Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblečení

Oblečení

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Hladíková
Šetření:09. 10. 2013 - 27. 10. 2013
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj =o), chtěla bych vás poprosit o chvilku vašeho času, na vyplnění mého dotazníku. Tento dotazník mi poslouží v hodinách Ekonomiky.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13083,33 %83,33 %  
muž2717,31 %17,31 %  

Graf

2. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let8252,56 %52,56 %  
15-20 let5032,05 %32,05 %  
více jak 30 let1710,9 %10,9 %  
do 15 let85,13 %5,13 %  

Graf

3. Nakupuješ ráda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10164,74 %64,74 %  
ne5535,26 %35,26 %  

Graf

4. Jak často nakupuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc7548,08 %48,08 %  
každý týden3321,15 %21,15 %  
několikrát do roka3321,15 %21,15 %  
jednou za rok159,62 %9,62 %  

Graf

5. Dáváš přednost značkovému oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8151,92 %51,92 %  
ano5535,26 %35,26 %  
nevím2012,82 %12,82 %  

Graf

6. Dáváš přednost sportovnímu nebo elegantnímu oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elegantnímu oblečení6843,59 %43,59 %  
obojímu5434,62 %34,62 %  
sportovnímu oblečení3421,79 %21,79 %  

Graf

7. Jaké značky máš nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné12580,13 %80,13 %  
Nike148,97 %8,97 %  
Adidas117,05 %7,05 %  
Fox42,56 %2,56 %  
Puma21,28 %1,28 %  

Graf

8. Kolik jsi schopná/ý utratit za jeden nákup oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1000 Kč7447,44 %47,44 %  
1000 - 2000 Kč6038,46 %38,46 %  
nad 2000 Kč2214,1 %14,1 %  

Graf

9. Preferuješ velké obchody nebo malé obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velké obchody8755,77 %55,77 %  
ani jedno4327,56 %27,56 %  
malé obchody2616,67 %16,67 %  

Graf

10. Jak dlouho stravíš nakupováním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3 hodiny8252,56 %52,56 %  
1 hodinu5837,18 %37,18 %  
celý den1610,26 %10,26 %  

Graf

11. Máš obchody s oblečením ve svém okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12680,77 %80,77 %  
ne3019,23 %19,23 %  

Graf

12. Nakupuješ v zahraničí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8252,56 %52,56 %  
občas4025,64 %25,64 %  
ano3421,79 %21,79 %  

Graf

13. Nakupuješ oblečení ve svém okolí nebo jezdíš do velkoměst?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve svém okolí8051,28 %51,28 %  
jinde3421,79 %21,79 %  
v Praze2616,67 %16,67 %  
v Brně138,33 %8,33 %  
v Táboře31,92 %1,92 %  

Graf

14. Čím jezdíš nakupovat?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
autem6642,58 %42,31 %  
autobusem5032,26 %32,05 %  
pěšky3321,29 %21,15 %  
vlakem63,87 %3,85 %  

Graf

15. S kým nejraději chodíš nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sama/sám8051,28 %51,28 %  
s kamarády4730,13 %30,13 %  
s rodiči2918,59 %18,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Preferuješ velké obchody nebo malé obchody?

  • odpověď velké obchody:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 7. Jaké značky máš nejraději?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nakupuješ ráda?

4. Jak často nakupuješ?

5. Dáváš přednost značkovému oblečení?

6. Dáváš přednost sportovnímu nebo elegantnímu oblečení?

7. Jaké značky máš nejraději?

8. Kolik jsi schopná/ý utratit za jeden nákup oblečení?

9. Preferuješ velké obchody nebo malé obchody?

10. Jak dlouho stravíš nakupováním?

11. Máš obchody s oblečením ve svém okolí?

12. Nakupuješ v zahraničí?

13. Nakupuješ oblečení ve svém okolí nebo jezdíš do velkoměst?

14. Čím jezdíš nakupovat?

15. S kým nejraději chodíš nakupovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nakupuješ ráda?

4. Jak často nakupuješ?

5. Dáváš přednost značkovému oblečení?

6. Dáváš přednost sportovnímu nebo elegantnímu oblečení?

7. Jaké značky máš nejraději?

8. Kolik jsi schopná/ý utratit za jeden nákup oblečení?

9. Preferuješ velké obchody nebo malé obchody?

10. Jak dlouho stravíš nakupováním?

11. Máš obchody s oblečením ve svém okolí?

12. Nakupuješ v zahraničí?

13. Nakupuješ oblečení ve svém okolí nebo jezdíš do velkoměst?

14. Čím jezdíš nakupovat?

15. S kým nejraději chodíš nakupovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hladíková, A.Oblečení (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://33177.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.