Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zdravý životní styl
Zdravý životní styl
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Václav Rambousek |
---|---|
Šetření: | 31. 03. 2013 - 08. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 337 |
Počet otázek (max/průměr): | 27 / 25.26 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění dotazníku, jehož výsledky použiji ve své bakalářské práci. Dotazník se týká zdravého životního stylu a komunikace této problematiky v médiích.
Odpovědi respondentů
1. Která z možností podle Vás nejlépe vystihuje podstatu zdravého životního stylu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 4).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dodržovat pitný režim | 280 | 83,09 % | 83,09 % |
Dodržovat pravidelný spánkový režim | 243 | 72,11 % | 72,11 % |
Pravidelně sportovat na čerstvém vzduchu | 241 | 71,51 % | 71,51 % |
Pravidelně jíst | 240 | 71,22 % | 71,22 % |
Nekouřit | 213 | 63,2 % | 63,2 % |
Jíst zdravě | 208 | 61,72 % | 61,72 % |
Snažit se vyvarovat stresu | 138 | 40,95 % | 40,95 % |
Pravidelně odpočívat | 94 | 27,89 % | 27,89 % |
Nepít alkohol | 78 | 23,15 % | 23,15 % |
Navštěvovat fitness a wellness centra | 20 | 5,93 % | 5,93 % |
Cvičit v posilovně | 19 | 5,64 % | 5,64 % |
Užívat vitaminy a potravinové doplňky | 10 | 2,97 % | 2,97 % |
Konzumovat biopotraviny, používat biokosmetiku... | 7 | 2,08 % | 2,08 % |
2. Denně vypiju:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1,5 - 3 litry vody | 169 | 50,15 % | 50,15 % |
1 - 1,5 litru vody | 127 | 37,69 % | 37,69 % |
Do 1 litru vody | 41 | 12,17 % | 12,17 % |
3. Na čerstvém vzduchu jsem denně:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 3 hodiny | 174 | 51,63 % | 51,63 % |
Do 1 hodiny | 142 | 42,14 % | 42,14 % |
Více než 3 hodiny | 21 | 6,23 % | 6,23 % |
4. Sportujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 220 | 65,28 % | 65,28 % |
Ne | 117 | 34,72 % | 34,72 % |
5. Sportujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V tělocvičně/posilovně | 176 | 79,64 % | 52,23 % |
Venku | 150 | 67,87 % | 44,51 % |
6. V pracovním týdnu spím v noci:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 - 8 hodin | 262 | 77,74 % | 77,74 % |
Méně než 6 hodin | 40 | 11,87 % | 11,87 % |
Více než 8 hodin | 35 | 10,39 % | 10,39 % |
7. Jakou formou rádi relaxujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spánek | 225 | 66,77 % | 66,77 % |
Scházení se s přáteli | 197 | 58,46 % | 58,46 % |
Četba | 177 | 52,52 % | 52,52 % |
Surfování na internetu | 171 | 50,74 % | 50,74 % |
Pohyb | 168 | 49,85 % | 49,85 % |
Sledování televize | 98 | 29,08 % | 29,08 % |
Návštěva kina/divadla | 96 | 28,49 % | 28,49 % |
8. Kouříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 246 | 73 % | 73 % |
Ano | 91 | 27 % | 27 % |
9. Kolik vykouříte cigaret?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 5 denně | 25 | 27,47 % | 7,42 % |
10 a více denně | 24 | 26,37 % | 7,12 % |
0 - 5 týdně | 22 | 24,18 % | 6,53 % |
5 - 10 denně | 20 | 21,98 % | 5,93 % |
10. Pijete alkohol?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 240 | 71,22 % | 71,22 % |
Ne | 97 | 28,78 % | 28,78 % |
11. Jaká je frekvence pití alkoholu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 2x týdně | 184 | 75,1 % | 54,6 % |
2 - 3x týdně | 48 | 19,59 % | 14,24 % |
4x a více týdně | 13 | 5,31 % | 3,86 % |
12. Jíte zdravě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Stravuji se pravidelně a střídmě vs. Jím nepravidelně a někdy se přejídám | alternativní | -0.003 | 1 |
Jím dostatek ovoce a zeleniny vs. Zeleninu a ovoce příliš nekonzumuji | alternativní | -0.46 | 0.788 |
Jím maso vs. Jsem vegetarián | alternativní | -0.739 | 0.454 |
Nakupuji biopotraviny vs. Nevěřím, že jsou biopotraviny kvalitnější | alternativní | 0.401 | 0.84 |
Stravuji se ve fastfoodech vs. Nenavštěvuji tato zařízení | alternativní | 0.549 | 0.699 |
Naposledy jím v podvečerních hodinách vs. Jím i krátce před spánkem | alternativní | 0.086 | 0.993 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Užíváte vitaminy či jiné potravinové doplňky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 197 | 58,46 % | 58,46 % |
ano | 140 | 41,54 % | 41,54 % |
14. Navštěvujete nějaká centra (wellness, fitness), ve kterých se na zdravý životní styl specializují?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nenavštěvuji | 199 | 59,05 % | 59,05 % |
Příležitostně | 102 | 30,27 % | 30,27 % |
Pravidelně | 36 | 10,68 % | 10,68 % |
15. Jakým způsobem nejčastěji čerpáte informace z okolního dění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 331 | 98,22 % | 98,22 % |
Okolí | 176 | 52,23 % | 52,23 % |
Televize | 151 | 44,81 % | 44,81 % |
Tisk | 102 | 30,27 % | 30,27 % |
Rozhlas | 28 | 8,31 % | 8,31 % |
16. Máte pocit, že jste ovlivňováni reklamním sdělením?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Podle toho, jestli mě zaujal produkt, který propaguje | 177 | 52,52 % | 52,52 % |
Určitě ne | 79 | 23,44 % | 23,44 % |
Podle toho, zda se mi reklama líbí | 66 | 19,58 % | 19,58 % |
Reklama často ovlivňuje mé nákupní chování | 15 | 4,45 % | 4,45 % |
17. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (cereálie):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Emco | 111 | 32,94 % | 32,94 % |
nestlé | 41 | 12,17 % | 12,17 % |
Müsli | 17 | 5,04 % | 5,04 % |
BeBe | 14 | 4,15 % | 4,15 % |
Nesquik | 12 | 3,56 % | 3,56 % |
mixit | 8 | 2,37 % | 2,37 % |
emko | 7 | 2,08 % | 2,08 % |
Bona Vita | 7 | 2,08 % | 2,08 % |
bonavita | 7 | 2,08 % | 2,08 % |
fitness | 5 | 1,48 % | 1,48 % |
ostatní odpovědi | 108 | 32,05 % | 32,05 % |
18. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (minerální voda):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mattoni | 95 | 28,19 % | 28,19 % |
Magnesia | 52 | 15,43 % | 15,43 % |
Rajec | 31 | 9,2 % | 9,2 % |
bonaqua | 25 | 7,42 % | 7,42 % |
dobrá voda | 25 | 7,42 % | 7,42 % |
Matoni | 18 | 5,34 % | 5,34 % |
Aquila | 11 | 3,26 % | 3,26 % |
matonni | 8 | 2,37 % | 2,37 % |
Poděbradka | 8 | 2,37 % | 2,37 % |
korunní | 6 | 1,78 % | 1,78 % |
ostatní odpovědi | 58 | 17,21 % | 17,21 % |
19. Jmenujte značku, která Vám jako první přijde na mysl (jogurt):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Activia | 57 | 16,91 % | 16,91 % |
jogobella | 36 | 10,68 % | 10,68 % |
Danone | 36 | 10,68 % | 10,68 % |
jogobela | 21 | 6,23 % | 6,23 % |
Hollandia | 16 | 4,75 % | 4,75 % |
Yoplait | 15 | 4,45 % | 4,45 % |
florian | 15 | 4,45 % | 4,45 % |
holandia | 12 | 3,56 % | 3,56 % |
Olma | 9 | 2,67 % | 2,67 % |
Muller | 8 | 2,37 % | 2,37 % |
ostatní odpovědi | 112 | 33,23 % | 33,23 % |
20. Uveďte 1 - 3 kampaně týkající se zdravého životního stylu, se kterými jste s v médiích setkali:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 39 | 11,64 % | 11,57 % |
BeBe Dobré ráno | 30 | 8,96 % | 8,9 % |
Activia | 15 | 4,48 % | 4,45 % |
bebe | 10 | 2,99 % | 2,97 % |
- | 9 | 2,69 % | 2,67 % |
nevzpomínám si | 8 | 2,39 % | 2,37 % |
jste to co jíte | 4 | 1,19 % | 1,19 % |
Hnutí za dobrou snídani | 3 | 0,9 % | 0,89 % |
... | 3 | 0,9 % | 0,89 % |
Bebe dobré ráno, | 3 | 0,9 % | 0,89 % |
ostatní odpovědi | 211 | 62,99 % | 62,61 % |
21. Znáte reklamní kampaň BeBe Dobré ráno – Hnutí za dobrou snídani?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 22, Ne → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 318 | 94,36 % | 94,36 % |
Ne | 19 | 5,64 % | 5,64 % |
22. Ze kterých médií tuto kampaň znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní spoty | 301 | 94,36 % | 89,32 % |
Internet | 48 | 15,05 % | 14,24 % |
Inzerce v časopisech a novinách | 41 | 12,85 % | 12,17 % |
In-store (propagace výrobku přímo v místě prodeje) | 26 | 8,15 % | 7,72 % |
23. Dokážete krátce popsat, co je hlavním sdělením této kampaně?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
měli bychom pravidelně snídat a jíst cereálie, neboť cereálie jsou zdravé a zasytí (na celé dopoledne:-))...zase tak dobře to neznám, ale snídat jedny Be-Be sušenky, tak umřu hlady:-DD
-
"Snídaně je základ".. a marketingový tah
Aby clovek hlavne snidal alespon trochu.
aby lidé pravidelně a dobře snídali
aby lidé snídali
aby lidé utráceli peníze za lepek a cukr :-)))
aby lidi jedli bebe. prostě reklama
Aby si lidi kupovali bebe a jedli ho k snídani. V úterý vždycky běhali po liberci a dávali lidem sušenky a přáli jim dobré ráno. Chtějí, aby lidi snídali a nic špatného.
abyhom ráno snídali a to hlavně bebe dobré ráno sušenky
ano
Asi ukázat nám, jak snídat zdravě, vydatně...tak abychom se nenabili tzv. prázdnou energií - nýbrž naopak.
be-be je nejlepší na zdravou snídani
bebe ?
Bebe Dobré ráno mi dodá energii na celý den.
BeBe ke snídani
BeBe keksy vam nahradia plnohodnotne ranajky
Cereálie mohou chutnat dobře.
Člověk by měl snídat cerálnie ve formě bebesušenek, které mu pak dají energii "na celé dopoledne".
Dát si k snídani cereálie BeBe
Dejte si k snídani BeBe Dobré ráno a bude Vám "hej" po několik dalších hodin a ještě svému tělu dobpřejete "kvalitní a vyváženou" snídani.
dejte si ráno zdravé bebe a budete mít dost energie až do oběda
Dobrá a vyvážená snídaně je zdrojem energie na celé dopoledne.
dobrá zdravá snídaně = bebe
dobře se nasnídat
Donutit lidi myslet si, že se díky produktu budou cítit lépe.
donutit širokou veřejnost, aby pravidelně snídali
Dopřejte si snídani s BeBe Dobré ráno.
důležitá je vydatná snídaně
Důležité je začít den snídaní. A ještě důležitější začít ho se snídaní od BeBe Dobré ráno.
důležité je získat po ránu energii
Důležitost snídaně.
Důležitost snídaně. Nicméně o kvalitě jejich výrobku nejsme přesvědčený.
energie na celé dopoledne
energie na celý den
energie po celý den
energie v sušenkách bebe
Hlavně snídat. A také hlavně vydělat.
Hlavní důraz kladou na snídani, která má dodat energii na celé dopolene
Hlavním cílem je připomenout lidem, že snídaně je nejdůležitější z celého dne a není zdravé ji vynechávat. Kdo nemá na snídani příliš času nebo chce snídat střídmě a zdravě, měl by sáhnout po BeBe sušenkách.
hlavním motem je snídat po ránu
Hlavním sdělením je to, aby lidé nezanedbávali snídani, zejména tu kvalitní (kterou mají být samozřejmě cereálie BeBe)
Hlavním sdělením reklamy je, že snídaně je základ a je velmi důležitá. Dalším motem reklamy, je dle mého to, aby lidé vhodně volili výběr snídaně - zdravou snídani - cereálie atd.
Ide o to, že chcú ľudí donútiť raňajkovať aspoň BeBe keksíky.
Informovat o tom, že cereálie jsou vhodný produkt, kterým začít den.
Je důležité snídat
Je důležité snídat každý den, např. takovou pochoutku jako Bebe Dobré ráno, které dodá energii na celé dopoledne
Je důležité začít den zdravou snídaní, načerpat energii
Je nutné každé ráno pořádně posnídat, aby člověk měl dostatek energie.
je to blbost..
Jesť ráno
jezte bebe k snídani, budete mít lepší den (?)
Jezte zdravě, když už sladké, tak jedině Bebe, to vás totiž "zasytí".
jíst Bebe každé úterý
jíst BeBe sušenky jako doplněk ke snídani
jíst dostatek vlákniny k snidani
jíst pravidelně a ráno cereální sušenky
jíst přeslazané cereálie, které mají dodat energii
Jist rano, snidane zaklad dne
jíst zdravě
Jíst zdravě
jíst zdravě po celý den
Kampaň hovorí o tom aké je dôležité raňajkovať, najlepšie bebe dobré ráno lebo obsahujú vyváženú dávku toho čo by raňajky mali obsahovať
Každé ráno zdravá snídaně na celé dopoledne z Bebe dobré ráno
každý snídá bebe
Když budete jíst náš produkt budete krásní a zdraví,...
Když si člověk dá ráno bebe je mu líp.
Konzumovat Bebe sušenky každé ráno, díky jejich obsahu vlákniny,apod.
kupuj Bebe
lidé by měli pravidelně snídat
lidé by měli pravidelně snídat a navíc by měla snídat sušenky Bebe
Lidé by se měli naučit ráno pravidelně snídat.
Lide maji jist zdraveji a usetrit cas
mám se ráno najist
mám zdravě snídat s bebe sušenkami
Máme snídat sušenky bebe
Měli bychom pravidelně snídat a to bebe.
moc keců, na to jak je bebe dobrý výrobek je ta reklama trochu přehnaně vnucující
Nabrat energii hned poránu
Nakoupit produkt
Nakoupit produkty a jíst zdravě, zdravě snídat
nasnidat se
nasnídat se a pokud nestíháte, tak přijdou BeBe sušenky vhod
Nastartovat organismus dobrou snídaní, kterou mají zajistit sušenky, které obsahují správné živiny a ty nám zajistí energii až na 8 hodin.
naučit lidi snídat jejich výrobek
Naučit lidi snídat, říct jim, že snídaně je důležitá, ale hlavně, že pokud se jim nechce mazat chleba, tak si můžou koupit sušenky, které "mají energii na celé dopoledne".
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
Nedokáži.
Nedokážu, je to celkem otravná reklama
nepamätám si to presne
nesnasim reklamy
nevím, ale především ji nevěřím. BeBe jsou drahé a vůbec ne zdravé!!
nezanedbávat snídani
Papajte nase keksiky rano a budete mat energiu na cely den :)
pitomá písnička
Po ránu jíst zdravě a chutně.
Podpora snídaní a poukázání na to, jak je snídaně důležitým prvkem ve stravování člověka. Bohuzel se tahle kampan ale jenom omezuje na jezení preslazených cerealnich vyrobku znacky BeBe.
pomaly postupne sa uvolnujuce energia, ktora vydrzi na cele dopoludnie.
Pravidelné snídání právě BeBe spolu s jinými zdravými potravinami
Pravidelne snidat
Pravidelně snídat a jíst cereálie.
Pravidelně snídat kvalitní potraviny
pravidelně snídejte (bebe samozřejmě ;) )
Pravidelný pitný režim a kvalitní minerální voda
Presvedcit lidi at snidaji
Presvedcit verejnost ze bebe dobrá ráno je idealni zacatek dne
Prodat svůj produkt, pokoutně informovat o pravidelné stravě a její prospěšnosti.
produkt nás má nabít energíí po dobu 4 hodin a my celí šťastní ze 3 sušenek skáčeme celé dopoledne :)
propagace cereáliích bebe
Propagace snídaní, jejichž součástí jsou produkty Bebe.
raňajkovať bebe dobré ráno každé ráno
Raňajky ako základ stravy počas dňa
Ráno by se mělo jíst pravidelně a zdravě
Ráno bychom měli snídat nejprve nějaké lehké jídlo.
ráno se najíst
ráno snídaně Bebe, dostatek energie po celé dopoledne
Reklama se snaží sdělit, že propagované sušenky mají zdravé složení a jejich pravidelná konzumace člověku prospívá.
reklema na produkt
Rozdávají bebe sušenky, abyste si to vyzkoušeli?
Snaha poukázat na to, že snídaně je důležitá část dne
Snaha přesvědčit lidi, aby snídali BeBe. Bohužel se to nedá velmi jíst.
Snaží se říci, že když člověk bude snídat, tak se bude cítit lépe. Avšak nemyslím si, že se budu cítit lépe po sušence.
snídaně
snídaně
snídaně - základ dobrého dne?
snídaně je důležitá
Snídaně je důležitá
snídaně je důležitá součást dne
Snídaně je důležitá součást zdravé životosprávy, měla by obsahovat sacharidy a vlákninu, což stejně neobsahuje ( polovina sacharidů jsou cukry a vlákniny je tam zanedbatelně málo )
Snídaně je důležitá.
Snídaně je nejdůležitejší jídlo dne a neměla by se zanedbávat.
Snídaně je nejdůležitější jídlo dne, nepodceňujte ji, jezte Bebe, je zdravé
Snídaně je velmi důležitá a dodává člověku energii na celý den.
snídaně je základ
snídaně je základ, cereálie přináší dostatek energie na ráno a dopoledne..vhodné i jako svačinka
snídaně je základem dne
Snídaně je základem zdravého stravování a nutná pro správné "nastartování se" pro celý den.
snídaně ráno - víc energie přes den
snídaně s bebe je zdravá
snídat (dle mého názoru přeslazená) bebečka
snídat a energie vydrží na celé dopoledne
snídat a snídat jejich produkt
snídat a to zdravě, abychom měli hned od rána dostatek energie
snídat bebe
Snídat BeBe
snídat bebe
Snídat Bebe sušenky
snidat je dulezite.
Snídat každé ráno a nejlépe výrobky této firmy.
snídat každé ráno bébé sušenky aby jsme nabili energii na celý den
Snídat pravidelně, i když nemáme čas?:)
Snídat ráno?
Snídat se má vyváženě, aby člověk měl dostatek energie
snídat sušenky
Snídat sušenky Bebe každé ráno.
snídat zdravě
snídat zdravě a hlavně bebe
Snídat zdravě, bez spěchu, udělat si na jídlo čas, k tomu ovoce, jogurt či mléko, tělo potřebuje energii pro dopolední aktivity
Snídat.
Snídej bebe a budeš mít úžasný den a budeš zdravý a zelený..
Snídejte pravidelně a ještě líp když to bude "božské" bebe dobré ráno.
Snídejte sušenky, dodají Vám energii na celé dopoledne.
Snídejte, neboť snídaně je nejdůležitějším jídlem dne, energie na celé dopoledne..
spojit susenky se zdravym stylem
Spravna snidane
Správné množství příjmu výživových látek v průběhu snídaně.
Správné složení snídaně, propagace výrobku.
susenky
Sušenky bebe dobré ráno nám jsou prezentovány jako vhodná a výživná forma snídaně, která nás ráno dobře nastartuje.
To jediné, co je vhodné mezi jídly.
to, že je důležité snídat
tož že si to mám kúpit
Udělat si čas na zdravou snídani.
Ukázat lidem, jak vypadá zdravé snídaně a jiná jídla, motivovat k začátkům cvičení, podat základní informace o zdravém stylu a tudíž pomoci zhubnout (hlavně) ženám
Upozornit na důležitou roli snídaně v našem dni...a že bebe je Top na snídani. Plus k tomu patří pozitivní vliv lidiček ve spotu, protoze bebe ma.vse co potrebujem plus je to styl.
úterý - den za dobrou snídani
V této reklamě se nám snaží ukázat koncentraci energie v malém sáčku s oplatkou...Ještě aby ne když si člověk přečte zadní stranu, nestačí se divit.
Vraj postupné uvoľňovanie energie... Bez komentára.
Vydatná a zdravá snídaně
výrobky bebe, důležitost snídaně
Začít snídat a snídat to, co tělo potřebuje
Základem dne je snídaně. Pokud se člověk zdravě nasnídá, nastartuje tak svůj den a nehladoví.
Základem zdravého životního stylu je kvalitní snídaně
Zařadit do jídelníčku více kvalitních potravin
zařaďte sušenky BeBe pod záminkou zdravého životního stylu do svého jídelníčku
zdravá a energická snídaně?
Zdravá snídaně
zdravá snídaně
zdravá snídaně
zdravá snídaně
zdravá snídaně
zdravá snídaně jako základ dobrého dne
Zdravá snídaně je základ dne
Zdravá snídaně=bebé sušenky
zdravá, lehká a přesto energeticky výživná snídaně
Zdravé a pravidelné snídání
zdravě a pravidelně snídat
zdravé cerealní pochutina plná energie pro děti i dospělé
zdravé ráno s energií
zdravo a málo snídat
Zdravý životní styl, důležitost snídaně
Ze bebe nas nakopne do noveho dne
Ze by lide meli snidat
ze je dulezity snidat
ze snidane je velmi dulezita
zviditelnit značku, protože obsahuje vlákninu
Že BeBe jsou z cereálií, které jsou pro člověka zdravé a nastartují nás do nového dne :D
že je třeba pravidelně a zdravě snídat :o) samozřejmě BEBE
že jíst BEBE Dobré ráno je super i když je vysoce kalorické, vyrobené z palmového tuku a předražené
Že když snídáme BeBe tak máme energii na celé dopoledne
že máme jíst ty jejich blé blé susšenky místo pořádné snídaně...
že máme snídat bebe a energie nám vydrží celý den
že máme snídat bebe dobré ráno, protože nám dají energii na celý den+chutnají lahodně
Že snídaně je nejdůležitějším jídlem dne a proto je dobré se nasnídat vydatně a v klidu
že snídaně je základ a ten nejlepší start do nového dne
že snídat Bebe je dobré, protože je tam dostatek vlákniny
24. Kupujete cereálie BeBe Dobré ráno?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 182 | 54,01 % | 54,01 % |
ano | 155 | 45,99 % | 45,99 % |
25. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 241 | 71,51 % | 71,51 % |
Muž | 96 | 28,49 % | 28,49 % |
26. Věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 25 let | 206 | 61,13 % | 61,13 % |
15 - 20 let | 44 | 13,06 % | 13,06 % |
25 - 30 let | 42 | 12,46 % | 12,46 % |
30 - 40 let | 23 | 6,82 % | 6,82 % |
40 - 50 let | 15 | 4,45 % | 4,45 % |
50 a více let | 7 | 2,08 % | 2,08 % |
27. Zaměstnání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student VŠ | 201 | 59,64 % | 59,64 % |
Zaměstnanec | 67 | 19,88 % | 19,88 % |
Student SŠ | 33 | 9,79 % | 9,79 % |
Živnostník/Podnikatel | 20 | 5,93 % | 5,93 % |
Nezaměstnaný | 7 | 2,08 % | 2,08 % |
Mateřská dovolená | 5 | 1,48 % | 1,48 % |
Důchodce | 4 | 1,19 % | 1,19 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.