Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Srovnání společností RegioJet a Leo Express metodou ECSI

Srovnání společností RegioJet a Leo Express metodou ECSI

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Rybiařová
Šetření:07. 11. 2013 - 10. 11. 2013
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):40 / 40
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:50,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, jsme studentky ekonomické fakulty na VŠB-TUO a tento dotazník nám bude sloužit jako podklad pro seminární práci. Je zcela anonymní. Děkujeme za vyplnění.

Odpovědi respondentů

Zatrhněte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím)

1. Plně důvěřuji službám společnosti RegioJet

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101321,31 %21,31 %  
81219,67 %19,67 %  
9914,75 %14,75 %  
7711,48 %11,48 %  
669,84 %9,84 %  
446,56 %6,56 %  
546,56 %6,56 %  
134,92 %4,92 %  
323,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.38
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.54
Směrodatná odchylka:2.13
Medián:8
Modus:10

Graf

2. O společnosti RegioJet slýchám výhradně dobré věci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101422,95 %22,95 %  
81219,67 %19,67 %  
91118,03 %18,03 %  
7914,75 %14,75 %  
558,2 %8,2 %  
634,92 %4,92 %  
423,28 %3,28 %  
123,28 %3,28 %  
223,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.71
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.88
Směrodatná odchylka:1.97
Medián:8
Modus:10

Graf

3. Společnost RegioJet se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81524,59 %24,59 %  
101219,67 %19,67 %  
71016,39 %16,39 %  
9914,75 %14,75 %  
158,2 %8,2 %  
646,56 %6,56 %  
546,56 %6,56 %  
423,28 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.55
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.18
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:8
Modus:8

Graf

4. Cestování vlaky společnosti RegioJet je velmi pohodlné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81422,95 %22,95 %  
101321,31 %21,31 %  
91321,31 %21,31 %  
569,84 %9,84 %  
758,2 %8,2 %  
646,56 %6,56 %  
434,92 %4,92 %  
134,92 %4,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.82
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.23
Směrodatná odchylka:1.8
Medián:8
Modus:8

Graf

5. S nabízeným sortimentem jídla a pití ve vlacích společnosti RegioJet jsem spokojen

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102134,43 %34,43 %  
81321,31 %21,31 %  
9813,11 %13,11 %  
5711,48 %11,48 %  
734,92 %4,92 %  
134,92 %4,92 %  
434,92 %4,92 %  
623,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.98
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.2
Směrodatná odchylka:2.05
Medián:8
Modus:10

Graf

6. Služby společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101727,87 %27,87 %  
91219,67 %19,67 %  
81118,03 %18,03 %  
769,84 %9,84 %  
646,56 %6,56 %  
534,92 %4,92 %  
334,92 %4,92 %  
234,92 %4,92 %  
111,64 %1,64 %  
411,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.85
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.5
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:8
Modus:10

Graf

7. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti RegioJet jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101626,23 %26,23 %  
81321,31 %21,31 %  
71118,03 %18,03 %  
91016,39 %16,39 %  
534,92 %4,92 %  
634,92 %4,92 %  
134,92 %4,92 %  
311,64 %1,64 %  
411,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.02
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.83
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:8
Modus:10

Graf

8. Vlaky společnosti RegioJet jezdí vždy načas

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71524,59 %24,59 %  
101118,03 %18,03 %  
91016,39 %16,39 %  
8914,75 %14,75 %  
169,84 %9,84 %  
434,92 %4,92 %  
323,28 %3,28 %  
523,28 %3,28 %  
623,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.13
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.96
Směrodatná odchylka:2.44
Medián:7
Modus:7

Graf

9. Interiér vlaku je vždy čistý

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101931,15 %31,15 %  
81219,67 %19,67 %  
91118,03 %18,03 %  
7914,75 %14,75 %  
434,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
623,28 %3,28 %  
123,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.22
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.88
Směrodatná odchylka:1.7
Medián:8
Modus:10

Graf

10. Služby poskytované společností RegioJet jsou úměrné jejich ceně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102134,43 %34,43 %  
91321,31 %21,31 %  
8914,75 %14,75 %  
658,2 %8,2 %  
758,2 %8,2 %  
134,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
323,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.22
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.91
Směrodatná odchylka:1.98
Medián:9
Modus:10

Graf

11. Zakoupené služby společnosti RegioJet vnímám jako na vysoce kvalitní

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101626,23 %26,23 %  
71422,95 %22,95 %  
9914,75 %14,75 %  
8914,75 %14,75 %  
646,56 %6,56 %  
434,92 %4,92 %  
134,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.82
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.34
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:8
Modus:10

Graf

12. Společnost RegioJet má dostatečnou a poutavou reklamu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71524,59 %24,59 %  
101524,59 %24,59 %  
9813,11 %13,11 %  
6711,48 %11,48 %  
358,2 %8,2 %  
858,2 %8,2 %  
434,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
111,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.45
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.14
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:7
Modus:7

Graf

13. U společnosti RegioJet se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101626,23 %26,23 %  
91321,31 %21,31 %  
71016,39 %16,39 %  
558,2 %8,2 %  
858,2 %8,2 %  
346,56 %6,56 %  
446,56 %6,56 %  
623,28 %3,28 %  
111,64 %1,64 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.62
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.8
Směrodatná odchylka:2.19
Medián:8
Modus:10

Graf

14. Se službami společnosti RegioJet jsem byl/a vždy spokojen/a

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101829,51 %29,51 %  
71321,31 %21,31 %  
81016,39 %16,39 %  
669,84 %9,84 %  
446,56 %6,56 %  
334,92 %4,92 %  
134,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
923,28 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.45
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.44
Směrodatná odchylka:2.11
Medián:7
Modus:10

Graf

15. Pobočky společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101422,95 %22,95 %  
71321,31 %21,31 %  
91118,03 %18,03 %  
469,84 %9,84 %  
869,84 %9,84 %  
634,92 %4,92 %  
334,92 %4,92 %  
534,92 %4,92 %  
111,64 %1,64 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.47
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.4
Směrodatná odchylka:2.1
Medián:8
Modus:10

Graf

16. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101626,23 %26,23 %  
91016,39 %16,39 %  
81016,39 %16,39 %  
6711,48 %11,48 %  
569,84 %9,84 %  
769,84 %9,84 %  
134,92 %4,92 %  
423,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.71
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.95
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:8
Modus:10

Graf

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101626,23 %26,23 %  
91219,67 %19,67 %  
81118,03 %18,03 %  
558,2 %8,2 %  
758,2 %8,2 %  
446,56 %6,56 %  
646,56 %6,56 %  
223,28 %3,28 %  
123,28 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.78
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.21
Směrodatná odchylka:2.05
Medián:8
Modus:10

Graf

18. Služby společnosti RegioJet bych určitě doporučil/a svým známým

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102642,62 %42,62 %  
7813,11 %13,11 %  
9813,11 %13,11 %  
869,84 %9,84 %  
658,2 %8,2 %  
334,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
123,28 %3,28 %  
411,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.29
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.84
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:9
Modus:10

Graf

19. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost RegioJet neopustil/a

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51422,95 %22,95 %  
101321,31 %21,31 %  
91016,39 %16,39 %  
869,84 %9,84 %  
658,2 %8,2 %  
134,92 %4,92 %  
334,92 %4,92 %  
734,92 %4,92 %  
434,92 %4,92 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.95
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.5
Směrodatná odchylka:2.34
Medián:7
Modus:5

Graf

20. Služeb společnosti RegioJet určitě zase využiji

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102439,34 %39,34 %  
9813,11 %13,11 %  
669,84 %9,84 %  
869,84 %9,84 %  
558,2 %8,2 %  
746,56 %6,56 %  
434,92 %4,92 %  
123,28 %3,28 %  
323,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.95
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.87
Směrodatná odchylka:2.21
Medián:9
Modus:10

Graf

21. Plně důvěřuji službám společnosti Leo Express

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81219,67 %19,67 %  
71118,03 %18,03 %  
4711,48 %11,48 %  
10711,48 %11,48 %  
9711,48 %11,48 %  
158,2 %8,2 %  
658,2 %8,2 %  
546,56 %6,56 %  
223,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.6
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.36
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:7
Modus:8

Graf

22. O společnosti Leo Express slýchám výhradně dobré věci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71321,31 %21,31 %  
6914,75 %14,75 %  
10914,75 %14,75 %  
8813,11 %13,11 %  
5711,48 %11,48 %  
969,84 %9,84 %  
434,92 %4,92 %  
234,92 %4,92 %  
123,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.85
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.98
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:7
Modus:7

Graf

23. Společnost Leo Express se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71524,59 %24,59 %  
81321,31 %21,31 %  
10813,11 %13,11 %  
9711,48 %11,48 %  
669,84 %9,84 %  
534,92 %4,92 %  
434,92 %4,92 %  
123,28 %3,28 %  
223,28 %3,28 %  
323,28 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.15
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.46
Směrodatná odchylka:1.86
Medián:7
Modus:7

Graf

24. Cestování vlaky společnosti Leo Express je velmi pohodlné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101422,95 %22,95 %  
8914,75 %14,75 %  
9813,11 %13,11 %  
7813,11 %13,11 %  
569,84 %9,84 %  
669,84 %9,84 %  
346,56 %6,56 %  
134,92 %4,92 %  
423,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.24
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.07
Směrodatná odchylka:2.25
Medián:8
Modus:10

Graf

25. S nabízeným sortimentem jídla a pití ve vlacích společnosti Leo Express jsem spokojen

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51118,03 %18,03 %  
81118,03 %18,03 %  
101016,39 %16,39 %  
7711,48 %11,48 %  
4711,48 %11,48 %  
969,84 %9,84 %  
658,2 %8,2 %  
123,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.85
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.16
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:7
Modus:5

Graf

26. Služby společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101219,67 %19,67 %  
81118,03 %18,03 %  
71016,39 %16,39 %  
9813,11 %13,11 %  
6711,48 %11,48 %  
558,2 %8,2 %  
123,28 %3,28 %  
423,28 %3,28 %  
323,28 %3,28 %  
223,28 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.33
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.08
Směrodatná odchylka:2.02
Medián:8
Modus:10

Graf

27. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti Leo Express jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101626,23 %26,23 %  
71118,03 %18,03 %  
9914,75 %14,75 %  
569,84 %9,84 %  
869,84 %9,84 %  
669,84 %9,84 %  
446,56 %6,56 %  
223,28 %3,28 %  
111,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.6
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.8
Směrodatná odchylka:1.95
Medián:8
Modus:10

Graf

28. Vlaky společnosti Leo Express jezdí vždy načas

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101321,31 %21,31 %  
7914,75 %14,75 %  
9914,75 %14,75 %  
8711,48 %11,48 %  
669,84 %9,84 %  
569,84 %9,84 %  
146,56 %6,56 %  
446,56 %6,56 %  
323,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.11
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.4
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:7
Modus:10

Graf

29. Interiér vlaku je vždy čistý

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102032,79 %32,79 %  
91219,67 %19,67 %  
71016,39 %16,39 %  
869,84 %9,84 %  
669,84 %9,84 %  
534,92 %4,92 %  
123,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  
411,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.2
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.87
Směrodatná odchylka:1.69
Medián:9
Modus:10

Graf

30. Služby poskytované společností Leo Express jsou úměrné jejich ceně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101422,95 %22,95 %  
81118,03 %18,03 %  
5914,75 %14,75 %  
9813,11 %13,11 %  
6711,48 %11,48 %  
7711,48 %11,48 %  
234,92 %4,92 %  
111,64 %1,64 %  
411,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.49
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.81
Směrodatná odchylka:1.95
Medián:8
Modus:10

Graf

31. Zakoupené služby společnosti Leo Express vnímám jako na vysoce kvalitní

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101524,59 %24,59 %  
91321,31 %21,31 %  
8914,75 %14,75 %  
7711,48 %11,48 %  
569,84 %9,84 %  
658,2 %8,2 %  
323,28 %3,28 %  
423,28 %3,28 %  
111,64 %1,64 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.8
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.64
Směrodatná odchylka:1.91
Medián:8
Modus:10

Graf

32. Společnost Leo Express má dostatečnou a poutavou reklamu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71524,59 %24,59 %  
61016,39 %16,39 %  
101016,39 %16,39 %  
558,2 %8,2 %  
458,2 %8,2 %  
858,2 %8,2 %  
346,56 %6,56 %  
946,56 %6,56 %  
134,92 %4,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.69
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.03
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:7
Modus:7

Graf

33. U společnosti Leo Express se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81321,31 %21,31 %  
61321,31 %21,31 %  
101321,31 %21,31 %  
7813,11 %13,11 %  
446,56 %6,56 %  
134,92 %4,92 %  
334,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
911,64 %1,64 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.98
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.39
Směrodatná odchylka:2.09
Medián:7
Modus:8

Graf

34. Se službami společnosti Leo Express jsem byl/a vždy spokojen/a

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101422,95 %22,95 %  
81321,31 %21,31 %  
5914,75 %14,75 %  
7711,48 %11,48 %  
969,84 %9,84 %  
646,56 %6,56 %  
134,92 %4,92 %  
323,28 %3,28 %  
223,28 %3,28 %  
411,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.27
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.87
Směrodatná odchylka:2.21
Medián:8
Modus:10

Graf

35. Pobočky společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81118,03 %18,03 %  
101118,03 %18,03 %  
7813,11 %13,11 %  
6711,48 %11,48 %  
469,84 %9,84 %  
958,2 %8,2 %  
346,56 %6,56 %  
134,92 %4,92 %  
534,92 %4,92 %  
234,92 %4,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.69
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.74
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:7
Modus:8

Graf

36. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101321,31 %21,31 %  
51118,03 %18,03 %  
81016,39 %16,39 %  
9914,75 %14,75 %  
6914,75 %14,75 %  
734,92 %4,92 %  
123,28 %3,28 %  
423,28 %3,28 %  
223,28 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.29
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.21
Směrodatná odchylka:2.05
Medián:8
Modus:10

Graf

37. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101422,95 %22,95 %  
81118,03 %18,03 %  
9813,11 %13,11 %  
7813,11 %13,11 %  
5711,48 %11,48 %  
658,2 %8,2 %  
134,92 %4,92 %  
423,28 %3,28 %  
223,28 %3,28 %  
311,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.38
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.65
Směrodatná odchylka:2.16
Medián:8
Modus:10

Graf

38. Služby společnosti Leo Express bych určitě doporučil/a svým známým

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101524,59 %24,59 %  
81422,95 %22,95 %  
6813,11 %13,11 %  
9813,11 %13,11 %  
769,84 %9,84 %  
134,92 %4,92 %  
523,28 %3,28 %  
323,28 %3,28 %  
423,28 %3,28 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.64
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.12
Směrodatná odchylka:2.03
Medián:8
Modus:10

Graf

39. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost Leo Express neopustil/a

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51219,67 %19,67 %  
8914,75 %14,75 %  
7813,11 %13,11 %  
10813,11 %13,11 %  
9711,48 %11,48 %  
658,2 %8,2 %  
146,56 %6,56 %  
446,56 %6,56 %  
334,92 %4,92 %  
211,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.53
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.96
Směrodatná odchylka:2.23
Medián:7
Modus:5

Graf

40. Služeb společnosti Leo Express určitě zase využiji

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101422,95 %22,95 %  
8914,75 %14,75 %  
5914,75 %14,75 %  
9813,11 %13,11 %  
669,84 %9,84 %  
758,2 %8,2 %  
134,92 %4,92 %  
334,92 %4,92 %  
423,28 %3,28 %  
223,28 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.11
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.51
Směrodatná odchylka:2.35
Medián:8
Modus:10

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 18 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. S nabízeným sortimentem jídla a pití ve vlacích společnosti RegioJet jsem spokojen

  • odpověď 10:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 2. O společnosti RegioJet slýchám výhradně dobré věci

6. Služby společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

  • odpověď 10:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 19. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost RegioJet neopustil/a

9. Interiér vlaku je vždy čistý

  • odpověď 10:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 8. Vlaky společnosti RegioJet jezdí vždy načas

10. Služby poskytované společností RegioJet jsou úměrné jejich ceně

  • odpověď 10:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 3. Společnost RegioJet se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

13. U společnosti RegioJet se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

  • odpověď 10:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 33. U společnosti Leo Express se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

14. Se službami společnosti RegioJet jsem byl/a vždy spokojen/a

  • odpověď 10:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 19. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost RegioJet neopustil/a
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 3. Společnost RegioJet se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

15. Pobočky společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

  • odpověď 10:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 35. Pobočky společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

16. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

  • odpověď 10:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

  • odpověď 10:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 16. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

18. Služby společnosti RegioJet bych určitě doporučil/a svým známým

  • odpověď 10:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 3. Společnost RegioJet se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 6. Služby společnosti RegioJet jsou snadno dostupné
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 19. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost RegioJet neopustil/a
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti RegioJet jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Zakoupené služby společnosti RegioJet vnímám jako na vysoce kvalitní
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 16. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 8. Vlaky společnosti RegioJet jezdí vždy načas

20. Služeb společnosti RegioJet určitě zase využiji

  • odpověď 10:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 3. Společnost RegioJet se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 8. Vlaky společnosti RegioJet jezdí vždy načas
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 19. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost RegioJet neopustil/a
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 14. Se službami společnosti RegioJet jsem byl/a vždy spokojen/a
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 6. Služby společnosti RegioJet jsou snadno dostupné
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Zakoupené služby společnosti RegioJet vnímám jako na vysoce kvalitní
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 4. Cestování vlaky společnosti RegioJet je velmi pohodlné
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 10. Služby poskytované společností RegioJet jsou úměrné jejich ceně

24. Cestování vlaky společnosti Leo Express je velmi pohodlné

  • odpověď 10:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 26. Služby společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

27. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti Leo Express jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení

  • odpověď 10:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 28. Vlaky společnosti Leo Express jezdí vždy načas

29. Interiér vlaku je vždy čistý

  • odpověď 10:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 26. Služby společnosti Leo Express jsou snadno dostupné
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 31. Zakoupené služby společnosti Leo Express vnímám jako na vysoce kvalitní
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 28. Vlaky společnosti Leo Express jezdí vždy načas

30. Služby poskytované společností Leo Express jsou úměrné jejich ceně

  • odpověď 10:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 35. Pobočky společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

34. Se službami společnosti Leo Express jsem byl/a vždy spokojen/a

  • odpověď 10:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 35. Pobočky společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

37. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

  • odpověď 10:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 36. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

38. Služby společnosti Leo Express bych určitě doporučil/a svým známým

  • odpověď 10:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 40. Služeb společnosti Leo Express určitě zase využiji

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Plně důvěřuji službám společnosti RegioJet

2. O společnosti RegioJet slýchám výhradně dobré věci

3. Společnost RegioJet se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

4. Cestování vlaky společnosti RegioJet je velmi pohodlné

5. S nabízeným sortimentem jídla a pití ve vlacích společnosti RegioJet jsem spokojen

6. Služby společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

7. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti RegioJet jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení

8. Vlaky společnosti RegioJet jezdí vždy načas

9. Interiér vlaku je vždy čistý

10. Služby poskytované společností RegioJet jsou úměrné jejich ceně

11. Zakoupené služby společnosti RegioJet vnímám jako na vysoce kvalitní

12. Společnost RegioJet má dostatečnou a poutavou reklamu

13. U společnosti RegioJet se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

14. Se službami společnosti RegioJet jsem byl/a vždy spokojen/a

15. Pobočky společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

16. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

18. Služby společnosti RegioJet bych určitě doporučil/a svým známým

19. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost RegioJet neopustil/a

20. Služeb společnosti RegioJet určitě zase využiji

21. Plně důvěřuji službám společnosti Leo Express

22. O společnosti Leo Express slýchám výhradně dobré věci

23. Společnost Leo Express se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

24. Cestování vlaky společnosti Leo Express je velmi pohodlné

25. S nabízeným sortimentem jídla a pití ve vlacích společnosti Leo Express jsem spokojen

26. Služby společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

27. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti Leo Express jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení

28. Vlaky společnosti Leo Express jezdí vždy načas

29. Interiér vlaku je vždy čistý

30. Služby poskytované společností Leo Express jsou úměrné jejich ceně

31. Zakoupené služby společnosti Leo Express vnímám jako na vysoce kvalitní

32. Společnost Leo Express má dostatečnou a poutavou reklamu

33. U společnosti Leo Express se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

34. Se službami společnosti Leo Express jsem byl/a vždy spokojen/a

35. Pobočky společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

36. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

37. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

38. Služby společnosti Leo Express bych určitě doporučil/a svým známým

39. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost Leo Express neopustil/a

40. Služeb společnosti Leo Express určitě zase využiji

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Plně důvěřuji službám společnosti RegioJet

2. O společnosti RegioJet slýchám výhradně dobré věci

3. Společnost RegioJet se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

4. Cestování vlaky společnosti RegioJet je velmi pohodlné

5. S nabízeným sortimentem jídla a pití ve vlacích společnosti RegioJet jsem spokojen

6. Služby společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

7. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti RegioJet jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení

8. Vlaky společnosti RegioJet jezdí vždy načas

9. Interiér vlaku je vždy čistý

10. Služby poskytované společností RegioJet jsou úměrné jejich ceně

11. Zakoupené služby společnosti RegioJet vnímám jako na vysoce kvalitní

12. Společnost RegioJet má dostatečnou a poutavou reklamu

13. U společnosti RegioJet se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

14. Se službami společnosti RegioJet jsem byl/a vždy spokojen/a

15. Pobočky společnosti RegioJet jsou snadno dostupné

16. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

18. Služby společnosti RegioJet bych určitě doporučil/a svým známým

19. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost RegioJet neopustil/a

20. Služeb společnosti RegioJet určitě zase využiji

21. Plně důvěřuji službám společnosti Leo Express

22. O společnosti Leo Express slýchám výhradně dobré věci

23. Společnost Leo Express se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přáním svých zákazníků

24. Cestování vlaky společnosti Leo Express je velmi pohodlné

25. S nabízeným sortimentem jídla a pití ve vlacích společnosti Leo Express jsem spokojen

26. Služby společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

27. Stewardky a stewardi ve vlacích společnosti Leo Express jsou příjemní, vstřícní a správně vyškolení

28. Vlaky společnosti Leo Express jezdí vždy načas

29. Interiér vlaku je vždy čistý

30. Služby poskytované společností Leo Express jsou úměrné jejich ceně

31. Zakoupené služby společnosti Leo Express vnímám jako na vysoce kvalitní

32. Společnost Leo Express má dostatečnou a poutavou reklamu

33. U společnosti Leo Express se mi líbí rozdělení vlaků do několika oddílů

34. Se službami společnosti Leo Express jsem byl/a vždy spokojen/a

35. Pobočky společnosti Leo Express jsou snadno dostupné

36. Moje stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny

37. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců

38. Služby společnosti Leo Express bych určitě doporučil/a svým známým

39. Pokud by obdobné služby nabízela konkurenční vlaková společnost za obdobné ceny, tak bych společnost Leo Express neopustil/a

40. Služeb společnosti Leo Express určitě zase využiji

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rybiařová, T.Srovnání společností RegioJet a Leo Express metodou ECSI (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34036.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.