Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-shopy

E-shopy

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Bajerová
Šetření:02. 12. 2013 - 11. 12. 2013
Počet respondentů:13
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:18 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro lidi, kteří někdy nakupovali přes e-shop nebo ty, kteří na něj chtějí umístit nějaký produkt

Odpovědi respondentů

1. Máte nějaký produkt, který byste rádi prodávali přes e-shop, ale zatím jste ho tam neumístili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne861,54 %61,54 %  
ano215,38 %15,38 %  
Ne - vyplňuji jako nakupující17,69 %7,69 %  
Oblečení17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  

Graf

2. Proč jste tento produkt zatím na e-shop nedali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám215,38 %15,38 %  
Žádný nemám17,69 %7,69 %  
protože v čr není kupní síla17,69 %7,69 %  
protože ho prostě nemám17,69 %7,69 %  
nemám čas17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
lidstvo ještĕ na nĕj není připraveno17,69 %7,69 %  
nemam takovy produkt17,69 %7,69 %  
neznalost systému17,69 %7,69 %  
Ne17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
nemám v plánu e-shop17,69 %7,69 %  

Graf

3. Co Vás odradilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic430,77 %30,77 %  
nedostatek času215,38 %15,38 %  
Nechtěla jset napsat odradilo? Odrazit mě mohl např. mantinel17,69 %7,69 %  
odrazilo? nerozumím. Odradilo? kupní síla v čr=není země pro business17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
strach z přjetí produktu17,69 %7,69 %  
nemam takovy predmet17,69 %7,69 %  
Ne17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  

Graf

4. Snížil by se Váš odpor, pokud by Vám někdo pomohl s vkládáním produktů do e-shopu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne969,23 %69,23 %  
nevím323,08 %23,08 %  
ano17,69 %7,69 %  

Graf

5. V případě že už prodáváte přes určitý e-shop – proč jste si vybrali zrovna ten? (největší přednosti)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne215,38 %15,38 %  
neprodávám215,38 %15,38 %  
nevím nic17,69 %7,69 %  
nic17,69 %7,69 %  
ale já nic neprodávám!!!17,69 %7,69 %  
.17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
jednoduchost a transparentnost17,69 %7,69 %  
neni muj pripad17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
neprodávám pouze kupuji17,69 %7,69 %  

Graf

6. Jaké největší zklamání Vám přinesl některý z e-shopů?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné215,38 %15,38 %  
dlouhé reklamace17,69 %7,69 %  
zklamal mě alfacomp, v době akcí canon zvýšili ceny o slevu, toto neudělaly ani mnohé malé shopy, no fuj!17,69 %7,69 %  
.17,69 %7,69 %  
nedostatčné informace o dodání zboží17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
podvod17,69 %7,69 %  
nedoruceni zbozi a nevraceni penez17,69 %7,69 %  
reklamní e-mail17,69 %7,69 %  
Ne17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
nedostupnost nabízeného zboží17,69 %7,69 %  

Graf

7. Je nějaký e-shop, který Vás něčím nadchl? Čím?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne430,77 %30,77 %  
V době svého zřízení eshop.amsbus.cz samou možností na dálku koupit místenky17,69 %7,69 %  
nevzpomínám si17,69 %7,69 %  
ani ne, rád bych se nechal nadchnout kvalifikovanou podporou, většina "šopů" ani neodpoví na mail.17,69 %7,69 %  
zadny17,69 %7,69 %  
žádný e-shop mě vyloženě nenadchl17,69 %7,69 %  
nn17,69 %7,69 %  
Všechny17,69 %7,69 %  
nevím17,69 %7,69 %  
široká škála zboží, možnost srovnání několika položek17,69 %7,69 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Bajerová, J.E-shopy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://35083.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.