Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-shopy

E-shopy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Bajerová
Šetření:02. 12. 2013 - 11. 12. 2013
Počet respondentů:13
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:18 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro lidi, kteří někdy nakupovali přes e-shop nebo ty, kteří na něj chtějí umístit nějaký produkt

Odpovědi respondentů

1. Máte nějaký produkt, který byste rádi prodávali přes e-shop, ale zatím jste ho tam neumístili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne861,54 %61,54 %  
ano215,38 %15,38 %  
Ne - vyplňuji jako nakupující17,69 %7,69 %  
Oblečení17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  

Graf

2. Proč jste tento produkt zatím na e-shop nedali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám215,38 %15,38 %  
Žádný nemám17,69 %7,69 %  
protože v čr není kupní síla17,69 %7,69 %  
protože ho prostě nemám17,69 %7,69 %  
nemám čas17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
lidstvo ještĕ na nĕj není připraveno17,69 %7,69 %  
nemam takovy produkt17,69 %7,69 %  
neznalost systému17,69 %7,69 %  
Ne17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
nemám v plánu e-shop17,69 %7,69 %  

Graf

3. Co Vás odradilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic430,77 %30,77 %  
nedostatek času215,38 %15,38 %  
Nechtěla jset napsat odradilo? Odrazit mě mohl např. mantinel17,69 %7,69 %  
odrazilo? nerozumím. Odradilo? kupní síla v čr=není země pro business17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
strach z přjetí produktu17,69 %7,69 %  
nemam takovy predmet17,69 %7,69 %  
Ne17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  

Graf

4. Snížil by se Váš odpor, pokud by Vám někdo pomohl s vkládáním produktů do e-shopu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne969,23 %69,23 %  
nevím323,08 %23,08 %  
ano17,69 %7,69 %  

Graf

5. V případě že už prodáváte přes určitý e-shop – proč jste si vybrali zrovna ten? (největší přednosti)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne215,38 %15,38 %  
neprodávám215,38 %15,38 %  
nevím nic17,69 %7,69 %  
nic17,69 %7,69 %  
ale já nic neprodávám!!!17,69 %7,69 %  
.17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
jednoduchost a transparentnost17,69 %7,69 %  
neni muj pripad17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
neprodávám pouze kupuji17,69 %7,69 %  

Graf

6. Jaké největší zklamání Vám přinesl některý z e-shopů?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné215,38 %15,38 %  
dlouhé reklamace17,69 %7,69 %  
zklamal mě alfacomp, v době akcí canon zvýšili ceny o slevu, toto neudělaly ani mnohé malé shopy, no fuj!17,69 %7,69 %  
.17,69 %7,69 %  
nedostatčné informace o dodání zboží17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
podvod17,69 %7,69 %  
nedoruceni zbozi a nevraceni penez17,69 %7,69 %  
reklamní e-mail17,69 %7,69 %  
Ne17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
nedostupnost nabízeného zboží17,69 %7,69 %  

Graf

7. Je nějaký e-shop, který Vás něčím nadchl? Čím?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne430,77 %30,77 %  
V době svého zřízení eshop.amsbus.cz samou možností na dálku koupit místenky17,69 %7,69 %  
nevzpomínám si17,69 %7,69 %  
ani ne, rád bych se nechal nadchnout kvalifikovanou podporou, většina "šopů" ani neodpoví na mail.17,69 %7,69 %  
zadny17,69 %7,69 %  
žádný e-shop mě vyloženě nenadchl17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
Všechny17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
široká škála zboží, možnost srovnání několika položek17,69 %7,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bajerová, J.E-shopy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://35083.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.