Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza reklamního banneru "NEFOUKÁ MI DO NÍ"
Analýza reklamního banneru "NEFOUKÁ MI DO NÍ"
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ladislav Horký |
---|---|
Šetření: | 15. 11. 2013 - 17. 11. 2013 |
Počet respondentů: | 41 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 3.02 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosíme Vás o vyplnění krátkého dotazníku, týkajícího se reklamního banneru. Dotazník nám poslouží v rámci předmětu Marketingové řízení na PEF.
Předpokládaná délka asi 1 minuta.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 22 | 52,38 % | 53,66 % |
žena | 20 | 47,62 % | 48,78 % |
2. Jezdíte na motocyklu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 34 | 80,95 % | 82,93 % |
ano | 8 | 19,05 % | 19,51 % |
3. Viděl/a jste někdy tuto reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 7 | 87,5 % | 17,07 % |
ano | 1 | 12,5 % | 2,44 % |
4. Poznáte, na co daná reklama je?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 3 | 37,5 % | 7,32 % |
helmy | 1 | 12,5 % | 2,44 % |
motorky | 1 | 12,5 % | 2,44 % |
vybavení na motorky | 1 | 12,5 % | 2,44 % |
neco kolem motorek | 1 | 12,5 % | 2,44 % |
jo | 1 | 12,5 % | 2,44 % |
5. Reklama je na firmu zabývající se výrobou vybavení a výstroje na motocykly. Posuďte následující tvrzení: reklamní sdělení propaguje daný produkt dostatečně.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 5 | 62,5 % | 12,2 % |
nesouhlasím | 3 | 37,5 % | 7,32 % |
6. Jak na Vás reklama působí:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zajímavá vs. nezajímavá | 1-2-3-4-5 | 3.375 | 1.234 |
originální vs. neoriginální | 1-2-3-4-5 | 3.375 | 1.734 |
seriózní vs. urážlivá | 1-2-3-4-5 | 4.375 | 0.484 |
líbí vs. nelíbí | 1-2-3-4-5 | 4.25 | 1.188 |
nepohoršuje vs. pohoršuje | 1-2-3-4-5 | 4.125 | 1.109 |
přehledná vs. nepřehledná | 1-2-3-4-5 | 3.625 | 1.484 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 25 | 3 | 37,5 % | 7,32 % |
26 - 35 | 2 | 25 % | 4,88 % |
46 a víc | 2 | 25 % | 4,88 % |
36 - 45 | 1 | 12,5 % | 2,44 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.