Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Váš názor na obrázek

Váš názor na obrázek

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Kroutil
Šetření:15. 10. 2013 - 22. 10. 2013
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):8 / 5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prohlédněte si obrázek.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6088,24 %88,24 %  
Můž811,76 %11,76 %  

Graf

2. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-254058,82 %58,82 %  
26-452739,71 %39,71 %  
46-7011,47 %1,47 %  

Graf

3. Jaké máte vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3247,06 %47,06 %  
středoškolské s maturitou2435,29 %35,29 %  
základní913,24 %13,24 %  
středoškolské34,41 %4,41 %  

Graf

4. Co si myslíte o reklame

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [je vtipnáotázka č. 5, není úplně v pořádkuotázka č. 7, nevidím na ni nic špatného → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
není úplně v pořádku4566,18 %66,18 %  
nevidím na ni nic špatného1725 %25 %  
je vtipná68,82 %8,82 %  

Graf

5. Co je na této reklamě vtipné?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ten kontext, černý humor rulez116,67 %1,47 %  
ten báječný rozpor: nahoře varování před dětskou obezitou a pod ní pozvánka do McDonaldu116,67 %1,47 %  
jedna reklama nabádá proti obezitě a druhá ji propaguje116,67 %1,47 %  
To jsou podle mě dvě různé reklamy. Vtipné je jejich náhodné spojení.116,67 %1,47 %  
kontrast dvou reklamních sdělení s protikladným vyzněním116,67 %1,47 %  
'náhoda'116,67 %1,47 %  

Graf

6. Co v této konkrétní reklamě není v pořádku

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
:)120 %1,47 %  
majitel plochy by mohl trošku přemýšlet, než ji polepí dběma vzájemně si odporujícími reklamami...120 %1,47 %  
konkurenční boj - komu kdo uvěří120 %1,47 %  
Vnucování představy, že fast foody patří k radostem života.120 %1,47 %  
kontraproduktivní umístění dvou reklam od různých zadavatelů sledujících odlišné cíle120 %1,47 %  

Graf

7. Připadá vám tato reklama vhodná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4191,11 %60,29 %  
ano48,89 %5,88 %  

Graf

8. Co byste na této reklamě změnili

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úplně dala pryč, je to nesmysl - jedna část mluví pravdivě o dětské obezitě a pod tím je reklama na fastfood - no co to má být? 18,33 %1,47 %  
Tyto dve reklamy si protireci...pusobi ambivalentne, kdyz jsou umisteny vedle sebe (respektive pod sebou).18,33 %1,47 %  
moc důkladně jsem si jí neprohlížela, chtělo by to vložit obrázek spíš sem18,33 %1,47 %  
Všechno18,33 %1,47 %  
určitě bych nedala k reklamě na obezitu hamburgr ...18,33 %1,47 %  
Tak je otázkou, zdali jde o reklamu nahoře nebo dole. Rozhodně bych je neumisťovala pod sebe.18,33 %1,47 %  
-18,33 %1,47 %  
reklama na fastfood by se měla zakázat zákonem 18,33 %1,47 %  
Ženu a nápisy18,33 %1,47 %  
umístění18,33 %1,47 %  
ostatní odpovědi nebyla bych vesela mit v pytliku hamburgry
Obezit-mc dinald?
216,67 %2,94 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Co si myslíte o reklame

  • odpověď není úplně v pořádku:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Připadá vám tato reklama vhodná?

7. Připadá vám tato reklama vhodná?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi není úplně v pořádku na otázku 4. Co si myslíte o reklame

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké máte vzdělání?

4. Co si myslíte o reklame

7. Připadá vám tato reklama vhodná?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké máte vzdělání?

4. Co si myslíte o reklame

7. Připadá vám tato reklama vhodná?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kroutil, P.Váš názor na obrázek (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://33300.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.