Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování oblečeni na internetu

Nakupování oblečeni na internetu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Šikýřová
Šetření:28. 11. 2013 - 10. 12. 2013
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):10 / 6.76
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych získala data ohledně Vašeho nakupování oblečení na internetu. Ráda bych si touto cestou potvrdila své názory.

Děkuji Moc!

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete na internetu oblečení (pro sebe, rodinu, známé)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1768 %68 %  
NE832 %32 %  

Graf

2. Kde všude nakupujete oblečení na internetu (vyberte alespoň 1 odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
eshop (provozuje firma, živnostník)1694,12 %64 %  
web, kde je více než jeden prodejce741,18 %28 %  
eBay15,88 %4 %  
ebay, secondhand15,88 %4 %  

Graf

3. Jakou vidíte výhodu v nakupování na internetu (prosím vyberte min. 1 odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čas (nemám čas běhat po obchodech)1164,71 %44 %  
zaslání až domů952,94 %36 %  
cena je nižší než v kamenném obchodě847,06 %32 %  
jednoduchost423,53 %16 %  
přehlednost423,53 %16 %  
možnost vrácení bez udání důvodu317,65 %12 %  
nelze koupit v kamenném obchodě (firma ho nemá v blízkosti), anebo třeba obchod nemá všechny velikosti ale na webu je má dostupné15,88 %4 %  
výrazně větší výběr15,88 %4 %  

Graf

4. Nakoupil/a jste oblečení na internetu za poslední měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano952,94 %36 %  
ne/nevzpomínám si847,06 %32 %  

Graf

5. Při nakupování oblečení na internetu hledáte nejnižší cenu? (vyberte 1 možnost)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano - většinou529,41 %20 %  
někdy423,53 %16 %  
ano - vždy423,53 %16 %  
ne317,65 %12 %  
spíše ne15,88 %4 %  

Graf

6. Zajímá Vás před vlastním nákupem oblečení i částka za dopravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1482,35 %56 %  
někdy ano, někdy ne211,76 %8 %  
ne15,88 %4 %  

Graf

7. Pokud nakoupíte v novém eshopu (nikdy dříve jste nenakupoval/a), využíváte raději zaslání na dobírku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano - téměř vždy847,06 %32 %  
je mi to jedno317,65 %12 %  
ano - někdy317,65 %12 %  
ne317,65 %12 %  

Graf

8. Kde je podle Vás nákup bezpečnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
eshop - kde vidím kontakty na provozovatele1164,71 %44 %  
web - který se zaručuje za obchodování317,65 %12 %  
nevím317,65 %12 %  

Graf

9. Od partnera/partnerky dostanete za úkol koupit oblečení, které jste ještě nekupovala (např. tričko pro dítě, dupačky, klobouk pro tchána, rukavice pro tchýni, svetr pro švagrovou, ....) Napište mi, prosím, stručně, jak budete hledat na internetu, jaké weby použijete. Děkuji

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bonprix

google, reference (recenze, diskuze, blogy, heureka...), sroovnávač cen, google, dostupnost zboží, cena, doprava, doba doručení, výběr obchodu, nákup, platba, doručení

podivam se na zbozi.cz, najdu si nejaky z levnych obchodu, projdu hodnoceni a pak se podivam po tom, co je hezke a kvalitni

projdu několik známých eshopů o kterých si myslím, že by tam zboží mohli mít, pro vyhledání nejlevnějšího zboží (případně pokud zboží na známých eshopech není) použiji srovnání cen na Heureka.cz

Řeknu partnerovi/partnerce, ať si to udělá sama.

v dětském sortimentu se celkem orientuji, buď zajdu na stránky svého oblíbeného e-shopu, nebo do prodejny při mateřském centru u nás na sídlišti nebo do H&M či C&A, sortiment pro ostatní manželovi příbuzné bych začala hledat na googlu

vygooglim eshopy s potřebným kusem oblečení, přečtu recenze

Záleží, co bych asi nakupovla. Nemám vůbec tušení, kde hledat třeba věci pro děti. Takže bych na tohle asi použila google našla nějaký e-shop. Pro ostatní věci bych asi použila ebay.com a viděla bych, jestli to tam jde sehnat (v opačném případě stejný postup s googlem a nelezení e-shopu) Podle klíčového slova bych si nechala seředit předměty od nejlevnějších (včetně dopravy) a o koupi pak rozhodne hodnocení prodávajícího (pokud nemá dostatečné procento pozitivního feedbacku, do obchodu se nepustím).

10. Situace: nakoupíte na internetu (v eshopu nebo prodejním webu) a prodejce Vám poskytne slevu na další nákup. Co zpravidla uděláte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vrátíte se ke slevě později (třeba za týden)741,18 %28 %  
mávnete rukou, nic dalšího již kupovat nebudete635,29 %24 %  
nevím423,53 %16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Šikýřová, L.Nakupování oblečeni na internetu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://34955.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.