Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy
Vnímání reklamy
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Blažková |
---|---|
Šetření: | 13. 11. 2013 - 19. 11. 2013 |
Počet respondentů: | 113 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku na téma vnímání reklamy. Pokud je Vám více než 18 let, hurá do vyplňování :-)
Odpovědi respondentů
Dobře si prohlédněte toto reklamní sdělení.
1. Zaškrtněte prosím, jaký produkt podle Vás tato reklama propaguje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
flash disk | 69 | 61,06 % | 61,06 % |
software | 38 | 33,63 % | 33,63 % |
nevím | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
spodní prádlo | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
2. Jak se jmenuje firma, která je zadavatelem reklamního sdělení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
MEGAPROMO | 47 | 41,59 % | 41,59 % |
Microsoft | 43 | 38,05 % | 38,05 % |
100 MEGA | 21 | 18,58 % | 18,58 % |
nenašel/la jsem | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
3. Prohlédněte si znovu reklamu, která je na produkt od firmy Microsoft (operační sada Microsoft Office). Propaguje reklamní sdělení dostatečně daný produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 47 | 41,59 % | 41,59 % |
spíše ne | 47 | 41,59 % | 41,59 % |
spíše ano | 15 | 13,27 % | 13,27 % |
ano | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
4. Pokud budete mít v úmyslu si výrobek pořídit, přiměla by Vás tato reklama k jeho koupi právě u této společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 60 | 53,1 % | 53,1 % |
spíše ne | 45 | 39,82 % | 39,82 % |
spíše ano | 8 | 7,08 % | 7,08 % |
5. Přijde Vám tato reklama:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Konzervativní vs. Sexistická | 1-2-3-4-5 | 4.327 | 0.68 |
Vtipná vs. Málo vtipná | 1-2-3-4-5 | 3.735 | 1.576 |
Originální vs. Bez nápadu | 1-2-3-4-5 | 3.442 | 1.486 |
Vedoucí k zamyšlení vs. Prvoplánová | 1-2-3-4-5 | 3.841 | 1.337 |
Super vs. Trapná | 1-2-3-4-5 | 3.876 | 0.923 |
Seriózní vs. Neseriózní | 1-2-3-4-5 | 4.177 | 0.712 |
Přehledná vs. Nepřehledná | 1-2-3-4-5 | 4.389 | 0.857 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Do jaké míry Vás sexuální podtext tohoto reklamního sdělení pohoršuje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Nepohoršuje vs. Pohoršuje | 1-2-3-4-5 | 2.956 | 1.989 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Domníváte se, že tato reklama má z mravního hlediska negativní vliv na mladistvé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 46 | 40,71 % | 40,71 % |
spíše ne | 35 | 30,97 % | 30,97 % |
ano | 21 | 18,58 % | 18,58 % |
ne | 11 | 9,73 % | 9,73 % |
8. Domníváte se, že toto reklamní sdělení staví ženu do pozice erotického objektu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 49 | 43,36 % | 43,36 % |
spíše ano | 44 | 38,94 % | 38,94 % |
spíše ne | 11 | 9,73 % | 9,73 % |
ne | 9 | 7,96 % | 7,96 % |
9. Co Vám vadí na tomto reklamním sdělením nejvíce? (zaškrtnout 3)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedostatečná propagace produktu | 67 | 59,29 % | 59,29 % |
sexuální podtext | 61 | 53,98 % | 53,98 % |
hlavní slogan "Kdo chce v srpnu zasunout" | 58 | 51,33 % | 51,33 % |
nedostatečně výrazné logo firmy | 35 | 30,97 % | 30,97 % |
barevné zpracování | 27 | 23,89 % | 23,89 % |
rozvržení textu | 24 | 21,24 % | 21,24 % |
žena ve spodním prádle | 19 | 16,81 % | 16,81 % |
10. Myslíte si, že kombinace barev na reklamním sdělení byla vhodně zvolena?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 85 | 75,22 % | 75,22 % |
ano | 28 | 24,78 % | 24,78 % |
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 71 | 62,83 % | 62,83 % |
muž | 42 | 37,17 % | 37,17 % |
12. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 let | 65 | 57,52 % | 57,52 % |
26-35 let | 18 | 15,93 % | 15,93 % |
46 - 55 let | 14 | 12,39 % | 12,39 % |
36 - 45 let | 11 | 9,73 % | 9,73 % |
56 let a více | 5 | 4,42 % | 4,42 % |
13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 57 | 50,44 % | 50,44 % |
SŠ s maturitou | 44 | 38,94 % | 38,94 % |
SŠ bez maturity | 10 | 8,85 % | 8,85 % |
základní | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.