Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tímto bych Vás chtěl poprosit o vyplnění mého dotazníků na téma komunikace na sociálních médiích.
Předem děkuji.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Vyplňte pouze jednu odpověď
Odpovědi respondentů
U každé podotázky prosím zvolte odpověď v rozpětí 1 - 7:
1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
1. Rychlost odpovědi na můj dotaz
2.733
2.933
2. Individuální přístup od firmy
3.224
3.021
3.On - line firemní komunikace celý den
3.224
2.832
4. Pravidelná aktualizace informací
2.494
2.956
5. Pravdivost poskytovaných informací
2.435
3.979
6. Srozumitelnost poskytovaných informací
2.498
3.45
7. Humorná forma informací
3.792
2.792
8. Odbornost poskytovaných informací
2.784
3.361
9. Loterie, soutěže, kupony firem na SM
4.459
3.346
10. Vyřizování reklamací přes SM
3.784
3.173
11. Získávání informací na SM prostřednictvím reklamy
16. Podpora neziskových akcí (v oblasti kultury, sportu)
3.412
2.925
17. Propojení s firemní WWW stránkou
2.898
2.303
18. Získávání pouze vyžádaných informací
3.016
3.074
19. Získávání úplných a kompletních informací
2.784
3.502
20. Komunikace prostřednictvím fóra (chat)
3.322
2.853
Zvolte prosím na škále, ke kterému z výrobků se více kloníte:
2. Vyjádřete celkovou míru spokojenosti se současnou komunikací mezi Vámi a firmami / společnostmi. Míru spokojenosti prosím označte.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
velmi spokojen vs. velmi nespokojen
1-2-3-4-5-6-7
3.216
1.236
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
3. Demografické údaje - věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 29
125
49,02 %
49,21 %
30 - 39
46
18,04 %
18,11 %
40 - 49
33
12,94 %
12,99 %
50 a více
29
11,37 %
11,42 %
13 - 19
22
8,63 %
8,66 %
4. Demografické údaje - pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
140
54,9 %
55,12 %
muž
115
45,1 %
45,28 %
5. Demografické údaje - vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
97
38,04 %
38,19 %
střední odborné s maturitou
88
34,51 %
34,65 %
střední včeobecné
24
9,41 %
9,45 %
vyšší odborné
21
8,24 %
8,27 %
základní
14
5,49 %
5,51 %
střední odborné bez maturity
11
4,31 %
4,33 %
6. Demografické údaje - ekonomická aktivita
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnanec státní správy
63
24,71 %
24,8 %
student, učeň
51
20 %
20,08 %
podnikatel, živnostník
21
8,24 %
8,27 %
zdravotník, učitel, technik
19
7,45 %
7,48 %
manažer
15
5,88 %
5,91 %
IT specialista
11
4,31 %
4,33 %
rodič na mateřské
9
3,53 %
3,54 %
dělník, prodavač, řidič
9
3,53 %
3,54 %
nezaměstnaný
8
3,14 %
3,15 %
žena v domácnosti
6
2,35 %
2,36 %
důchodce
5
1,96 %
1,97 %
účetní
4
1,57 %
1,57 %
právník, lékař
3
1,18 %
1,18 %
administrativa
2
0,78 %
0,79 %
ekonom
2
0,78 %
0,79 %
aupairaupair
1
0,39 %
0,39 %
žurnalista
1
0,39 %
0,39 %
samostatná účetní
1
0,39 %
0,39 %
disponent v dopravě
1
0,39 %
0,39 %
číšník
1
0,39 %
0,39 %
dispečer
1
0,39 %
0,39 %
pečující rodič o hand.dítě
1
0,39 %
0,39 %
recepční
1
0,39 %
0,39 %
Nákupčí
1
0,39 %
0,39 %
administrativní pracovník
1
0,39 %
0,39 %
THP pracovník
1
0,39 %
0,39 %
zaměstnanec - administrativa
1
0,39 %
0,39 %
zaměstnanec v bankovnictví
1
0,39 %
0,39 %
VSCR
1
0,39 %
0,39 %
nejvisí funkce radit se semnou a z Bohem....
1
0,39 %
0,39 %
Student, zamestnanec
1
0,39 %
0,39 %
bespečnostni sloška státu
1
0,39 %
0,39 %
admin.pracovnice
1
0,39 %
0,39 %
zaměstnanec nadnárodní společnosti
1
0,39 %
0,39 %
zaměstnanec soukromého subjektu
1
0,39 %
0,39 %
Hotelnictví
1
0,39 %
0,39 %
zemědělec
1
0,39 %
0,39 %
Spojovací prvek mezi telefonem a obrazovkou.
1
0,39 %
0,39 %
zastupce vedouciho v elektrofirme (40zamestnancu)
1
0,39 %
0,39 %
zamestnany.
1
0,39 %
0,39 %
booking agent
1
0,39 %
0,39 %
student
1
0,39 %
0,39 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
odpověď 5. Pravdivost poskytovaných informací=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2. Individuální přístup od firmy=1 na otázku 1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8. Odbornost poskytovaných informací=1 na otázku 1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
odpověď 5. Pravdivost poskytovaných informací=7:
11x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6. Srozumitelnost poskytovaných informací=7 na otázku 1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
2. Vyjádřete celkovou míru spokojenosti se současnou komunikací mezi Vámi a firmami / společnostmi. Míru spokojenosti prosím označte.
3. Demografické údaje - věk
4. Demografické údaje - pohlaví
5. Demografické údaje - vzdělání
6. Demografické údaje - ekonomická aktivita
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
2. Vyjádřete celkovou míru spokojenosti se současnou komunikací mezi Vámi a firmami / společnostmi. Míru spokojenosti prosím označte.
3. Demografické údaje - věk
4. Demografické údaje - pohlaví
5. Demografické údaje - vzdělání
6. Demografické údaje - ekonomická aktivita
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Horský, M. – Komunikace na sociálních médiích (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34263.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.