Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Realitní kanceláře

Realitní kanceláře

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Vlasák
Šetření:18. 09. 2013 - 21. 09. 2013
Počet respondentů:108
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5853,7 %53,7 %  
Muž5046,3 %46,3 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-304743,52 %43,52 %  
30-504440,74 %40,74 %  
50 a více1715,74 %15,74 %  

Graf

3. Pracujete nebo jste pracoval/a na trhu s realitami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5550,93 %50,93 %  
Ano5349,07 %49,07 %  

Graf

4. Se kterým druhem reklamy na realitní kancelář se setkáváte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet5147,22 %47,22 %  
out-door reklama (billboardy, plakáty atd.)3936,11 %36,11 %  
Tisk1513,89 %13,89 %  
in-door reklama (reklama v budovách, atd)21,85 %1,85 %  
TV10,93 %0,93 %  

Graf

5. Kterému médiu byste dal/a přednost při hledání nemovitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet9487,04 %87,04 %  
žádnému, navštívil bych přímo realitní kancelář109,26 %9,26 %  
Tisk32,78 %2,78 %  
Out-door reklama ( billboardy, plakáty atd.)10,93 %0,93 %  

Graf

6. Pořídil/a jste si nemovitost přes realitní kancelář?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8, Zatím jsem si nemovitost nekupoval/nepronajímalotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4339,81 %39,81 %  
Ne4238,89 %38,89 %  
Zatím jsem si nemovitost nekupoval/nepronajímal2321,3 %21,3 %  

Graf

7. Pokud jste odpověděl/a ano, přes jaké médium jste si našel?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3071,43 %27,78 %  
Osobní návštěva v realitní kanceláři921,43 %8,33 %  
Tisk37,14 %2,78 %  

Graf

8. Co je pro Vás důležité při výběru realitní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré hodnocení RK5153,68 %47,22 %  
Známost RK1414,74 %12,96 %  
Výše provize, kterou si RK účtu1111,58 %10,19 %  
nabídka nemovitostí, které mě zajímají a širší výběr z nich11,05 %0,93 %  
nabídka nemovitostí11,05 %0,93 %  
Finanční stabilita11,05 %0,93 %  
Při koupi nemovitosti je rozhodující nemovitost, nikoliv RK. Při prodeji rozhoduje známost RK a její hodnocení ve smyslu všeobecného mínění.11,05 %0,93 %  
vše11,05 %0,93 %  
kombinace, vystupování makléře, pověst kanceláře, nabídka služeb11,05 %0,93 %  
serioznost makléře11,05 %0,93 %  
Protože v realitách pracuji, rozhodovala by provize, protože další záležitosti jsem schopna si zařídit a ověřit sama.11,05 %0,93 %  
osobní kontakty11,05 %0,93 %  
vlastni dojem11,05 %0,93 %  
bukake11,05 %0,93 %  
atraktivita nabídky11,05 %0,93 %  
komplexne pristup kancelare,kvalita jejich sluzeb, nemam problem vydat o par tisic vic, kdyz vim,ze je agent solidni11,05 %0,93 %  
Zatím jsem si RK nehledal. Důležité by pro mě ovšem byly reference s ohledem na kvalitu nabízených a odvedených služeb.11,05 %0,93 %  
nic, převažují hrozné zkušenosti (vybírám nemovitost, ne RK)11,05 %0,93 %  
nabídka realit11,05 %0,93 %  
nchci RK11,05 %0,93 %  
velikost RK, kvalita služeb, přístup makléře a především odpovídající nabídka11,05 %0,93 %  
doporučení11,05 %0,93 %  

Graf

9. Jaké jsou Vaše dosavadní zkušenosti s realitními kancelářeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kladné → konec dotazníku, Zápornéotázka č. 10, zatím nemám zkušenost → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kladné5861,7 %53,7 %  
zatím nemám zkušenost2223,4 %20,37 %  
Záporné1414,89 %12,96 %  

Graf

10. Pokud jste odpověděl/a záporné jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Chování a přístup realitního makléře

makler vetsi tupec nez ja, o hypotece vedel min nez ja, lhal mi do oci,porad me do neceho nutil. vysledek? tesilo me...

neochota makléřů

neserioznost

Neserioznost, neplnění slibů a závazků, nedodržování termínů apod. Prostě myšlení a fungování ve stylu - hlavně ať nám klient zaplatí provizi a nic za to od nás nechce.

Pokud šlo o naše snahy koupit nemovitost před tím, než jsem začala pracovat v realitách, vadil nám již přístup makléřů ke klientům při prohlídce, takže jsme již neměli zájem dále ve spolupráci pokračovat (více realitních kanceláří) - šlo o pozdní příchody bez předchozí omluvy a nebo na schůzku nedorazil makléř vůbec a museli jsme ho shánět sami - v době mobilních telefonů mi to připadá neslušné, arogantní a přezíravé chování, neznalost dané nemovitosti (většinou bylo vidět, že makléř byl při prohlídce v bytě poprvé)...

Realitní kancelář s kterou jsem jednal mi absolutně s ničím nepomohla a nic nezařídila.

RK dělala všechno proto, aby koupa nemovitosti na katastru neproběhla!! Vždyť zálohu dostala zaplacenou předem!

spousta nekvalitních makléřů, kteří problematice vůbec nerozumí a realitnímu obchodu škodí

záporné


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18-30:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše provize, kterou si RK účtu na otázku 8. Co je pro Vás důležité při výběru realitní kanceláře?

6. Pořídil/a jste si nemovitost přes realitní kancelář?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 7. Pokud jste odpověděl/a ano, přes jaké médium jste si našel?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Pracujete nebo jste pracoval/a na trhu s realitami?

4. Se kterým druhem reklamy na realitní kancelář se setkáváte nejvíce?

5. Kterému médiu byste dal/a přednost při hledání nemovitosti?

6. Pořídil/a jste si nemovitost přes realitní kancelář?

7. Pokud jste odpověděl/a ano, přes jaké médium jste si našel?

8. Co je pro Vás důležité při výběru realitní kanceláře?

9. Jaké jsou Vaše dosavadní zkušenosti s realitními kancelářeni?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Pracujete nebo jste pracoval/a na trhu s realitami?

4. Se kterým druhem reklamy na realitní kancelář se setkáváte nejvíce?

5. Kterému médiu byste dal/a přednost při hledání nemovitosti?

6. Pořídil/a jste si nemovitost přes realitní kancelář?

7. Pokud jste odpověděl/a ano, přes jaké médium jste si našel?

8. Co je pro Vás důležité při výběru realitní kanceláře?

9. Jaké jsou Vaše dosavadní zkušenosti s realitními kancelářeni?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vlasák, M.Realitní kanceláře (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://32753.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.