Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Product placement

Product placement

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Maršík
Šetření:14. 06. 2013 - 15. 06. 2013
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Zdravím, po

třeboval bych narychlo pomoct s dotazníkem k mé bakalářské práci na téma product 

placement. Je zaměřen především na lidi ve věku 18-25 let. 
Děkuji všem mockrát

Odpovědi respondentů

1. Je vám 18 - 25 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10190,18 %90,18 %  
Ne119,82 %9,82 %  

Graf

2. Víte co je product placement?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8483,17 %75 %  
ne1716,83 %15,18 %  

Graf

3. Všímáte si značek firem v seriálech nebo filmech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9392,08 %83,04 %  
ne87,92 %7,14 %  

Graf

4. Vadí vám toto zobrazení produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6968,32 %61,61 %  
ano3231,68 %28,57 %  

Graf

5. Vybavujete si nějaký film nebo seriál, v kterém by se product placement objevil?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9089,11 %80,36 %  
ne1110,89 %9,82 %  

Graf

6. Jak často si produktů ve filmech nebo seriálech všímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát měsíčně3938,61 %34,82 %  
několikrát za týden3837,62 %33,93 %  
denně2120,79 %18,75 %  
nikdy jsem si nevšiml32,97 %2,68 %  

Graf

7. Kde si product placementu všímáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
film4645,54 %41,07 %  
tv seriál4544,55 %40,18 %  
tv pořad76,93 %6,25 %  
neviděl jsem32,97 %2,68 %  

Graf

8. Nechali jste se někdy product placementem ovlivnit ke koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8786,14 %77,68 %  
ano1413,86 %12,5 %  

Graf

9. Uvědomujete si rozdíl mezi sponzoringem a product placementem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7574,26 %66,96 %  
ne2625,74 %23,21 %  

Graf

10. Přestali byste se na nějaký pořad dívat, kdyby se v něm objevovalo více product placementu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6766,34 %59,82 %  
ano3433,66 %30,36 %  

Graf

11. Jaké reklamě v televizi byste dali přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné reklamě v pořadech4948,51 %43,75 %  
product placementem v rámci pořadu bez přerušení3332,67 %29,46 %  
přerušení pořadu reklamním blokem1312,87 %11,61 %  
kombinací65,94 %5,36 %  

Graf

12. Jakých firem si v pořadech všímáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika5251,49 %46,43 %  
potravinářské4948,51 %43,75 %  
automobilky4342,57 %38,39 %  
počítačové firmy3534,65 %31,25 %  
obchodní řetězce3332,67 %29,46 %  

Graf

13. Který aktuální český seriál, podle vás, obsahuje nejvíce product placementu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ulice5554,46 %49,11 %  
Ordinace v Růžové zahradě 25150,5 %45,54 %  
Gympl s (r)učením omezeným1817,82 %16,07 %  
Cesty domů76,93 %6,25 %  
Comeback54,95 %4,46 %  
nevím43,96 %3,57 %  
Helena32,97 %2,68 %  
Vyprávěj32,97 %2,68 %  
České seriály nesleduji10,99 %0,89 %  
zadny z nabizenych nesleduji, sleduji zahranicni serialy10,99 %0,89 %  
nedívá se na seriály10,99 %0,89 %  
nevím, nesleduji dostatečně intenzivně.10,99 %0,89 %  
já se na seriály nedívám, pokud můžu radit, měl byste do svého dotazníku dát víc možností než jen ano ne, myslím že díky tomuto omezení dostanete dost zkreslené výsledky. někdo vám napíše že vidí víc PP v seriálech, ale jak víte že kouká i na filmy? ehm.10,99 %0,89 %  
nekoukám na český serial10,99 %0,89 %  
nevlastním TV10,99 %0,89 %  
Nedívám se na uvedené seriály10,99 %0,89 %  
neviděla jsem ani jeden z těchto seriálů,ale když si mám tipnout... 10,99 %0,89 %  
nic z toho jsem neviděla, ale podle videa, co putuje po netu, to nejvíc přehnala Ordinace.10,99 %0,89 %  
těžko říct všimnu televize jede jako kulisa, když si něčeho všimnu rázem to zapomenu10,99 %0,89 %  
nesleduji ani jeden, takže nemám nejmenší tušení10,99 %0,89 %  
na české nekoukám 10,99 %0,89 %  
Uvedené nesleduji10,99 %0,89 %  
nesleduju televizi10,99 %0,89 %  
České nesleduji10,99 %0,89 %  
Kriminálka Staré Město10,99 %0,89 %  
nemohu porovnat10,99 %0,89 %  

Graf

14. Kolik myslíte, že stojí jedno uvedení product placementu v seriálu tv Nova Ulice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000,- až 500 000,-4948,51 %43,75 %  
1 000,- až 100 000,-3736,63 %33,04 %  
500 000,- až 1 000 000,-1110,89 %9,82 %  
1 000 000,- a více43,96 %3,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je vám 18 - 25 let?

2. Víte co je product placement?

3. Všímáte si značek firem v seriálech nebo filmech?

4. Vadí vám toto zobrazení produktů?

5. Vybavujete si nějaký film nebo seriál, v kterém by se product placement objevil?

6. Jak často si produktů ve filmech nebo seriálech všímáte?

7. Kde si product placementu všímáte nejčastěji?

8. Nechali jste se někdy product placementem ovlivnit ke koupi produktu?

9. Uvědomujete si rozdíl mezi sponzoringem a product placementem?

10. Přestali byste se na nějaký pořad dívat, kdyby se v něm objevovalo více product placementu?

11. Jaké reklamě v televizi byste dali přednost?

12. Jakých firem si v pořadech všímáte nejčastěji?

13. Který aktuální český seriál, podle vás, obsahuje nejvíce product placementu?

14. Kolik myslíte, že stojí jedno uvedení product placementu v seriálu tv Nova Ulice?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je vám 18 - 25 let?

2. Víte co je product placement?

3. Všímáte si značek firem v seriálech nebo filmech?

4. Vadí vám toto zobrazení produktů?

5. Vybavujete si nějaký film nebo seriál, v kterém by se product placement objevil?

6. Jak často si produktů ve filmech nebo seriálech všímáte?

7. Kde si product placementu všímáte nejčastěji?

8. Nechali jste se někdy product placementem ovlivnit ke koupi produktu?

9. Uvědomujete si rozdíl mezi sponzoringem a product placementem?

10. Přestali byste se na nějaký pořad dívat, kdyby se v něm objevovalo více product placementu?

11. Jaké reklamě v televizi byste dali přednost?

12. Jakých firem si v pořadech všímáte nejčastěji?

13. Který aktuální český seriál, podle vás, obsahuje nejvíce product placementu?

14. Kolik myslíte, že stojí jedno uvedení product placementu v seriálu tv Nova Ulice?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Maršík, P.Product placement (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://31724.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.