Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > VŠ studium a využívání počítačů

VŠ studium a využívání počítačů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Antonín Janský
Šetření:08. 10. 2013 - 19. 10. 2013
Počet respondentů:185
Počet otázek (max/průměr):24 / 22.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vítám Vás u našeho dotazníku, který nám pomůže vytvořit podklad pro semestrální práci.. Pojďme tedy na to!

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14075,68 %75,68 %  
muž4524,32 %24,32 %  

Graf

2. Kolik hodin denně trávíte na PC

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
víc jak 4h11260,54 %60,54 %  
3-4h5529,73 %29,73 %  
2h158,11 %8,11 %  
1h31,62 %1,62 %  

Graf

3. K čemu jej nejvíce používáte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
brouzdání po internetu15885,41 %85,41 %  
hledání a zpracovávání potřebných věcí do školy15081,08 %81,08 %  
soc. sítě11562,16 %62,16 %  
filmy/hudba11361,08 %61,08 %  
hry4423,78 %23,78 %  

Graf

4. Jste podle sebe na používání počítače závislí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10858,38 %58,38 %  
ne5630,27 %30,27 %  
nevím2111,35 %11,35 %  

Graf

5. Používáte soc. sítě

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16388,11 %88,11 %  
ne2211,89 %11,89 %  

Graf

6. Pokud ano, tak jaké

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
facebook15995,78 %85,95 %  
twitter3118,67 %16,76 %  
google+2716,27 %14,59 %  
jiné2515,06 %13,51 %  

Graf

7. Kolik času trávíte denně na PC přípravou do školy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak kdy8344,86 %44,86 %  
2h3518,92 %18,92 %  
1h3518,92 %18,92 %  
3-4h2211,89 %11,89 %  
nepřipravuji se105,41 %5,41 %  

Graf

8. Jak komunikujete se spolužáky

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve škole15583,78 %83,78 %  
soc. sítě15181,62 %81,62 %  
mobil11763,24 %63,24 %  
v hospodě5429,19 %29,19 %  

Graf

9. Kolik času strávíte na PC mimoškolními aktivitami

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 více10054,05 %54,05 %  
2h5730,81 %30,81 %  
1h2614,05 %14,05 %  
0h21,08 %1,08 %  

Graf

10. Jaké aktivity to jsou

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet, filmy, socialni site22,06 %1,08 %  
Hry22,06 %1,08 %  
brouzdání po internetu a psaní si s kamarády11,03 %0,54 %  
soc. sítě, hledání briigády, sledování filmů, nakupování dárků11,03 %0,54 %  
hudba, filmy, bulvár11,03 %0,54 %  
hraní her, hraní s linuxem, úprava fotek a správa svého webserveru s galerií11,03 %0,54 %  
Koukám na filmy a seriály. Čtu si novinky. Komunikuji s kamarády.11,03 %0,54 %  
Facebook, hry, hledání práce, nákupy11,03 %0,54 %  
hry, zpravodajské stránky11,03 %0,54 %  
čtení anglických povídek nejvíce, minimálně - facebook, řešení problémů do brigád, fotoparta, slevomat, vyhledávání zajímavostí11,03 %0,54 %  
ostatní odpovědi pracovní, hry
hry, filmy, čtení článků
filmy, seriály, hudba
zprávy, email, filmy
hry, filmy, ...
Soc sítě, filmy, komunikace, čtení článků
brouzdání po netu
práce pro neziskovou organizaci - dobrovolník (neplacené)
Skypování, chatování, sledování videí a filmů, poslech hudby
podnikání
Fotky
facebook, maily, zprávy, prokrastinace :-)
soc. sítě, mail, zájmové čtení
hry, stránky se zábavným obsahem, porno
používám počítač v práci
dopravní spojení, mapy
sociální sítě, youtube, sledování seriálů, občas hraní her, maily
převážně hraní PC her
Práce (grafika) a soc. sítě
hry, filmy, hudba, vyplňování dotazníků na vyplňto :)
sledování seriálů a filmů, komunikace s rodinou (Skype, FB), na sociálních sítích (převážně FB)
četba, filmy
hudba,blogy
hry, internet
Hry, hudba, komunikace
aktuality, eshopy, seriály
sociální sítě, skype
sociální sítě, čtení článků
facebook, seriály
nákupy,sledování televize, blogů
sledování filmů, seriálů, nakupování, facebook, mail
úprava fotografii, grafická práce, hledání potřebných informací pro rozšiřování poznatků z uvedených aktivit; čtení aktualit a zajímavostí z odvětví kynologie či jezdectví, hry, recepty, výtvarno, zpravodajství,....
práce, angličtina
filmy
cteni, hry, video
pracovní, hledání informací, poslech hudby
Sociální sítě, seriály
Videa, hry, filmy, četba aktualit a zajímavostí ze světa, informace
seriály
internetové bankovnictví, jizdni rady, informace
brouzdání po síti nákupi zajímavosti film hudbu tv hry
brouzdání po síti
Pracovní
soc. sítě, hudba, hledání informací na internetu
hry, stahování, zprávy
hry, nakupovani, chatoavni
filmy, sociální sítě
Sledování sportovních přenosů, seriálů, hraní her, čtení zpráv, sledování zábavných videí a hudby
Hledani clanku, co me zajimaji, email, sledovani serialu
facebook, email, filmy, nakupování přes internet
seriály, filmy, FB, bazar,...
facebook, e-maily, sledování filmů, hry (farmaření)
Zpravodajství, filmy, sociální sítě, hudba
filmy, četba
filmy, sociální sítě, hudba, e-shopy
Hry, nákupy, recenze, zprávy, návody, recepty, rady
sociální sítě, clanky na internetu
chat (Skype), čtení článků, zábava
Fejsbuk
internet, práce, mimoškolní vzdělávání, filmy
Práce, brouzdání po internetu.
facebook, čtení článků. sledování seriálů
soc. site, recepty, detske programy (syn Adam - 2 roky)
socialni siítě
Pracuji jako grafický designer
hudba, film, osobní rozvoj
práce, filmy, hudba
hry,filmy
Hraní her, čtení e-book, kreslení, programování, surfování po internetu, psaní povídek, čtení novinek (hlavně z herního světa).
PC hry, Hudba
hledani jinych veci, chatovani, stahovani
FB,mail, filmy
seriály, hry, brouzdání po internetu, komunikace s přáteli přes soc. sítě
návštěva youtube, vyhledávání informací které souvisí s mými zájmy, serál ...
vzdělávání se v jiných oborech mimo můj obor, který studuji, studium jazyků, shlédnutí filmů v cizím jazyce
hry, prohlížení fotek
Čtení vědeckých článků, zpráv a diskuzí na různá (často odborná) témata.
sledování filmů, seriálů, čtení on-line zpráv a zajímavých článků
prace
Něco čtu, filmy
soc. sítě, blogy, informace, nákupy
vyhledávání zajímavostí
práca, zábava
brouzdání po internetu
seriály, hudba, internet
8587,63 %45,95 % 

Graf

11. Kolik Vám bylo, když jste se poprvé dostali na internet

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
123720 %20 %  
103720 %20 %  
132915,68 %15,68 %  
11179,19 %9,19 %  
14137,03 %7,03 %  
9105,41 %5,41 %  
1594,86 %4,86 %  
1673,78 %3,78 %  
873,78 %3,78 %  
742,16 %2,16 %  
ostatní odpovědi 20
23
4
18
25
30
6
5
35
777777777
19
158,11 %8,11 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:11.86
Minimum:8
Maximum:18
Variační rozpětí:10
Rozptyl:4.18
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:12
Modus:12

Graf

12. Kde to bylo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma8043,24 %43,24 %  
ve škole6937,3 %37,3 %  
u známých/kamráda2010,81 %10,81 %  
jinde168,65 %8,65 %  

Graf

13. S jakými programy umíte.. seřaďte podle znalostí

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
kancelářské programy1.4540.626
grafické programy2.3840.485
programování (JAVA, C, C++, apod.)3.3460.94
jiné2.8161.026

Graf

14. Nosíte si notebook do školy

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10657,92 %57,3 %  
ne7742,08 %41,62 %  

Graf

15. Koupili jste si notebook vyloženě ke studiu na VŠ

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9450,81 %50,81 %  
ne9149,19 %49,19 %  

Graf

16. Píšete si poznámky na papír nebo raději do počítače

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
papír12467,03 %67,03 %  
notebook6032,43 %32,43 %  
ne10,54 %0,54 %  

Graf

17. Odkud nejvíce čerpáte informace pro semestrální práce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet/knihy13070,27 %70,27 %  
internet3116,76 %16,76 %  
kde se dá126,49 %6,49 %  
knihy105,41 %5,41 %  
práci si nechám udělat21,08 %1,08 %  

Graf

18. Myslíte si, že je internet dobrým nástrojem pro hledání informací ke studiu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17594,59 %94,59 %  
ne94,86 %4,86 %  
nevím10,54 %0,54 %  

Graf

19. Myslíte si, že používání počítače s internetem rozptyluje studenta od studia

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10255,14 %55,14 %  
ne6132,97 %32,97 %  
nevím2211,89 %11,89 %  

Graf

20. Proč tomu tak je?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

Bez internetu nic do školy neudělám.

Brouzdá po facebooku a dalších serverech, místo aby se soustředil na učení :D

brouzdání po internetu, zapnutý facebook...

Clovek se nesoustredi jen na konkretni vec, kontroluje email...

člověk nevydrží pokušení

Existence vysoké míry prokrastinace u studentů - internet nabízí nekonečné množství zábavy

Facebook

internet je nedílnou součástí studia

Je na fejsbuku

je součástí studia

Kdo chce, nenechá se rozptýlit

když má člověk slabou vůli, tak se nechá snadno zlákat, pro lidi, kteří tomu odolají, může internet urychlit práci.. jen si nezapnout ten facebook..:-)

Málokdo se věnuje jen studiu, většina lidí rádo brouzdá po internetu či soc. sítích

Mnoho zábavnějších věcí na internetu než předmět studia.

Myslím si, že zaleží na studentovi, pokud bude mít problém se sebekontrolou trávení času na internetu, tak určitě to problém bude

na internetu je spousta zábavy lepších než učení

na internetu je zabava

na internetu se dá dělat spousta "zábavnějších" věcí než studovat

Neodtrhnout se od učení a nejít dělat něco zábavnějšího vyžaduje pevnou vůli. Ale k tomu kolikrát není ani potřeba mít počítač.

nesleduje výhradně výuku, věnuje se i jiným věcem

neustálé nutkání místo učení si zapnout internet a dělat tam cokoliv, jen ne se učit

Nevím silná vůle

Nevím, zda počítač s internetem studenta rozptyluje - je to případ od případu. Osobně než se začnu učit, tak hodinku dvě brouzdám po netu a pak si vyčítám, že jsem se mohla začít učit dřív. Když už se pak do učení ponořím, internet mě nerozptyluje, ale pomáhá mi.

nezajímavost výuky, nezájem o výuku -> proto jsou studenti radši na internetu (dříve to zase byly piškvorky, lodě, knihy apod.)

niekedy je internet nevyhnute potrebný pre štúdium

no samozřejmě, že ho to rozptyluje, ale to pak záležitost vůle a motivace, jestli se ubrání nebo ne. Takže ho to tolik rozptylovat nemusí.

Nuti nas to kd hrani her

ovšem jak kdy, někdy je potřeba informace vyhledat rychle a studium to usnadňuje, ale jinak to svádí k prokrastinaci

proc asi

prokrastinace

prokrastinace :D

protoze je to po ruce... ale on se student umi rozptylit i bez pocitace

Protoze muze delat to co ho bavi

Protože člověksi vyhledá co pořebuje do školy, pak si řekne, že na chvilku zabrouzdá na jiných stránkach a nakonec se z chvilky stane hodina a více.

protože hledá voloviny

protože internet poskytuje mnoho zajímavých možností, mnohdy zajímavějších než školní činnost

protože každý máme zodpovědnost za svoje činy, stejně by ho rozptylovala i rozečtená kniha

protože má lákaladla když se mu moc nechce dělat amůže ho snadno využít

Protože má možnost dělat něco jiného než se učit? Chozením do lednice se rozptýlíte na pár minut, počítačem na pár hodin...

Protože na něm hledá informace ke studiu.

protože se snažíme vyhledávat činnosti, které nás odpoutají od učení

Protože surfuje na internetu a plně se nesoustředí na studium

Sociální sítě

Soudím podle sebe - nemyslím si to. Pokud student využívá internet na hledání studijních věcí, tak ho to nijak nevyrušuje. Pokud využívá hlavně sociální sítě ,to pak ano.

spousta v tu chvíli zábavnějších stránek je na dosah

spousta věcí co odvádí pozornost

Student je líný a tak si raději zajde na facebook, než aby se učil :/ :D bohužel

Studenti na přednášky sice chodí ale na notebooku si řeší svoje záležitosti a nevnímají profesora

to nevím

V dnešní době je toho na internetu tolik, že nenarazit na něco, co by rušilo (kuk) od studia, je snadná věc

Vysokoškolský student by měl mít volní schopnosti natolik rozvinuté, aby se dokázal soustředit

Záleží - pokud mám elektronické a papírové skripta (identické), volím papírové - skutečně se dá lépe soustředit. Ale zároveň je spousta úkolů, kde se bez vyhledávání informací na internetu neobejdu - články, aktuality, statistická data, metodiky, odborná periodika, apod - tam je naopak počítač obrovským přínosem oproti minulosti.

záleží na každém studentovi zda se nechá rozptylovat

21. Která generace studentů byla výsledkově lepší

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o roku 2000 (bez počítačů)9450,81 %50,81 %  
od 2000 (s počítači)9149,19 %49,19 %  

Graf

22. Dokážete si představit studium na VŠ bez počítače

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15784,86 %84,86 %  
ano2815,14 %15,14 %  

Graf

23. Potřebujete/potřebovali jste ke svému studiu PC

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18197,84 %97,84 %  
ne42,16 %2,16 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7853,79 %42,16 %  
6444,14 %34,59 %  
32,07 %1,62 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. S jakými programy umíte.. seřaďte podle znalostí

  • odpověď jiné=4:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi programování (JAVA, C, C++, apod.)=3 na otázku 13. S jakými programy umíte.. seřaďte podle znalostí
  • odpověď programování (JAVA, C, C++, apod.)=4:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné=1 na otázku 13. S jakými programy umíte.. seřaďte podle znalostí

14. Nosíte si notebook do školy

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi notebook na otázku 16. Píšete si poznámky na papír nebo raději do počítače

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Kolik hodin denně trávíte na PC

3. K čemu jej nejvíce používáte

4. Jste podle sebe na používání počítače závislí

5. Používáte soc. sítě

6. Pokud ano, tak jaké

7. Kolik času trávíte denně na PC přípravou do školy

8. Jak komunikujete se spolužáky

9. Kolik času strávíte na PC mimoškolními aktivitami

11. Kolik Vám bylo, když jste se poprvé dostali na internet

12. Kde to bylo

13. S jakými programy umíte.. seřaďte podle znalostí

14. Nosíte si notebook do školy

15. Koupili jste si notebook vyloženě ke studiu na VŠ

16. Píšete si poznámky na papír nebo raději do počítače

17. Odkud nejvíce čerpáte informace pro semestrální práce

18. Myslíte si, že je internet dobrým nástrojem pro hledání informací ke studiu

19. Myslíte si, že používání počítače s internetem rozptyluje studenta od studia

21. Která generace studentů byla výsledkově lepší

22. Dokážete si představit studium na VŠ bez počítače

23. Potřebujete/potřebovali jste ke svému studiu PC

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Kolik hodin denně trávíte na PC

3. K čemu jej nejvíce používáte

4. Jste podle sebe na používání počítače závislí

5. Používáte soc. sítě

6. Pokud ano, tak jaké

7. Kolik času trávíte denně na PC přípravou do školy

8. Jak komunikujete se spolužáky

9. Kolik času strávíte na PC mimoškolními aktivitami

11. Kolik Vám bylo, když jste se poprvé dostali na internet

12. Kde to bylo

13. S jakými programy umíte.. seřaďte podle znalostí

14. Nosíte si notebook do školy

15. Koupili jste si notebook vyloženě ke studiu na VŠ

16. Píšete si poznámky na papír nebo raději do počítače

17. Odkud nejvíce čerpáte informace pro semestrální práce

18. Myslíte si, že je internet dobrým nástrojem pro hledání informací ke studiu

19. Myslíte si, že používání počítače s internetem rozptyluje studenta od studia

21. Která generace studentů byla výsledkově lepší

22. Dokážete si představit studium na VŠ bez počítače

23. Potřebujete/potřebovali jste ke svému studiu PC

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janský, A.VŠ studium a využívání počítačů (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://33156.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.