Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční dárky

Vánoční dárky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Filip Drahoš
Šetření:24. 11. 2013 - 02. 12. 2013
Počet respondentů:180
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit zda-li je nakupování vánočních dárků pro své nejbližší radost nebo se z tohoto zvyku stala pouze povinnost spojená se stresem?

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13273,33 %73,33 %  
Muž4826,67 %26,67 %  

Graf

2. Do které věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 let a méně12971,67 %71,67 %  
26 - 40 let4022,22 %22,22 %  
41 let a více116,11 %6,11 %  

Graf

3. Kolika lidem nakupujete každoročně vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 - 7 lidem9552,78 %52,78 %  
8 a více lidem4726,11 %26,11 %  
1 - 3 lidem3821,11 %21,11 %  

Graf

4. Jaký je Váš průměrný finanční rozpočet na vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20002916,11 %16,11 %  
50002614,44 %14,44 %  
30002413,33 %13,33 %  
10002011,11 %11,11 %  
10000179,44 %9,44 %  
4000105,56 %5,56 %  
150095 %5 %  
250084,44 %4,44 %  
50052,78 %2,78 %  
700042,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi 6000
8000
200
15000
3500
800
600
9000
1200
700
1
20000
10
1400
50000
12000
400
1600
2815,56 %15,56 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3621.6
Minimum:500
Maximum:10000
Variační rozpětí:9500
Rozptyl:6823940.27
Směrodatná odchylka:2612.27
Medián:3000
Modus:2000

Graf

5. Preferujete nakupování více v kamenných nebo internetových obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Preferuji kamenné obchody9251,11 %51,11 %  
Nepreferuji ani jedno4726,11 %26,11 %  
Preferuji internetové obchody4122,78 %22,78 %  

Graf

6. Kolik času trávíte nad výběrem a nákupem dárků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dárky začínám schánět s měsíčním předstihem.9150,56 %50,56 %  
Dárky nakupuji na poslední chvíli.4927,22 %27,22 %  
Nakupuji průběžně s předstihem.4022,22 %22,22 %  

Graf

7. Je pro Vás takto strávený čas radostí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10156,11 %56,11 %  
Ne7943,89 %43,89 %  

Graf

8. Ocenili byste službu, která by dárky sehnala a nakoupila za Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13172,78 %72,78 %  
Ano4927,22 %27,22 %  

Graf

9. Byli byste ochotni si za tuto službu připlatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3563,64 %19,44 %  
Ne2036,36 %11,11 %  

Graf

10. Jakou částku byste byli ochotni maximálně připlatit?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200927,27 %5 %  
500721,21 %3,89 %  
100618,18 %3,33 %  
15026,06 %1,11 %  
100026,06 %1,11 %  
200026,06 %1,11 %  
30026,06 %1,11 %  
113,03 %0,56 %  
25013,03 %0,56 %  
150013,03 %0,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:404.84
Minimum:100
Maximum:2000
Variační rozpětí:1900
Rozptyl:187559.14
Směrodatná odchylka:433.08
Medián:200
Modus:200

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Ocenili byste službu, která by dárky sehnala a nakoupila za Vás?

  • odpověď Ano:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 100 - 200 > na otázku 10. Jakou částku byste byli ochotni maximálně připlatit?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Byli byste ochotni si za tuto službu připlatit?

9. Byli byste ochotni si za tuto službu připlatit?

  • odpověď Ano:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 100 - 200 > na otázku 10. Jakou částku byste byli ochotni maximálně připlatit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím své pohlaví:

2. Do které věkové kategorie spadáte?

3. Kolika lidem nakupujete každoročně vánoční dárky?

4. Jaký je Váš průměrný finanční rozpočet na vánoční dárky?

5. Preferujete nakupování více v kamenných nebo internetových obchodech?

6. Kolik času trávíte nad výběrem a nákupem dárků?

7. Je pro Vás takto strávený čas radostí?

8. Ocenili byste službu, která by dárky sehnala a nakoupila za Vás?

9. Byli byste ochotni si za tuto službu připlatit?

10. Jakou částku byste byli ochotni maximálně připlatit?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím své pohlaví:

2. Do které věkové kategorie spadáte?

3. Kolika lidem nakupujete každoročně vánoční dárky?

4. Jaký je Váš průměrný finanční rozpočet na vánoční dárky?

5. Preferujete nakupování více v kamenných nebo internetových obchodech?

6. Kolik času trávíte nad výběrem a nákupem dárků?

7. Je pro Vás takto strávený čas radostí?

8. Ocenili byste službu, která by dárky sehnala a nakoupila za Vás?

9. Byli byste ochotni si za tuto službu připlatit?

10. Jakou částku byste byli ochotni maximálně připlatit?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Drahoš, F.Vánoční dárky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34748.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.