Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sluchově postižený žák, integrovaný v běžné škole

Sluchově postižený žák, integrovaný v běžné škole

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Monhart
Šetření:29. 07. 2013 - 29. 07. 2013
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):2 / 1.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:91,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentem oboru Aplikovaná Tělesná Výchova na FTK UP v Olomouci. Výsledky použiji ve své bakalářské práci.
Tento dotazník je určen zejména pro učitele TV a další pedagogické pracovníky, nezabere více než 10 sekund Vašeho času, jelikož je v něm pouze 1 povinná a 1 nepovinná otázka.
Nejste-li tělocvikář, otázku si připodobněte své profesi.
Dotazník je zcela anonymní.
Přeji hezký den!
Tomáš M.

Odpovědi respondentů

1. Měl/a byste obavy ze začlenění sluchově postiženého žáka do Vašich hodin tělesné výchovy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2273,33 %73,33 %  
ano826,67 %26,67 %  

Graf

2. Můžete se vyjádřit:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bál bych se, jak na něj budou reagovat ostatní, aby se mu neposmívali a v neposlední řadě, jak to bude zvládat i on sám, jak po psychické i fyzické stránce .. Ze své vlastní zkušenosti vím(sluch jsem ztratil cca na 14 dní, téměř úplně), jak moc je sluch, i když by to člověk neřekl důležitý..

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Monhart, T.Sluchově postižený žák, integrovaný v běžné škole (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://32253.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.