Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály

Slevové portály

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Havlenová
Šetření:25. 11. 2013 - 24. 12. 2013
Počet respondentů:164
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku na téma využívání slevových portálů (např. Slevomat, Zapakatel, Slever, KuponPlus apod.). Výsledky ankety budou použity jako zápočtová práce v rámci mého VŠ studia.

Dotazník je určen všem věkovým skupinám a je samozřejmě plně anonymní.

 

Předem děkuji za Váš čas a ochotu,

Veronika Havlenová, FF UK

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval/a jste někdy tzv. slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12173,78 %73,78 %  
Ne4326,22 %26,22 %  

Graf

2. Z jakého důvodu na těchto portálech nenakupujete?

Zvolte odpověď, která nejvíce vystihuje Váš názor.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám ke slevovým portálům důvěru (podvodné jednání/krach).1432,56 %8,54 %  
Nelíbí se mi samotný koncept slevových nabídek.1125,58 %6,71 %  
Cenu nabízeného zboží/služeb nepovažuji oproti běžné ceně za výhodnou.716,28 %4,27 %  
Nebydlím v místě konání slevových akcí613,95 %3,66 %  
Nedůvěřuji kvalitě nabízeného zboží/služeb.511,63 %3,05 %  

Graf

3. Jak často přibližně na slevových portálech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku a méně5948,36 %35,98 %  
1x za čtvrt roku3528,69 %21,34 %  
1x měsíčně2621,31 %15,85 %  
1x týdně a častěji21,64 %1,22 %  

Graf

4. V jaké kategorii na slevových portálech nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zboží3831,4 %23,17 %  
Gastronomie3730,58 %22,56 %  
Krása a zdraví1714,05 %10,37 %  
Cestování1613,22 %9,76 %  
Zábava a volný čas1310,74 %7,93 %  

Graf

5. Za kolik Kč přibližně na slevových portálech nakoupíte za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 500 Kč8872,73 %53,66 %  
500 - 999 Kč2319,01 %14,02 %  
1000 - 3000 Kč97,44 %5,49 %  
nad 3000 Kč10,83 %0,61 %  

Graf

6. Co je pro Vás při výběru slevové akce nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dodavatel/poskytovatel nabízené služby (jeho pověst, hodnocení)4133,88 %25 %  
Výše slevy3629,75 %21,95 %  
Slevový portál, který akci nabízí (jeho pověst, hodnocení, záruky spokojenosti)2117,36 %12,8 %  
Místo konání slevové akce1714,05 %10,37 %  
Jiné64,96 %3,66 %  

Graf

7. Jaké máte se slevovými portály převážně zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše dobré7561,98 %45,73 %  
Velmi dobré4436,36 %26,83 %  
Velmi špatné10,83 %0,61 %  
Spíše špatné10,83 %0,61 %  

Graf

8. Co bylo nejčastěji důvodem špatných zkušeností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám žádnou špatnou zkušenost6251,24 %37,8 %  
Nekvalitní zboží/služba3528,93 %21,34 %  
Neposkytnutí zboží/služby dodavatelem97,44 %5,49 %  
Fiktivní sleva (běžná cena zboží/služby je stejná či nižší)64,96 %3,66 %  
Jiné64,96 %3,66 %  
Neposkytnutí zboží/služby slevovým portálem32,48 %1,83 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12576,22 %76,22 %  
Muž3923,78 %23,78 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
232112,8 %12,8 %  
221810,98 %10,98 %  
25159,15 %9,15 %  
24148,54 %8,54 %  
19106,1 %6,1 %  
21106,1 %6,1 %  
2095,49 %5,49 %  
2884,88 %4,88 %  
3074,27 %4,27 %  
2963,66 %3,66 %  
ostatní odpovědi 26
27
18
33
40
36
48
49
32
46
123456789
17
38
34
50
16
51
37
15
222
31
58
43
4628,05 %28,05 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:25.84
Minimum:19
Maximum:48
Variační rozpětí:29
Rozptyl:36.9
Směrodatná odchylka:6.07
Medián:24
Modus:23

Graf

11. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední7646,34 %46,34 %  
Vysokoškolské7143,29 %43,29 %  
Vyšší odborné95,49 %5,49 %  
Základní (dokončené/nedokončené)84,88 %4,88 %  

Graf

12. Velikost bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velkoměsto (nad 100 000 obyvatel)7646,34 %46,34 %  
Obec / maloměsto ( do 40 000 obyvatel)6137,2 %37,2 %  
Město střední velikosti (40 000 - 100 000 obyvatel)2716,46 %16,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupoval/a jste někdy tzv. slevových portálech?

  • odpověď Ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi samotný koncept slevových nabídek. na otázku 2. Z jakého důvodu na těchto portálech nenakupujete?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám ke slevovým portálům důvěru (podvodné jednání/krach). na otázku 2. Z jakého důvodu na těchto portálech nenakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval/a jste někdy tzv. slevových portálech?

2. Z jakého důvodu na těchto portálech nenakupujete?

3. Jak často přibližně na slevových portálech nakupujete?

4. V jaké kategorii na slevových portálech nakupujete nejčastěji?

5. Za kolik Kč přibližně na slevových portálech nakoupíte za měsíc?

6. Co je pro Vás při výběru slevové akce nejdůležitější?

7. Jaké máte se slevovými portály převážně zkušenosti?

8. Co bylo nejčastěji důvodem špatných zkušeností?

9. Pohlaví

10. Věk

11. Nejvyšší dosažené vzdělání

12. Velikost bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval/a jste někdy tzv. slevových portálech?

2. Z jakého důvodu na těchto portálech nenakupujete?

3. Jak často přibližně na slevových portálech nakupujete?

4. V jaké kategorii na slevových portálech nakupujete nejčastěji?

5. Za kolik Kč přibližně na slevových portálech nakoupíte za měsíc?

6. Co je pro Vás při výběru slevové akce nejdůležitější?

7. Jaké máte se slevovými portály převážně zkušenosti?

8. Co bylo nejčastěji důvodem špatných zkušeností?

9. Pohlaví

10. Věk

11. Nejvyšší dosažené vzdělání

12. Velikost bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Havlenová, V.Slevové portály (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://33435.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.