Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s mobilními operátory (předplacená karta)

Spokojenost zákazníků s mobilními operátory (předplacená karta)

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Jarošová
Šetření:04. 11. 2013 - 11. 11. 2013
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:56,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku, na jehož základě budeme stavět náš semestrální projekt. Toto dotazníkové šetření je určeno pro všechny respondenty, kteří si dobíjejí kredit pomocí předplacené karty nebo dobíjí přes elektronické systémy.

Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne, studenti Ekonomické fakulty v Ostravě.

Odpovědi respondentů

1. Jak si dobíjíte kredit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skrze elektronické systémy4961,25 %61,25 %  
předplacená karta3138,75 %38,75 %  

Graf

2. Jakého máte mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile3948,75 %48,75 %  
Vodafone2126,25 %26,25 %  
Telefonica O1417,5 %17,5 %  
Tesco mobil33,75 %3,75 %  
Blesk mobil22,5 %2,5 %  
Centropol11,25 %1,25 %  

Graf

Image

3. Mám naprostou důvěru ke svému mobilnímu operátorovi

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51620 %20 %  
71215 %15 %  
81012,5 %12,5 %  
9911,25 %11,25 %  
10810 %10 %  
1810 %10 %  
667,5 %7,5 %  
356,25 %6,25 %  
233,75 %3,75 %  
433,75 %3,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.08
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.88
Směrodatná odchylka:2.42
Medián:6
Modus:5

Graf

4. Můj mobilní operátor je ochoten mi vždy vyjít vstříc

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51518,75 %18,75 %  
81316,25 %16,25 %  
71215 %15 %  
3810 %10 %  
10810 %10 %  
667,5 %7,5 %  
967,5 %7,5 %  
156,25 %6,25 %  
456,25 %6,25 %  
222,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.14
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.85
Směrodatná odchylka:2.2
Medián:6
Modus:5

Graf

5. Veškeré požadavky a stížnosti jsou rychle vyřízeny

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81721,25 %21,25 %  
51316,25 %16,25 %  
101012,5 %12,5 %  
7911,25 %11,25 %  
378,75 %8,75 %  
678,75 %8,75 %  
967,5 %7,5 %  
267,5 %7,5 %  
133,75 %3,75 %  
422,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.38
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.36
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:7
Modus:8

Graf

Očekávání

6. Vzhled prodejny a samotný personál je velice příjemný

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
91620 %20 %  
101518,75 %18,75 %  
81417,5 %17,5 %  
71215 %15 %  
5911,25 %11,25 %  
678,75 %8,75 %  
133,75 %3,75 %  
222,5 %2,5 %  
411,25 %1,25 %  
311,25 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.58
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.46
Směrodatná odchylka:1.86
Medián:8
Modus:9

Graf

7. Nabídka služeb mého mobilního operátora je jednoduchá a srozumitelná

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101417,5 %17,5 %  
71316,25 %16,25 %  
91215 %15 %  
81113,75 %13,75 %  
6810 %10 %  
467,5 %7,5 %  
256,25 %6,25 %  
345 %5 %  
145 %5 %  
533,75 %3,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.89
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.79
Směrodatná odchylka:2.41
Medián:7
Modus:10

Graf

8. Prodejen mého mobilního operátora je všude dostatek

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102430 %30 %  
81822,5 %22,5 %  
9911,25 %11,25 %  
7810 %10 %  
678,75 %8,75 %  
567,5 %7,5 %  
145 %5 %  
422,5 %2,5 %  
322,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.88
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.66
Směrodatná odchylka:1.91
Medián:8
Modus:10

Graf

Vnímaná kvalita

9. Nabízené služby jsou na vysoké úrovni

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51620 %20 %  
81518,75 %18,75 %  
91417,5 %17,5 %  
7911,25 %11,25 %  
10810 %10 %  
667,5 %7,5 %  
456,25 %6,25 %  
245 %5 %  
122,5 %2,5 %  
311,25 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.83
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.03
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:7
Modus:5

Graf

10. Internetové stránky mého mobilního operátora jsou přehledné, jednoduché a obsahují veškeré potřebné informace

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101620 %20 %  
81316,25 %16,25 %  
51113,75 %13,75 %  
71113,75 %13,75 %  
9911,25 %11,25 %  
478,75 %8,75 %  
156,25 %6,25 %  
345 %5 %  
622,5 %2,5 %  
222,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.86
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.84
Směrodatná odchylka:2.42
Medián:7
Modus:10

Graf

11. Doprovodné služby jsou také na vysoké úrovni

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51620 %20 %  
81417,5 %17,5 %  
71113,75 %13,75 %  
91012,5 %12,5 %  
1078,75 %8,75 %  
356,25 %6,25 %  
656,25 %6,25 %  
456,25 %6,25 %  
145 %5 %  
233,75 %3,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.39
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.55
Směrodatná odchylka:2.13
Medián:7
Modus:5

Graf

Vnímaná hodnota

12. Ceny služeb, které jsou mi operátorem poskytovány, odpovídají jejich kvalitě

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71012,5 %12,5 %  
11012,5 %12,5 %  
5911,25 %11,25 %  
2911,25 %11,25 %  
9810 %10 %  
10810 %10 %  
4810 %10 %  
378,75 %8,75 %  
867,5 %7,5 %  
656,25 %6,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.31
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.51
Směrodatná odchylka:2.74
Medián:5
Modus:7

Graf

13. Reklama mého mobilního operátora je zábavná a dobře zapamatovatelná

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101417,5 %17,5 %  
11215 %15 %  
81215 %15 %  
9810 %10 %  
6810 %10 %  
578,75 %8,75 %  
767,5 %7,5 %  
367,5 %7,5 %  
245 %5 %  
433,75 %3,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.1
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.77
Směrodatná odchylka:2.96
Medián:6.5
Modus:10

Graf

Spokojenost zákazníka

14. Mnou zakoupené a využívané služby vždy splnily mé očekávání a byl/a jsem vždy spokojena

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51417,5 %17,5 %  
81215 %15 %  
71113,75 %13,75 %  
101113,75 %13,75 %  
4911,25 %11,25 %  
9810 %10 %  
178,75 %8,75 %  
645 %5 %  
222,5 %2,5 %  
322,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.36
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.76
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:7
Modus:5

Graf

15. Personál v prodejnách, i operátoři, jsou vyškoleni na profesionální úrovni

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101417,5 %17,5 %  
91316,25 %16,25 %  
81012,5 %12,5 %  
71012,5 %12,5 %  
6911,25 %11,25 %  
378,75 %8,75 %  
478,75 %8,75 %  
556,25 %6,25 %  
145 %5 %  
211,25 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.9
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.36
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:7
Modus:10

Graf

16. Personál v prodejnách, i operátoři, jsou vždy příjemní a ochotní mi pomoci

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101822,5 %22,5 %  
91417,5 %17,5 %  
81215 %15 %  
5911,25 %11,25 %  
7810 %10 %  
667,5 %7,5 %  
167,5 %7,5 %  
433,75 %3,75 %  
322,5 %2,5 %  
222,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.26
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.8
Směrodatná odchylka:2.41
Medián:8
Modus:10

Graf

Stížnosti zákazníka

17. Reklamace byly vždy včas vyřízeny

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52227,5 %27,5 %  
101316,25 %16,25 %  
81215 %15 %  
91113,75 %13,75 %  
7810 %10 %  
6810 %10 %  
133,75 %3,75 %  
422,5 %2,5 %  
211,25 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.04
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.53
Směrodatná odchylka:1.88
Medián:7
Modus:5

Graf

18. Veškeré mé problémy a reklamace byly vždy uspokojivě vyřízeny

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51923,75 %23,75 %  
91215 %15 %  
101113,75 %13,75 %  
61012,5 %12,5 %  
71012,5 %12,5 %  
867,5 %7,5 %  
145 %5 %  
433,75 %3,75 %  
233,75 %3,75 %  
322,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.6
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.58
Směrodatná odchylka:2.14
Medián:6
Modus:5

Graf

19. Produkt mého operátora jsem za poslední rok musel/a reklamovat

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani jednou5872,5 %72,5 %  
1x1417,5 %17,5 %  
vícekrát67,5 %7,5 %  
2x22,5 %2,5 %  

Graf

Loajalita zákazníka

20. Jsem spokojený/á se svým operátorem a nepřemýšlím nad tím, že bych odešel/la ke konkurenci

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102025 %25 %  
11215 %15 %  
9911,25 %11,25 %  
5911,25 %11,25 %  
478,75 %8,75 %  
867,5 %7,5 %  
756,25 %6,25 %  
256,25 %6,25 %  
645 %5 %  
333,75 %3,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:9.95
Směrodatná odchylka:3.15
Medián:6.5
Modus:10

Graf

21. Pokud by i jiný operátor nabídl stejné služby za nižší cenu, stejně bych zůstal/a u svého nynějšího operátora

Vyberte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 - vůbec nesouhlasím, 10 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12733,75 %33,75 %  
101417,5 %17,5 %  
5810 %10 %  
278,75 %8,75 %  
767,5 %7,5 %  
867,5 %7,5 %  
956,25 %6,25 %  
445 %5 %  
622,5 %2,5 %  
311,25 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.76
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:11.9
Směrodatná odchylka:3.45
Medián:5
Modus:1

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4556,25 %56,25 %  
žena3543,75 %43,75 %  

Graf

23. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 255467,5 %67,5 %  
26 - 351215 %15 %  
46 - 5567,5 %7,5 %  
56 - 6545 %5 %  
36 - 4533,75 %3,75 %  
15-1811,25 %1,25 %  

Graf

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4961,25 %61,25 %  
vysokoškolské2531,25 %31,25 %  
středoškolské bez maturity / učiliště45 %5 %  
základní22,5 %2,5 %  

Graf

25. Z jakého okresu pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ostrava1923,75 %23,75 %  
Nový Jičín1417,5 %17,5 %  
Praha 45 %5 %  
karviná45 %5 %  
opava33,75 %3,75 %  
olomoucky22,5 %2,5 %  
MS22,5 %2,5 %  
VSETÍN22,5 %2,5 %  
Frýdek-Místek22,5 %2,5 %  
velkého severního11,25 %1,25 %  
ostatní odpovědi Olomouc
Brno-město
hk
brno mesto
Moravskoslezský
Zlínský
praha vole
Kladno
Ostrava-město
Brno-venkov
-
Brno-město maaaan
Beroun
Pelhřimov
UH
Frýdek místek
Moravskoslezký
teplice
Ostarava
Brno - město
Hodonín
Jablonec nad Nisou
příbram
tábor
Louny
Dalekého
jm
2733,75 %33,75 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

21. Pokud by i jiný operátor nabídl stejné služby za nižší cenu, stejně bych zůstal/a u svého nynějšího operátora

  • odpověď 1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Ceny služeb, které jsou mi operátorem poskytovány, odpovídají jejich kvalitě
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 20. Jsem spokojený/á se svým operátorem a nepřemýšlím nad tím, že bych odešel/la ke konkurenci

22. Jste:

  • odpověď muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Ceny služeb, které jsou mi operátorem poskytovány, odpovídají jejich kvalitě
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 20. Jsem spokojený/á se svým operátorem a nepřemýšlím nad tím, že bych odešel/la ke konkurenci

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak si dobíjíte kredit?

2. Jakého máte mobilního operátora?

3. Mám naprostou důvěru ke svému mobilnímu operátorovi

4. Můj mobilní operátor je ochoten mi vždy vyjít vstříc

5. Veškeré požadavky a stížnosti jsou rychle vyřízeny

6. Vzhled prodejny a samotný personál je velice příjemný

7. Nabídka služeb mého mobilního operátora je jednoduchá a srozumitelná

8. Prodejen mého mobilního operátora je všude dostatek

9. Nabízené služby jsou na vysoké úrovni

10. Internetové stránky mého mobilního operátora jsou přehledné, jednoduché a obsahují veškeré potřebné informace

11. Doprovodné služby jsou také na vysoké úrovni

12. Ceny služeb, které jsou mi operátorem poskytovány, odpovídají jejich kvalitě

13. Reklama mého mobilního operátora je zábavná a dobře zapamatovatelná

14. Mnou zakoupené a využívané služby vždy splnily mé očekávání a byl/a jsem vždy spokojena

15. Personál v prodejnách, i operátoři, jsou vyškoleni na profesionální úrovni

16. Personál v prodejnách, i operátoři, jsou vždy příjemní a ochotní mi pomoci

17. Reklamace byly vždy včas vyřízeny

18. Veškeré mé problémy a reklamace byly vždy uspokojivě vyřízeny

19. Produkt mého operátora jsem za poslední rok musel/a reklamovat

20. Jsem spokojený/á se svým operátorem a nepřemýšlím nad tím, že bych odešel/la ke konkurenci

21. Pokud by i jiný operátor nabídl stejné služby za nižší cenu, stejně bych zůstal/a u svého nynějšího operátora

22. Jste:

23. Věk:

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Z jakého okresu pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak si dobíjíte kredit?

2. Jakého máte mobilního operátora?

3. Mám naprostou důvěru ke svému mobilnímu operátorovi

4. Můj mobilní operátor je ochoten mi vždy vyjít vstříc

5. Veškeré požadavky a stížnosti jsou rychle vyřízeny

6. Vzhled prodejny a samotný personál je velice příjemný

7. Nabídka služeb mého mobilního operátora je jednoduchá a srozumitelná

8. Prodejen mého mobilního operátora je všude dostatek

9. Nabízené služby jsou na vysoké úrovni

10. Internetové stránky mého mobilního operátora jsou přehledné, jednoduché a obsahují veškeré potřebné informace

11. Doprovodné služby jsou také na vysoké úrovni

12. Ceny služeb, které jsou mi operátorem poskytovány, odpovídají jejich kvalitě

13. Reklama mého mobilního operátora je zábavná a dobře zapamatovatelná

14. Mnou zakoupené a využívané služby vždy splnily mé očekávání a byl/a jsem vždy spokojena

15. Personál v prodejnách, i operátoři, jsou vyškoleni na profesionální úrovni

16. Personál v prodejnách, i operátoři, jsou vždy příjemní a ochotní mi pomoci

17. Reklamace byly vždy včas vyřízeny

18. Veškeré mé problémy a reklamace byly vždy uspokojivě vyřízeny

19. Produkt mého operátora jsem za poslední rok musel/a reklamovat

20. Jsem spokojený/á se svým operátorem a nepřemýšlím nad tím, že bych odešel/la ke konkurenci

21. Pokud by i jiný operátor nabídl stejné služby za nižší cenu, stejně bych zůstal/a u svého nynějšího operátora

22. Jste:

23. Věk:

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Z jakého okresu pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jarošová, L.Spokojenost zákazníků s mobilními operátory (předplacená karta) (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://33902.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.