Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikace na sociálních médiích

Komunikace na sociálních médiích

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miloslav Horský
Šetření:12. 11. 2013 - 10. 12. 2013
Počet respondentů:254
Počet otázek (max/průměr):6 / 6.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tímto bych Vás chtěl poprosit o vyplnění mého dotazníků na téma komunikace na sociálních médiích.

Předem děkuji.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Vyplňte pouze jednu odpověď

Odpovědi respondentů

U každé podotázky prosím zvolte odpověď v rozpětí 1 - 7:

1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
1. Rychlost odpovědi na můj dotaz2.7332.933
2. Individuální přístup od firmy3.2243.021
3.On - line firemní komunikace celý den3.2242.832
4. Pravidelná aktualizace informací2.4942.956
5. Pravdivost poskytovaných informací2.4353.979
6. Srozumitelnost poskytovaných informací2.4983.45
7. Humorná forma informací3.7922.792
8. Odbornost poskytovaných informací2.7843.361
9. Loterie, soutěže, kupony firem na SM4.4593.346
10. Vyřizování reklamací přes SM3.7843.173
11. Získávání informací na SM prostřednictvím reklamy4.2592.96
12. Obsah firemních informací na SM3.6782.806
13. Způsob poskytovaní informací na SM3.62.75
14. Prezentace v češtině2.7493.913
15. Společenská odpovědnost firem (ekologie, etika)3.2553.1
16. Podpora neziskových akcí (v oblasti kultury, sportu)3.4122.925
17. Propojení s firemní WWW stránkou2.8982.303
18. Získávání pouze vyžádaných informací3.0163.074
19. Získávání úplných a kompletních informací2.7843.502
20. Komunikace prostřednictvím fóra (chat)3.3222.853

Graf

Zvolte prosím na škále, ke kterému z výrobků se více kloníte:

2. Vyjádřete celkovou míru spokojenosti se současnou komunikací mezi Vámi a firmami / společnostmi. Míru spokojenosti prosím označte.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velmi spokojen vs. velmi nespokojen1-2-3-4-5-6-73.2161.236

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Demografické údaje - věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 2912549,02 %49,21 %  
30 - 394618,04 %18,11 %  
40 - 493312,94 %12,99 %  
50 a více2911,37 %11,42 %  
13 - 19228,63 %8,66 %  

Graf

4. Demografické údaje - pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14054,9 %55,12 %  
muž11545,1 %45,28 %  

Graf

5. Demografické údaje - vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9738,04 %38,19 %  
střední odborné s maturitou8834,51 %34,65 %  
střední včeobecné249,41 %9,45 %  
vyšší odborné218,24 %8,27 %  
základní145,49 %5,51 %  
střední odborné bez maturity114,31 %4,33 %  

Graf

6. Demografické údaje - ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec státní správy6324,71 %24,8 %  
student, učeň5120 %20,08 %  
podnikatel, živnostník218,24 %8,27 %  
zdravotník, učitel, technik197,45 %7,48 %  
manažer155,88 %5,91 %  
IT specialista114,31 %4,33 %  
rodič na mateřské93,53 %3,54 %  
dělník, prodavač, řidič93,53 %3,54 %  
nezaměstnaný83,14 %3,15 %  
žena v domácnosti62,35 %2,36 %  
důchodce51,96 %1,97 %  
účetní41,57 %1,57 %  
právník, lékař31,18 %1,18 %  
administrativa20,78 %0,79 %  
ekonom20,78 %0,79 %  
aupairaupair 10,39 %0,39 %  
žurnalista10,39 %0,39 %  
samostatná účetní10,39 %0,39 %  
disponent v dopravě10,39 %0,39 %  
číšník10,39 %0,39 %  
dispečer10,39 %0,39 %  
pečující rodič o hand.dítě10,39 %0,39 %  
recepční10,39 %0,39 %  
Nákupčí10,39 %0,39 %  
administrativní pracovník10,39 %0,39 %  
THP pracovník10,39 %0,39 %  
zaměstnanec - administrativa10,39 %0,39 %  
zaměstnanec v bankovnictví10,39 %0,39 %  
VSCR10,39 %0,39 %  
nejvisí funkce radit se semnou a z Bohem....10,39 %0,39 %  
Student, zamestnanec10,39 %0,39 %  
bespečnostni sloška státu10,39 %0,39 %  
admin.pracovnice10,39 %0,39 %  
zaměstnanec nadnárodní společnosti10,39 %0,39 %  
zaměstnanec soukromého subjektu 10,39 %0,39 %  
Hotelnictví10,39 %0,39 %  
zemědělec10,39 %0,39 %  
Spojovací prvek mezi telefonem a obrazovkou.10,39 %0,39 %  
zastupce vedouciho v elektrofirme (40zamestnancu)10,39 %0,39 %  
zamestnany.10,39 %0,39 %  
booking agent10,39 %0,39 %  
student10,39 %0,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).

  • odpověď 5. Pravdivost poskytovaných informací=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2. Individuální přístup od firmy=1 na otázku 1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8. Odbornost poskytovaných informací=1 na otázku 1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).
  • odpověď 5. Pravdivost poskytovaných informací=7:
    • 11x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6. Srozumitelnost poskytovaných informací=7 na otázku 1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).

2. Vyjádřete celkovou míru spokojenosti se současnou komunikací mezi Vámi a firmami / společnostmi. Míru spokojenosti prosím označte.

3. Demografické údaje - věk

4. Demografické údaje - pohlaví

5. Demografické údaje - vzdělání

6. Demografické údaje - ekonomická aktivita

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které faktory Vás ovlivňují při komunikaci na sociálních mediích? (u každého faktoru označte míru důležitosti, 1 = velmi důležité, ..... 7 = velmi nedůležité).

2. Vyjádřete celkovou míru spokojenosti se současnou komunikací mezi Vámi a firmami / společnostmi. Míru spokojenosti prosím označte.

3. Demografické údaje - věk

4. Demografické údaje - pohlaví

5. Demografické údaje - vzdělání

6. Demografické údaje - ekonomická aktivita

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horský, M.Komunikace na sociálních médiích (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34263.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.