Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování

Nakupování

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sabina Nováková
Šetření:17. 04. 2013 - 23. 04. 2013
Počet respondentů:410
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

následující dotazník se týká nakupování a všeho kolem něj.

Děkuji za vyplnění.

 

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena28369,02 %69,02 %  
Muž12730,98 %30,98 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Menší než 20 let21151,46 %51,46 %  
20-40 let18244,39 %44,39 %  
40-60 let143,41 %3,41 %  
60 let a více30,73 %0,73 %  

Graf

3. Jakému obchodu dáváte přednost ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenný obchod33782,2 %82,2 %  
Internetový obchod7317,8 %17,8 %  

Graf

4. Je ve Vašem blízkém okolí obchodní centrum ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano30975,37 %75,37 %  
Ne9623,41 %23,41 %  
Nevím51,22 %1,22 %  

Graf

5. S kým nejraději nakupujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli12730,98 %30,98 %  
Sami12630,73 %30,73 %  
Je mi to fuk8520,73 %20,73 %  
S rodiči5312,93 %12,93 %  
S manželem/manželkou194,63 %4,63 %  

Graf

6. Kolik přibližně času trávíte v obchodním centru ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 hodiny18043,9 %43,9 %  
2-3 hodiny10826,34 %26,34 %  
Méně než 1 hodin8119,76 %19,76 %  
3 hodiny a více4110 %10 %  

Graf

7. Kolik přibližně peněz utratíte při návštěvě obchodního centra ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000-2000 ,-16941,22 %41,22 %  
Méně než 1000 ,-16039,02 %39,02 %  
2000-3000 ,-4110 %10 %  
3000 ,- a více409,76 %9,76 %  

Graf

8. Jakým způsobem platíte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotovostí16540,24 %40,24 %  
Obojím13532,93 %32,93 %  
Kartou10325,12 %25,12 %  
Neplatím71,71 %1,71 %  

Graf

9. Zakládáte si v obchodech členské karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne21752,93 %52,93 %  
Ano19347,07 %47,07 %  

Graf

10. Využíváte slevové kupóny a akční nabídky obchodů ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano30975,37 %75,37 %  
Ne7718,78 %18,78 %  
Nevím245,85 %5,85 %  

Graf

11. Sortiment kupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obojí34082,93 %82,93 %  
Ve slevě5713,9 %13,9 %  
V plné ceně133,17 %3,17 %  

Graf

12. Při nakupování se řídím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svým vlastním vkusem26364,15 %64,15 %  
Obojím13131,95 %31,95 %  
Módou163,9 %3,9 %  

Graf

13. Jakým výrobkům dáváte přednost ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zahraničním28569,51 %69,51 %  
Českým12530,49 %30,49 %  

Graf

14. Necháváte si v obchodech radit od prodávajících?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne27366,59 %66,59 %  
Ano13733,41 %33,41 %  

Graf

15. Už jste někdy reklamovali výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano32579,27 %79,27 %  
Ne8520,73 %20,73 %  

Graf

16. Na nákupy své dítě/děti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám dítě37190,49 %90,49 %  
Beru ho/je s sebou215,12 %5,12 %  
Neberu122,93 %2,93 %  
Nechávám v hracích koutcích61,46 %1,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví ?

2. Jaký je Váš věk ?

3. Jakému obchodu dáváte přednost ?

4. Je ve Vašem blízkém okolí obchodní centrum ?

5. S kým nejraději nakupujete ?

6. Kolik přibližně času trávíte v obchodním centru ?

7. Kolik přibližně peněz utratíte při návštěvě obchodního centra ?

8. Jakým způsobem platíte ?

9. Zakládáte si v obchodech členské karty?

10. Využíváte slevové kupóny a akční nabídky obchodů ?

11. Sortiment kupuji:

12. Při nakupování se řídím:

13. Jakým výrobkům dáváte přednost ?

14. Necháváte si v obchodech radit od prodávajících?

15. Už jste někdy reklamovali výrobek?

16. Na nákupy své dítě/děti:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví ?

2. Jaký je Váš věk ?

3. Jakému obchodu dáváte přednost ?

4. Je ve Vašem blízkém okolí obchodní centrum ?

5. S kým nejraději nakupujete ?

6. Kolik přibližně času trávíte v obchodním centru ?

7. Kolik přibližně peněz utratíte při návštěvě obchodního centra ?

8. Jakým způsobem platíte ?

9. Zakládáte si v obchodech členské karty?

10. Využíváte slevové kupóny a akční nabídky obchodů ?

11. Sortiment kupuji:

12. Při nakupování se řídím:

13. Jakým výrobkům dáváte přednost ?

14. Necháváte si v obchodech radit od prodávajících?

15. Už jste někdy reklamovali výrobek?

16. Na nákupy své dítě/děti:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nováková, S.Nakupování (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://30689.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.