Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > SEX A EROTIKA V REKLAMĚ

SEX A EROTIKA V REKLAMĚ

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Bártová
Šetření:10. 04. 2013 - 14. 04. 2013
Počet respondentů:250
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,
Jsem studentkou posledního ročníku Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ráda bych Vás poprosila o spolupráci při vyplňování dotazníku, jehož výsledky budu prezentovat v mé diplomové práce na téma „Sex a erotika v reklamě“. Dotazník je anonymní a zabere jen pár minut.

Děkuji a přeji příjemný den
S pozdravem
Klára

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Děkuji za váš čas.

Klára

Odpovědi respondentů

1. S jakou reklamou se nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetová (bannery, články...)19276,8 %76,8 %  
televizní (reklamy...)17971,6 %71,6 %  
venkovní (billboardy, plakáty...)9136,4 %36,4 %  
tištěná (inzerce...)7028 %28 %  
radio7028 %28 %  

Graf

2. Která forma reklamy vás osobně nejvíce ovlivnuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jakákoliv, která je zajímavě zpracovaná9839,2 %39,2 %  
tematicky mi blízká8132,4 %32,4 %  
televizní7228,8 %28,8 %  
internetová6425,6 %25,6 %  
tištěná166,4 %6,4 %  

Graf

3. Sex a erotika v reklamě – je toho víc než bývalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně o mnoho více13654,4 %54,4 %  
nevím, nevnímám to5020 %20 %  
stále stejně, co si pamatuju4718,8 %18,8 %  
méně než bývalo176,8 %6,8 %  

Graf

4. Vadí vám sex a erotika v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno12650,4 %50,4 %  
ne, je to příjemné zpestření7128,4 %28,4 %  
vadí mi to5321,2 %21,2 %  

Graf

5. Jsou sexuální a erotické prvky příčinou toho, že si reklamu zapamatujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, rozhodně to není rozhodující faktor, zda si reklamu zapamatuji12750,8 %50,8 %  
Ano, ale nevybavím si už produkt7028 %28 %  
Ano a pamatuji si i produkt, na který reklama je5321,2 %21,2 %  

Graf

6. Omezili byste sexuální a erotické prvky v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
částečně ano10742,8 %42,8 %  
ne9538 %38 %  
rozhodně hodně, je to nemorální4819,2 %19,2 %  

Graf

7. Jsou, podle vás, produkty, ke kterým erotika a sex k propagaci patří? Jaké a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

?

.

.

..

...

...

..určitě sex a erotika některým produktům "sluší".. teď nedovedu ale konkrétně uvést kterým..

Ano

ano

Ano - produkty na erekci

Ano jsou např. kondomy

Ano jsou. Podpurne preparaty na erekci a zvyseni sexualniho apetitu.

Ano produkty spjené se sexem. Ako erotické pomůcky, ochrana k sexu

Ano, ale podle mě to patří pouze k erotickým klubům, obchodům atd. vše co je spojeno s erotikou a sexem, k ničemu jinému mě taková reklama nenapadá.

Ano, erotické pomůcky

ano, erotika se používá skoro všude...od aut až po víno nebo čokoládu

ano, např. kondomy, vakcíny proti rakovině děložního čípku apod.

Ano, oblečení, protože je to potom lákavější.

Ano, protože to upoutává velkou spoustu lidí, je dobře zapamatovatelná at uz negativne, nebo pozitivne. Co se tyka otazky jake zaradila bych sex. pomucky - kondomy apod. a dale obleceni, kosmeticke vyrobky.

Ano, těch, kterých se to týká.

ano, třeba reklama na prezervativy :-)

Ano, ty, ktere s erotikou primo (sexuální pomůcky a stimulanty, kondomy, gely) a neprimo souvisi (parfémy, spodni pradlo..)

ano, určitě kondomy, různé "hračičky"...atd.

Ano, všechny kde se to dá smysluplně použít.

Ano, zejména ty, které jsou bez sexu a erotiky obtížně propagovatelné. Typicky bilboardy na nátěrové barvy, těžební zařízení, výkopové práce, pracovní ochranné pomůcky apod. Tyto činnosti/produkty jsou totiž v drtivé většině případů absolutně neatraktivní a spotřebitel s nimi nemá, a ani nemůže mít, spojeno cokoliv pozitivního. Proto, v souvislosti s výše uvedenými produkty, považuji za ideální reklamu bilboard se spoře oděnou modelkou, vedle které je ledabyle umístěn produkt připravený k obarvování do středních a sytých odstínů v kolorovacích automatech na zkorodovaných podkladech.

ano,erotické pomůcky a stimulátory

Ano,jsou,např.sexuální pomůcky.

Ano. Podpora erekce - sex jako takový.

Ano. Reklama na prezervativy

Ano. Sex. Sex lze propagovat pouze sexem.

Ano. spodní prádlo, ochrana...

antikoncepce ochrana před pohlavními nemocemi

antikoncepce

asi ano, antikoncepce, luxusní spodní prádlo

asi jo ....

asi parfémy, oblečení, dovolená, auta,

auta

auta

auta, alkohol

automobily....slečny s nimi nemají nic společné na bilboardech,jsou to dva zcela odlišné faktory

bt

Cigarety a alkohol.

Da se obejit bez

Dámské prádlo,auta,šperky,pivo

drahé parfémy

ehm... Erotické pomůcky?

eoriticke prostredky, pomucky, doplnky stravy, leky

erotické linky

erotické pomůcky

Erotické pomůcky - bez komentáře :-)

erotické pomůcky, antikoncepce

erotické pomůcky, drogerie, spodní prádlo atd.

Erotické pomůcky, léky a kondomy.

erotické pomůcky, masáže, dovolené, postele

eroticke pomucky, ochranne prostredky

Erotické pomůcky, ochrany pro bezpečný sex

Erotické pomůcky, prezervativy, lubrikační gely, auta.

Eroticke pomucky;)

Erotické pomůcky.

Eroticke pradlo-protoze se tyka erotiky...Do ostatnich reklam nepatri!

erotické prádlo, prášky an potenci...

erotické prodejny, protože ony sex a erotiku mají jako hlavní obchodní činnost

erotické produkty, spodní prádlo

Erotické produkty.

erotické zboží

erotické zboží, filmy, oblečení, kosmetika, auta

erotické zboží, spodní prádlo, parfémy...

Erotika určitě, ale jen k produktům u kterých to neurazí...např. parfémy, čokoláda. Rozhodně mi erotika nepříjde na míste u reklamy na motorové pily, či dveřní systémy a pneumatiky :-)

Hot linky,ochrana pred pohl.chorobami

J

jedině tak přípravky na podporu erekce a sexuální pomůcky - jinak NE

jen přímo spojené s erotikou - erotické hračky, videa, cluby.

Jídlo, protože... to snad nemusím vysvětlovat :-)

Jsou, např.. tabletky na podporu erekce, spodní prádlo, atd.. Tématicky odpovídá produktu, dá se kreativně využít.

kary, devky, cary, kluby, leky na erekci

Když je cílovka tomu odpovídající - muži z nízké příjmové skupiny.

klidne ke vsem produktum, ale musi to byt vymyslene s nadhledem a vtipem

kodomy, lubrikacni gely, specificka kosmetika a vse co se toci kolem tela.

Kondom a ochrana partneru

Kondom, tablety na viagru, spodni oradlo, parfemy

kondomy

kondomy

kondomy

kondomy

Kondomy - prevence Alkohol - následek

kondomy - učí ochraně

Kondomy :-) alkohol,parfemy

kondomy a jiné sex shopy antikoncepce

kondomy- asi nemusím vysvětlovat, erotické pomůcky

Kondomy, protože se sexu přímo týkají.

Kondomy, spodni pradlo apod. V takovem pripade to je preci vzdy spojeno s erotikou,

Kondomy. Musí být jasný na co jsou....

kosmetické vyrobky

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika, oblečení

koupelna, kosmetika, spodní prádlo

krásné prádlo

Kromě erotických přípravků nejsou.

Leciva na potenci, kondomy

Léky na podporu erekce, erotické pomůcky, částečně i spodní prádlo.

luxusní parfémy, spodní prádlo, kondomy ....proč asi?

masaže

masáže, erotické potřeby, FUNKČNÍ tablety pro muže (i když viagra reklamu snad nemá a asi jako jediná funguje :-D)

maximalne adekvatni mi to prijde akorat u sperku nebo u parfemu. Zdurazneni zenskosti, vyrobky spojene a zamerene predevsim na zeny. Nechapu eroticke narazky a naznaky u zmrzlin, kecupu a podobnych vyrobku.

Maximálně produkty typu arginmax apod. podpůrné prostředky. Ke stavebnictví či oknám "za půlku" se to opravdu nehodí. Téma Vaší diplomové práce jste si vybrala opravdu zajímavé, přeji mnoho úspěchu.

Možná co se týče preparátů na zlepšení erekce, jinak mě nic nenapadá. Ale rozhodně nepatří na reklamy stavebním firmám, výrobců oken, apod.!!

napadá mě jen reklama na erekci a prostatu :(

Např. káva, nebo parfém, jsem nucena se dívat na roztouženou babu před sexem a to mě ale vůbec nezajímá.

Např.kondomy,lubrikační gely atd.

např.léky zlepšující sexuální život, sex a erotika k životu patří stejně jako potraviny, prací prostředky apod., proto je lze propagovat právě tímto způsobem

například přípravky na podporu sexu, ale rozhodně ne reklamy (např. bilboardy) na okna, kde je nahá ženská

Například reklamy na různá afrodiziaka.

Například voňavky, ptž přímo souvisí s "přilákáním" opačného pohlaví:)

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne nejsou

ne sex je osobní

Ne, zvláště ne takové, které mohou ohrožovat mravní vývoj dětí a mládeže a jsou veřejně dostupné.

Né,je to trápne kto robí takéto reklamy

nejsou produkty, kterépotřebují erotiku pro propagaci

Nejsou - erotika do reklamy nepatří stejně jako využívání dětí (proti rodičům)

nektere parfemy - treba podle nazvu auta - protoze to muzi maji radi

nemyslím si

nemyslim si, ze to k nejakym konkretnim produktum patri. Vnimam to jako jakekoliv jine tema zvolene k propagaci produktu.

Nerozumim zadani

netusim

nevim

nevim

nevím

nevím

Nevím úplně jestli přímo sex (ten snad jen k erotickým pomůckám), ale příjemná erotika určitě patří např. k plavkám a spodnímu prádlu, kosmetice, parfémům, do jisté míry i k módě jako takové.

nevím, neřeším to...

Nevím.

Oblečení, parfémy atd.

padlo

parfémy

Parfémy

parfemy

parfemy

parfemy

parfemy

parfémy - protože je to o přitažlivosti

Parfémy a kosmetika, např. ARMANI,AXE, PLAYBOY,... - reklama správně zacílená na segment mladých (zábavnost, hravost)

parfémy,

parfémy, modní značky

parfémy, oblečení a možná chlast - ale nedokážu říct proč, prostě mi to k nim nějak sedí. možná i proto, že se v reklamách na tyto produkty erotika už využívá:)

patří pro sex: vhodně nabízet ochranné prostředky ať už z pohledu ochrany zdraví (různé formy nákazy-aids, kapavka..), očkování nebo pro nechtěného otěhotnění - používání léků či jiné formy -info u lékaře ne pro erotiku:to mi do veřejně sdělované reklamy nesedí, z důvodu informace předškoláků případně i straších dětí tj. zatěžování je informacemi z této oblasti

patří určítě k přípravkám na viagru a může být u sprchových gelů, ale třeba reklama na kečup - u ní mi to přijde dost divné a nevhodné

pobyty pro páry- je to motivující udělat si společný víkend sexuální pomůcky- tam je to nezbytné

Podla mna by to mali byt k teme. Pokial produkt ma nieco spolocne so zmyselnostou, ako trebars parfem. Ludia si aj bez parfemu musia nejak "vonat" aby mohli nadviazat znamost. Skratka vtedy to postavit na sexe alebo erotike mi pride ok. Urcite tych produktov je vela, kde sa to da vyuzit a dava to celkom zmysel. Ale vadi mi ked sa to pouziva na nelogicky k tomu patriace veci, ako instalaterske prace, alebo vystavba domov, auto ... Myslim si, ze ludia si uz trochu zvykli na sex a erotiku volne dostupnu v mediach, ze sa nad tym uz tolko ludi nepozastavi a tudiz to ani moc nejak neohromi. Myslim, ze si ludia pamataju skor vtipne, alebo roztomile reklamy a este mohuzial strasne blbe reklamy ako XXXLuts na to tata.

Pokud je reklama inteligentně zpracovaná a humorná, tak k propagaci patřit může, konkrétní produkty mě teď nenapadají.

pokud je to dobre a vtipne zpracovano, tak skoro jakekoliv :)

pradlo

pradlo

pradlo

pradlo

pradlo

pradlo

prádlo, parfemy

Pradlo. Patri k tomu pekna tela a trocha smyslnosti.

prezervativy - vyplývá z toho, k čemu je výrobek určen

prezervativy .. bez erotiky v reklamě by to asi nešlo. :-D

prezervativy, alkohol, deodorenty a parfémy

prezervativy, přípravky na podporu erekce, noční kluby, sex shopy,

produkty s erotikou přímo spojené

Produkty, které jsou s erotikou a sexem spojené (tabletky zlepšující erekci atd.)

PROSTENAL :D

Při vhodném použití si ji dokáži představit u všech produktů, ne vždy musí působit prvoplánově s jasným sexuálním podtextem, ale možná i více funguje s prvky komickými či parodickými. Primárně ji mám spojenou s alkoholem nebo produkty se sexem přímo spojenými.

přípravky ke zkvalitnění erekce, spodní prádlo

Přípravky na podporu erekce, antikoncepce, pornoservery. Protože mi to přijde tématické.

Reklama na bordel, tam sex patří..

reklama na léky povzbuzující erekci,kondomy,

ruzne eroticke pomucky

Samozřejmě, že existují produkty, ke kterým sex a erotika patří. Erotický průmysl je jeden z nejvýdělečnějších vůbec :-)

sex, výstřihy u žen v poprsí

sexshop

sexshop

sexshop

sexshop

sexshops

Sexshopy

sexshopy

sexshopy

sexshopy

sexshopy

sexshopy

sexuální pomůcky

sexuální pomůcky a ochrana

sexuální pomůcky, alkoholické nápoje, spodní prádlo..a jiné

Sexuální pomůcky, erotické salony, tedy produkty s erotikou a sexem přímo spojené, i když si nemyslím, že by se měly široce veřejně propagovat.

sexuální pomůcky, kosmetika - líčidla, alkohol, parfémy!

shops

spodní prádlo erotické pomůcky

spodní prádlo

spodní prádlo

spodní prádlo

spodni pradlo

Spodni pradlo

spodni pradlo

spodni pradlo

spodní prádlo, kondomy apod., zkratka produkty, ktere s erotikou uzce souvisí, naopak nevidím důvod pro využívání erotiky na jiné produkty jako např. auta

spodní prádlo, kosmetika, sperky, vaření, dobrý alkohol, umění. podpora erotična, smyslnosti, jemnosti, kouzla osobnosti, napětí, vzrušení.

spodní prádlo, parfemy možná

Sprchove gely

Sprchový gel - nabízí se ukázat nahotu parfém - ke svádění slouží prostředky na podporu erekce

Tabletky na podporu erekce, eroticke pomucky

Tak určitě kondomy například. Je to se sexem úzce spojeno.

téměř jakékoli :-)

Treba kondomy:)

třeba Arginmax :-) ?

třeba reklama na kondomy nebo tak, to ano, ale cpát sex a erotiku do reklamy třeba na nové auto, mi přijde trapné

třeba: nahé tělo může být funkční v reklamě na sprchy, sprchové gely, parfémy i reklama na dovoleou u moře atd.

ůlj

umělý čůráci

Určitě ano. Když pominu erotické a sexuální pomůcky, určitě bych zde zařadil produkty jako parfém, cigarety, alkohol, spodní prádlo, kosmetiku. Může být i auto, moto...

Určitě patří, například reklamy na prezervativy by měly být více vidět, nebo třeba produkty jako například spodní prádlo, parfémy nebo různá kosmetika. Měly by tyto reklamy obsahovat erotiku, aby více přitáhly pozornost diváka nebo potencionálního zákazníka.

určitě ty, které vnímáme, že nějak patří k sexuálnímu životu - například spodní prádlo. ale co třeba taková čokoláda? také. staletí je vnímána jako afrodiziakum... proč to nevyužít reklamně?

V podstatě jakékoliv produkty, kde cílovou skupinou jsou muži nad 20 let.

Veškeré produkty pro cílovou skupinu, která na sexuální podněty kladně reaguje. Tkaže klidně i Pila Pasák a naopak i nevěstinec lez propagovat cudně.

Všechny produkty zaměřené na nemyslící, pudově jednající členy stáda.

vůně - erotický podtext reklamy zdůraznuje vůni - člověk ji přes TV nemůže cítit, ale představit si ji ano :)

Vždy je cesta, jak to udělat jinak.

X

za mne jednoznacne ano - napr. spodni pradlo, kosmetika, eroticky/sexualne zamerecne produkty, mozna vino, cokolada - je-li eroticky podtext vhodne zvolen, urcite vice zaujme

Zboží které s erotikou a sexem souvisí. Proto :-)

Zmrzlina (magnum), parfém, masážní salon, potravinové doplňky pro zvýšení erekce..

Zřejmě věci souvislé s erotikou. Sexshopy, erotické pomůcky, veletrhy. Zbytek trapně zkouší využít lidskou slabost a konvertovat jí na nákup zboží.

Zvláště produkty, k nimž se odpornosti tohoto druhu vztahují - spodní prádlo a podobně.

8. Uveďte, prosím, pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16365,2 %65,2 %  
muž8734,8 %34,8 %  

Graf

9. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2610943,6 %43,6 %  
27-358835,2 %35,2 %  
36-503112,4 %12,4 %  
15-19124,8 %4,8 %  
51 a více104 %4 %  

Graf

10. Nejvyšší dosažené a ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské11847,2 %47,2 %  
středoškolské s maturitou10542 %42 %  
středoškolské bez maturity228,8 %8,8 %  
základní52 %2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. S jakou reklamou se nejčastěji setkáváte?

2. Která forma reklamy vás osobně nejvíce ovlivnuje?

3. Sex a erotika v reklamě – je toho víc než bývalo?

4. Vadí vám sex a erotika v reklamě?

5. Jsou sexuální a erotické prvky příčinou toho, že si reklamu zapamatujete?

6. Omezili byste sexuální a erotické prvky v reklamě?

7. Jsou, podle vás, produkty, ke kterým erotika a sex k propagaci patří? Jaké a proč?

8. Uveďte, prosím, pohlaví:

9. Jaký je váš věk?

10. Nejvyšší dosažené a ukončené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. S jakou reklamou se nejčastěji setkáváte?

2. Která forma reklamy vás osobně nejvíce ovlivnuje?

3. Sex a erotika v reklamě – je toho víc než bývalo?

4. Vadí vám sex a erotika v reklamě?

5. Jsou sexuální a erotické prvky příčinou toho, že si reklamu zapamatujete?

6. Omezili byste sexuální a erotické prvky v reklamě?

7. Jsou, podle vás, produkty, ke kterým erotika a sex k propagaci patří? Jaké a proč?

8. Uveďte, prosím, pohlaví:

9. Jaký je váš věk?

10. Nejvyšší dosažené a ukončené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bártová, K.SEX A EROTIKA V REKLAMĚ (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://30476.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.