Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Petrová
Šetření:09. 04. 2013 - 16. 04. 2013
Počet respondentů:81
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník bude součástí mé seminární práce. Předem děkuji všem za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4960,49 %60,49 %  
Muž3239,51 %39,51 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-265061,73 %61,73 %  
27-401518,52 %18,52 %  
Méně než 18911,11 %11,11 %  
40-6078,64 %8,64 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou4150,62 %50,62 %  
Vysokoškolské2530,86 %30,86 %  
Základní1012,35 %12,35 %  
Středoškolské bez maturity56,17 %6,17 %  

Graf

4. Jaká reklama se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

air bank

Air Bank - pro srandu Kozákům :)

Always vložky

alza

alza

Alza

alza cz

alza.cz

Alza.cz - sto tabletů týdně

Asi žádná, snažím se reklamě aktivně vyhýbat Ale pokud přece, tak je to na nějaké služby mobilních opů...

Bulvární noviny/časopisy

coca cola s polárnymi medvedmi

coca cola, t-mobile

Coca-Coal, Pepsi

Coca-Cola a Pepsi

Das war das Werbung!

dfs

Dior, Jadore

Elektrospotrebice

granko

KB - první bankovní styk

kofola

Kofola

Kofola

kofola

Kofola

kofola

Kofola - když ji miluješ, není co řešit.

kolofa - prasátko

lutz tatatata

Mattoni s nahou paní

mentos

Mercedes-Benz CLA

mnoho.reklama je vsude kolem nas.uvedu tedy dle osobniho zajmu a tedy reklamy na automobiky.

Modely star wars (deagostini)

na auta

Na čokoládu.

Na deodorant Axe

Na dětský sunar

na Kofolu

Na Kofolu - ,,já nemusím, já už ho vidím"

Na T-Mobile volejte ZADARA

na vodu z PET láhve

Nevyměkneme (Fernet Stock)

Pampers

Perwol

plzeňský prazdroj

pojď mi hop

pr

prvně mi naskočí logo Vodafone, ale když si pak chci vybavit konkrétní reklamu, tak to bude nějaká od t-mobile (s Kotkem a tým druhým blonďákem z lázní)

Rajec

redbull

reklama na T-mobile

Reklamy na Škodovky. Např. http://www.youtube.com/watch?v=F15doLM2voQ

série T-Mobile

siko

siko koupelny

smrdí smrdí to to smrdí

t -mobile

T- mobile

T-mobile

T-mobile

t-mobile

T-mobile

T-Mobile

t-mobile - velké bulve

ta nová na žvýkačky airways, má chytlavou melodii

televizní, vodka

Tchibo - oblečení

Vánoční reklama na Kofolu s prasátkem

Vánoční, na Kofolu.

vodafone, T-mobile, Müller Mix, koupelny SIKO

world of tanks

XXX Lutz

XXX Lutz

xxx lutz

Zadar

zdržující na internetu (před videem, loadování dat, skrytý product placement a ZEJMÉNA tzv. P.R. články)

žádná

žádná

žádná

5. Jak na Vás zapůsobila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi pozitivně3138,27 %38,27 %  
Spíše pozitivně2024,69 %24,69 %  
Neutrálně1316,05 %16,05 %  
Velmi negativně1214,81 %14,81 %  
Spíše negativně56,17 %6,17 %  

Graf

6. Proč (čím) na Vás zapůsobila tímto způsobem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

Čokoládu kupuji ve velkém.

d

Děti v reklamě na mě působí pozitivně

díky hudbě

Dobrá reklamní finta a nápad

extrémnost a nekonvenčnost

Hloupost

Hravost, originalita

je hlučná, trapná a otravná

je otravná

je roztomile vtíravá

Je to veselé.

Je vtipná

je vtíravá a hrozná

je zábavná

Je zajimava a tam se zucastni hodne znamych osob

je zajímavá, vtipná

Její "nevážnost" není to klasická reklama na osobní automobil.

jejím zpracováním a vtipností

Jsem fanda

jsou to nesmysly

Kvalitní záběry, nenucenost.

milujem polárne medvede, su roztomilé

napad, vtip

Nápad, vtip, atmosféra, dítě.

Nepříjemný smích a pak i pocit

neutrálně z hlediska nákupu, stejně vím, že to není pravda, ale je vtipná

nevím

nevím

Nevtíravá, již několik let běží v televizi a ještě se mi nezprotivila

Nezaujala me

Nijak zvláště nezapůsobila.

originalita

originalitou a vtipností

originální nápad

otravný hlas hnusného mimozemšťana

Pecka nápad i provedení

po většině vtipná

Podle mě je to trapná reklama.

Premrstena cena, neuplna i nepresna technicka data

protože je dobrá, což se o většině českých reklam říct nedá

protože je všude a je pěkně otravná

Protože je zajímavá a v reklamách se zučastní mnoho různých známých osobností.

Protože má zahnuty zuby nahou

přesvědčivost trpaslíků o smradu(skoro ho cítím s nimi)

Příjemná, zábavná, ale přitom nevtíravá reklama, která je správně zacílená.

Reklama je legrační (jde o reklamu, kdy neatraktivní muž nastoupí do výtahu s atraktivní ženou a kvůli vůni Axe má o něj žena zájem).

Reklama mě vždy obtěžuje

reklamy mi vadí

roztomilá, milá

Silná optika velké bulve

Skvěli herci.

Snaží se podbízet často možná nepravdivými informacemi.

spojení s celebritou

sto tabletů týdně, sto tabletů týdně, rozdáváme, rozdáváme je to strašně nakažlivé toto

stylem

tak

Trapná

Trapna

usmála jsem se při jejím zhlédnutí

užíváním této reklamy

Většinou jsou vtipné a člověk si je zapamatuje..

vnucuje divákům informaci že má mnoho vzácných minerálů ( dělá to dojem, že je zdravější na pití než jiné vody )

Vtip

vtip, dobrý neotřelý nápad

vtipem

vtipem

vtipná

vtipná

vtipná

vtipné zpracování a dobří herci

VYTVÁŘÍM JI

vyvoj technologii

x

zábavná

Zapůsobila na mě příroda a zvířata.

zdržuje, vnucuje až moc, velmi často lživá, nevkusná, podvodně využívající neznalostí různých lidí

znělkou

Zpracování

7. Myslíte si, že Vámi zmíněná reklama používá nějaký "psychologický trik"? Pokud ano, jaký?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3745,68 %45,68 %  
Rýmování11,23 %1,23 %  
Nevinnost malého dítěte.11,23 %1,23 %  
pouštějí jí v čas kdy koukají děti s matkami na TV a proto ovlivňuje spíše matky než mě11,23 %1,23 %  
dětské šišlání11,23 %1,23 %  
Vnímání na základě hudby...11,23 %1,23 %  
Snaží se podbízet často možná nepravdivými informacemi.11,23 %1,23 %  
humor a chytlavou modifikaci častého řečnického obratu11,23 %1,23 %  
Hudební podkres, navození pocitu klidu.11,23 %1,23 %  
vlezlost11,23 %1,23 %  
dítě v reklamě11,23 %1,23 %  
hlučnost a totální debilnost, kterou člověk nezapomene11,23 %1,23 %  
rodina. coca cola patri do rodiny11,23 %1,23 %  
nevím11,23 %1,23 %  
Malé dítě a vtip11,23 %1,23 %  
barva11,23 %1,23 %  
je tak strašná, že si jí každý pamatuje11,23 %1,23 %  
Voda čistá jako příroda.11,23 %1,23 %  
aby si ji lidi pamatovali aby byla zajimaa11,23 %1,23 %  
Asociace s osobnotmi11,23 %1,23 %  
Všechny nějaký obsahují11,23 %1,23 %  
roztomilé dítě11,23 %1,23 %  
spojení s celebritou11,23 %1,23 %  
poukazuje na originalitu11,23 %1,23 %  
vtip a upoutání na produkt-názvy tarifů11,23 %1,23 %  
každá reklama využívá sociální inžnenýrství11,23 %1,23 %  
jednoduchý popěvek pro zapamatování11,23 %1,23 %  
slavné osobnosti11,23 %1,23 %  
asertivní omílání11,23 %1,23 %  
hlavní aktér v několika spotech11,23 %1,23 %  
uz jen to.ze je. obecne triku vnimam hodne.od casovych natlaku k akcni cene az po podsouvani pocitu potrebnosti11,23 %1,23 %  
stačí, že působí pozitivně na emoce zákazníka11,23 %1,23 %  
dobrý11,23 %1,23 %  
humor11,23 %1,23 %  
známý osobností11,23 %1,23 %  
zname osoby11,23 %1,23 %  
je podmanivá pro děti11,23 %1,23 %  
vnucuje dojem, že jejím pitím přispějeme hodně svému zdraví11,23 %1,23 %  
Tlak na muže, kterým se hnusí vyumělkovaní metrosexuálové. 11,23 %1,23 %  
viz výše11,23 %1,23 %  
hraje si na něco11,23 %1,23 %  
Soucítění s hrdinou reklamy. Neatraktivní muži v této reklamě možná vidí naději.11,23 %1,23 %  
cokoliv11,23 %1,23 %  
chce nás pobavit a tím zvýšit její sledovanosti a vyhledávanosti11,23 %1,23 %  
laciny humor11,23 %1,23 %  

Graf

8. Motivovala Vás tato reklama ke koupi produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím4150,62 %50,62 %  
spíše nesouhlasím1518,52 %18,52 %  
spíše souhlasím1012,35 %12,35 %  
nevím911,11 %11,11 %  
souhlasím67,41 %7,41 %  

Graf

9. Která reklama se Vám osobně líbí nejvíce a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

A pojď mi hop, jsem škodolibá :DDD

Air bank, jednoduchá reklama kde řeknou jaké jsou výhody a nevýhody.

animovaná

Axe apollo - vtipne

Centrum.cz - Bobika - velmi nápadité

Coca-cola, kofola, veselá atmosféra, působí pozitivně

dove - v reklamě jsou normální ženy (ne vyhublé)

dřívější reklama na Centrum se psem Bobíkem

f

Gambrinus - jedná se o můj oblíbený nápoj.

Globus

Hundai - hudba - summer jam a i myšlenka ženy vybírají barvu,...

Kofola

Kofola

kofola - je roztomilá

Kofola - vánoční tématika se stromkem. Potěší, pobaví, nenutí, není dlouhá.

Kofola - zlaté prasátko

Kofola s kancem,vtipná,milá

kofola vanoční, vtipný slogan

Kofola zlaté prasátko

Kofola, T-Mobile - originální, vtipné

Konkrétní nemám, ale nejlepší nápady mají v reklamách na pivo.

kvůli hercům a zpracování,které mi připadá vtipná

Moc reklamy nesleduji..

N akonkrétní reklamu si nevzpomenu,ale nejhezčí jsou reklamy s miminky a přírodou.Tyto rekalami jsou roztomilé a úsměvné

Na auta, ráda se podívám na nové modely.

Na jogurt Miller Mix - není dlouhá, vtipná a ten jogurt je hlavně dobrý!

Na jogurty jogobella. Jsou tam krásní herci.

na Kofolu, mám ji spojenou s Vánoci

Na T-mobile, jsou vtipné, Na Coca-colu zase originální (některé)

na T-mobile. reklamy jsou vtipne

např. pojištění Flexi, docela vtipné

nelíbí

Nevím

nevím

Nevím. Jako typologicky? Na určitý výrobek? Nebo sortiment? Líbí se mi originální zábavné reklamy s příběhem - kampaně.

Nevnímám reklamy díky absenci televize a instalaci adblocku.

Pepsi. Tam je mnoho fotbalovych hvezd

právě tato

Rajec. Mám ráda reklamy s přírodou.. A navíc se blíří spíše pravdě než u ostatních reklam.

Reklama na chipsy Doritos - Jsou velmi vtipne pojate

Reklama na Kofolu (o vánočním stromečku a prasátku). Je vtipná i po letech.

Reklama na T-Mobile s Lukášem Pavláskem a Vojtou Kotekm

Reklama na t-mobile, protože je zábavná a vtipná

Reklama Pepsi, protože vždy je zajímavá

reklama v radiu na nový notebook (posadil jsem tu blondýnu na stůl, vedle mého nového notebooku,....)...je vtipná a není hlučná a vlezlá a je krátká

Reklamy na Zadara krátké a vtipné.

reklamy se mi nelíbí

Reklamy so zvieratami, na Jarec napr.

řekl bych, že otázky v tomto dotazníku nejsou položeny úplně správně, rád bych odpověděl, ale nějak mi uniká na co.

Samsung Smart TV - http://www.youtube.com/watch?v=hgCZNnXBNr0 Adidas is all in - http://www.youtube.com/watch?v=DCRihtIZZdM Coco Chanel - http://www.youtube.com/watch?v=KifjdV1h6X8 Audi - http://www.youtube.com/watch?v=dJOn3jG5tUk - Stříká z toho touha po produktu, ma to smrnc a je to sik

sportovní

t - mobile-zadar :-P

T- Mobile, pobaví

T-mobile je zábavná

t-mobile - různé spoty, vyvolávají úsměv. jsou povedené jako dříve byly povedené reklamy konkurenčního vodafone s čivavami

T-mobile - skokani po sezóně. Reklama je vtipná, skvěle obsazená, nápaditá.

T-mobile - vtipné, kreativní

T-mobile - vtipnost

T-mobile (Zadar) - jsem člověk veselé povahy, takže mám rád reklamy, které mě pobaví a jsou, tak trochu "nenormální"...

T-mobile se Zadarem. vtipne. velmi povedene. a pritom i s informacni hodnotou

T-mobile vtipná

T-Mobile, je vtipná

t-mobile, vtipná

ta a proto

tmobile

to je divná otázka, reklamy přicházejí a odcházejí, některé jsou vtipné a/nebo milé a/nebo příjemné a/nebo nápadité a ty se mi líbí; nemám reklamu, která se mi "libí nejvíc", jsou to jen reklamy..

to nevím, já obecně reklamy nesnáším a přepínám programy

Vánoční reklama : holčina, tatínek, divočák tuším na kofolu.

vánoční reklama na kofolu s prasátkem

Vánoční reklamy na Coca Colu, mají nápad, styl, podloženo pěknou hudbou.. Nikdy nezklamou.

veselá a vtipná

viz. bod 4

vkusně vtipné, říkající pravdu

Vtipné reklamy jako Bobika a Nene já nemusím a nově s Kotkem Pak Nivea a cocacola pro sympatické lidi a milé prostředí reklamy

world of tanks

Zadna

Žádná

žádná

žádná

žádná - obtěžuje mě

10. Která reklama se Vám naopak líbí nejméně a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

--

?

???

4story

Absolutně nesnáším reklamu na vložky, která běží v poslední době. Je tak protivná, že bych tu ženskou, co tam zpívá o tom, že je v suchu a v pohodě nejradši nakopl do řiti.

Air bank ,protože si tam nemůžu vodit mývala tak jako v reklamě.

allways vložky - trapné písně

alza-nepříjemný hlas malého zeleného čehosi

Alza, důvody výše, a spoustu dalších stupidních reklam, bohužel jsou asi tak stupidní, že si je ani nevybavím

alza.cz, je hlučná, otravná, ten zelenej blbec akorát odrazuje od koupi

Alza.cz, naprosto otravná

bebe - buzerace poránu

Bulvární noviny/časopisy, Snaží se podbízet často možná nepravdivými informacemi.

colgate - ohrane fraze v kterych clovek porad slysi jak je pripravek skvely...

čistící prostředky a některý auta.. Když potřebuji nějaký prostředek, zajdu přímo do prodejny a nechám si poradit, a některým reklamám na auta chybí kouzlo a jsou nudný..

Domaci pekarna - v reklame ukazuji peknou sisku chleba, ve skutecnosti ma tvar komisarku.

erotická

f

Jakákoliv na dámské hygienické potřeby (tampony, vložky). Výrobek nepotřebuji a celkově bídné zpracování.

Jogurt Müller - hloupá blondýna - uráží tím ženy

když podává zavádějící klamné informace nebo je v ní oplzlý humor

kinder bueno - upatlaná pusa působí u slečny poněkud infantilně

Kokakola, protože není vůbec zdravá a přesto se propaguje jakože je hrozně dobré ji pít..

Komercni banka a mnich. nevhodne. nic nerikajici

Kotek - Pavlasek - T-mobile - trapnost Nektere reklamy z Ctvrtnickem me taky stvou

Lutz

lutz - je vlezlá a otravná

Na auta. Auta mě nebaví. Nemám je ráda.

Na čaj team s gotem

Na prací prášky!!! Nesnáším to srovnávání bílá vs. šedá =D

Na praštěné dětské hračky dnešní doby

na prostenal kvůli zpracování, které se mi nelíbí

na vložky

Nejméně se mi líbí reklami s bakteriemi wc. Dále je to reklama na paradentozu konkrétně část kdy plyve krev do umyvadla- je mi to nepříjemné

Nelíbí se mi ty, které jsou schválně trapné aby si je lidé zapamatovali - XXX lutz

Nemám moc ráda reklamy o vložkách či tamponech, všechny jsou trapné.

Nepamatuju

nepamatuju

nevim

Nevím

nevim

nevím

nevím

nevím, reklamu v televizi jsem neviděla dlouho, ostatní reklamy mi většinou nevadí

Nevybavuje se mi na co to byla reklama, ale končila milostným objímáním žáka s učitelkou v kabinetě.

Obecně zpívané reklamy v rádiích.

Orientovaná eroticky a nebo využívající dětí - je to nemorální

Pampers - nemám ráda reklamy zaměřené na péči o děti a mateřství. Tuto obzvlášť.

parodontax - konfrontace s vypadávajícími zuby či krví, protože byla několikrát spuštěna v momentech pro danou reklamu nevhodných

Perwol, trapné

podobně jako předchozí otázka; nelíbí se mi tupé, uřvané, rádoby "srandovní" reklamy, reklamy, které divákovi říkají "nestojíte nám za to, abychom potrápili svoje mozky a vymysleli něco rafinovaného a zábavného pro vás"; pak jsou to reklamy, kde jsou hlavní protagonisté členové rodiny - obzvláště když se "udivují" na "sílou čistoty" pracího prášku nebo debatují o chuti jogurtu.. opravdu výkvět tvorby

Reklama na kečupy Heinz

Reklama na perwoll, opravdu si prodejce myslí, že na plese vytáhnu z kabelky litrový perwoll?

Reklamy na léky.. Zavádějící. Televize není lékař!

reklamy na prací prášky

reklamy s detmi, kt. su v v reklame na produkt totalne nesuvisiaci s detmi

různé reklamy na půjčky, jsou nudné a chtějí lidi jen nalákat na půjčky

SIKO - co si už necháme všechno na obrazovce líbit?

Smetana z Kunína... Nova si jí dala na voyo, když ještě bylo přístupný zadarmo a tahle reklama tam byla každých 10 minut

ta a proto

Takové ty nudné na auta, nezajímá mě to

to záleží

Totéž.

Třeba na auta - auto jede po městě, kosmetické přípravky - šampony - vlasy vlající ve větru a to je vše.

vanish,hloupá, využívající genderové stereotypy

vložky Naturella - nelogičnost, odpuzuje vlhkost...

Vsechny

vsechny

všechny

všechny

všechny

všechny reklamy na kosmetiku, vložky, tampony, holení atd...

XXX Lutz - vtíravá, nudná

XXX Lutz, je hloupá

xxxl lutz, vtíravé provedení

XXXLutz tatatata, nelíbí především díky moc časté opakovanosti, ale i negativní reklama je výbornou reklamou. Do té doby jsem tento obchodní řetězec neznal a teď bych tam snad i zašel...

XXXlutz, uřvaná

žádná reklama se mi nelíbí

žádnou si nevybavuji

Žijte zdravě

11. Myslíte si, že vtip a nadhled je u reklamy důležitý?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4960,49 %60,49 %  
spíše souhlasím2429,63 %29,63 %  
nevím56,17 %6,17 %  
spíše nesouhlasím33,7 %3,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Motivovala Vás tato reklama ke koupi produktu?

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi negativně na otázku 5. Jak na Vás zapůsobila?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

5. Jak na Vás zapůsobila?

7. Myslíte si, že Vámi zmíněná reklama používá nějaký "psychologický trik"? Pokud ano, jaký?

8. Motivovala Vás tato reklama ke koupi produktu?

11. Myslíte si, že vtip a nadhled je u reklamy důležitý?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

5. Jak na Vás zapůsobila?

7. Myslíte si, že Vámi zmíněná reklama používá nějaký "psychologický trik"? Pokud ano, jaký?

8. Motivovala Vás tato reklama ke koupi produktu?

11. Myslíte si, že vtip a nadhled je u reklamy důležitý?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Petrová, V.Reklama (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://30437.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.