Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání marketů spotřebiteli II.
Vnímání marketů spotřebiteli II.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ondřej Šebek |
---|---|
Šetření: | 09. 04. 2013 - 13. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 34 |
Počet otázek (max/průměr): | 3 / 3 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 79,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:28 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme studenti VŠ a tento doplňkový dotazník bude sloužit k semestrální práci a úspěšnému ukončení předmětu Marketing II.
Děkujeme za Váš čas
Ondřej Šebek, Michal Pačes
Odpovědi respondentů
1. Jak byste zhodnotil(a) markety z hlediska kvality zboží?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Albert | 2.735 | 1.312 |
Kaufland | 2.912 | 1.375 |
Tesco Expres | 3.265 | 1.253 |
Penny market | 3.588 | 1.007 |
Billa | 2.853 | 1.89 |
2. Jak byste zhodnotil(a) markety z hlediska ceny?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Albert | 3 | 1.118 |
Kaufland | 2.118 | 0.751 |
Tesco Expres | 3.265 | 1.077 |
Penny market | 2.353 | 0.993 |
Billa | 3.471 | 1.602 |
3. Jak byste zhodnotil(a) markety z hlediska šíře sortimentu?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Albert | 2.794 | 0.987 |
Kaufland | 2.441 | 1.247 |
Tesco Expres | 3.147 | 1.537 |
Penny market | 3.324 | 1.337 |
Billa | 2.647 | 1.817 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.