Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost firem (CSR) - L'Oréal

Společenská odpovědnost firem (CSR) - L'Oréal

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Václav Matějka
Šetření:17. 11. 2013 - 24. 11. 2013
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Společenská odpovědnost firem je v poslední době žhavým tématem jak z pohledu podniků, tak z pohledu zákazníků. Víte o ní něco? Je pro Vás důležitá? To se snaži zjistit tento dotazník, cílící na zákazníky/zákaznice firmy L'Oréal.

Odpovědi respondentů

1. Kupujete kosmetické produkty některé z následujících značek (všechny tyto skupiny značek spadají pod společnost L’Oréal)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Essie5477,14 %77,14 %  
L’Oréal Professionnel, Kérastase, Redken, Matrix1927,14 %27,14 %  
La Roche-Posay, Vichy, Innéov1825,71 %25,71 %  
Lancome, Biotherm, Ralph Lauren, Diesel, Giorgio Armani Beauty1622,86 %22,86 %  
The Body Shop1318,57 %18,57 %  

Graf

2. Jak často nakupujete produkty výše zmíněných značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 3měsíce a více3245,71 %45,71 %  
1x měsíčně1521,43 %21,43 %  
1x za 2 měsíce1115,71 %15,71 %  
nikdy710 %10 %  
2x měsíčně a častěji57,14 %7,14 %  

Graf

3. Jaké jiné kosmetické značky používáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Alverde, Mixa, Bione C., Salerm, ...

Alverde, Nivea, essence

Avene, Bioderma

Avon

Avon, Alterna,

Balea (DM drogerie) Neutrogena

běžné

Bioderma, Benefit, Sephora, Rimmel, Eucerin

Bioderma, Rimmel, Dove, Syoss, Bourjois, Peggy Sage

Colgate, Signal, Vademecum, Listerine, Taft, Nivea, Adidas, Fa, Eucerin, Neutrogena a další.

Dermacol, Garnier

Dermacol,Max Factor,Oriflame,Avon

Dove

Dove

Eisenberg, Yves rocher, Nivea

Elseve

Gabriella Salvete, Dove, ...

Garnier

Giordany

Gliss kur, schauma

Jafra cosmetics, Alterna (vlasy)

la roche possay, bioderma, avene, lancome, ryor

Lavera, Yves Rocher, Garnier

LR, Just, Clinique, Dixi

lush, lili lolo, yves rocher, alverde

Lush, VO5, Locherber, Oriflame, John Frieda, ARAD, Nivea, Saloos, Manufaktura, Mia Flora, Syoss, Kneipp, Verbavera, Mary Kay, Aimé, Botanics (Boots), TRESemmé, Garnier, Bourjois Paris, Neal's Yard Remedies, Energy, Avon

Mary Kay

mary kay, avon

Mary Kay, Bioderma, Lee Stafford, Bourjois

Mary Kay, Bourjois, Max Factor

Mary key

Mixa

Mixa, Nivea, Fa, Adidas, Gliss Kur, Wellaflex...

Mixxa, Balea, Bioderma

mýdlo s jelenem

Neutrogena

nevim

nic

Nivea

Nivea

Nivea

Nivea, Astrid

Nivea, Balea

Nivea, DM label

nivea, dove

Nivea, Dove

Nivea, Garnier.

Nivea, Indulona

Nivea, Oriflame,

Nivea, Schwarzkopf, Syoss

Olay, Nivea, Mäc atd.

oriflame, d´oliva, eucerin

Oriflame, Nivea, Akuna

rimmel, astor, nivea

Různé

různě, nemám vyhraněnou vyloženě jednu značku

Saloos

sayoss,avon,

Sellective Bioderma Nivea

shauma

Schwarzkopf, MAC, NIVEA, Rimmel, Gliss Kur, Sephora

syoss

Urtekram, Adidas, Radox, Neutrogena, Nivea, Eucerin, Santé, Logona

Vichy, Oriflame

Wella, Head & Shoulders, Labello

Yves Rocher

Yves Rocher, Artistry, Mary Kay

Yves Rosches, Nivea

žádné jiné

4. Na kterých místech kosmetiku nejčastěji nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie5984,29 %84,29 %  
lékárna2130 %30 %  
e-shopy1825,71 %25,71 %  
dealer/kosmetická poradkyně1318,57 %18,57 %  
parfumerie1014,29 %14,29 %  
jiné912,86 %12,86 %  

Graf

5. Které z následujících kritérií jsou pro vás rozhodující při nákupu kosmetických produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita6187,14 %87,14 %  
cena5274,29 %74,29 %  
složení3347,14 %47,14 %  
značka3144,29 %44,29 %  
šetrnost k životnímu prostředí při výrobě1521,43 %21,43 %  
design produktu1014,29 %14,29 %  
jiné68,57 %8,57 %  
soutěže spojené s výrobkem11,43 %1,43 %  

Graf

6. Setkal jste se již s pojmem Společenská odpovědnost firem ( CSR - Corporate Social Responsibility)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4260 %60 %  
ne2840 %40 %  

Graf

7. „Společenská odpovědnost firem“ znamená závazek firmy zahrnovat sociální a environmentální otázky do své firemní politiky. Jedná se například o výrobní procesy šetrné k životnímu prostředí, dodržování důstojných pracovních podmínek, zaměstnávání osob se zdravotním postižením atd. Dále sem patří zakládání firemních nadací, společensky prospěšné projekty, projekty na podporu zdraví apod.). Znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, kterou v rámci „Společenské odpovědnosti firmy“ realizuje některá z kosmetiku vyrábějících společností?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Avon

Avon - aktivity proti rakovině prsu

Avon - běh proti rakovině.

Avon - charitativni projekty

Avon - pochod proti rakovině

Avon - pochod proti rakovině prsu

Avon - proti rakovině prsu

Avon - proti rakovine prsu

Avon pochod

Beiersdorf, Urtekram

bohuzial u kozmetickych spolocnosti neviem zatial o ziadnej CSR

Dove - ukazujici "realne" zeny

Dove beauty projekt

e e

kosmetika Lush, která je vyráběna tak, aby neškodila životnímu prostředí a nebyla testována na zvířatech, podporuje fairtrade

Lush (Fresh Handmade Cosmetics)- etický proces výroby, přírodní, organická a ručně vyráběná kosmetika, charitativní akce (tělové mléko 'Charity Pot' - 100% peněz jde na charitativní účely, boj proti testování na zvířatech, Vegan products, fond na pomoc dětem, které byly obětí Fukushimské katastrofy, environmentální politika Oriflame - přírodní švédská kosmetika; ekologická politika, charitativní akce, boj proti testování na zvířatech. The Body Shop - ve filozofii zakladatelky Anity Roddick - boj proti testování na zvířatech - petice na zákaz testování na zvířatech Evropské komisi, Fair Trade, kampaně na podporu záchrany planety (snížení CO2 emisí, odpadu a množství zužitkované vody) a lidských práv,

Lush je na to postavený od základu, jinak to nesleduju

Marks and Spencer (mají taktéž kosmetiku)

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

Ne, bohužel, nic konkrétního.

Ne.

Ne.

některé firmy se aktivně zapojují do hnutí proti testování na zvířatech

Nevím

Neznám

Neznám

Neznám, ale doporučil bych vám obrátit se na o.s. Rytmus, která Vám může pomoci zlepšit CSR skrze zaměstnávání lidí se zdravotním postižením. http://www.rytmus.org/podporovane_zamestnavani

nie

nie

ochrana zvierat, zdravia, boj proti rakovine prs

Oriflame - prodej nadačních předmětů, Avon - avon pochod boj proti rakovině..

projekt Avonu proti rakovině prsu

real beauty- dove

Upřimně se přiznám, že o obdobných projektech/aktivitách nemám větší povědomí a bohužel se nejedná o primární faktor, dle něhož se pro koupu produktu rozhoduji.

Vím, že to dělá IKEA, ale z kosmetických firem mi neutkvěla žádná

8. Kde jste se dozvěděli o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet3651,43 %51,43 %  
doposud jsem o těchto aktivitách neslyšel/a2231,43 %31,43 %  
přátelé a známí2028,57 %28,57 %  
webové stránky firmy1420 %20 %  
časopisy1318,57 %18,57 %  
eventy, doprovodné akce912,86 %12,86 %  
prodejní místa (obchody, drogerie, obchodní centra,...)912,86 %12,86 %  
televize811,43 %11,43 %  
denní tisk34,29 %4,29 %  

Graf

9. Ovlivnil by vás při nákupu kosmetických produktů fakt, že daný výrobce podniká dle zásad společenské odpovědnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3347,14 %47,14 %  
Ano1115,71 %15,71 %  
Spíše ne1014,29 %14,29 %  
Ne912,86 %12,86 %  
Nikdy jsem nad tím neuvažoval/a710 %10 %  

Graf

10. Ohodnoťte na stupnici 1-5, jak by vás následující informace ovlivnily při nákupu produktu? (1- produkt bych si určitě koupil, 2 - produkt bych si spíše koupil, 3 - tato informace mě při nákupu neovlivní, 4 - produkt bych si spíše nekoupil, 5 – produkt bych si určitě nekoupil):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Produkt byl testován na zvířatech.3.9711.056
Pro výrobu produktu bylo využito dětské práce.4.3860.837
Při výrobě produktu došlo k nadměrné spotřebě vody.3.4570.677
Produkt je špatně biologicky odbouratelný.3.6290.862
Svou výrobou významně přispívá k tvorbě skleníkového efektu.3.6140.894
Složení produktu je převážně nerostlinného původu. (př. ropa)3.80.874

Graf

11. Myslíte si, že jste dostatečně informováni o způsobu výroby a dalších aktivitách společnosti, jejíž kosmetické výrobky si kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne3144,29 %44,29 %  
Ne2840 %40 %  
Spíše ano811,43 %11,43 %  
Ano34,29 %4,29 %  

Graf

12. Jaký způsob prezentace společensky odpovědných aktivit kosmetických firem je dle vašeho názoru nejvhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obaly výrobků4767,14 %67,14 %  
články v časopisech, novinách, magazínech4158,57 %58,57 %  
internet4158,57 %58,57 %  
informace na webových stránkách firmy4057,14 %57,14 %  
televizní reklama2434,29 %34,29 %  
eventy, doprovodné akce1927,14 %27,14 %  
plakáty, billboardy1420 %20 %  
reklama v tištěných médiích1318,57 %18,57 %  
přednášky a semináře1217,14 %17,14 %  

Graf

13. Myslíte si, že společnost L’Oréal dodržuje zásady CSR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4361,43 %61,43 %  
ne2738,57 %38,57 %  

Graf

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6085,71 %85,71 %  
muž1014,29 %14,29 %  

Graf

15. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 254970 %70 %  
26 – 351420 %20 %  
36 - 4557,14 %7,14 %  
46 a více22,86 %2,86 %  

Graf

16. Dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4158,57 %58,57 %  
SŠ s maturitou2434,29 %34,29 %  
22,86 %2,86 %  
22,86 %2,86 %  
VOŠ11,43 %1,43 %  

Graf

17. Jaké je Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1825,71 %25,71 %  
studentka34,29 %4,29 %  
právník22,86 %2,86 %  
osvč22,86 %2,86 %  
Poradce22,86 %2,86 %  
audit22,86 %2,86 %  
pracující student22,86 %2,86 %  
Manažerka22,86 %2,86 %  
Marketing Executive11,43 %1,43 %  
Studuji tlumočnictví! :)11,43 %1,43 %  
ostatní odpovědi referentka
Diplomatické služby, student
analytik
event manager
Asistentka, studentka.
překladatelka
business analyst
študent
čerstvý absolvent (nezaměstnaná)
marketing
oblast cestovniho ruchu
Designér
lektorka angličtiny v mateřské škole
Žádné
tlumočnictví
website manager
referentka zahraničního obchodu
stavební technik
Personal assistant and office coordinator
administrativa
studentka, korektorka článků v časopise
ridicka, ucetni, prodavacka ( mam tri zamestnani)
manažer
konzultant poradce
Sales Manager
kancelářské práce
postgradualni studentka
referent na úřadě
duchodce
umělkyně malíř
invalidní důchodce
momentálně mateřská
státní správa
Advokátní koncipientka
Nákupčí
3550 %50 % 

Graf

18. Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 – 30 000 Kč1825,71 %25,71 %  
do 5 000 Kč1622,86 %22,86 %  
5 000 – 10 000 Kč1521,43 %21,43 %  
10 000 – 20 000 Kč1115,71 %15,71 %  
40 000 – 50 000 Kč1014,29 %14,29 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Které z následujících kritérií jsou pro vás rozhodující při nákupu kosmetických produktů?

  • odpověď složení:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 – 20 000 Kč na otázku 18. Váš měsíční příjem?

6. Setkal jste se již s pojmem Společenská odpovědnost firem ( CSR - Corporate Social Responsibility)?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky firmy na otázku 8. Kde jste se dozvěděli o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“?
  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi doposud jsem o těchto aktivitách neslyšel/a na otázku 8. Kde jste se dozvěděli o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“?

10. Ohodnoťte na stupnici 1-5, jak by vás následující informace ovlivnily při nákupu produktu? (1- produkt bych si určitě koupil, 2 - produkt bych si spíše koupil, 3 - tato informace mě při nákupu neovlivní, 4 - produkt bych si spíše nekoupil, 5 – produkt bych si určitě nekoupil):

  • odpověď Pro výrobu produktu bylo využito dětské práce.=5:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt byl testován na zvířatech.=5 na otázku 10. Ohodnoťte na stupnici 1-5, jak by vás následující informace ovlivnily při nákupu produktu? (1- produkt bych si určitě koupil, 2 - produkt bych si spíše koupil, 3 - tato informace mě při nákupu neovlivní, 4 - produkt bych si spíše nekoupil, 5 – produkt bych si určitě nekoupil):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 2. Jak často nakupujete produkty výše zmíněných značek?

12. Jaký způsob prezentace společensky odpovědných aktivit kosmetických firem je dle vašeho názoru nejvhodnější?

  • odpověď články v časopisech, novinách, magazínech:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Ovlivnil by vás při nákupu kosmetických produktů fakt, že daný výrobce podniká dle zásad společenské odpovědnosti?
  • odpověď internet:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Ovlivnil by vás při nákupu kosmetických produktů fakt, že daný výrobce podniká dle zásad společenské odpovědnosti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 – 20 000 Kč na otázku 18. Váš měsíční příjem?

16. Dosažené vzdělání?

  • odpověď :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky firmy na otázku 8. Kde jste se dozvěděli o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete kosmetické produkty některé z následujících značek (všechny tyto skupiny značek spadají pod společnost L’Oréal)?

2. Jak často nakupujete produkty výše zmíněných značek?

4. Na kterých místech kosmetiku nejčastěji nakupujete?

5. Které z následujících kritérií jsou pro vás rozhodující při nákupu kosmetických produktů?

6. Setkal jste se již s pojmem Společenská odpovědnost firem ( CSR - Corporate Social Responsibility)?

7. „Společenská odpovědnost firem“ znamená závazek firmy zahrnovat sociální a environmentální otázky do své firemní politiky. Jedná se například o výrobní procesy šetrné k životnímu prostředí, dodržování důstojných pracovních podmínek, zaměstnávání osob se zdravotním postižením atd. Dále sem patří zakládání firemních nadací, společensky prospěšné projekty, projekty na podporu zdraví apod.). Znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, kterou v rámci „Společenské odpovědnosti firmy“ realizuje některá z kosmetiku vyrábějících společností?

8. Kde jste se dozvěděli o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“?

9. Ovlivnil by vás při nákupu kosmetických produktů fakt, že daný výrobce podniká dle zásad společenské odpovědnosti?

10. Ohodnoťte na stupnici 1-5, jak by vás následující informace ovlivnily při nákupu produktu? (1- produkt bych si určitě koupil, 2 - produkt bych si spíše koupil, 3 - tato informace mě při nákupu neovlivní, 4 - produkt bych si spíše nekoupil, 5 – produkt bych si určitě nekoupil):

11. Myslíte si, že jste dostatečně informováni o způsobu výroby a dalších aktivitách společnosti, jejíž kosmetické výrobky si kupujete?

12. Jaký způsob prezentace společensky odpovědných aktivit kosmetických firem je dle vašeho názoru nejvhodnější?

13. Myslíte si, že společnost L’Oréal dodržuje zásady CSR?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

16. Dosažené vzdělání?

17. Jaké je Vaše zaměstnání?

18. Váš měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete kosmetické produkty některé z následujících značek (všechny tyto skupiny značek spadají pod společnost L’Oréal)?

2. Jak často nakupujete produkty výše zmíněných značek?

4. Na kterých místech kosmetiku nejčastěji nakupujete?

5. Které z následujících kritérií jsou pro vás rozhodující při nákupu kosmetických produktů?

6. Setkal jste se již s pojmem Společenská odpovědnost firem ( CSR - Corporate Social Responsibility)?

7. „Společenská odpovědnost firem“ znamená závazek firmy zahrnovat sociální a environmentální otázky do své firemní politiky. Jedná se například o výrobní procesy šetrné k životnímu prostředí, dodržování důstojných pracovních podmínek, zaměstnávání osob se zdravotním postižením atd. Dále sem patří zakládání firemních nadací, společensky prospěšné projekty, projekty na podporu zdraví apod.). Znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, kterou v rámci „Společenské odpovědnosti firmy“ realizuje některá z kosmetiku vyrábějících společností?

8. Kde jste se dozvěděli o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“?

9. Ovlivnil by vás při nákupu kosmetických produktů fakt, že daný výrobce podniká dle zásad společenské odpovědnosti?

10. Ohodnoťte na stupnici 1-5, jak by vás následující informace ovlivnily při nákupu produktu? (1- produkt bych si určitě koupil, 2 - produkt bych si spíše koupil, 3 - tato informace mě při nákupu neovlivní, 4 - produkt bych si spíše nekoupil, 5 – produkt bych si určitě nekoupil):

11. Myslíte si, že jste dostatečně informováni o způsobu výroby a dalších aktivitách společnosti, jejíž kosmetické výrobky si kupujete?

12. Jaký způsob prezentace společensky odpovědných aktivit kosmetických firem je dle vašeho názoru nejvhodnější?

13. Myslíte si, že společnost L’Oréal dodržuje zásady CSR?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

16. Dosažené vzdělání?

17. Jaké je Vaše zaměstnání?

18. Váš měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Matějka, V.Společenská odpovědnost firem (CSR) - L'Oréal (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34468.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.