Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zubní pasty

Zubní pasty

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Ch
Šetření:11. 05. 2013 - 11. 05. 2013
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží pro účely marketigového výzkumu zubních past na českém trhu.

Předem všem moc děkuji za vyplnění! :))

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5670,89 %70,89 %  
muž2329,11 %29,11 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 – 25 let5772,15 %72,15 %  
26 – 35 let911,39 %11,39 %  
Do 15 let45,06 %5,06 %  
56 let a více45,06 %5,06 %  
46 - 55 let33,8 %3,8 %  
36 - 45 let22,53 %2,53 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské3949,37 %49,37 %  
Vysokoškolské3037,97 %37,97 %  
Základní1012,66 %12,66 %  

Graf

4. Jak často si kupujete zubní pastu? (Při standardním objemu 75 ml)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za měsíc3848,1 %48,1 %  
Jednou za 3 měsíce3341,77 %41,77 %  
Jednou za půl roku810,13 %10,13 %  

Graf

5. Jaké vlastnosti očekáváte od své zubní pasty?

 Zvolte u každé z nabízených odpovědí, jak moc je pro vás daná vlastnost důležitá. (Jako ve škole: 1= nejvyšší dležitost, 2= spíše důležité, 3 = je mi to jedno, 4 = spíše nedůležité, 5 = zcela nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Prevence zápachu z úst1.7471.278
Prevence zubního kazu1.5440.881
Ochrana dásní1.8731.047
Ochrana zubní skloviny1.7220.91
Zmírnění citlivosti zubů2.3421.668
Bělicí účinek2.4561.463
Příjemná chuť2.8231.69

Graf

6. Jaká kritéria vás nejvíce ovlivňují při nákupu zubní pasty?

 Zvolte u každé z nabízených odpovědí, jak moc je pro vás daná vlastnost důležitá. (Jako ve škole: 1= nejvyšší dležitost, 2= spíše důležité, 3 = je mi to jedno, 4 = spíše nedůležité, 5 = zcela nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.8351.302
Kvalita1.5320.603
Reference rodiny, přátel, známých2.8481.648
Doporučení zubního lékaře2.571.562
Reklama3.9241.513
Design zubní pasty3.8231.437
Značka2.6841.659

Graf

7. Jaký typ zubní pasty preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasické pasty4354,43 %54,43 %  
Nevybírám si pastu dle typu2936,71 %36,71 %  
Gelové pasty78,86 %8,86 %  

Graf

8. Jakou značku zubní pasty používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elmex4455,7 %55,7 %  
Colgate4151,9 %51,9 %  
Signal3037,97 %37,97 %  
Odol2531,65 %31,65 %  
Sensodyne2025,32 %25,32 %  
Jinou značku1316,46 %16,46 %  
Lacalut1113,92 %13,92 %  
Vademecum1012,66 %12,66 %  
Parodontax810,13 %10,13 %  
Meridol67,59 %7,59 %  
Curasept45,06 %5,06 %  

Graf

9. Jak dlouho používáte zubní pastu od výrobce té, kterou používáte v současnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 3 roky2430,38 %30,38 %  
Méně než 3 měsíce2025,32 %25,32 %  
1 - 3 roky1822,78 %22,78 %  
3 - 12 měsíců1721,52 %21,52 %  

Graf

10. Preferujete koupi zubní pasty ve slevě či zvýhodněném balení (např. zubní pasta + kartáček zdarma)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze v případě, že se jedná o mnou preferovanou značku zubní pasty.5569,62 %69,62 %  
Spíše ano.2329,11 %29,11 %  
Ano, vždy. Na značce zubní pasty mi nezáleží.11,27 %1,27 %  

Graf

11. V jaké cenové kategorii obvykle kupujete svou zubní pastu? (Při standardním objemu 75 ml)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61 - 80 Kč2936,71 %36,71 %  
41 - 60 Kč2025,32 %25,32 %  
81 Kč a více1924,05 %24,05 %  
Do 40 Kč1113,92 %13,92 %  

Graf

12. Kde nejčastěji nakupujete zubní pastu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V drogerii3544,3 %44,3 %  
V supermarketu či jiném obchodě se smíšeným zbožím3240,51 %40,51 %  
V lékárně1215,19 %15,19 %  

Graf

13. Používáte zubní pastu v kombinaci s dalšími přípravky určenými k orální hygieně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, používám.4860,76 %60,76 %  
Ne, používám pouze zubní pastu.2632,91 %32,91 %  
Pouze v případě, že tyto přípravky dostanu zdarma ke koupi jiného produktu.56,33 %6,33 %  

Graf

14. Které dentální pomůcky kromě zubní pasty a kartáčku používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústní vodu4669,7 %58,23 %  
Mezizubní kartáčky3045,45 %37,97 %  
Zubní nit2842,42 %35,44 %  
Jiné1116,67 %13,92 %  

Graf

15. Považujete výběr zubní pasty za důležitý vzhledem k péči o chrup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano3645,57 %45,57 %  
Spíše ano3341,77 %41,77 %  
Spíše ne911,39 %11,39 %  
Rozhodně ne11,27 %1,27 %  

Graf

16. Trpíte nějakým zubním onemocněním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5974,68 %74,68 %  
Ano2025,32 %25,32 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jaká kritéria vás nejvíce ovlivňují při nákupu zubní pasty?

  • odpověď Kvalita=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 14. Které dentální pomůcky kromě zubní pasty a kartáčku používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V lékárně na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete zubní pastu?

8. Jakou značku zubní pasty používáte?

  • odpověď Colgate:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odol na otázku 8. Jakou značku zubní pasty používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Jak často si kupujete zubní pastu? (Při standardním objemu 75 ml)

5. Jaké vlastnosti očekáváte od své zubní pasty?

6. Jaká kritéria vás nejvíce ovlivňují při nákupu zubní pasty?

7. Jaký typ zubní pasty preferujete?

8. Jakou značku zubní pasty používáte?

9. Jak dlouho používáte zubní pastu od výrobce té, kterou používáte v současnosti?

10. Preferujete koupi zubní pasty ve slevě či zvýhodněném balení (např. zubní pasta + kartáček zdarma)?

11. V jaké cenové kategorii obvykle kupujete svou zubní pastu? (Při standardním objemu 75 ml)

12. Kde nejčastěji nakupujete zubní pastu?

13. Používáte zubní pastu v kombinaci s dalšími přípravky určenými k orální hygieně?

14. Které dentální pomůcky kromě zubní pasty a kartáčku používáte?

15. Považujete výběr zubní pasty za důležitý vzhledem k péči o chrup?

16. Trpíte nějakým zubním onemocněním?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Jak často si kupujete zubní pastu? (Při standardním objemu 75 ml)

5. Jaké vlastnosti očekáváte od své zubní pasty?

6. Jaká kritéria vás nejvíce ovlivňují při nákupu zubní pasty?

7. Jaký typ zubní pasty preferujete?

8. Jakou značku zubní pasty používáte?

9. Jak dlouho používáte zubní pastu od výrobce té, kterou používáte v současnosti?

10. Preferujete koupi zubní pasty ve slevě či zvýhodněném balení (např. zubní pasta + kartáček zdarma)?

11. V jaké cenové kategorii obvykle kupujete svou zubní pastu? (Při standardním objemu 75 ml)

12. Kde nejčastěji nakupujete zubní pastu?

13. Používáte zubní pastu v kombinaci s dalšími přípravky určenými k orální hygieně?

14. Které dentální pomůcky kromě zubní pasty a kartáčku používáte?

15. Považujete výběr zubní pasty za důležitý vzhledem k péči o chrup?

16. Trpíte nějakým zubním onemocněním?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ch, K.Zubní pasty (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://31298.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.