Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování v internetových obchodech

Nakupování v internetových obchodech

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Moravcová
Šetření:26. 11. 2013 - 02. 12. 2013
Počet respondentů:2013
Počet otázek (max/průměr):4 / 4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-13 PDF-14 PDF-15 PDF-16 PDF-17 PDF-18 PDF-19 PDF-20 PDF-21 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká nákupů v internetových obchodech.
Zabere Vám to jen 1 minutu.

Děkujeme za Vaši pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při nákupu v internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena153776,32 %76,35 %  
Bezpečnost116657,89 %57,92 %  
Doba doručení101250,25 %50,27 %  
Platební metody95447,37 %47,39 %  
Jednoduché a intuitivní ovládání94546,92 %46,94 %  
Možnosti doručení87543,45 %43,47 %  
Nákup bez registrace64832,17 %32,19 %  
Zákaznický servis51325,47 %25,48 %  
Grafický vzhled30615,19 %15,2 %  
Přístup z mobilního telefonu864,27 %4,27 %  
Nenakupuji v internetových obchodech814,02 %4,02 %  
Jednoduché a intuitívne ovládanie10,05 %0,05 %  
Grafický vzhľad10,05 %0,05 %  
Cena10,05 %0,05 %  

Graf

2. Kolikrát jste za posledních 12 měsíců nakoupili v internetových obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 472536 %36,02 %  
10 a více59929,74 %29,76 %  
5- 958629,1 %29,11 %  
Nenakupuji v internetových obchodech1035,11 %5,12 %  
1 - 410,05 %0,05 %  

Graf

3. Jaké platební metody jste při nákupu použili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platba při převzetí144371,65 %71,68 %  
On-line platba107353,28 %53,3 %  
Nenakupuji v internetových obchodech994,92 %4,92 %  
Platba pri prevzatí10,05 %0,05 %  

Graf

4. Jaké způsoby doručení jste při nakupování online použili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pošta142070,51 %70,54 %  
Kurýrní služba121860,48 %60,51 %  
Osobní odběr54326,96 %26,97 %  
Odběrná místa (kouzelná almara, uloženka, ...)36618,17 %18,18 %  
Nenakupuji v internetových obchodech934,62 %4,62 %  
Kuriérska služba10,05 %0,05 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolikrát jste za posledních 12 měsíců nakoupili v internetových obchodech?

  • odpověď Nenakupuji v internetových obchodech:
    • 19.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v internetových obchodech na otázku 4. Jaké způsoby doručení jste při nakupování online použili?
    • 19x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v internetových obchodech na otázku 3. Jaké platební metody jste při nákupu použili?
    • 17.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v internetových obchodech na otázku 1. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při nákupu v internetovém obchodě?

3. Jaké platební metody jste při nákupu použili?

  • odpověď Nenakupuji v internetových obchodech:
    • 20.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v internetových obchodech na otázku 4. Jaké způsoby doručení jste při nakupování online použili?
    • 19x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v internetových obchodech na otázku 2. Kolikrát jste za posledních 12 měsíců nakoupili v internetových obchodech?
    • 18.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v internetových obchodech na otázku 1. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při nákupu v internetovém obchodě?

4. Jaké způsoby doručení jste při nakupování online použili?

  • odpověď Nenakupuji v internetových obchodech:
    • 20.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v internetových obchodech na otázku 3. Jaké platební metody jste při nákupu použili?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při nákupu v internetovém obchodě?

2. Kolikrát jste za posledních 12 měsíců nakoupili v internetových obchodech?

3. Jaké platební metody jste při nákupu použili?

4. Jaké způsoby doručení jste při nakupování online použili?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při nákupu v internetovém obchodě?

2. Kolikrát jste za posledních 12 měsíců nakoupili v internetových obchodech?

3. Jaké platební metody jste při nákupu použili?

4. Jaké způsoby doručení jste při nakupování online použili?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moravcová, L.Nakupování v internetových obchodech (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://33238.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.