Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Níže uvedený dotazník se zabývá službami mobilních operátorů a spokojeností či nespokojeností respondentů s nimi.
Odpovědi respondentů
1. Jste spokojen/a se svým mobilním operátorem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
26
57,78 %
57,78 %
Absolutně ano
7
15,56 %
15,56 %
Spíše ne
6
13,33 %
13,33 %
Absolutně ne
6
13,33 %
13,33 %
2. Co je pro vás rozhodujícím prvkem při volbě operátora? Prosím, seřaďte níže uvedené faktory (1 = nejvyšší priorita, 4 = nejnižší priorita).
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Cena produktů a služeb
1.156
0.22
Nabídka dalších služeb (navigace, zabezpečení automobilu, platba telefonem, …)
3.467
0.604
Ochota zaměstnanců operátora
2.956
0.487
Zvýhodněné nabídky produktů či služeb pro dlouhodobé zákazníky
2.422
0.733
3. Máte zkušenost s přenosem čísla (přechod od jednoho operátora k druhému při zanechání stejného čísla)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
32
71,11 %
71,11 %
Ano
13
28,89 %
28,89 %
4. Jaká fáze při přenosu čísla pro Vás byla nejméně příjemná? Prosím, seřaďte níže uvedené fáze (1= nejvíce nepříjemná, 5 = nejméně nepříjemná).
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Kontaktování nového operátora a získání KPČ (kód přenesení čísla)
3.308
2.367
Předání KPČ dosavadnímu operátorovi
3.154
0.592
Komunikace s dosavadním operátorem
3.154
2.13
Čekání na novou SIM kartu (čas, ve kterém se musí dohodnout oba operátoři)
2.154
1.976
Doba mezi deaktivací jedné a aktivací druhé SIM karty (mělo by se jednat maximálně o 4 hodiny mezi 2:00 v noci a 6:00 ráno)
3.231
2.024
5. Chcete-li vyřešit s operátorem něco ohledně služeb, jaký je Vás preferovaný způsob komunikace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Po telefonu
30
66,67 %
66,67 %
Přes internet
9
20 %
20 %
Na pobočce operátora
6
13,33 %
13,33 %
6. Který z níže uvedených faktorů Vám u Vašeho operátora vadí nejvíce? Seřaďte, prosím, níže uvedené faktory (1 = nejvíce nepříjemná, 6 = nejméně nepříjemná).
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Nízké FUP (Fair User Policy): možnost stažení pouze určitého množství dat z internetu a následně výrazné snížení přenosové rychlosti
2.911
4.125
Drahé volání mimo předplacené služby
2.578
2.333
Špatná dosažitelnost call centra
4.022
1.222
Příliš mnoho nepřehledných nabídek
3.844
2.265
Řešení problému na pobočkách
4.067
2.062
Příliš časté telefonáty z call centra s novými nabídkami
3.578
3.577
7. Které služby u Vašeho operátora Vám přijdou drahé? (Můžete zvolit více variant.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
27
60 %
60 %
Volání
25
55,56 %
55,56 %
SMS
12
26,67 %
26,67 %
žádné - používám jen volání a sms, které nejsou drahé
1
2,22 %
2,22 %
žádné,opravdu je všechno levné
1
2,22 %
2,22 %
SMS mám zdarma, ostatní nepoužívám, takže nic
1
2,22 %
2,22 %
8. Prosím, napište nám, jaké služby u svého operátora byste rádi změnili:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
Asi nízkou FUP a větší četnost poboček operátora
Ceny internetu v mobilu
ferova cenova politika
internet
jsem spokojen
lepsi pokryti rychlym internete
Lepší tarifní paušály
levnější sms, výrazně vyšší FUP
levnější tarify pro dlouhodobé zákazníky
levnější volání
Levnější volání a neomezený internet při zachování předpláceného kreditu.
Levnější volání a sms, levnější neomezené tarify s výhodami (např. s mobilním telefonem), aby to tu konečně bylo jako v zahraničí a ne 4x dražší.
Limit FUP
mam volani za 12kc/1min. do siti jinych operatoru. je to moc
Možnost mít video conferenci s operátorem a možnost vybrat si operátorku na základě jejího vzhledu
Necpat všude internet.
nenabízet "podpultové služby" jen některým zákazníkům (např. neomezený tarif v jiné ceně než mají uvedeno v nabídce)
nevím
odměny pro dlouhodobé zákazníky
Ochota, zlevneni internetu
Placení při internetové změně tarifu
pokrytí signálem
Predevsim FUP. Znacne navysit, nejlepe zcela zrusit.
předražené datové tarify
Rád bych změnil operátora.
roaming
rychlejsi internet
SMS
větší FUP nebo menší cena za internet
volání do zahraničí
volání, internet
vse bez zavazku
všechny
wifi připojení
Zavedení neomezených služeb a věrnostních programů tak, aby zákazník nemusel i po 10 letech u operátora každý měsíc počítat, která konkrétní nabídka od kterého operátora je pro něj výhodnější.
zlevnění datových balíčků
Zlevnění internetu
zrušit FUP, aby se mi vyplatilo pořídit si chytrý telefon, který "zvládne" internet
zvýhodnění dlouho dobych zákazníků
žádné
Žádné
žádné
žadné :)
9. Používáte internet v mobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
31
68,89 %
68,89 %
Ne
14
31,11 %
31,11 %
10. Jak důležitá je pro Vás rychlost internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Naprosto důležitá
16
50 %
35,56 %
Spíše důležitá
13
40,63 %
28,89 %
Spíše nedůležitá
3
9,38 %
6,67 %
11. Jste spokojeni se současnou rychlostí internetu, který máte v telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
17
53,13 %
37,78 %
Ano
15
46,88 %
33,33 %
12. Využíváte hotspot (vytvoření místa či oblasti s možností bezdrátového připojení k internetu)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
20
64,52 %
44,44 %
Ne
11
35,48 %
24,44 %
13. Kolik měsíčně přibližně provoláte minut?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 30 minut
13
28,89 %
28,89 %
Do 60 minut
12
26,67 %
26,67 %
Do 100 minut
9
20 %
20 %
Do 200 minut
5
11,11 %
11,11 %
Do 300 minut
4
8,89 %
8,89 %
Do 500 minut
2
4,44 %
4,44 %
14. Kolik měsíčně přibližně použijete dat?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
0
0
0
0
1 GB
100MB
10MB
150
1gb
2-3GB
21 Gb
250 mb
300 MB
300 mB
3g 100-200 mb. Zbytek WiFi
5 - 8 Gb
500 mb
500MB
500MB
5g
600
80 MB
do 1gb
kolem 1000dat...chtělo by to jednotku :)
Kolik dovoli FUP. Cca 200 MB
moc, na internetu jsem prakticky non-stop
nevim
Přes mobilní síť málo. (Tak 180 MB týdně). Ale kdybych měla neomezený FUP, tak prosurfuju i kolem 3 GB i více dat.
žádná
15. Kolik měsíčně přibližně utratíte za telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 400 Kč
17
37,78 %
37,78 %
Do 600 Kč
13
28,89 %
28,89 %
Do 200 Kč
7
15,56 %
15,56 %
Do 800 Kč
5
11,11 %
11,11 %
Do 1500 Kč
2
4,44 %
4,44 %
Do 1000 Kč
1
2,22 %
2,22 %
16. Máte neomezený tarif?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
35
77,78 %
77,78 %
Ano
10
22,22 %
22,22 %
17. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 80. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
60 jednotek předplacených za 180 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 2 Kč
27
60 %
60 %
100 jednotek předplacených za 250 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 1,5 Kč
15
33,33 %
33,33 %
40 jednotek předplacených za 150 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 3 Kč
3
6,67 %
6,67 %
18. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 90. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
70 jednotek předplacených za 210 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 2 Kč
26
57,78 %
57,78 %
100 jednotek předplacených za 280 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 1 Kč
16
35,56 %
35,56 %
50 jednotek předplacených za 150 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 3 Kč
3
6,67 %
6,67 %
19. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 100. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
80 jednotek předplacených za 300 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 2 Kč
24
53,33 %
53,33 %
nekonečně mnoho jednotek předplacených za 500 Kč
13
28,89 %
28,89 %
40 jednotek předplacených za 160 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 2,5 Kč
8
17,78 %
17,78 %
20. Jak byste ohodnotil/a své současné nastavení služeb
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Perfektně mi vyhovuje, nejlepší na trhu pro mé potřeby
22
48,89 %
48,89 %
Platím více než bych musel/a jinde, ale převod čísla je pro mě složitý
12
26,67 %
26,67 %
Nesleduji své nastavení
11
24,44 %
24,44 %
21. Spousty uživatelů mobilních služeb má uzavřené tarify, které nejsou optimální pro jejich spotřebu. Uvítal/a byste, pokud by na 3 měsíční bázi vyhodnocoval operátor Vaši spotřebu a na jejím základě by Vám s Vašim svolením optimalizoval předplacené služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Určitě ano
22
48,89 %
48,89 %
Spíše ano
15
33,33 %
33,33 %
Určitě ne
5
11,11 %
11,11 %
Spíše ne
3
6,67 %
6,67 %
22. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
25
55,56 %
55,56 %
Muž
20
44,44 %
44,44 %
23. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 25 let
30
66,67 %
66,67 %
15 - 20 let
6
13,33 %
13,33 %
26 - 30 let
5
11,11 %
11,11 %
31 - 40 let
2
4,44 %
4,44 %
méně než 15 let
2
4,44 %
4,44 %
24. Bydliště - velikost obce
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 500 000 obyvatel
16
35,56 %
35,56 %
do 10 000 obyvatel
12
26,67 %
26,67 %
do 50 000 obyvatel
8
17,78 %
17,78 %
do 100 000 obyvatel
6
13,33 %
13,33 %
do 500 000 obyvatel
3
6,67 %
6,67 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Co je pro vás rozhodujícím prvkem při volbě operátora? Prosím, seřaďte níže uvedené faktory (1 = nejvyšší priorita, 4 = nejnižší priorita).
odpověď Nabídka dalších služeb (navigace, zabezpečení automobilu, platba telefonem, …)=4:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízké FUP (Fair User Policy): možnost stažení pouze určitého množství dat z internetu a následně výrazné snížení přenosové rychlosti=6 na otázku 6. Který z níže uvedených faktorů Vám u Vašeho operátora vadí nejvíce? Seřaďte, prosím, níže uvedené faktory (1 = nejvíce nepříjemná, 6 = nejméně nepříjemná).
17. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 80. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
odpověď 60 jednotek předplacených za 180 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 2 Kč:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 70 jednotek předplacených za 210 Kč, každá další jednotka spotřebována nad rámec balíčku stojí 2 Kč na otázku 18. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 90. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
20. Jak byste ohodnotil/a své současné nastavení služeb
odpověď Perfektně mi vyhovuje, nejlepší na trhu pro mé potřeby:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Řešení problému na pobočkách=4 na otázku 6. Který z níže uvedených faktorů Vám u Vašeho operátora vadí nejvíce? Seřaďte, prosím, níže uvedené faktory (1 = nejvíce nepříjemná, 6 = nejméně nepříjemná).
22. Pohlaví
odpověď Žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 30 minut na otázku 13. Kolik měsíčně přibližně provoláte minut?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste spokojen/a se svým mobilním operátorem?
2. Co je pro vás rozhodujícím prvkem při volbě operátora? Prosím, seřaďte níže uvedené faktory (1 = nejvyšší priorita, 4 = nejnižší priorita).
3. Máte zkušenost s přenosem čísla (přechod od jednoho operátora k druhému při zanechání stejného čísla)?
5. Chcete-li vyřešit s operátorem něco ohledně služeb, jaký je Vás preferovaný způsob komunikace?
6. Který z níže uvedených faktorů Vám u Vašeho operátora vadí nejvíce? Seřaďte, prosím, níže uvedené faktory (1 = nejvíce nepříjemná, 6 = nejméně nepříjemná).
7. Které služby u Vašeho operátora Vám přijdou drahé? (Můžete zvolit více variant.)
9. Používáte internet v mobilu?
10. Jak důležitá je pro Vás rychlost internetu?
11. Jste spokojeni se současnou rychlostí internetu, který máte v telefonu?
12. Využíváte hotspot (vytvoření místa či oblasti s možností bezdrátového připojení k internetu)?
13. Kolik měsíčně přibližně provoláte minut?
15. Kolik měsíčně přibližně utratíte za telefon?
16. Máte neomezený tarif?
17. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 80. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
18. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 90. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
19. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 100. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
20. Jak byste ohodnotil/a své současné nastavení služeb
21. Spousty uživatelů mobilních služeb má uzavřené tarify, které nejsou optimální pro jejich spotřebu. Uvítal/a byste, pokud by na 3 měsíční bázi vyhodnocoval operátor Vaši spotřebu a na jejím základě by Vám s Vašim svolením optimalizoval předplacené služby?
22. Pohlaví
23. Věk
24. Bydliště - velikost obce
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste spokojen/a se svým mobilním operátorem?
2. Co je pro vás rozhodujícím prvkem při volbě operátora? Prosím, seřaďte níže uvedené faktory (1 = nejvyšší priorita, 4 = nejnižší priorita).
3. Máte zkušenost s přenosem čísla (přechod od jednoho operátora k druhému při zanechání stejného čísla)?
5. Chcete-li vyřešit s operátorem něco ohledně služeb, jaký je Vás preferovaný způsob komunikace?
6. Který z níže uvedených faktorů Vám u Vašeho operátora vadí nejvíce? Seřaďte, prosím, níže uvedené faktory (1 = nejvíce nepříjemná, 6 = nejméně nepříjemná).
7. Které služby u Vašeho operátora Vám přijdou drahé? (Můžete zvolit více variant.)
9. Používáte internet v mobilu?
10. Jak důležitá je pro Vás rychlost internetu?
11. Jste spokojeni se současnou rychlostí internetu, který máte v telefonu?
12. Využíváte hotspot (vytvoření místa či oblasti s možností bezdrátového připojení k internetu)?
13. Kolik měsíčně přibližně provoláte minut?
15. Kolik měsíčně přibližně utratíte za telefon?
16. Máte neomezený tarif?
17. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 80. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
18. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 90. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
19. Představte si, že Vaše dlouhodobá průměrná spotřeba jednotek za období je 100. Vyberte, který z balíčků služeb je pro Vás nejvýhodnější.
20. Jak byste ohodnotil/a své současné nastavení služeb
21. Spousty uživatelů mobilních služeb má uzavřené tarify, které nejsou optimální pro jejich spotřebu. Uvítal/a byste, pokud by na 3 měsíční bázi vyhodnocoval operátor Vaši spotřebu a na jejím základě by Vám s Vašim svolením optimalizoval předplacené služby?
22. Pohlaví
23. Věk
24. Bydliště - velikost obce
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Petržilková, E. – Mobilní operátoři (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://32718.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.