Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s vlakovými dopravci (ČD a RegioJet)

Spokojenost zákazníků s vlakovými dopravci (ČD a RegioJet)

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Ševčík
Šetření:09. 11. 2013 - 14. 11. 2013
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):26 / 22.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsme studenti VŠB-TUO Ekonomické fakulty oboru Marketing a obchod a rádi bychom Vás poprosili o vyplnení tohoto dotazníku, který se týka spokojenosti s využíváním Českých dráh nebo RegioJetu ve vlakové dopravě na dlouhých trasách. Tento dotazník je určen pro osoby starší 15 let.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte na dlouhé trasy vlakové dopravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6085,71 %85,71 %  
Ne1014,29 %14,29 %  

Graf

2. Kterého z těchto vlakový dopravců jste na dlouhé trasy již využil, případně využíváte častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [České dráhyotázka č. 3, RegioJetotázka č. 3, nevyužil jsem ještě ani jednoho z výše uvedených → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České dráhy3760,66 %52,86 %  
RegioJet2439,34 %34,29 %  

Graf

3. Plně důvěřují svému vlakovému dopravci.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71118,33 %15,71 %  
91118,33 %15,71 %  
101016,67 %14,29 %  
8915 %12,86 %  
358,33 %7,14 %  
558,33 %7,14 %  
446,67 %5,71 %  
623,33 %2,86 %  
223,33 %2,86 %  
111,67 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.15
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.77
Směrodatná odchylka:2.18
Medián:7.5
Modus:7

Graf

4. Vlakový dopravce velmi pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6711,67 %10 %  
8711,67 %10 %  
3610 %8,57 %  
1610 %8,57 %  
9610 %8,57 %  
10610 %8,57 %  
5610 %8,57 %  
2610 %8,57 %  
758,33 %7,14 %  
458,33 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.56
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.08
Směrodatná odchylka:2.66
Medián:6
Modus:6

Graf

5. Vlakový dopravce má dobrou pověst.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101016,67 %14,29 %  
5915 %12,86 %  
3813,33 %11,43 %  
8813,33 %11,43 %  
4610 %8,57 %  
9610 %8,57 %  
146,67 %5,71 %  
246,67 %5,71 %  
635 %4,29 %  
723,33 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.96
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.43
Směrodatná odchylka:2.73
Medián:5
Modus:10

Graf

6. Exteriér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81016,67 %14,29 %  
10915 %12,86 %  
5813,33 %11,43 %  
4610 %8,57 %  
2610 %8,57 %  
158,33 %7,14 %  
358,33 %7,14 %  
646,67 %5,71 %  
946,67 %5,71 %  
735 %4,29 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.81
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.47
Směrodatná odchylka:2.73
Medián:5.5
Modus:8

Graf

7. Interiér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101220 %17,14 %  
81220 %17,14 %  
3915 %12,86 %  
2610 %8,57 %  
458,33 %7,14 %  
546,67 %5,71 %  
746,67 %5,71 %  
135 %4,29 %  
935 %4,29 %  
623,33 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.15
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:7.98
Směrodatná odchylka:2.82
Medián:7
Modus:10

Graf

8. Získat jízdenku na vlak u vlakového dopravce je velice jednoduché.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102643,33 %37,14 %  
91321,67 %18,57 %  
8610 %8,57 %  
558,33 %7,14 %  
735 %4,29 %  
635 %4,29 %  
335 %4,29 %  
411,67 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.57
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.08
Směrodatná odchylka:1.75
Medián:9
Modus:10

Graf

9. Zakoupené služby jsou velice kvalitní.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101220 %17,14 %  
9915 %12,86 %  
5915 %12,86 %  
8711,67 %10 %  
6711,67 %10 %  
446,67 %5,71 %  
346,67 %5,71 %  
235 %4,29 %  
135 %4,29 %  
723,33 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.7
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:6.36
Směrodatná odchylka:2.52
Medián:6.5
Modus:10

Graf

10. Kvalita doprovodných služeb je na vysoké úrovni.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10813,33 %11,43 %  
9813,33 %11,43 %  
1711,67 %10 %  
4711,67 %10 %  
3610 %8,57 %  
5610 %8,57 %  
658,33 %7,14 %  
858,33 %7,14 %  
746,67 %5,71 %  
246,67 %5,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.7
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.99
Směrodatná odchylka:2.83
Medián:5.5
Modus:10

Graf

11. Obsluhující personál ve vlaku je na vysoké úrovni.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81423,33 %20 %  
10915 %12,86 %  
5813,33 %11,43 %  
9711,67 %10 %  
7610 %8,57 %  
446,67 %5,71 %  
246,67 %5,71 %  
135 %4,29 %  
635 %4,29 %  
323,33 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.76
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.58
Směrodatná odchylka:2.36
Medián:7.5
Modus:8

Graf

12. Cenová úroveň poskytovaných služeb je odpovídající jejich kvalitě.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101423,33 %20 %  
5813,33 %11,43 %  
4711,67 %10 %  
6610 %8,57 %  
258,33 %7,14 %  
358,33 %7,14 %  
858,33 %7,14 %  
946,67 %5,71 %  
135 %4,29 %  
735 %4,29 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:7.42
Směrodatná odchylka:2.72
Medián:6
Modus:10

Graf

13. Vlakový dopravce zvolil vhodnou formu reklamní kampaně.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51423,33 %20 %  
8915 %12,86 %  
10610 %8,57 %  
6610 %8,57 %  
758,33 %7,14 %  
158,33 %7,14 %  
958,33 %7,14 %  
446,67 %5,71 %  
335 %4,29 %  
235 %4,29 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.94
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.45
Směrodatná odchylka:2.33
Medián:6
Modus:5

Graf

14. Za danou cenu jsem dostal službu dostatečné kvality.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101220 %17,14 %  
9813,33 %11,43 %  
3711,67 %10 %  
5610 %8,57 %  
658,33 %7,14 %  
158,33 %7,14 %  
858,33 %7,14 %  
746,67 %5,71 %  
246,67 %5,71 %  
446,67 %5,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.24
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.22
Směrodatná odchylka:2.87
Medián:6
Modus:10

Graf

15. Pokud jsem měl připomínku či námitku během cesty vlakem, tak ji personál vždy ochotně se mnou vyřešil.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101118,33 %15,71 %  
8915 %12,86 %  
7610 %8,57 %  
9610 %8,57 %  
6610 %8,57 %  
158,33 %7,14 %  
558,33 %7,14 %  
458,33 %7,14 %  
346,67 %5,71 %  
235 %4,29 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.46
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.01
Směrodatná odchylka:2.65
Medián:7
Modus:10

Graf

16. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101016,67 %14,29 %  
8915 %12,86 %  
5915 %12,86 %  
9711,67 %10 %  
6711,67 %10 %  
4711,67 %10 %  
158,33 %7,14 %  
746,67 %5,71 %  
323,33 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.59
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.68
Směrodatná odchylka:2.38
Medián:6.5
Modus:10

Graf

17. Pokud jsem měl připomínku či námitku na pobočce případně na internetových stránkách vlakového dopravce, tak ji personál vždy ochotně se mnou vyřešil.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51931,67 %27,14 %  
101016,67 %14,29 %  
6711,67 %10 %  
1610 %8,57 %  
758,33 %7,14 %  
946,67 %5,71 %  
335 %4,29 %  
835 %4,29 %  
423,33 %2,86 %  
211,67 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.85
Směrodatná odchylka:2.42
Medián:5
Modus:5

Graf

18. Zakoupené služby vlakového dopravce vždy splnily moje očekávání a potřeby.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51220 %17,14 %  
10915 %12,86 %  
8711,67 %10 %  
9711,67 %10 %  
4610 %8,57 %  
7610 %8,57 %  
3610 %8,57 %  
635 %4,29 %  
123,33 %2,86 %  
223,33 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.35
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.52
Směrodatná odchylka:2.35
Medián:6
Modus:5

Graf

19. Při jednání se zaměstnanci vlakového dopravce jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81118,33 %15,71 %  
101016,67 %14,29 %  
71016,67 %14,29 %  
9813,33 %11,43 %  
5610 %8,57 %  
258,33 %7,14 %  
446,67 %5,71 %  
635 %4,29 %  
123,33 %2,86 %  
311,67 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.94
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.37
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:7
Modus:8

Graf

20. Jsem velmi spokojený s volbou mého vlakového dopravce.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101423,33 %20 %  
5610 %8,57 %  
9610 %8,57 %  
3610 %8,57 %  
458,33 %7,14 %  
158,33 %7,14 %  
758,33 %7,14 %  
658,33 %7,14 %  
846,67 %5,71 %  
246,67 %5,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.28
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.32
Směrodatná odchylka:2.88
Medián:6
Modus:10

Graf

21. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za lehce nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11525 %21,43 %  
31118,33 %15,71 %  
51118,33 %15,71 %  
10813,33 %11,43 %  
9711,67 %10 %  
235 %4,29 %  
623,33 %2,86 %  
411,67 %1,43 %  
811,67 %1,43 %  
711,67 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.63
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:9.6
Směrodatná odchylka:3.1
Medián:4.5
Modus:1

Graf

22. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za výrazně nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12338,33 %32,86 %  
2711,67 %10 %  
5610 %8,57 %  
358,33 %7,14 %  
846,67 %5,71 %  
1046,67 %5,71 %  
746,67 %5,71 %  
935 %4,29 %  
623,33 %2,86 %  
423,33 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.63
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.12
Směrodatná odchylka:2.85
Medián:2.5
Modus:1

Graf

23. Služeb vlakového dopravce v budoucnu určitě opětovně využiju.

Vyberte prosím odpověd na škále 1 až 10, kde 1 = zcela nesouhlasím a 10 = zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103456,67 %48,57 %  
8711,67 %10 %  
5610 %8,57 %  
758,33 %7,14 %  
946,67 %5,71 %  
623,33 %2,86 %  
311,67 %1,43 %  
211,67 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.78
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.89
Směrodatná odchylka:1.7
Medián:10
Modus:10

Graf

24. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3863,33 %54,29 %  
Muž2236,67 %31,43 %  

Graf

25. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-26 let4473,33 %62,86 %  
27-39 let1118,33 %15,71 %  
40-59 let46,67 %5,71 %  
60 a více let11,67 %1,43 %  

Graf

26. Jak často využíváte vlakovou dopravu na dlouhé trasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepravidelně1931,67 %27,14 %  
pravidelně1525 %21,43 %  
vícekrát měsíčně1423,33 %20 %  
1x měsíčně1220 %17,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kterého z těchto vlakový dopravců jste na dlouhé trasy již využil, případně využíváte častěji?

  • odpověď České dráhy:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za lehce nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 13. Vlakový dopravce zvolil vhodnou formu reklamní kampaně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 18. Zakoupené služby vlakového dopravce vždy splnily moje očekávání a potřeby.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 3. Plně důvěřují svému vlakovému dopravci.
  • odpověď RegioJet:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 5. Vlakový dopravce má dobrou pověst.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Interiér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.

20. Jsem velmi spokojený s volbou mého vlakového dopravce.

  • odpověď 10:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 16. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

22. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za výrazně nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

  • odpověď 1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za lehce nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

23. Služeb vlakového dopravce v budoucnu určitě opětovně využiju.

  • odpověď 10:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 16. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 12. Cenová úroveň poskytovaných služeb je odpovídající jejich kvalitě.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 20. Jsem velmi spokojený s volbou mého vlakového dopravce.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Interiér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 9. Zakoupené služby jsou velice kvalitní.

25. Kolik je Vám let?

  • odpověď 15-26 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně na otázku 26. Jak často využíváte vlakovou dopravu na dlouhé trasy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte na dlouhé trasy vlakové dopravy?

2. Kterého z těchto vlakový dopravců jste na dlouhé trasy již využil, případně využíváte častěji?

3. Plně důvěřují svému vlakovému dopravci.

5. Vlakový dopravce má dobrou pověst.

6. Exteriér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.

7. Interiér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.

8. Získat jízdenku na vlak u vlakového dopravce je velice jednoduché.

9. Zakoupené služby jsou velice kvalitní.

11. Obsluhující personál ve vlaku je na vysoké úrovni.

12. Cenová úroveň poskytovaných služeb je odpovídající jejich kvalitě.

13. Vlakový dopravce zvolil vhodnou formu reklamní kampaně.

14. Za danou cenu jsem dostal službu dostatečné kvality.

15. Pokud jsem měl připomínku či námitku během cesty vlakem, tak ji personál vždy ochotně se mnou vyřešil.

16. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

17. Pokud jsem měl připomínku či námitku na pobočce případně na internetových stránkách vlakového dopravce, tak ji personál vždy ochotně se mnou vyřešil.

18. Zakoupené služby vlakového dopravce vždy splnily moje očekávání a potřeby.

19. Při jednání se zaměstnanci vlakového dopravce jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

20. Jsem velmi spokojený s volbou mého vlakového dopravce.

21. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za lehce nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

22. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za výrazně nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

23. Služeb vlakového dopravce v budoucnu určitě opětovně využiju.

24. Jakého jste pohlaví?

25. Kolik je Vám let?

26. Jak často využíváte vlakovou dopravu na dlouhé trasy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte na dlouhé trasy vlakové dopravy?

2. Kterého z těchto vlakový dopravců jste na dlouhé trasy již využil, případně využíváte častěji?

3. Plně důvěřují svému vlakovému dopravci.

5. Vlakový dopravce má dobrou pověst.

6. Exteriér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.

7. Interiér vlaků vlakového dopravce působí reprezentativním a příjemným dojmem.

8. Získat jízdenku na vlak u vlakového dopravce je velice jednoduché.

9. Zakoupené služby jsou velice kvalitní.

11. Obsluhující personál ve vlaku je na vysoké úrovni.

12. Cenová úroveň poskytovaných služeb je odpovídající jejich kvalitě.

13. Vlakový dopravce zvolil vhodnou formu reklamní kampaně.

14. Za danou cenu jsem dostal službu dostatečné kvality.

15. Pokud jsem měl připomínku či námitku během cesty vlakem, tak ji personál vždy ochotně se mnou vyřešil.

16. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

17. Pokud jsem měl připomínku či námitku na pobočce případně na internetových stránkách vlakového dopravce, tak ji personál vždy ochotně se mnou vyřešil.

18. Zakoupené služby vlakového dopravce vždy splnily moje očekávání a potřeby.

19. Při jednání se zaměstnanci vlakového dopravce jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

20. Jsem velmi spokojený s volbou mého vlakového dopravce.

21. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za lehce nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

22. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční vlakový dopravce za výrazně nižší ceny, tak bych stávajícího vlakového dopravce neopustil/a.

23. Služeb vlakového dopravce v budoucnu určitě opětovně využiju.

24. Jakého jste pohlaví?

25. Kolik je Vám let?

26. Jak často využíváte vlakovou dopravu na dlouhé trasy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ševčík, O.Spokojenost zákazníků s vlakovými dopravci (ČD a RegioJet) (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34143.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.