Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku, který se zaměřuje na tři největší guerilla kampaně, které proběhli v České republice, konkrétně v Praze, kde byly k vidění nejčastěji. Jeho vyplněním mi pomůžete dokončit praktickou část mé diplomové práce.
Jistě jste se již s pojmem guerilla marketing setkali, ale je možné, že ne úplně vědomě. Guerilla marketing je netradiční forma reklamy, jejíž hlavním cílem je zaujmout potencionálního zákazníka. Tato forma reklamy zpravidla trvá pouze krátkou dobu, ale díky její nápaditosti, vtipu a originalitě se o ní mluví dlouhou dobu.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
167
61,62 %
61,62 %
muž
104
38,38 %
38,38 %
2. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
183
67,53 %
67,53 %
26-34
56
20,66 %
20,66 %
35-45
23
8,49 %
8,49 %
46-54
6
2,21 %
2,21 %
55 a více
3
1,11 %
1,11 %
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
149
54,98 %
54,98 %
střední s maturitou
105
38,75 %
38,75 %
základní
12
4,43 %
4,43 %
střední bez maturity
5
1,85 %
1,85 %
4. V jaké městě pracujete/žijete/studujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
163
60,15 %
60,15 %
Ostatní
108
39,85 %
39,85 %
5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
181
66,79 %
66,79 %
ano
90
33,21 %
33,21 %
6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
84
86,6 %
31 %
ne
13
13,4 %
4,8 %
7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“
24
26,67 %
8,86 %
četl/a jsem o kampani na internetu
24
26,67 %
8,86 %
viděl/a jsem kampaň v televizi
23
25,56 %
8,49 %
četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech)
11
12,22 %
4,06 %
někdo mi o této kampani řekl
6
6,67 %
2,21 %
VS Komerční komunikace
1
1,11 %
0,37 %
nevím
1
1,11 %
0,37 %
9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
67
74,44 %
24,72 %
ano
23
25,56 %
8,49 %
10. Podle vás kampaň tohoto typu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pobaví
46
51,11 %
16,97 %
zaujme
34
37,78 %
12,55 %
zůstane bez povšimnutí
3
3,33 %
1,11 %
rozhněvá
2
2,22 %
0,74 %
otráví
1
1,11 %
0,37 %
Tato mi přijde vyloženě jako nekalá praktika. Pod úroveň t-mobile
1
1,11 %
0,37 %
reklamní kampaně jsou dneska všem uplně u prdele, protože jsou na každym kroku a ček je kvuli vytvořený toleranci už nevnímá
1
1,11 %
0,37 %
myslím, že kombinace všeho - pobaví, zaujme, někoho rozzlobí
1
1,11 %
0,37 %
Může udělat cokoliv ze všech možností.
1
1,11 %
0,37 %
11. Tato kampaň se mi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše líbila
59
65,56 %
21,77 %
velmi líbila
15
16,67 %
5,54 %
spíše nelíbila
14
15,56 %
5,17 %
velmi nelíbila
2
2,22 %
0,74 %
12. Co vás na kampani „parůžky“ zaujalo/nezaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-nic
:-)
..
Agresivita, něco nového...
B-) dhdhdhd
Barva
Byla netradiční.
byla otravná a infantilní
Byla vtipná a neobvyklá, to mě zaujalo.
bylo to něco nového
důvtip
Falešní soby. Ale my jsme řekli Ne!
fantazie
guerilla
invaze parůžků, bylo to vtipné, invazivní, nápadité...
Jak jsou lide snadno ovlivnitelni
je to totalne debilni
Kampan si jiz skoro nepamatuji, jedine co mi zustalo v pameti jsou zminovane paruzky - ale jakykoliv slogan nebo neco dalsiho bohuzel ne.
kreativita, drzost
možné problémy se zákonem, viz. tykadlová kauza
Myšlenka
n
nápad
nápad
nápad
Nápaditost
nápaditost
nápaditost
nápaditost :)
Nasrala konkurenci.
Nedá se přímo říct, že zaujala, ale 100% u všech, co ji shlédli nezůstala bez povšimnutí. Nefandím takové propagaci, ale jistě společnost tímto na sebe upozornila.
Neoslovila mne.
netradiční
Neviděl jsem ji na vlastní oči...
nevím
Nevim
nevim
nevím, už je to dlouhá doba, co to běželo.
Nezaujala mne kampaň, která byla k ničemu. Zatím co společnost Orange na Slovensku ještě ani nebyla.
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
Nic mne nezaujalo. Spíše trapné
odvaha, drzost
omluva v novinách, která vypadala stejně jako ty "parůžky"
oproti jiným operátorům a jejich kampaním nic
originalita
originalita nápadu
originalita, nápaditost, to, jak se rozšířila
originalita, vtip, nenásilnost
Originální neotřelý nápad
parohy dobry, ne?
Parohy na teleonní budce - no ta symbolika - někdo nasadil parohy firmě SPT O2 :-)))
paruzky
parůžky
parůžky
parůžky
Petr Čtvrtníček
pokud není reklama extrémně vtipná nebo úplně blbá, tak mě nijak zvlášť nezaujme
Propagace Vodafonu bez použití vlastního jména v kampani.
propracovanost, určitě dobrý tah.
přesah
příjemné zpestření reklamní nudy
samotný nápad a způsob jeho realizace
síce neetické, ale bolo to vtipné a originálne!
Sice upoutá pozornost, ale není moc pěkná... ale pravdou zůstává, že zaujme a svůj úkol splní.
souvislost s reklamní kampaní která právě probíhala také v TV a tisku.
spíše jsem se dověděla o následných soudních tahanicích
tehdejší inovativnost, vtipnost
ten nápad
toho že se nebáli parodovat konkurenci
vtip
vtip
vtip
vtip
Vtip, originalita, drzost.
Vtip, snadná zapamatovatelnost.
vtipna - hezke propojeni s TV reklamou - vsichni ji znali, vsichni ji museli poznat
vtipné, originální
Vtipnost, provedeni
vtipný nápad
za málo peněz hodně muziky
Zaujal nápad
Zaujala
zaujalo me klasicke parazitovani na cizi znacce. a pak paruzky pouzite vsude i na tech psech, pokud si dobre vzpominam, ze to mel vodafone v reklame
zaujaly samozřejmě parůžky a odvaha udělat si legraci z konkurence
13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
83
92,22 %
30,63 %
ano
7
7,78 %
2,58 %
14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 15, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
59
65,56 %
21,77 %
ne
31
34,44 %
11,44 %
15. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti? Napište:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
a kdyz darky, tak pro vsechny!
A parnicek, parnicek byl?
ano
civava a ctvrtnicek
Civavy
čivava s parohy apod.
čivava s parohy, jak slečna myje sklo, hasiči Nightwork
čivava, chameleon
Čivavy
čivavy převlečené za soby
Čtvrtníček
Čtvrtníček
Čtvrtníček a sobi
fér tarify - poslední nejaktuálnější
Hasiči s Pavlem Liškou a skupinou NIghtwork.
Chiuaua, chameleon, ovce, hasiči, o Velikonocích, kapři, celkové reklamy se Čtvrtníčkem, Liškou a Nightwork.
Např. vánoční s kaprama na neomezené volání nebo na tablety
Nové reklamní spoty s Vojtěchem Kotkem, Jakubem Kohákem a Lukášem Pavláskem
otravni velikonocni zajicove
pejsci se čtvrtníčkem, hasiči, ...
Petr Čtvrtníček a jeho sobi.
polepení Nuselského mostu bublinkovou fólii - JSME POSEDLÍ POKRYTÍM
Prasátko s velkýma zahnutýma zubama nahorů.
Reklama se soby.
Reklamština, Bob, Kecky, Stromečky
reklamy se Čtvrtníčkem
reklamy se čtvrtníčkem
reklamy v tv
ruzne, porad maj neco
s koťaty
Se Ctvrtnickem
SIM "na 3 věci", Kecky, 2 reklamy - Liška a Dyk
smrčci
Sobi
Čištění monitoru zevnitř
Sobi ctvrtnicek
Spojte se s kym chcete
Sportovci
Sportovci
Sportovci
ta příšerná se zajícema a nightwork - uvažoval jsem o zrušení smlouvy
Tombola - férové tarfiy
TV spoty se Čtvrtníčkem, TV spoty s Pavlem Liškou
Úplně první reklama, o tom, jak dcera jede na lyžařský kurz, pojatá formou sitcomu.
vanocni kampane se sobi, kapry aj.
vanocni stromek
vánoční reklama
Vánoční reklamy s čivavou
Vánoční sobi
Velikonoce na Vánoce, sobi,...
velikonoční reklama o vánocích
Vzpomenu.
16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 27].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
248
91,51 %
91,51 %
ano
23
8,49 %
8,49 %
17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
17
73,91 %
6,27 %
ne
6
26,09 %
2,21 %
18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
poštovní spořitelna
12
70,59 %
4,43 %
Postovni sporitelna
1
5,88 %
0,37 %
posta
1
5,88 %
0,37 %
Poštěvní Spořitelna
1
5,88 %
0,37 %
sdfsd
1
5,88 %
0,37 %
ERA
1
5,88 %
0,37 %
19. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“
6
26,09 %
2,21 %
četl/a jsem o kampani na internetu
6
26,09 %
2,21 %
někdo mi o této kampani řekl
5
21,74 %
1,85 %
viděl/a jsem kampaň v televizi
2
8,7 %
0,74 %
učebnice
1
4,35 %
0,37 %
billboardy v metru
1
4,35 %
0,37 %
četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech)
1
4,35 %
0,37 %
nevím
1
4,35 %
0,37 %
20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
18
78,26 %
6,64 %
ano
5
21,74 %
1,85 %
21. Podle vás kampaň tohoto typu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaujme
9
39,13 %
3,32 %
zůstane bez povšimnutí
5
21,74 %
1,85 %
pobaví
4
17,39 %
1,48 %
rozhněvá
3
13,04 %
1,11 %
zaujme a rozhněvá
1
4,35 %
0,37 %
od všeho něco, jen málokdy zůstane bez povšimnutí
1
4,35 %
0,37 %
22. Tato kampaň se mi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše líbila
15
65,22 %
5,54 %
spíše nelíbila
4
17,39 %
1,48 %
velmi líbila
2
8,7 %
0,74 %
velmi nelíbila
2
8,7 %
0,74 %
23. Co vás na této kampani zaujalo/nezaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
Banka u našeho domova důchodců ten den mohla rovnou zavřít. PS: Povinné vyplňovací otázky jsou zlo.
byla až příliš "agresivní"
Cileni na jine banky
Dobré využití a komunikace konkurenční výhody
guerilla
humornost, trochu drzost a odvaha, že si stoupli před banku
Je to trapné a přehnaně to shazuje konkurenci. Myslím, že je to krajně nevhodné.
konečně někdo pochopil, že je potřeba mít otevřeno dýl než je běžná pracovní doba
Nápad sloganu(vize) je zajímavý, ale ne příliš ohromující.
Nemam rada poštovú banku...
není to tak originální
Nic
nic
originalita
originalita
originalita, nizke naklady
originální
Spíše se mi líbila/zaujala, za předpokladu, že cedule dávala před banky v době, kdy byly opravdu zavřené. Jinak by mě spíše rozhněvala.
zajímavá
Zaujalo mne, že Česká spořitelna měla už zavřeno a Poštovní spořitelna také.
že propagují to co je pravda - lepší vzdělání znamená zpravidla lepší uplatnění na trhu práce
24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
18
78,26 %
6,64 %
ano
5
21,74 %
1,85 %
25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 26, ne → otázka č. 27].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
19
82,61 %
7,01 %
ano
4
17,39 %
1,48 %
26. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti? Napište:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ANO, reklamu v televizi s balíkem.
Era s Evou Holubovou, pointu si nepamatuji, jen si vybavuji, že tam byla Eva Holubová a jahody
Nic
S animovaným mužem, který měl znak - čtyřlístek na tuším modré vestě.
27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 28, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
161
59,41 %
59,41 %
ano
110
40,59 %
40,59 %
28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 29, ne → otázka č. 30].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
99
86,84 %
36,53 %
ano
15
13,16 %
5,54 %
29. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)? Její název je:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
skoly.cz
5
38,46 %
1,85 %
Nějaký nově vzniklý vzdělávací portál... přesné jméno ale bohužel.
1
7,69 %
0,37 %
nevím úplně přesně, ale byl to internetový portál o vysokých školách
1
7,69 %
0,37 %
vysokeskoly.cz
1
7,69 %
0,37 %
agentura Underline pro IES www.skoly.cz
1
7,69 %
0,37 %
www.skoly.cz
1
7,69 %
0,37 %
Gymnázium Václava Klause, mladšího (syna)
1
7,69 %
0,37 %
cesky stat
1
7,69 %
0,37 %
www.uctese.cz nebo něco podobného, bylo to něco se školou a vzděláváním
1
7,69 %
0,37 %
30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
četl/a jsem o kampani na internetu
56
50,91 %
20,66 %
viděl/a jsem kampaň v televizi
24
21,82 %
8,86 %
někdo mi o této kampani řekl
11
10 %
4,06 %
viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“
9
8,18 %
3,32 %
četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech)
9
8,18 %
3,32 %
během výuky na VŠ
1
0,91 %
0,37 %
31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
73
66,36 %
26,94 %
ano
37
33,64 %
13,65 %
32. Podle vás kampaň tohoto typu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pobaví
48
43,64 %
17,71 %
zaujme
38
34,55 %
14,02 %
rozhněvá
9
8,18 %
3,32 %
zůstane bez povšimnutí
7
6,36 %
2,58 %
znevažuje práci dělníků
1
0,91 %
0,37 %
zaujme i pobaví
1
0,91 %
0,37 %
Poukáže na to, že by se cikáni měli líp učit.
1
0,91 %
0,37 %
zaujme a zaroven i vyvola vlnu diskuzi
1
0,91 %
0,37 %
pobaví a niekoho rozhnevá
1
0,91 %
0,37 %
je vrcholně neetická a hloupá. Od firmy, která něco takového vymyslela, bych si nekoupil ani rohlík.
1
0,91 %
0,37 %
zaujme, pokud je v mediích
1
0,91 %
0,37 %
od každého kousek
1
0,91 %
0,37 %
33. Tato kampaň se mi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše líbila
53
48,18 %
19,56 %
velmi líbila
31
28,18 %
11,44 %
spíše nelíbila
20
18,18 %
7,38 %
velmi nelíbila
6
5,45 %
2,21 %
34. Co vás na této kampani zaujalo/nezaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
---
.
.
.
...
...
Barvy
bolo to veľmi vtipné a poučné!:)
Byla trefná a biužel pravdivá
bylo mi to jedno
Bylo to celkem trefné..
bylo to degradující pro kopáče
bylo to vtipné
Cikáni.
Dela z delniku idioty
Delala z nich blbce.
humor
Je možno, že byla mírně rasistická a posměšná.
k
Konečne našli využitie pre cigánov...
Kontroverze, kterou vyvolala.
Kontroverzní humor
kreativita
kreativní forma, ale zároveň urážlivost vůči lidem vykonávajícím manuální práce
Mě spíš zaujalo, proč jsou otázky č. 35 a 36 povinné, když jsem označila, že nevím, o jakou společnost se jedná?
Myslim ze byla ponižujíci pro ty dělníky
myslim, ze si spousta lidi mohlo uvedomit, ze uceni k necemu je
nápad
Napad
Nápad
nápad
nápad
Nápad a provedení
Nápad, motivace pro ostatní
nápad, originalita
Nápad, provedení, dále mě zaujalo, že ti pracovníci do toho šli.
nápaditost
nápaditost
nebáli se využít romů (kteří jsou dosti hájeni) a člověk s na ně nesmí ani zle podívat, aby nebyl obviněn z rasismu, aby poukázali na to, že lidi se mají učit, vzdělávat se, aby dosahovali vyšších pozic v práci a větších úspěchů v životě.
Nebraní si servítek.
nechala mne úplně neutrálním
netradiční
netradiční vyznění
nevím
nevím
Nevím
nevšednost - originalita
nezustala mi v pameti, vybavuji si jen negativni pocit
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
Nic mě nezaujalo.
odvaha
odvaha autorů
Ochota dělníků nosit tyto trička.
originalita
originalita
originalita
originalita
originalita, trefné použití
Originální nápad
Originální nápad
originalni napad v ceskem prostredi
Pobavila mě nasranost aktivistů.
pobuřující, vtipné
Podle vyjádření majitele měla upozornit na význam vzdělání pro život, ale dle mého názoru to bylo velmi nevhodné upozornit na to takovýmto způsobem.
pohoršení, diskriminace
použití, nadsázka
Povinné vyplňovací otázky jsou zlo.
pracující romští spoluobčané
pravdivost
pravdivost
pravdivost, verejne zesmesneni cikanu
Protě to je fakt, že nekvalifikovaní dělníci se měli lépe učit.
Nicméně, pak také to, jak veřejnost negativně reagovala.
Přijde mi to trochu urážlivé vůči lidem, kteří tato trika nosili..
rozhodne netradicni kampan, ktere si kazdy vsimne a u kazdeho vyvola emoce, at uz kladne nebo zaporne.
skvely a tefny umisteni, muze ovlivnit zaky a motivovat k lepsim vylsedkum
Sráží člověka, co má na sobě triko, snižuje jeho důstojnost.
Ta pravda!
Tato kampaň mi přišla urážlivá vůči pracovníkům. Ač studuji VŠ, nevidím nic špatného na tom, když je někdo kopáčem. Tito lidé jsou také potřeba, ne všichni mohou pracovat v bance nebo ve vědeckém ústavu. A když na to někdo nemá, ať raději dobře kope výkopy. Navíc se většinou jedná o migranty z chudších zemí, kteří se často ani učit pořádně nemohli. Smysl této kampaně mi unikl.
trika
Trochu urážlivé pojetí vůči osobám, které trička nosily.
Uráželo to nositele triček, kteří tomu sdělení ani nerozuměli.
vědomé "degradování" jiné osoby použité pro vlastní propagaci a navíc ve spojení se vzdělávací institucí
velmi originální, nicméně kontroverzní, otázka etiky
vtip
vtip
vtip
vtip, organizace
vtipne a trefne zvoleno s cikany
vtipne nasazeni cikanu
vtipné, pravdivé
vtipnost
vtipnost
vtipnost provedení a protagonisti
Vystizeni reality
Využití romské menšiny.
Zajimavý nápad
zaujala jsem neutrální postoj; ale v důsledku jsem ji považovala za urážející
Zaujalo mě snad jen to, jak hluboko je někdo ochotný klesnout. To se týká jak osob, které si ty nápisy vzaly na sebe, tak toho marketingového "odborníka", který to vymyslel.
zaujalo: Romové oblečení v těchto tričkách
nezaujalo: jednalo se pouze o trička, další projevy kampaně se ke mně nedostaly
že jsem si jí všiml
že romům to vůbec nedošlo a za pivo a pakl cigaret to nosili velmi dlouho
že si dělníci byli ochotní trička vzít
že si dělníci ty trička opravdu oblíkli a nosili je :-D
že si opravdu ty trička oblíkli
že to kopáči nosili dobrovolně, myslím za cigarety a svačinu nebo za nějaký finanční obnos...už si moc nevzpomínám
35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
103
93,64 %
38,01 %
ano
7
6,36 %
2,58 %
36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 37, ne → otázka č. 38].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
110
99,1 %
40,59 %
ano
1
0,9 %
0,37 %
37. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti? Napište:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
55
50 %
20,3 %
je mi to jedno
47
42,73 %
17,34 %
ne
8
7,27 %
2,95 %
39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
70
63,06 %
25,83 %
nevím
31
27,93 %
11,44 %
ne
10
9,01 %
3,69 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?
odpověď ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-mobile na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“ na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?
6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?
odpověď ano:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-mobile na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“ na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?
odpověď ano:
11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?
11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštovní spořitelna na otázku 18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:
11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 22. Tato kampaň se mi:
11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?
odpověď ano:
15.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštovní spořitelna na otázku 18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:
25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
odpověď ne:
13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
13.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštovní spořitelna na otázku 18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:
27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
odpověď ano:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdo mi o této kampani řekl na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
odpověď ne:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdo mi o této kampani řekl na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je vaše pohlaví?
2. Jaký je váš věk?
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. V jaké městě pracujete/žijete/studujete?
5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?
6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?
7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
10. Podle vás kampaň tohoto typu:
11. Tato kampaň se mi:
13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?
17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?
18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:
20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
22. Tato kampaň se mi:
24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?
30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
32. Podle vás kampaň tohoto typu:
33. Tato kampaň se mi:
35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je vaše pohlaví?
2. Jaký je váš věk?
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. V jaké městě pracujete/žijete/studujete?
5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?
6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?
7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
10. Podle vás kampaň tohoto typu:
11. Tato kampaň se mi:
13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?
17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?
18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:
20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
22. Tato kampaň se mi:
24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?
30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
32. Podle vás kampaň tohoto typu:
33. Tato kampaň se mi:
35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Zíková, K. – Guerilla marketing (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://30802.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Natália Pavolková: Budeme radi za vyplnenie dotazníka na marketingovú tému - lovemarks (srdcovky). Výsledky dotazníka budú súčasťou našej bakalárskej práce. Vyplnenie dotazníka zaberie v priemere 4 minúty. Ďakujeme Vám za vašu ochotu a Váš čas: [odkaz]