Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
rádi bychom Vás požádali o vyplnění toho dotazníku, který se týká školního časopisu Student’s life. Vaše rady a tipy nám pomohou v jeho zdokonalení.
Tento časopis vychází pravidelně každý měsíc na SPŠS a OA Kladno.
Předem děkujeme za Váš čas strávený vyplňováním.
Vaši redaktoři :)
Odpovědi respondentů
1. Jaký jste typ čtenáře?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
305
91,87 %
91,87 %
učitel
14
4,22 %
4,22 %
veřejnost
13
3,92 %
3,92 %
2. Čtete školní časopis?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
205
61,75 %
61,75 %
ne
127
38,25 %
38,25 %
3. Proč nečtete školní časopis?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [čísla jsou nezajímavá po obsahové stránce → otázka č. 19, moc textu, málo obrázků → otázka č. 19, nemám čas → otázka č. 19, nedůležité informace → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám čas
86
61,87 %
25,9 %
nedůležité informace
35
25,18 %
10,54 %
čísla jsou nezajímavá po obsahové stránce
10
7,19 %
3,01 %
moc textu, málo obrázků
8
5,76 %
2,41 %
4. Kde časopis čtete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ve škole → otázka č. 5, doma → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ve škole
181
84,98 %
54,52 %
doma
32
15,02 %
9,64 %
5. V jaké verzi časopis čtete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v papírové → otázka č. 6, v elektronické → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v papírové
175
82,94 %
52,71 %
v elektronické
36
17,06 %
10,84 %
6. Zdá se Vám časopis přehledný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
174
82,86 %
52,41 %
ne
36
17,14 %
10,84 %
7. Líbí se Vám grafické provedení časopisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
147
71,01 %
44,28 %
ne
60
28,99 %
18,07 %
8. Myslíte, že časopis má dostatečný počet stran?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
119
58,05 %
35,84 %
ne, počet stran bych navýšil/a
84
40,98 %
25,3 %
ne, počet stran bych snížil/a
2
0,98 %
0,6 %
9. Jaká rubrika, která se v časopise objevuje, se Vám líbí nejvíce?
(např. kdyby byl časopis samostatně na webu, vycházely by speciály nebo online články na Facebooku)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
108
52,68 %
32,53 %
ano
97
47,32 %
29,22 %
12. Chtěli byste vrátit zpět do časopisu soutěže? (křížovky, hádanky, apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, křížovky → otázka č. 13, ano, hádanky → otázka č. 13, ano, obojí → otázka č. 13, ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, obojí
106
51,71 %
31,93 %
ano, křížovky
49
23,9 %
14,76 %
ne
37
18,05 %
11,14 %
ano, hádanky
13
6,34 %
3,92 %
13. Chtěl/a byste v časopisu více básniček?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
145
70,73 %
43,67 %
ano
60
29,27 %
18,07 %
14. Chtěl/a byste do časopisu zařadit i texty v cizím jazyce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, anglické → otázka č. 15, ano, francouzské → otázka č. 15, ano, německé → otázka č. 15, ano, ruské → otázka č. 15, ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, anglické
95
46,34 %
28,61 %
ne
83
40,49 %
25 %
ano, ruské
15
7,32 %
4,52 %
ano, francouzské
11
5,37 %
3,31 %
ano, německé
1
0,49 %
0,3 %
15. Chtěl/a byste rozhodovat o tom, s kým bude rozhovor? (s učitelem či studentem)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
126
61,46 %
37,95 %
ne
79
38,54 %
23,8 %
16. Měla by být v každém čísle slohová práce od některého ze studentů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
114
55,61 %
34,34 %
ano
91
44,39 %
27,41 %
17. Myslíte si, že bychom jako školní časopis měli mít i svoji nástěnku ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
160
78,05 %
48,19 %
ne
45
21,95 %
13,55 %
18. Měli bychom, jako časopis, pořádat veřejné akce? (přednášky, diskuze atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 19, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
117
57,07 %
35,24 %
ne
88
42,93 %
26,51 %
19. Co byste na časopisu zlepšil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Nevím, časopis čtu pouze když v hodinách p. uč. Čechové předstírám, že je to učebnice.
1
0,3 %
0,3 %
přidal bych aktuality z herního světa
1
0,3 %
0,3 %
Herní aktuality
1
0,3 %
0,3 %
pouze drobnosti
1
0,3 %
0,3 %
možná větší písmo
1
0,3 %
0,3 %
přidala bych Křížovky, recenze
1
0,3 %
0,3 %
recenze, TOP filmy,knihy,hudba v daném období
1
0,3 %
0,3 %
asi nic , jelikož časopis nečtu..
1
0,3 %
0,3 %
prosil bych zvětšit písmo
1
0,3 %
0,3 %
Více Sportu!
1
0,3 %
0,3 %
Méňě článků od Jana Maňase
1
0,3 %
0,3 %
Je to super, jen tak dál :)
1
0,3 %
0,3 %
Názor šéfredaktora nikoho nezajímá :D (zkouška)
1
0,3 %
0,3 %
jelikoš nemám zájem číst at sis tim dělaj co chtěj mír světu :*
1
0,3 %
0,3 %
Když ho nečtu, tak logicky nemůžu vědět, co na něm zlepšit... je mi to jedno... :-)
1
0,3 %
0,3 %
Časopis jsem od začátku školního roku neviděla, proto vám nepovím jak ho můžete tlepšit. :)
1
0,3 %
0,3 %
dělejte drby kdo s kym spí a tak at to má grády a fotky kdo s kym chodí ... prostě drby
1
0,3 %
0,3 %
náký drby by to chtělo (Y) :D
1
0,3 %
0,3 %
jsem jsem ho nečetla, tak nevím.
1
0,3 %
0,3 %
redaktora
1
0,3 %
0,3 %
nevím
1
0,3 %
0,3 %
zajímavější články ze světa se čtou daleko lépe, než kolik je na Čabárně ryb.
1
0,3 %
0,3 %
Zajímavější články, cennější informace. Něco, co zaujme.
1
0,3 %
0,3 %
více obrázku
1
0,3 %
0,3 %
Chtělo by to tomu dát do Srdíčko :) trošku to dopilovat a pak by to mohlo mít budoucnost :)
1
0,3 %
0,3 %
časopis by mohl mít sponzory, reklamy...
1
0,3 %
0,3 %
Zařazení rubrik, které studenty zajímají např: móda, styl, vztahy, každodenní problémy
1
0,3 %
0,3 %
počet výtisků
1
0,3 %
0,3 %
všechno
1
0,3 %
0,3 %
nečtu ho
1
0,3 %
0,3 %
nečtu časopis
1
0,3 %
0,3 %
nikdy jsem ho neviděl.
1
0,3 %
0,3 %
neviděljsem nemůžu posoudit
1
0,3 %
0,3 %
Nečtuho, memohu poradit.
1
0,3 %
0,3 %
nevim nečtu školní časopis
1
0,3 %
0,3 %
Kratší text
1
0,3 %
0,3 %
Nic, jen tak dál.
1
0,3 %
0,3 %
Nečtu ho, nevím.
1
0,3 %
0,3 %
nečetla jsem ho, tak nevím, jak vypadá
1
0,3 %
0,3 %
větší kontakt se čtenáři (ať dají návrh témat, které je zajímá)
1
0,3 %
0,3 %
Vše, co je v časopise bývá i na internetu snadno k přečtení.
1
0,3 %
0,3 %
Zlepšila bych zahuštění stránky, aby nebyla bílá místa. Jinak jsem čtenářkou školního časopisu, mám v pc všechny vaše čísla a obdivuju vaši práci. Jste dobří! Nenechte se odradit hlupáky, studentská tvorba je originální, zajímavá, čtivá.
1
0,3 %
0,3 %
Moc se mi líbí básničky. Š. Sládek je bezvadnej! Články o architektuře od prváka také jdou ;) Držím vám palce, jste bezva
1
0,3 %
0,3 %
U obrázků či fotografií by byla potřeba zlepšit kvalitu
1
0,3 %
0,3 %
20. Chtěl/a byste být redaktorem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 21, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
306
92,17 %
92,17 %
ano
26
7,83 %
7,83 %
21. Jakým typem redaktora byste chtěl/a být?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [stálým → konec dotazníku, občasným → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občasným
18
64,29 %
5,42 %
stálým
10
35,71 %
3,01 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Měli bychom, jako časopis, pořádat veřejné akce? (přednášky, diskuze atd.)
20. Chtěl/a byste být redaktorem?
odpověď ano:
12.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi občasným na otázku 21. Jakým typem redaktora byste chtěl/a být?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký jste typ čtenáře?
2. Čtete školní časopis?
3. Proč nečtete školní časopis?
4. Kde časopis čtete?
5. V jaké verzi časopis čtete?
6. Zdá se Vám časopis přehledný?
7. Líbí se Vám grafické provedení časopisu?
8. Myslíte, že časopis má dostatečný počet stran?
9. Jaká rubrika, která se v časopise objevuje, se Vám líbí nejvíce?
10. Jakou známku byste časopisu dal/a?
11. Chtěl/a byste číst časopis častěji?
12. Chtěli byste vrátit zpět do časopisu soutěže? (křížovky, hádanky, apod.)
13. Chtěl/a byste v časopisu více básniček?
14. Chtěl/a byste do časopisu zařadit i texty v cizím jazyce?
15. Chtěl/a byste rozhodovat o tom, s kým bude rozhovor? (s učitelem či studentem)
16. Měla by být v každém čísle slohová práce od některého ze studentů?
17. Myslíte si, že bychom jako školní časopis měli mít i svoji nástěnku ve škole?
18. Měli bychom, jako časopis, pořádat veřejné akce? (přednášky, diskuze atd.)
19. Co byste na časopisu zlepšil/a?
20. Chtěl/a byste být redaktorem?
21. Jakým typem redaktora byste chtěl/a být?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký jste typ čtenáře?
2. Čtete školní časopis?
3. Proč nečtete školní časopis?
4. Kde časopis čtete?
5. V jaké verzi časopis čtete?
6. Zdá se Vám časopis přehledný?
7. Líbí se Vám grafické provedení časopisu?
8. Myslíte, že časopis má dostatečný počet stran?
9. Jaká rubrika, která se v časopise objevuje, se Vám líbí nejvíce?
10. Jakou známku byste časopisu dal/a?
11. Chtěl/a byste číst časopis častěji?
12. Chtěli byste vrátit zpět do časopisu soutěže? (křížovky, hádanky, apod.)
13. Chtěl/a byste v časopisu více básniček?
14. Chtěl/a byste do časopisu zařadit i texty v cizím jazyce?
15. Chtěl/a byste rozhodovat o tom, s kým bude rozhovor? (s učitelem či studentem)
16. Měla by být v každém čísle slohová práce od některého ze studentů?
17. Myslíte si, že bychom jako školní časopis měli mít i svoji nástěnku ve škole?
18. Měli bychom, jako časopis, pořádat veřejné akce? (přednášky, diskuze atd.)
19. Co byste na časopisu zlepšil/a?
20. Chtěl/a byste být redaktorem?
21. Jakým typem redaktora byste chtěl/a být?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
life, S. – Školní časopis Student’s life (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34462.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.