Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Měření spokojenosti zákazníků s internetovým obchodem alza.cz

Měření spokojenosti zákazníků s internetovým obchodem alza.cz

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Winter
Šetření:17. 11. 2013 - 18. 11. 2013
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

1. Můžu se plně spolehnout na poskytnuté služby elektronického obchodu Alza.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104147,67 %47,67 %  
91416,28 %16,28 %  
61011,63 %11,63 %  
878,14 %8,14 %  
778,14 %8,14 %  
533,49 %3,49 %  
111,16 %1,16 %  
411,16 %1,16 %  
211,16 %1,16 %  
311,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.67
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.61
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:9
Modus:10

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

2. Elektronický obchod Alza.cz klade důraz na přání jednotlivých zákazníků (individuální požadavky zákazníků, komunikace apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
93540,7 %40,7 %  
81618,6 %18,6 %  
101416,28 %16,28 %  
71011,63 %11,63 %  
566,98 %6,98 %  
422,33 %2,33 %  
311,16 %1,16 %  
211,16 %1,16 %  
611,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.32
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.75
Směrodatná odchylka:1.32
Medián:9
Modus:9

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

3. Samotné prostředí webových stránek elektronického obchodu Alza.cz působí profesionálně a přehledně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
93034,88 %34,88 %  
102023,26 %23,26 %  
81618,6 %18,6 %  
71011,63 %11,63 %  
644,65 %4,65 %  
222,33 %2,33 %  
422,33 %2,33 %  
522,33 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.49
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.55
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:9
Modus:9

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

4. Webové stránky elektronického obchodu Alza.cz jsou často aktualizovány a za každých okolností jsou dostupné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92731,4 %31,4 %  
102427,91 %27,91 %  
81315,12 %15,12 %  
61011,63 %11,63 %  
778,14 %8,14 %  
422,33 %2,33 %  
522,33 %2,33 %  
211,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.47
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.89
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:9
Modus:9

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

5. Služby poskytované elektronickým obchodem Alza.cz jsou na vysoké úrovni

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92630,23 %30,23 %  
82326,74 %26,74 %  
101719,77 %19,77 %  
71011,63 %11,63 %  
655,81 %5,81 %  
522,33 %2,33 %  
211,16 %1,16 %  
311,16 %1,16 %  
411,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.37
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.38
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:8.5
Modus:9

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

6. Doprovodné služby jako je například volba způsobu úhrady, doručení a jiné jsou taktéž na vysoké úrovni

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82225,58 %25,58 %  
102023,26 %23,26 %  
91719,77 %19,77 %  
71213,95 %13,95 %  
61112,79 %12,79 %  
522,33 %2,33 %  
111,16 %1,16 %  
411,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.19
Minimum:6
Maximum:10
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.74
Směrodatná odchylka:1.32
Medián:8
Modus:8

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

7. Cena zboží a poskytovaných služeb je adekvátní jejich kvalitě

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72529,07 %29,07 %  
81618,6 %18,6 %  
91315,12 %15,12 %  
61213,95 %13,95 %  
51011,63 %11,63 %  
1089,3 %9,3 %  
122,33 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.33
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.81
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:7
Modus:7

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

8. Forma reklamní kampaně elektronického obchodu Alza.cz je vhodná pro tento druh podnikání

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41517,44 %17,44 %  
31315,12 %15,12 %  
51315,12 %15,12 %  
61112,79 %12,79 %  
1910,47 %10,47 %  
8910,47 %10,47 %  
778,14 %8,14 %  
244,65 %4,65 %  
944,65 %4,65 %  
1011,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.09
Směrodatná odchylka:2.02
Medián:5
Modus:4

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

9. Se službami elektronického obchodu Alza.cz jsem vždy spokojen(a)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103136,05 %36,05 %  
92124,42 %24,42 %  
81517,44 %17,44 %  
71011,63 %11,63 %  
655,81 %5,81 %  
122,33 %2,33 %  
411,16 %1,16 %  
311,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.71
Minimum:6
Maximum:10
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.56
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:9
Modus:10

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

10. Pokud jsem jednal s pracovníkem el. obchodu Alza.cz setkal jsem se vždy s bezproblémovým jednáním

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81629,63 %18,6 %  
91425,93 %16,28 %  
71120,37 %12,79 %  
1059,26 %5,81 %  
547,41 %4,65 %  
423,7 %2,33 %  
623,7 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.86
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.63
Směrodatná odchylka:1.28
Medián:8
Modus:8

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

11. Mé stížnosti na poskytnuté služby či na jiný problém byly vždy vyřízeny uspokojivě

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101426,92 %16,28 %  
81019,23 %11,63 %  
71019,23 %11,63 %  
9917,31 %10,47 %  
659,62 %5,81 %  
423,85 %2,33 %  
511,92 %1,16 %  
311,92 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.13
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.37
Směrodatná odchylka:1.54
Medián:8
Modus:10

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

12. Pracovníci el. obchodu Alza.cz vždy reagovali na mé stížnosti bez připomínek

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81631,37 %18,6 %  
101019,61 %11,63 %  
7917,65 %10,47 %  
6611,76 %6,98 %  
959,8 %5,81 %  
535,88 %3,49 %  
423,92 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.81
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.07
Směrodatná odchylka:1.44
Medián:8
Modus:8

Graf

13. Kolikrát jste služby el. obchodu Alza.cz reklamoval za poslední 3 roky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ani jednouotázka č. 14, 1-2otázka č. 14, 3-4otázka č. 14, 5 a víceotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani jednou3844,19 %44,19 %  
1-23540,7 %40,7 %  
3-41011,63 %11,63 %  
5 a více33,49 %3,49 %  

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

14. V případě, že byste narazili na elektronický obchod, poskytující podobné služby jako obchod Alza.cz, ale za lehce nižší ceny, zůstal byste loajální obchodu Alza.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103136,05 %36,05 %  
91517,44 %17,44 %  
81112,79 %12,79 %  
6910,47 %10,47 %  
789,3 %9,3 %  
566,98 %6,98 %  
122,33 %2,33 %  
222,33 %2,33 %  
311,16 %1,16 %  
411,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.21
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.36
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:9
Modus:10

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

15. V případě, že byste narazil(a) na elektronický obchod, poskytující podobné služby jako obchod Alza.cz, ale za výrazně nižší ceny, zůstal(a) byste loajální obchodu Alza.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21922,09 %22,09 %  
11213,95 %13,95 %  
31213,95 %13,95 %  
4910,47 %10,47 %  
1078,14 %8,14 %  
978,14 %8,14 %  
766,98 %6,98 %  
555,81 %5,81 %  
655,81 %5,81 %  
844,65 %4,65 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.36
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.48
Směrodatná odchylka:2.73
Medián:3.5
Modus:2

Graf

1 - zcela nesouhlasím 10 - zcela souhlasím

16. Služeb elektronické obchodu Alza.cz v budoucnu opět využiji

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102832,56 %32,56 %  
91719,77 %19,77 %  
81517,44 %17,44 %  
71315,12 %15,12 %  
655,81 %5,81 %  
544,65 %4,65 %  
422,33 %2,33 %  
111,16 %1,16 %  
311,16 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.38
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.21
Směrodatná odchylka:1.49
Medián:9
Modus:10

Graf

17. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 18, ženaotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž7081,4 %81,4 %  
žena1618,6 %18,6 %  

Graf

18. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 18otázka č. 19, 19 - 35otázka č. 19, 36 - 55otázka č. 19, 56 a víceotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 355058,14 %58,14 %  
36 - 552832,56 %32,56 %  
do 1889,3 %9,3 %  

Graf

19. Vaše bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [obec do 1000 obyvatel → konec dotazníku, 1001 - 5000 → konec dotazníku, 5001 - 50000 → konec dotazníku, 50001 - 100000 → konec dotazníku, 100001 a více → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001 - 500005159,3 %59,3 %  
50001 - 1000001213,95 %13,95 %  
100001 a více1112,79 %12,79 %  
1001 - 500078,14 %8,14 %  
obec do 1000 obyvatel55,81 %5,81 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Kolikrát jste služby el. obchodu Alza.cz reklamoval za poslední 3 roky?

  • odpověď 1-2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Mé stížnosti na poskytnuté služby či na jiný problém byly vždy vyřízeny uspokojivě

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Můžu se plně spolehnout na poskytnuté služby elektronického obchodu Alza.cz

2. Elektronický obchod Alza.cz klade důraz na přání jednotlivých zákazníků (individuální požadavky zákazníků, komunikace apod.)

3. Samotné prostředí webových stránek elektronického obchodu Alza.cz působí profesionálně a přehledně

4. Webové stránky elektronického obchodu Alza.cz jsou často aktualizovány a za každých okolností jsou dostupné

5. Služby poskytované elektronickým obchodem Alza.cz jsou na vysoké úrovni

6. Doprovodné služby jako je například volba způsobu úhrady, doručení a jiné jsou taktéž na vysoké úrovni

7. Cena zboží a poskytovaných služeb je adekvátní jejich kvalitě

8. Forma reklamní kampaně elektronického obchodu Alza.cz je vhodná pro tento druh podnikání

9. Se službami elektronického obchodu Alza.cz jsem vždy spokojen(a)

10. Pokud jsem jednal s pracovníkem el. obchodu Alza.cz setkal jsem se vždy s bezproblémovým jednáním

11. Mé stížnosti na poskytnuté služby či na jiný problém byly vždy vyřízeny uspokojivě

12. Pracovníci el. obchodu Alza.cz vždy reagovali na mé stížnosti bez připomínek

13. Kolikrát jste služby el. obchodu Alza.cz reklamoval za poslední 3 roky?

14. V případě, že byste narazili na elektronický obchod, poskytující podobné služby jako obchod Alza.cz, ale za lehce nižší ceny, zůstal byste loajální obchodu Alza.cz

15. V případě, že byste narazil(a) na elektronický obchod, poskytující podobné služby jako obchod Alza.cz, ale za výrazně nižší ceny, zůstal(a) byste loajální obchodu Alza.cz

16. Služeb elektronické obchodu Alza.cz v budoucnu opět využiji

17. Vaše pohlaví

18. Váš věk

19. Vaše bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Můžu se plně spolehnout na poskytnuté služby elektronického obchodu Alza.cz

2. Elektronický obchod Alza.cz klade důraz na přání jednotlivých zákazníků (individuální požadavky zákazníků, komunikace apod.)

3. Samotné prostředí webových stránek elektronického obchodu Alza.cz působí profesionálně a přehledně

4. Webové stránky elektronického obchodu Alza.cz jsou často aktualizovány a za každých okolností jsou dostupné

5. Služby poskytované elektronickým obchodem Alza.cz jsou na vysoké úrovni

6. Doprovodné služby jako je například volba způsobu úhrady, doručení a jiné jsou taktéž na vysoké úrovni

7. Cena zboží a poskytovaných služeb je adekvátní jejich kvalitě

8. Forma reklamní kampaně elektronického obchodu Alza.cz je vhodná pro tento druh podnikání

9. Se službami elektronického obchodu Alza.cz jsem vždy spokojen(a)

10. Pokud jsem jednal s pracovníkem el. obchodu Alza.cz setkal jsem se vždy s bezproblémovým jednáním

11. Mé stížnosti na poskytnuté služby či na jiný problém byly vždy vyřízeny uspokojivě

12. Pracovníci el. obchodu Alza.cz vždy reagovali na mé stížnosti bez připomínek

13. Kolikrát jste služby el. obchodu Alza.cz reklamoval za poslední 3 roky?

14. V případě, že byste narazili na elektronický obchod, poskytující podobné služby jako obchod Alza.cz, ale za lehce nižší ceny, zůstal byste loajální obchodu Alza.cz

15. V případě, že byste narazil(a) na elektronický obchod, poskytující podobné služby jako obchod Alza.cz, ale za výrazně nižší ceny, zůstal(a) byste loajální obchodu Alza.cz

16. Služeb elektronické obchodu Alza.cz v budoucnu opět využiji

17. Vaše pohlaví

18. Váš věk

19. Vaše bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Winter, P.Měření spokojenosti zákazníků s internetovým obchodem alza.cz (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34460.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.