Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Guerilla marketing

Guerilla marketing

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Zíková
Šetření:23. 04. 2013 - 10. 05. 2013
Počet respondentů:271
Počet otázek (max/průměr):39 / 15.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Milí respondenti,

ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku, který se zaměřuje na tři největší guerilla kampaně, které proběhli v České republice, konkrétně v Praze, kde byly k vidění nejčastěji. Jeho vyplněním mi pomůžete dokončit praktickou část mé diplomové práce.

Jistě jste se již s pojmem guerilla marketing setkali, ale je možné, že ne úplně vědomě. Guerilla marketing je netradiční forma reklamy, jejíž hlavním cílem je zaujmout potencionálního zákazníka. Tato forma reklamy zpravidla trvá pouze krátkou dobu, ale díky její nápaditosti, vtipu a originalitě se o ní mluví dlouhou dobu.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16761,62 %61,62 %  
muž10438,38 %38,38 %  

Graf

2. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2518367,53 %67,53 %  
26-345620,66 %20,66 %  
35-45238,49 %8,49 %  
46-5462,21 %2,21 %  
55 a více31,11 %1,11 %  

Graf

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské14954,98 %54,98 %  
střední s maturitou10538,75 %38,75 %  
základní124,43 %4,43 %  
střední bez maturity51,85 %1,85 %  

Graf

4. V jaké městě pracujete/žijete/studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha16360,15 %60,15 %  
Ostatní10839,85 %39,85 %  

Graf

5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18166,79 %66,79 %  
ano9033,21 %33,21 %  

Graf

6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8486,6 %31 %  
ne1313,4 %4,8 %  

Graf

7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone5871,6 %21,4 %  
T-mobile1316,05 %4,8 %  
vodafon22,47 %0,74 %  
Vodafone.11,23 %0,37 %  
Nepamatuji se.11,23 %0,37 %  
vy to nevíte? 11,23 %0,37 %  
0211,23 %0,37 %  
T - Mobile11,23 %0,37 %  
vodafoun11,23 %0,37 %  
tmobile 11,23 %0,37 %  
ostatní odpovědi Orange Inc. 11,23 %0,37 % 

Graf

8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“2426,67 %8,86 %  
četl/a jsem o kampani na internetu2426,67 %8,86 %  
viděl/a jsem kampaň v televizi2325,56 %8,49 %  
četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech)1112,22 %4,06 %  
někdo mi o této kampani řekl66,67 %2,21 %  
VS Komerční komunikace11,11 %0,37 %  
nevím11,11 %0,37 %  

Graf

9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6774,44 %24,72 %  
ano2325,56 %8,49 %  

Graf

10. Podle vás kampaň tohoto typu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobaví4651,11 %16,97 %  
zaujme3437,78 %12,55 %  
zůstane bez povšimnutí33,33 %1,11 %  
rozhněvá22,22 %0,74 %  
otráví11,11 %0,37 %  
Tato mi přijde vyloženě jako nekalá praktika. Pod úroveň t-mobile11,11 %0,37 %  
reklamní kampaně jsou dneska všem uplně u prdele, protože jsou na každym kroku a ček je kvuli vytvořený toleranci už nevnímá11,11 %0,37 %  
myslím, že kombinace všeho - pobaví, zaujme, někoho rozzlobí11,11 %0,37 %  
Může udělat cokoliv ze všech možností.11,11 %0,37 %  

Graf

11. Tato kampaň se mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše líbila5965,56 %21,77 %  
velmi líbila1516,67 %5,54 %  
spíše nelíbila1415,56 %5,17 %  
velmi nelíbila22,22 %0,74 %  

Graf

12. Co vás na kampani „parůžky“ zaujalo/nezaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-nic

:-)

..

Agresivita, něco nového...

B-) dhdhdhd

Barva

Byla netradiční.

byla otravná a infantilní

Byla vtipná a neobvyklá, to mě zaujalo.

bylo to něco nového

důvtip

Falešní soby. Ale my jsme řekli Ne!

fantazie

guerilla

invaze parůžků, bylo to vtipné, invazivní, nápadité...

Jak jsou lide snadno ovlivnitelni

je to totalne debilni

Kampan si jiz skoro nepamatuji, jedine co mi zustalo v pameti jsou zminovane paruzky - ale jakykoliv slogan nebo neco dalsiho bohuzel ne.

kreativita, drzost

možné problémy se zákonem, viz. tykadlová kauza

Myšlenka

n

nápad

nápad

nápad

Nápaditost

nápaditost

nápaditost

nápaditost :)

Nasrala konkurenci.

Nedá se přímo říct, že zaujala, ale 100% u všech, co ji shlédli nezůstala bez povšimnutí. Nefandím takové propagaci, ale jistě společnost tímto na sebe upozornila.

Neoslovila mne.

netradiční

Neviděl jsem ji na vlastní oči...

nevím

Nevim

nevim

nevím, už je to dlouhá doba, co to běželo.

Nezaujala mne kampaň, která byla k ničemu. Zatím co společnost Orange na Slovensku ještě ani nebyla.

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

Nic mne nezaujalo. Spíše trapné

odvaha, drzost

omluva v novinách, která vypadala stejně jako ty "parůžky"

oproti jiným operátorům a jejich kampaním nic

originalita

originalita nápadu

originalita, nápaditost, to, jak se rozšířila

originalita, vtip, nenásilnost

Originální neotřelý nápad

parohy dobry, ne?

Parohy na teleonní budce - no ta symbolika - někdo nasadil parohy firmě SPT O2 :-)))

paruzky

parůžky

parůžky

parůžky

Petr Čtvrtníček

pokud není reklama extrémně vtipná nebo úplně blbá, tak mě nijak zvlášť nezaujme

Propagace Vodafonu bez použití vlastního jména v kampani.

propracovanost, určitě dobrý tah.

přesah

příjemné zpestření reklamní nudy

samotný nápad a způsob jeho realizace

síce neetické, ale bolo to vtipné a originálne!

Sice upoutá pozornost, ale není moc pěkná... ale pravdou zůstává, že zaujme a svůj úkol splní.

souvislost s reklamní kampaní která právě probíhala také v TV a tisku.

spíše jsem se dověděla o následných soudních tahanicích

tehdejší inovativnost, vtipnost

ten nápad

toho že se nebáli parodovat konkurenci

vtip

vtip

vtip

vtip

Vtip, originalita, drzost.

Vtip, snadná zapamatovatelnost.

vtipna - hezke propojeni s TV reklamou - vsichni ji znali, vsichni ji museli poznat

vtipné, originální

Vtipnost, provedeni

vtipný nápad

za málo peněz hodně muziky

Zaujal nápad

Zaujala

zaujalo me klasicke parazitovani na cizi znacce. a pak paruzky pouzite vsude i na tech psech, pokud si dobre vzpominam, ze to mel vodafone v reklame

zaujaly samozřejmě parůžky a odvaha udělat si legraci z konkurence

13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8392,22 %30,63 %  
ano77,78 %2,58 %  

Graf

14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5965,56 %21,77 %  
ne3134,44 %11,44 %  

Graf

15. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti? Napište:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

a kdyz darky, tak pro vsechny!

A parnicek, parnicek byl?

ano

civava a ctvrtnicek

Civavy

čivava s parohy apod.

čivava s parohy, jak slečna myje sklo, hasiči Nightwork

čivava, chameleon

Čivavy

čivavy převlečené za soby

Čtvrtníček

Čtvrtníček

Čtvrtníček a sobi

fér tarify - poslední nejaktuálnější

Hasiči s Pavlem Liškou a skupinou NIghtwork.

Chiuaua, chameleon, ovce, hasiči, o Velikonocích, kapři, celkové reklamy se Čtvrtníčkem, Liškou a Nightwork.

jakákoli televizní reklama

kecky

Kecky, Čtvrtníček

Kokotek + tlustej Blonďák + Kohák, podpora fotbalové reprezentace

Králíčci a Nightwork

Momentalne reklamy s Kotkem a Zadarem.

My jsme řekli ne

Např. vánoční s kaprama na neomezené volání nebo na tablety

Nové reklamní spoty s Vojtěchem Kotkem, Jakubem Kohákem a Lukášem Pavláskem

otravni velikonocni zajicove

pejsci se čtvrtníčkem, hasiči, ...

Petr Čtvrtníček a jeho sobi.

polepení Nuselského mostu bublinkovou fólii - JSME POSEDLÍ POKRYTÍM

Prasátko s velkýma zahnutýma zubama nahorů.

Reklama se soby.

Reklamština, Bob, Kecky, Stromečky

reklamy se Čtvrtníčkem

reklamy se čtvrtníčkem

reklamy v tv

ruzne, porad maj neco

s koťaty

Se Ctvrtnickem

SIM "na 3 věci", Kecky, 2 reklamy - Liška a Dyk

smrčci

Sobi Čištění monitoru zevnitř

Sobi ctvrtnicek

Spojte se s kym chcete

Sportovci

Sportovci

Sportovci

ta příšerná se zajícema a nightwork - uvažoval jsem o zrušení smlouvy

Tombola - férové tarfiy

TV spoty se Čtvrtníčkem, TV spoty s Pavlem Liškou

Úplně první reklama, o tom, jak dcera jede na lyžařský kurz, pojatá formou sitcomu.

vanocni kampane se sobi, kapry aj.

vanocni stromek

vánoční reklama

Vánoční reklamy s čivavou

Vánoční sobi

Velikonoce na Vánoce, sobi,...

velikonoční reklama o vánocích

Vzpomenu.

16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne24891,51 %91,51 %  
ano238,49 %8,49 %  

Graf

17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1773,91 %6,27 %  
ne626,09 %2,21 %  

Graf

18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poštovní spořitelna1270,59 %4,43 %  
Postovni sporitelna15,88 %0,37 %  
posta15,88 %0,37 %  
Poštěvní Spořitelna15,88 %0,37 %  
sdfsd15,88 %0,37 %  
ERA15,88 %0,37 %  

Graf

19. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“626,09 %2,21 %  
četl/a jsem o kampani na internetu626,09 %2,21 %  
někdo mi o této kampani řekl521,74 %1,85 %  
viděl/a jsem kampaň v televizi28,7 %0,74 %  
učebnice14,35 %0,37 %  
billboardy v metru14,35 %0,37 %  
četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech)14,35 %0,37 %  
nevím14,35 %0,37 %  

Graf

20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1878,26 %6,64 %  
ano521,74 %1,85 %  

Graf

21. Podle vás kampaň tohoto typu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaujme939,13 %3,32 %  
zůstane bez povšimnutí521,74 %1,85 %  
pobaví417,39 %1,48 %  
rozhněvá313,04 %1,11 %  
zaujme a rozhněvá14,35 %0,37 %  
od všeho něco, jen málokdy zůstane bez povšimnutí14,35 %0,37 %  

Graf

22. Tato kampaň se mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše líbila1565,22 %5,54 %  
spíše nelíbila417,39 %1,48 %  
velmi líbila28,7 %0,74 %  
velmi nelíbila28,7 %0,74 %  

Graf

23. Co vás na této kampani zaujalo/nezaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

Banka u našeho domova důchodců ten den mohla rovnou zavřít. PS: Povinné vyplňovací otázky jsou zlo.

byla až příliš "agresivní"

Cileni na jine banky

Dobré využití a komunikace konkurenční výhody

guerilla

humornost, trochu drzost a odvaha, že si stoupli před banku

Je to trapné a přehnaně to shazuje konkurenci. Myslím, že je to krajně nevhodné.

konečně někdo pochopil, že je potřeba mít otevřeno dýl než je běžná pracovní doba

Nápad sloganu(vize) je zajímavý, ale ne příliš ohromující.

Nemam rada poštovú banku...

není to tak originální

Nic

nic

originalita

originalita

originalita, nizke naklady

originální

Spíše se mi líbila/zaujala, za předpokladu, že cedule dávala před banky v době, kdy byly opravdu zavřené. Jinak by mě spíše rozhněvala.

zajímavá

Zaujalo mne, že Česká spořitelna měla už zavřeno a Poštovní spořitelna také.

že propagují to co je pravda - lepší vzdělání znamená zpravidla lepší uplatnění na trhu práce

24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1878,26 %6,64 %  
ano521,74 %1,85 %  

Graf

25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1982,61 %7,01 %  
ano417,39 %1,48 %  

Graf

26. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti? Napište:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ANO, reklamu v televizi s balíkem.

Era s Evou Holubovou, pointu si nepamatuji, jen si vybavuji, že tam byla Eva Holubová a jahody

Nic

S animovaným mužem, který měl znak - čtyřlístek na tuším modré vestě.

27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 28, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16159,41 %59,41 %  
ano11040,59 %40,59 %  

Graf

28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 29, neotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9986,84 %36,53 %  
ano1513,16 %5,54 %  

Graf

29. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)? Její název je:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skoly.cz538,46 %1,85 %  
Nějaký nově vzniklý vzdělávací portál... přesné jméno ale bohužel.17,69 %0,37 %  
nevím úplně přesně, ale byl to internetový portál o vysokých školách17,69 %0,37 %  
vysokeskoly.cz17,69 %0,37 %  
agentura Underline pro IES www.skoly.cz17,69 %0,37 %  
www.skoly.cz17,69 %0,37 %  
Gymnázium Václava Klause, mladšího (syna)17,69 %0,37 %  
cesky stat17,69 %0,37 %  
www.uctese.cz nebo něco podobného, bylo to něco se školou a vzděláváním 17,69 %0,37 %  

Graf

30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
četl/a jsem o kampani na internetu5650,91 %20,66 %  
viděl/a jsem kampaň v televizi2421,82 %8,86 %  
někdo mi o této kampani řekl1110 %4,06 %  
viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“98,18 %3,32 %  
četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech)98,18 %3,32 %  
během výuky na VŠ10,91 %0,37 %  

Graf

31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7366,36 %26,94 %  
ano3733,64 %13,65 %  

Graf

32. Podle vás kampaň tohoto typu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobaví4843,64 %17,71 %  
zaujme3834,55 %14,02 %  
rozhněvá98,18 %3,32 %  
zůstane bez povšimnutí76,36 %2,58 %  
znevažuje práci dělníků10,91 %0,37 %  
zaujme i pobaví10,91 %0,37 %  
Poukáže na to, že by se cikáni měli líp učit.10,91 %0,37 %  
zaujme a zaroven i vyvola vlnu diskuzi10,91 %0,37 %  
pobaví a niekoho rozhnevá10,91 %0,37 %  
je vrcholně neetická a hloupá. Od firmy, která něco takového vymyslela, bych si nekoupil ani rohlík.10,91 %0,37 %  
zaujme, pokud je v mediích10,91 %0,37 %  
od každého kousek 10,91 %0,37 %  

Graf

33. Tato kampaň se mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše líbila5348,18 %19,56 %  
velmi líbila3128,18 %11,44 %  
spíše nelíbila2018,18 %7,38 %  
velmi nelíbila65,45 %2,21 %  

Graf

34. Co vás na této kampani zaujalo/nezaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

.

.

.

...

...

Barvy

bolo to veľmi vtipné a poučné!:)

Byla trefná a biužel pravdivá

bylo mi to jedno

Bylo to celkem trefné..

bylo to degradující pro kopáče

bylo to vtipné

Cikáni.

Dela z delniku idioty

Delala z nich blbce.

humor

Je možno, že byla mírně rasistická a posměšná.

k

Konečne našli využitie pre cigánov...

Kontroverze, kterou vyvolala.

Kontroverzní humor

kreativita

kreativní forma, ale zároveň urážlivost vůči lidem vykonávajícím manuální práce

Mě spíš zaujalo, proč jsou otázky č. 35 a 36 povinné, když jsem označila, že nevím, o jakou společnost se jedná?

Myslim ze byla ponižujíci pro ty dělníky

myslim, ze si spousta lidi mohlo uvedomit, ze uceni k necemu je

nápad

Napad

Nápad

nápad

nápad

Nápad a provedení

Nápad, motivace pro ostatní

nápad, originalita

Nápad, provedení, dále mě zaujalo, že ti pracovníci do toho šli.

nápaditost

nápaditost

nebáli se využít romů (kteří jsou dosti hájeni) a člověk s na ně nesmí ani zle podívat, aby nebyl obviněn z rasismu, aby poukázali na to, že lidi se mají učit, vzdělávat se, aby dosahovali vyšších pozic v práci a větších úspěchů v životě.

Nebraní si servítek.

nechala mne úplně neutrálním

netradiční

netradiční vyznění

nevím

nevím

Nevím

nevšednost - originalita

nezustala mi v pameti, vybavuji si jen negativni pocit

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic mě nezaujalo.

odvaha

odvaha autorů

Ochota dělníků nosit tyto trička.

originalita

originalita

originalita

originalita

originalita, trefné použití

Originální nápad

Originální nápad

originalni napad v ceskem prostredi

Pobavila mě nasranost aktivistů.

pobuřující, vtipné

Podle vyjádření majitele měla upozornit na význam vzdělání pro život, ale dle mého názoru to bylo velmi nevhodné upozornit na to takovýmto způsobem.

pohoršení, diskriminace

použití, nadsázka

Povinné vyplňovací otázky jsou zlo.

pracující romští spoluobčané

pravdivost

pravdivost

pravdivost, verejne zesmesneni cikanu

Protě to je fakt, že nekvalifikovaní dělníci se měli lépe učit. Nicméně, pak také to, jak veřejnost negativně reagovala.

Přijde mi to trochu urážlivé vůči lidem, kteří tato trika nosili..

rozhodne netradicni kampan, ktere si kazdy vsimne a u kazdeho vyvola emoce, at uz kladne nebo zaporne.

skvely a tefny umisteni, muze ovlivnit zaky a motivovat k lepsim vylsedkum

Sráží člověka, co má na sobě triko, snižuje jeho důstojnost.

Ta pravda!

Tato kampaň mi přišla urážlivá vůči pracovníkům. Ač studuji VŠ, nevidím nic špatného na tom, když je někdo kopáčem. Tito lidé jsou také potřeba, ne všichni mohou pracovat v bance nebo ve vědeckém ústavu. A když na to někdo nemá, ať raději dobře kope výkopy. Navíc se většinou jedná o migranty z chudších zemí, kteří se často ani učit pořádně nemohli. Smysl této kampaně mi unikl.

trika

Trochu urážlivé pojetí vůči osobám, které trička nosily.

Uráželo to nositele triček, kteří tomu sdělení ani nerozuměli.

vědomé "degradování" jiné osoby použité pro vlastní propagaci a navíc ve spojení se vzdělávací institucí

velmi originální, nicméně kontroverzní, otázka etiky

vtip

vtip

vtip

vtip, organizace

vtipne a trefne zvoleno s cikany

vtipne nasazeni cikanu

vtipné, pravdivé

vtipnost

vtipnost

vtipnost provedení a protagonisti

Vystizeni reality

Využití romské menšiny.

Zajimavý nápad

zaujala jsem neutrální postoj; ale v důsledku jsem ji považovala za urážející

Zaujalo mě snad jen to, jak hluboko je někdo ochotný klesnout. To se týká jak osob, které si ty nápisy vzaly na sebe, tak toho marketingového "odborníka", který to vymyslel.

zaujalo: Romové oblečení v těchto tričkách nezaujalo: jednalo se pouze o trička, další projevy kampaně se ke mně nedostaly

že jsem si jí všiml

že romům to vůbec nedošlo a za pivo a pakl cigaret to nosili velmi dlouho

že si dělníci byli ochotní trička vzít

že si dělníci ty trička opravdu oblíkli a nosili je :-D

že si opravdu ty trička oblíkli

že to kopáči nosili dobrovolně, myslím za cigarety a svačinu nebo za nějaký finanční obnos...už si moc nevzpomínám

35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10393,64 %38,01 %  
ano76,36 %2,58 %  

Graf

36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 37, neotázka č. 38].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11099,1 %40,59 %  
ano10,9 %0,37 %  

Graf

37. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti? Napište:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5550 %20,3 %  
je mi to jedno4742,73 %17,34 %  
ne87,27 %2,95 %  

Graf

39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7063,06 %25,83 %  
nevím3127,93 %11,44 %  
ne109,01 %3,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. V jaké městě pracujete/žijete/studujete?

  • odpověď Praha:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-mobile na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“ na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?

6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-mobile na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:

9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

  • odpověď ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:

13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 10. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 11. Tato kampaň se mi:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň na „vlastní oči“ na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani v novinách (časopisech) na otázku 8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?

  • odpověď ano:
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštovní spořitelna na otázku 18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 22. Tato kampaň se mi:
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?

  • odpověď ano:
    • 15.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštovní spořitelna na otázku 18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:

25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

  • odpověď ne:
    • 13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 13.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštovní spořitelna na otázku 18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:

27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdo mi o této kampani řekl na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?

28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?

  • odpověď ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdo mi o této kampani řekl na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:

31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

  • odpověď ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdo mi o této kampani řekl na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdo mi o této kampani řekl na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:

36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl/a jsem o kampani na internetu na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdo mi o této kampani řekl na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl/a jsem kampaň v televizi na otázku 30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pobaví na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujme na otázku 32. Podle vás kampaň tohoto typu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nelíbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi líbila na otázku 33. Tato kampaň se mi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jaké městě pracujete/žijete/studujete?

5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?

6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?

7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:

8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

10. Podle vás kampaň tohoto typu:

11. Tato kampaň se mi:

13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?

17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?

18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:

20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

22. Tato kampaň se mi:

24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit

28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?

30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

32. Podle vás kampaň tohoto typu:

33. Tato kampaň se mi:

35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?

39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jaké městě pracujete/žijete/studujete?

5. Vzpomenete si na kampaň jedné mobilní společnosti, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním společnostem?

6. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)?

7. Víte, která společnost kampaň „parůžky“ realizovala (použila)? Její název je:

8. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

9. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

10. Podle vás kampaň tohoto typu:

11. Tato kampaň se mi:

13. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

14. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

16. Vzpomenete si na guerillovou kampaň jedné banky, která před dveře jedné konkurenční banky dávala cedule s nápisem „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“?

17. Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)?

18. 1Víte, která společnost kampaň „Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.“ realizovala (použila)? Její název je:

20. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

22. Tato kampaň se mi:

24. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

25. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

27. Vzpomenete si na guerillovou kampaň, která se jmenovala „Měl jsem se líp učit“? V rámci této kampaně byli stavební dělníci („kopáči“) oblečeni do křiklavě žlutých triček s velkým nápisem „Měl jsem se líp učit

28. Víte, která společnost kampaň „Měl jsem se líp učit“ realizovala (použila)?

30. Vzpomenete si, jak jste se o této kampani dozvěděli?

31. Řekli jste o kampani někomu dalšímu?

32. Podle vás kampaň tohoto typu:

33. Tato kampaň se mi:

35. Změnili jste díky této kampani názor na danou společnost?

36. Vzpomenete si na jakoukoliv jinou reklamu této společnosti?

38. Uvítal/a byste v budoucnu větší výskyt guerilla kampaní?

39. Myslíte si, že je takový způsob propagace efektivní?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zíková, K.Guerilla marketing (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://30802.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.