životního stylu?

4. Sportujete?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V tělocvičně/posilovně na otázku 5. Sportujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venku na otázku 5. Sportujete:

5. Sportujete:

  • odpověď V tělocvičně/posilovně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně na otázku 14. Navštěvujete nějaká centra (wellness, fitness), ve kterých se na zdravý životní styl specializují?

8. Kouříte?

  • odpověď Ano:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 5 denně na otázku 9. Kolik vykouříte cigaret?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 5 týdně na otázku 9. Kolik vykouříte cigaret?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 a více denně na otázku 9. Kolik vykouříte cigaret?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 - 10 denně na otázku 9. Kolik vykouříte cigaret?

24. Kupujete cereálie BeBe Dobré ráno?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi holandia na otázku 19. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (jogurt):

26. Věková kategorie:

  • odpověď 15 - 20 let:
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student SŠ na otázku 27. Zaměstnání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Která z možností podle Vás nejlépe vystihuje podstatu zdravého životního stylu?

2. Denně vypiju:

3. Na čerstvém vzduchu jsem denně:

4. Sportujete?

5. Sportujete:

6. V pracovním týdnu spím v noci:

7. Jakou formou rádi relaxujete?

8. Kouříte?

9. Kolik vykouříte cigaret?

10. Pijete alkohol?

11. Jaká je frekvence pití alkoholu?

12. Jíte zdravě?

13. Užíváte vitaminy či jiné potravinové doplňky?

14. Navštěvujete nějaká centra (wellness, fitness), ve kterých se na zdravý životní styl specializují?

15. Jakým způsobem nejčastěji čerpáte informace z okolního dění?

16. Máte pocit, že jste ovlivňováni reklamním sdělením?

17. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (cereálie):

18. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (minerální voda):

19. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (jogurt):

20. Uveďte 1 - 3 kampaně týkající se zdravého životního stylu, se kterými jste s v médiích setkali:

21. Znáte reklamní kampaň BeBe Dobré ráno – Hnutí za dobrou snídani?

22. Ze kterých médií tuto kampaň znáte?

24. Kupujete cereálie BeBe Dobré ráno?

25. Pohlaví:

26. Věková kategorie:

27. Zaměstnání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Která z možností podle Vás nejlépe vystihuje podstatu zdravého životního stylu?

2. Denně vypiju:

3. Na čerstvém vzduchu jsem denně:

4. Sportujete?

5. Sportujete:

6. V pracovním týdnu spím v noci:

7. Jakou formou rádi relaxujete?

8. Kouříte?

9. Kolik vykouříte cigaret?

10. Pijete alkohol?

11. Jaká je frekvence pití alkoholu?

12. Jíte zdravě?

13. Užíváte vitaminy či jiné potravinové doplňky?

14. Navštěvujete nějaká centra (wellness, fitness), ve kterých se na zdravý životní styl specializují?

15. Jakým způsobem nejčastěji čerpáte informace z okolního dění?

16. Máte pocit, že jste ovlivňováni reklamním sdělením?

17. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (cereálie):

18. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (minerální voda):

19. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (jogurt):

20. Uveďte 1 - 3 kampaně týkající se zdravého životního stylu, se kterými jste s v médiích setkali:

21. Znáte reklamní kampaň BeBe Dobré ráno – Hnutí za dobrou snídani?

22. Ze kterých médií tuto kampaň znáte?

24. Kupujete cereálie BeBe Dobré ráno?

25. Pohlaví:

26. Věková kategorie:

27. Zaměstnání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Rambousek, V.Zdravý životní styl (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://30009.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.