Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co by chtěli mladí změnit?

Co by chtěli mladí změnit?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Vokoun
Šetření:08. 06. 2009 - 10. 07. 2009
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):21 / 15.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:25,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,
sbírám názory pro připravované nekomerční stránky, jenž se budou zaměřovat na oblasti, se kterými nejsou mladí lidé spokojeni ve svém životě a okolí. Dotazník ptá hlavně na to, v jakých oblastech byste si přáli změnu.

Odpovědi respondentů

1. Jaká je tvá nejvyšší životní priorita? (v případě potřeby zaškrtni více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina, přátele10683,46 %83,46 %  
Kariéra4636,22 %36,22 %  
Užívat si a bavit se4233,07 %33,07 %  
Nezávislost4132,28 %32,28 %  
Jiné129,45 %9,45 %  

Graf

2. Jak je pro tebe důležité téma mezilidských vztahů? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55845,67 %45,67 %  
44535,43 %35,43 %  
31713,39 %13,39 %  
153,94 %3,94 %  
221,57 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.29
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:4
Modus:5

Graf

3. Jak je pro tebe důležité téma míru a nenásilí? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54233,07 %33,07 %  
33527,56 %27,56 %  
43527,56 %27,56 %  
2107,87 %7,87 %  
153,94 %3,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.85
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:4
Modus:5

Graf

4. Jak je pro tebe důležité téma ekologie? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34535,43 %35,43 %  
43829,92 %29,92 %  
21914,96 %14,96 %  
51511,81 %11,81 %  
1107,87 %7,87 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.25
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.89
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:3
Modus:3

Graf

5. Jak je pro tebe důležité téma změny politického systému?(5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23225,2 %25,2 %  
33124,41 %24,41 %  
42620,47 %20,47 %  
12116,54 %16,54 %  
51713,39 %13,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.88
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.41
Směrodatná odchylka:1.19
Medián:3
Modus:2

Graf

6. Jak je pro tebe důležité téma rozšíření sportovních aktivit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23527,56 %27,56 %  
33023,62 %23,62 %  
42620,47 %20,47 %  
12318,11 %18,11 %  
51310,24 %10,24 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.75
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.31
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:3
Modus:2

Graf

7. Jak je pro tebe důležité téma sdílení dat na internetu? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44233,07 %33,07 %  
33023,62 %23,62 %  
52721,26 %21,26 %  
22217,32 %17,32 %  
164,72 %4,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.54
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.01
Směrodatná odchylka:1
Medián:4
Modus:4

Graf

8. Jak je pro tebe důležité téma hromadné dopravy zdarma? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53628,35 %28,35 %  
33124,41 %24,41 %  
42418,9 %18,9 %  
22015,75 %15,75 %  
11612,6 %12,6 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.38
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.64
Směrodatná odchylka:1.28
Medián:3
Modus:5

Graf

9. Studuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11892,91 %92,91 %  
Ne97,09 %7,09 %  

Graf

10. Jak je pro tebe důležité téma pracovních podmínek? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5888,89 %6,3 %  
3111,11 %0,79 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.44
Směrodatná odchylka:0.67
Medián:5
Modus:5

Graf

11. Kde bydlíš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
U rodičů222,22 %1,57 %  
V podnájmu sám (případně s partnerem (kou), dětmi)222,22 %1,57 %  
Ve vlastním222,22 %1,57 %  
V podnájmu sám (případně s partnerkou, dětmi)111,11 %0,79 %  
Jinde111,11 %0,79 %  
V podnájmu s více lidmi111,11 %0,79 %  

Graf

12. Jsi se svým bydlením spokojený?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano555,56 %3,94 %  
Těžko říci333,33 %2,36 %  
Ne111,11 %0,79 %  

Graf

13. Jak vycházíš s penězi?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen tak, tak555,56 %3,94 %  
To mě netrápí333,33 %2,36 %  
Zvládl bych i menší nečekaný výdaj111,11 %0,79 %  

Graf

14. Myslíš, že získané vědomosti uplatníš v praxi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7966,95 %62,2 %  
Nevím2420,34 %18,9 %  
Ne1512,71 %11,81 %  

Graf

15. Studuješ základní na základní škole nebo střední škole s maturitou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7160,17 %55,91 %  
Ne4739,83 %37,01 %  

Graf

16. Jak je pro tebe důležité téma státních maturit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53954,93 %30,71 %  
41622,54 %12,6 %  
3912,68 %7,09 %  
168,45 %4,72 %  
211,41 %0,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.25
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.13
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:5
Modus:5

Graf

17. Jak je pro tebe důležité téma školného na vysokých školách? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53245,07 %25,2 %  
42230,99 %17,32 %  
31014,08 %7,87 %  
145,63 %3,15 %  
234,23 %2,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.15
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:4
Modus:5

Graf

18. Které další věci bys chtěl (a) změnit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"pohlaví"

Aby ta pitomá státní maturita nebyla

asi ne

auta na benzin

Chlapi, ale to asi nejde.

Jak "další"?? Změnit bych chtěla hlavně přístup lidí k životnímu prostředí a druhů v něm, od toho se podle mne odvíjí i další věci...

jídlo ve školních jídelnách

legalizovat marihuanu

Lhostejnost k přírodě, např. třídění odpadu - v nejmenším

ministra školství!!!

Možná více výhod pro studenty. A chtěla bych zrušit státní maturity, protože se obávám, že jen málo studetů ji zvládne.

nedostatek míst brigádníků, vysoké placení za věci denní potřeby, jako například doprava...

nevím.nic mě ted nenapadá

NO já ani nevím

Okolní svět. Chování lidí.

osamostatnit se od rodičů a plně sebe a syna zabezpečit

ostatní mládež

Paroubka :-)

politická úroveň v ČR

Politiku, aby začala být normální a ne se jen honila za nacpáním si kapes. Motivovat víc inteligenci (vědce, doktory), aby neutíkali do zahraničí za lepším životem. Podporovat školství, aby učitelky nebyli největší zlo světa, ale aby tam bylo i dost učitelů a aby se to stalo znovu perspektivní zaměstnání - na stejné úrovni jako např. lékaři, právníci. Protože v dětech je budoucnost a učitelé je pomáhají vychovávat.

Posunout státní maturity ještě alespoň o dva roky.

Přála bych si větší SNAHU o porozumění mezi lidmi obecně.

přístup a chování vlády lidem oni tu musí být pro nás a ne my pro ně

Přístup lidí k sobě navzájem, disfunkčnost našeho systému ve státě

přístup rodičů ke svým dětem

Složitou byrokracii, přesunula bych úřední věci víc na internet . Státní maturity jsou naprostá blbost v našem školském systému, zrušila bych je. Větší postihy pro lidi, kteří zneužívají sociálních dávek a pracují na černo (+ postihy pro zaměstnavatele). A ta naše vláda....

Státní maturity

státní maturity, kvalitu školství

systémy výuky, požadavků a náročnosti na některých vysokých školách, úroveň mezistátních vlaků, úroveň některých maloměstských nemocnic, širší nabídku obchodů v menších městech, nižší platy řediteli ČD, ČEZU, politikům, europoslancům atd., vyšší plat lidem, kteří se skutečně o něco zaslouží (něco vyrobí, někomu zachrání život apod.)...

to že lidi jsou kariéristi ( věčně se za něčím honí : za KARIÉROU, VZDĚLÁNÍM, POVÍŠENÍM ATD.) a neuvědumují si, že jsme tu jsme jen na chvíli... lidi jsou určeni k pudu sebzáchovy a nutí je to k sobeckému jednní ( jak v práci, v vztazích atd....) to se však nikdy nezmění vždy každý vidí na prvním místě sebe!

Toho je spousta. Chování lidí- hlavně rasismus, jakýkoliv, aby se vláda chovala ke všem stejně a nepodněcovala psychicky labilní jednice k útokům na Cikány. Aby mi nevnucovali autority a nechali ěm myslet samostatně- hlavně ve škole. Atd....

větší přístop do hiphop klubů pro děcka

Větší výhody pro studenty, více slevněné jízdné v mhd, profesory kteří dané látce opravdu rozumí, a hlavně bych na školách chtěla více praxe, protože upřednostňuji "zkusím, uvidím, pochopím" před biflováním se milionu stránek učiva, které takto stejně nepochopím.

Všechny....

Zákon : "Pod 15 žádnej sex"....Stejně to dělají i mladší potají

způsob získávání práce

zrušit státní maturity, světový mír

zvýšit kapacitu vysokých škol, směrovat studium opravdu k oboru

19. Jsi ochoten(a) se nějak angažovat pro změnu věcí, které ti vadí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pasivně (k nějaké aktivitě bych se přidal(a))8671,67 %67,72 %  
Ano, aktivně (např.: psaní článků, protesty, atd.)3125,83 %24,41 %  
Ne32,5 %2,36 %  

Graf

20. Kolik ti je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-196752,76 %52,76 %  
20-244132,28 %32,28 %  
25-2986,3 %6,3 %  
Měně něž 1475,51 %5,51 %  
nad 3043,15 %3,15 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10481,89 %81,89 %  
Muž2318,11 %18,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Studuješ základní na základní škole nebo střední škole s maturitou?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 16. Jak je pro tebe důležité téma státních maturit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 16. Jak je pro tebe důležité téma státních maturit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 17. Jak je pro tebe důležité téma školného na vysokých školách? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 17. Jak je pro tebe důležité téma školného na vysokých školách? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 17. Jak je pro tebe důležité téma školného na vysokých školách? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-19 na otázku 20. Kolik ti je let?

20. Kolik ti je let?

  • odpověď 15-19:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 17. Jak je pro tebe důležité téma školného na vysokých školách? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 16. Jak je pro tebe důležité téma státních maturit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká je tvá nejvyšší životní priorita? (v případě potřeby zaškrtni více možností)

2. Jak je pro tebe důležité téma mezilidských vztahů? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

3. Jak je pro tebe důležité téma míru a nenásilí? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

4. Jak je pro tebe důležité téma ekologie? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

5. Jak je pro tebe důležité téma změny politického systému?(5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

6. Jak je pro tebe důležité téma rozšíření sportovních aktivit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

7. Jak je pro tebe důležité téma sdílení dat na internetu? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

8. Jak je pro tebe důležité téma hromadné dopravy zdarma? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

9. Studuješ?

14. Myslíš, že získané vědomosti uplatníš v praxi?

15. Studuješ základní na základní škole nebo střední škole s maturitou?

16. Jak je pro tebe důležité téma státních maturit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

17. Jak je pro tebe důležité téma školného na vysokých školách? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

19. Jsi ochoten(a) se nějak angažovat pro změnu věcí, které ti vadí?

20. Kolik ti je let?

21. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká je tvá nejvyšší životní priorita? (v případě potřeby zaškrtni více možností)

2. Jak je pro tebe důležité téma mezilidských vztahů? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

3. Jak je pro tebe důležité téma míru a nenásilí? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

4. Jak je pro tebe důležité téma ekologie? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

5. Jak je pro tebe důležité téma změny politického systému?(5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

6. Jak je pro tebe důležité téma rozšíření sportovních aktivit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

7. Jak je pro tebe důležité téma sdílení dat na internetu? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

8. Jak je pro tebe důležité téma hromadné dopravy zdarma? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

9. Studuješ?

14. Myslíš, že získané vědomosti uplatníš v praxi?

15. Studuješ základní na základní škole nebo střední škole s maturitou?

16. Jak je pro tebe důležité téma státních maturit? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

17. Jak je pro tebe důležité téma školného na vysokých školách? (5 – velice důležité, 1 – nezajímá mě)

19. Jsi ochoten(a) se nějak angažovat pro změnu věcí, které ti vadí?

20. Kolik ti je let?

21. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vokoun, T.Co by chtěli mladí změnit? (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://3128.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.