Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Energetické nápoje

Energetické nápoje

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora harenčáková
Šetření:24. 10. 2013 - 27. 10. 2013
Počet respondentů:282
Počet otázek (max/průměr):5 / 5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého anonymního dotazníku, který se týká energetických nápojů.

Předem děkuji za vyplnění a Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2413848,94 %48,94 %  
25-347125,18 %25,18 %  
35-443612,77 %12,77 %  
45 a více279,57 %9,57 %  
Méně než 15 let103,55 %3,55 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17461,7 %61,7 %  
Muž10838,3 %38,3 %  

Graf

3. Konzumoval(a) jste či konzumujete energetické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pouze několikrát do roka13848,94 %48,94 %  
Ne7125,18 %25,18 %  
Ano, několikrát měsíčně5118,09 %18,09 %  
Ano, několikrát týdně176,03 %6,03 %  
Ano, pravidelně denně51,77 %1,77 %  

Graf

4. Co ovlivňuje Váš nákup energetického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť13949,29 %49,29 %  
Cena11440,43 %40,43 %  
Nekupuji8128,72 %28,72 %  
Značka7225,53 %25,53 %  
Obsahové látky5820,57 %20,57 %  
Míchání s alkoholem4315,25 %15,25 %  
Doporučení přátel289,93 %9,93 %  
Obal186,38 %6,38 %  
Reklama113,9 %3,9 %  

Graf

5. Jaké znáte značky energetických nápojů? (možné zaškrtnout i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Red Bull25690,78 %90,78 %  
Semtex23181,91 %81,91 %  
Big Shock!22981,21 %81,21 %  
Monster19268,09 %68,09 %  
Kamikaze12243,26 %43,26 %  
Burn10336,52 %36,52 %  
Crazy wolf9634,04 %34,04 %  
Rockstar9031,91 %31,91 %  
Tiger7827,66 %27,66 %  
Hell5017,73 %17,73 %  
Euroshopper4515,96 %15,96 %  
Speed 83412,06 %12,06 %  
Cocaine3110,99 %10,99 %  
Mixxed up3010,64 %10,64 %  
Value energy drink – tesco269,22 %9,22 %  
Party power217,45 %7,45 %  
KX-tesco196,74 %6,74 %  
Shark energy176,03 %6,03 %  
Fakeer165,67 %5,67 %  
No Fear144,96 %4,96 %  
Black panther energy144,96 %4,96 %  
Black Rocket93,19 %3,19 %  
TDI energy drink93,19 %3,19 %  
X-force93,19 %3,19 %  
Crowns51,77 %1,77 %  
28 black41,42 %1,42 %  
Pussy energy drink41,42 %1,42 %  
Hype energy20,71 %0,71 %  
Guru10,35 %0,35 %  
Zenonade10,35 %0,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Co ovlivňuje Váš nákup energetického nápoje?

  • odpověď Chuť:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, několikrát týdně na otázku 3. Konzumoval(a) jste či konzumujete energetické nápoje?
  • odpověď Nekupuji:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Konzumoval(a) jste či konzumujete energetické nápoje?

5. Jaké znáte značky energetických nápojů? (možné zaškrtnout i více odpovědí)

  • odpověď Crazy wolf:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi KX-tesco na otázku 5. Jaké znáte značky energetických nápojů? (možné zaškrtnout i více odpovědí)
  • odpověď Kamikaze:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi No Fear na otázku 5. Jaké znáte značky energetických nápojů? (možné zaškrtnout i více odpovědí)
  • odpověď Tiger:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Black panther energy na otázku 5. Jaké znáte značky energetických nápojů? (možné zaškrtnout i více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věková kategorie

2. Pohlaví

3. Konzumoval(a) jste či konzumujete energetické nápoje?

4. Co ovlivňuje Váš nákup energetického nápoje?

5. Jaké znáte značky energetických nápojů? (možné zaškrtnout i více odpovědí)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věková kategorie

2. Pohlaví

3. Konzumoval(a) jste či konzumujete energetické nápoje?

4. Co ovlivňuje Váš nákup energetického nápoje?

5. Jaké znáte značky energetických nápojů? (možné zaškrtnout i více odpovědí)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

harenčáková, B.Energetické nápoje (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://33562.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.